Ik ook.quote:Op zondag 12 augustus 2012 06:30 schreef Geo4kant het volgende:
echt jongedjugges altijd, 3 vecshillende scores.. gast ik ben dronke en ik zag nog dat egdarrrieee won ... wat en BS.
Maarja Diaz vs Benfooooo!!
Damn man, ik heb op jouw aanraden dit keer split screen gedaan maar nu heb ik die weer afgesloten en nu lijkt het beeld echt tering grootquote:Op zondag 12 augustus 2012 06:30 schreef Geo4kant het volgende:
echt jongedjugges altijd, 3 vecshillende scores.. gast ik ben dronke en ik zag nog dat egdarrrieee won ... wat en BS.
Maarja Diaz vs Benfooooo!!
quote:Op zondag 12 augustus 2012 06:31 schreef roepdeman het volgende:
Fuck dit! Fuck Henderson en Fuck die judges.Vieze lijers!
hahaquote:Op zondag 12 augustus 2012 06:31 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Damn man, ik heb op jouw aanraden dit keer split screen gedaan maar nu heb ik die weer afgesloten en nu lijkt het beeld echt tering groot
Link naar persconferentie?quote:
Hoeveel had je ingezet?quote:Op zondag 12 augustus 2012 06:42 schreef Geo4kant het volgende:
Dana lkeek wel ergblij met Bendo nog als champvage shit ... ik kom ghoed wegda weekwel.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 06:42 schreef Geo4kant het volgende:
Dana lkeek wel ergblij met Bendo nog als champvage shit ... ik kom ghoed wegda weekwel.
Inderdaad, en dan te bedenken dat Dana na het eerste gevecht zei dat hij dacht dat Frankie gewonnen had.quote:Op zondag 12 augustus 2012 06:42 schreef Geo4kant het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |