Mij wel?quote:
Die Hooidraad is volgens mij een beetje bi manquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:16 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Mij wel?
Als de fiets thuis stond was je op de fiets gekomen?
Gebruik nooit ''ja'' als stopwoord wanneer je Engels speekt. Klinkt zo stom als je Engelstalig bent.quote:
Wedden dat Hooidraad guard gaat pullen als hij jou in levende lijve tegenkomt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die Hooidraad is volgens mij een beetje bi manhij zegt steeds dat hij met mij wil rollen enso, dat hij me wel wil meeten, allemaal mij lekkerding etc noemen
![]()
Jou ken ik amper maar volgens mij ben jij wel een rustige ongevaarlijke kerel![]()
En fietsen naar naar Utrecht.. ? Dan kwam ik pas om 10.15 pas aan
rollen en meten, you know it!quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die Hooidraad is volgens mij een beetje bi manhij zegt steeds dat hij met mij wil rollen enso, dat hij me wel wil meeten, allemaal mij lekkerding etc noemen
![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:45 schreef Hooidraad het volgende:
Geo.... Kom eens bij oom Hooidraad op schoot [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De uitnodiging kwam van mij cutiepiequote:Op zondag 12 augustus 2012 17:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
![]()
Jou ken ik amper maar volgens mij ben jij wel een rustige ongevaarlijke kerel![]()
En fietsen naar naar Utrecht.. ? Dan kwam ik pas om 10.15 pas aan
Zijn we je crush aan het plagen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:13 schreef Fenomeno het volgende:
Laat ze maar praten geo, die homo's van boven de rivieren.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:13 schreef Fenomeno het volgende:
Laat ze maar praten geo, die homo's van boven de rivieren.
Ja, post fight met Joe Rogan in de Octagonquote:
BBQ bij Geo!quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:31 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik stel voor dat we een meet houden als Cees voor de title moet vechten!!!!!!!!
But not anytime soon..quote:
Daarom, als Cees moet zijn we al aardig ver in 2013quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:37 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
But not anytime soon..
Junior dos Santos vs Cain Velasquez set for UFC year-end event on Dec. 29 in Las Vegas
Perfect, bij deze afgesproken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Daarom, als Cees moet zijn we al aardig ver in 2013
(dan hoeven we niet in de sneeuw te BBQen)
zal wel mei worden en Cees vecht graag veel, dus pissed off is ie zeker!quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Daarom, als Cees moet zijn we al aardig ver in 2013
(dan hoeven we niet in de sneeuw te BBQen)
Mooi.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:39 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Perfect, bij deze afgesproken.
Zomer 2013, title fight van Cees --> BBQ bij Geo
We houden altijd rekening met je Geoquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:41 schreef Geo4kant het volgende:
Naja wel mooi want dan hoef ik niet te reizen, maar blijkbaar heb ik geen eens een keuze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |