Ooooh vandaar. Ja je zei niet dat er seks aan te pas kwam.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
of seks en leuke andere dingen doen of de hele dag op FOK!, hmm lastige keuze
Anders was ik gewoon de hele dag op FOK! geweest hoorquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ooooh vandaar. Ja je zei niet dat er seks aan te pas kwam.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Anders was ik gewoon de hele dag op FOK! geweest hoor
quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:33 schreef twi het volgende:
Gelukkig was stevenmac er niet, anders had ie:
a) er tegenaangepist
b) er tegenaangesprongen
c) de wielen gejat
d) hun Glassex gestolen
e) alle vijf voorgaande antwoorden zijn juist
Al een tijdje niks gejat man, het is stil op het frontquote:
Hier ook. Het lijkt wel of we iets verstandiger zijn gewordenquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Al een tijdje niks gejat man, het is stil op het front
Ja ik snap er echt helemaal niks meer vanquote:
Dat denk ik niet manquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hier ook. Het lijkt wel of we iets verstandiger zijn geworden
Dat moet je aan Overmars vragen, zo voorspelbaar dat hij geen lijstje met vervangers klaar heeft staanquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik snap er echt helemaal niks meer van
Janssen en anita gewoon weg doen
En wat krijgen we ervoor terug
En maar vasthouden aan het nieuwe plan, niet al teveel geld uitgevenquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat moet je aan Overmars vragen, zo voorspelbaar dat hij geen lijstje met vervangers klaar heeft staan
gewoon sneijder terughalen van rkcquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben er blij mee, Ajax verzwakt.
Ik zet het kampioenschap in de koelkast. Ik vrees voor een kampioenschap voor Feyenoord of FC Twentequote:Op zondag 12 augustus 2012 15:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En maar vasthouden aan het nieuwe plan, niet al teveel geld uitgeven
Miljoenen op de rekening maar dat boeit niet
Twente doet het leuk maar zolang de kakkies geen echte spits hebben zijn ze geen dreigingquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zet het kampioenschap in de koelkast. Ik vrees voor een kampioenschap voor Feyenoord of FC Twente
quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zet het kampioenschap in de koelkast. Ik vrees voor een kampioenschap voor Feyenoord of FC Twente
Scoort ook 2x waarvan 1 lucky goalquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
gewoon sneijder terughalen van rkc
34 goals zijn genoeg.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Twente doet het leuk maar zolang de kakkies geen echte spits hebben zijn ze geen dreiging
Nou enquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Scoort ook 2x waarvan 1 lucky goal
uhuhquote:
CVM is de be-lang-rijkste positie in het spel van Ajax. Serieus, straks een jaar Enoh op CVM, en als die er niet is, Daley op CVM. Ik moet even bijkomen van het nieuwsquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]_!
Ze hebben nog geen wedstrijd gespeeld man
Je hebt toch ook nog die halve Fransoos?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
CVM is de be-lang-rijkste positie in het spel van Ajax. Serieus, straks een jaar Enoh op CVM, en als die er niet is, Daley op CVM. Ik moet even bijkomen van het nieuws
Dan nog, als die oelewapper zo matig presteert word hij vanzelf wel weg gehaald daar.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
CVM is de be-lang-rijkste positie in het spel van Ajax. Serieus, straks een jaar Enoh op CVM, en als die er niet is, Daley op CVM. Ik moet even bijkomen van het nieuws
Boccara maar die begint in de jeugd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je hebt toch ook nog die halve Fransoos?
Boccora is veruit de beste speler van Nederlandquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boccara maar die begint in de jeugd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |