sorry, maar ik vind het voorspelbaar, niet spannend, niet creatief, megastijf en saaiquote:
"uhu"quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:06 schreef Xenzo het volgende:
TS is jaloers dat hij geen kwaliteitskleding kan kopen.
je bent gewoon arm en kan het niet betalequote:Op zondag 12 augustus 2012 02:03 schreef Michielos het volgende:
[..]
sorry, maar ik vind het voorspelbaar, niet spannend, niet creatief, megastijf en saai
en dan die mega grote ruiter erop pfffffffffffffffffffff
Jij bent type 2 uit mijn OP of niet dan?quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:08 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
je bent gewoon arm en kan het niet betale
neee????quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:10 schreef Snakey het volgende:
Ik zie zelfs in de sportschool wel eens mensen in een polo, met een opgestoken kraagje uiteraard.
nopequote:Op zondag 12 augustus 2012 02:08 schreef Michielos het volgende:
[..]
Jij bent type 2 uit mijn OP of niet dan?![]()
Waarschijnlijk studeer je nog en heb je enkel studiefinanciering elke maand ofzo
je komt als een behoorlijke opschepper op me over i.i.g.quote:
Wat denk je. Dat ik dat nog nooit gedaan heb ofzo?quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:11 schreef Loebas_Medjoul het volgende:
Die foto XD. Maar er bestaan ook leuke varianten van polo shirts. Niet alleen 1 kleur met het merk logo, maar ook leuke. Moet je maar ff eens in de winkel kijken.
okequote:Op zondag 12 augustus 2012 02:12 schreef Michielos het volgende:
[..]
je komt als een behoorlijke opschepper op me over i.i.g.
Maar goed dat is de indruk die ik momenteel van je heb.
ik moet al rillen bij de gedachtequote:Op zondag 12 augustus 2012 02:14 schreef Zolder het volgende:
Ik droeg het wel toen ik 13 wasVond het toen wel netjes.
Nou soms Is de achterkant van het shirt geborduurd met dingen enzo, heeft het goede kleuren combi's.quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:13 schreef Michielos het volgende:
[..]
Wat denk je. Dat ik dat nog nooit gedaan heb ofzo?Ik vind het alleen echt niet mooi. NIet alleen kopen altijd een bepaald slag mensen dat soort dingen, het ziet er verder ook oersaai en stijf uit. Wow, een katoenen trui met keiharde kraag
Saai, saai en saai. driemaal saai is scheepsrecht.
het gaat mij meer om het ontwerp van de polo. Het model zeg maar. De stijve kraag enzquote:Op zondag 12 augustus 2012 02:17 schreef Loebas_Medjoul het volgende:
[..]
Nou soms Is de achterkant van het shirt geborduurd met dingen enzo, heeft het goede kleuren combi's.
Naya ieder zijn eigen smaak tg. Moet wel zeggen dat zulke shirts niet mijn favorieten zijn, maar heb er ook niet echt problemen mee. Ik zal nooit van mn eigen geld kopen, maar heb er wel een paar liggen in mn kledingkast die mijn ma heeft gekocht en ik aan moet doen als ze het wiltquote:Op zondag 12 augustus 2012 02:17 schreef Michielos het volgende:
[..]
het gaat mij meer om het ontwerp van de polo. Het model zeg maar. De stijve kraag enz
Volgens mij ben jij echt een mongool ofzo he? Zit je ook bij een studentenverenigingquote:Op zondag 12 augustus 2012 02:21 schreef Xenzo het volgende:
Lieve TS, doe ons allen een groot plezier en geef een trein een kusje of zo, maar val ons niet lastig met uw extreem slechte smaak. Zoals ik al eerder zei: u bent jaloers dat u geen kwaliteitskleding kunt kopen.
Ik zal er nooit 1 kopen omdat ik het te dorkerig vind uitzien, I dont give a rats ass about the moneyquote:Op zondag 12 augustus 2012 02:23 schreef Loebas_Medjoul het volgende:
[..]
Naya ieder zijn eigen smaak tg. Moet wel zeggen dat zulke shirts niet mijn favorieten zijn, maar heb er ook niet echt problemen mee. Ik zal nooit van mn eigen geld kopen, maar heb er wel een paar liggen in mn kledingkast die mijn ma heeft gekocht en ik aan moet doen als ze het wilt.
Ik zit in een ander topic ook met een mongool in een discussie die het echt gewoon niet wil begrijpen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:24 schreef Michielos het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt een mongool ofzo he? Zit je ook bij een studentenvereniging
quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:21 schreef Xenzo het volgende:
Lieve TS, doe ons allen een groot plezier en geef een trein een kusje of zo, maar val ons niet lastig met uw extreem slechte smaak. Zoals ik al eerder zei: u bent jaloers dat u geen kwaliteitskleding kunt kopen.
Ik ben voor u nog altijd "meneer mongool" aangezien wij niet met elkaar op school gezeten hebben. En nee, gelukkig heb ik die tijd niet hoeven meemaken (lees: ik heb namelijk een fatsoenlijke baan).quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:24 schreef Michielos het volgende:
Volgens mij ben jij echt een mongool ofzo he? Zit je ook bij een studentenvereniging
Grappig is dat ik het geeneens over de prijs van een polo heb of over de kwaliteit van een polo en ze automatisch aannemen dat ik een sloeber ben die het niet kan betalen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:27 schreef koelants het volgende:
[..]
Ik zit in een ander topic ook met een mongool in een discussie die het echt gewoon niet wil begrijpen.
![]()
Laat ze lekker joh
De tering, doe wat aan je onzekerheid gastquote:Op zondag 12 augustus 2012 02:28 schreef Xenzo het volgende:
[..]
[..]
Ik ben voor u nog altijd "meneer mongool" aangezien wij niet met elkaar op school gezeten hebben. En nee, gelukkig heb ik die tijd niet hoeven meemaken (lees: ik heb namelijk een fatsoenlijke baan).
Je kan tegenwoordig gewoon geen klacht meer openen zonder finaal virtueel verkracht te worden.quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:28 schreef Michielos het volgende:
[..]
Grappig is dat ik het geeneens over de prijs van een polo heb of over de kwaliteit van een polo en ze automatisch aannemen dat ik een sloeber ben die het niet kan betalen.
ik zeg enkel dat een polo saai, voorspelbaar en uber dorkerig is, thats all![]()
Wat een kut winkel is dat zeg.quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:40 schreef Fairfax het volgende:
Je bent waarschijnlijk gewoon te lelijk voor een polo en draagt liever drukke tshirts die de aandacht van je gezicht afleiden.
Maareh ik heb wel wat polos, staan me ook super spannend en sexy. Ik heb ze trouwens gekocht bij de WE.
Ja, dat ben ik met u eens.quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:41 schreef Fairfax het volgende:
Wat ik erg vind zijn overhemden met korte mouw.
Jawel, maar ik heb twee polos en die heb ik allebei gekocht bij de WE. Ik dacht dat willen jullie vast weten.quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:41 schreef koelants het volgende:
[..]
Wat een kut winkel is dat zeg.
Heb je echt geen 5 euro meer te spenderen voor een fatsoenlijk kleding merk?
Integendeel. Meestal zijn die gasten die polo's dragen ALTIJD lelijk (een enkele uitzondering daargelaten). Echt bijna altijdquote:Op zondag 12 augustus 2012 02:40 schreef Fairfax het volgende:
Je bent waarschijnlijk gewoon te lelijk voor een polo en draagt liever drukke tshirts die de aandacht van je gezicht afleiden.
Maareh ik heb wel wat polos, staan me ook super spannend en sexy. Ik heb ze trouwens gekocht bij de WE.
En als je op de middelbare school een pak zou dragen dan zou je ook gepest worden. Als je wat ouder bent dan kun je andere dingen gaan dragen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:42 schreef Michielos het volgende:
[..]
Integendeel. Meestal zijn die gasten die polo's dragen ALTIJD lelijk (een enkele uitzondering daargelaten). Echt bijna altijd
Ik denk terug aan de middelbare school. De enige die een polo droeg zag eruit als een ware ubernerdWerd ook echt altijd gepest.
Laat dat denken nu maar aan een paard over, die heeft een groter hoofd dan jijquote:Op zondag 12 augustus 2012 02:42 schreef Fairfax het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb twee polos en die heb ik allebei gekocht bij de WE. Ik dacht dat willen jullie vast weten.
Het was altijd een bepaald type persoon die het droeg. Gewoon een mongool. Ook als ik nu lui ermee zie lopen. Altijd van die asymmetrische gezichten, volslagen idioten enz. Again, een enkele uitzondering daargelaten!quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:45 schreef FixYou het volgende:
[..]
En als je op de middelbare school een pak zou dragen dan zou je ook gepest worden. Als je wat ouder bent dan kun je andere dingen gaan dragen.
Hou eens op met praten alsof je op geenstijl zit, achterlijke tokkiequote:Op zondag 12 augustus 2012 02:28 schreef Xenzo het volgende:
[..]
[..]
Ik ben voor u nog altijd "meneer mongool" aangezien wij niet met elkaar op school gezeten hebben. En nee, gelukkig heb ik die tijd niet hoeven meemaken (lees: ik heb namelijk een fatsoenlijke baan).
Nog erger is trouwens dat ze dan hun polo in hun broek stoppen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:47 schreef Michielos het volgende:
[..]
Het was altijd een bepaald type persoon die het droeg. Gewoon een mongool. Ook als ik nu lui ermee zie lopen. Altijd van die asymmetrische gezichten, volslagen idioten enz. Again, een enkele uitzondering daargelaten!
Maar een polo staat voor mij gelijk aan een saai, niet creatief, opschepperig korpsballentype
Polo's en kwaliteitskledingquote:Op zondag 12 augustus 2012 02:21 schreef Xenzo het volgende:
Dit iddquote:Op zondag 12 augustus 2012 02:49 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Hou eens op met praten alsof je op geenstijl zit, achterlijke tokkie
Terechte klacht verder, er bestaat bijna niets walgelijkers dan zo'n semi-casual poloshirt
pas op, dalijk wil ie tegen je golfenquote:Op zondag 12 augustus 2012 02:50 schreef probeer het volgende:
[..]
Polo's en kwaliteitskledingHAHA ur funny!
quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:50 schreef Michielos het volgende:
[..]
pas op, dalijk wil ie tegen je golfen
hej! pas op he! niet gaan schelden nuquote:Op zondag 12 augustus 2012 02:50 schreef Michielos het volgende:
[..]
Golfen is niet mijn sport, ik beoefen K1 (vanaf 1997 tot heden).quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:50 schreef Michielos het volgende:
ik zag er laatst eentje lopen die er een stropdas op droegquote:Op zondag 12 augustus 2012 02:54 schreef Michielos het volgende:
Definitie van een polo:
- superstijf zo een "kraagje"
- supersaai
- supervoorspelbaar
- net niet netjes
- net niet casual
gewoon helemaal niks en vooral... absoluut niet mooi
chique voor jequote:Op zondag 12 augustus 2012 02:56 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Golfen is niet mijn sport, ik beoefen K1 (vanaf 1997 tot heden).
quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:56 schreef Xenzo het volgende:
Vooral mijn prijzenkast is chique. Maar goed, nu zijn we off-topic aan het lullen (kan niet de bedoeling zijn).quote:
kwaliteit, polo's, smaak en K1 ... ik zeg nietsquote:Op zondag 12 augustus 2012 02:56 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Pas op hoor, hij heeft ook geen vriendin/vrouw/relatie, maar een partnerquote:
Het wordt je te heet onder je voeten?quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:58 schreef Xenzo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vooral mijn prijzenkast is chique. Maar goed, [b]nu zijn we off-topic aan het lullen (kan niet de bedoeling zijn).[/b]
Dat is wel waar. Maar neemt niet weg dat ze spuug en spuug lelijk zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
Die shirts zitten anders behoorlijk fijn.
Nee, niet, fout gedacht dus.quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:59 schreef koelants het volgende:
Het wordt je te heet onder je voeten?
Gelukkig maarquote:
ik heb het niet over de kwaliteit, ik heb het niet over het merk, ik heb het niet over hoe lekker het zit, ik heb het niet over de prijs. Waar ik het wel over heb is dat je je geen vormlozer, saaier en lelijker iets kunt voorstellen dan een Poloquote:Op zondag 12 augustus 2012 02:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
Die shirts zitten anders behoorlijk fijn.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
Grappig wel dat een poloshirt na jaren nog steeds een kakbal imago heeft.
Lezen is voor velen moeilijk, als ze al lezenquote:Op zondag 12 augustus 2012 03:02 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik heb het niet over de kwaliteit, ik heb het niet over het merk, ik heb het niet over hoe lekker het zit, ik heb het niet over de prijs. Waar ik het wel over heb is dat je je geen vormlozer, saaier en lelijker iets kunt voorstellen dan een Polo
Bij mannen misschien. Ik vind het bij dames vaak mooi staan, helemaal als ze een flinke boezem hebben. (no lesbo)quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:02 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik heb het niet over de kwaliteit, ik heb het niet over het merk, ik heb het niet over hoe lekker het zit, ik heb het niet over de prijs. Waar ik het wel over heb is dat je je geen vormlozer iets kunt voorstellen dan een Polo
Je ziet de tieten dan niet eens meerquote:Op zondag 12 augustus 2012 03:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Bij mannen misschien. Ik vind het bij dames vaak mooi staan, helemaal als ze een flinke boezem hebben. (no lesbo)
ik hoop echt serieus voor iedereen in je dagelijks leven dat je een grapje maaktquote:Op zondag 12 augustus 2012 03:04 schreef Bonzai. het volgende:
Kraagje omlaag is idd wat stijf en inspiratieloos. Zeker een fair argument TS. Kraagje omhoog is dan weer wat pauperig. Ook daar kan ik inkomen.
Echte bazen doen dan ook de ene helft van de kraag omhoog, terwijl ze de andere kant plat laten. Dat is lekker nonchalant zonder dat het tokkie wordt.
[ afbeelding ]
AAAGRGHRHRHRH dat kledingstukquote:Op zondag 12 augustus 2012 03:04 schreef Bonzai. het volgende:
Kraagje omlaag is idd wat stijf en inspiratieloos. Zeker een fair argument TS. Kraagje omhoog is dan weer wat pauperig. Ook daar kan ik inkomen.
Echte bazen doen dan ook de ene helft van de kraag omhoog, terwijl ze de andere kant plat laten. Dat is lekker nonchalant zonder dat het tokkie wordt.
[ afbeelding ]
als een meid ook maar iets minder qua boezem heeft, zie je geen enkele vorm meer. En vormen... dat is de essentie van het vrouw zijnquote:Op zondag 12 augustus 2012 03:05 schreef koelants het volgende:
[..]
Je ziet de tieten dan niet eens meer
quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:56 schreef Xenzo het volgende:
Wat is er mis mee? Gaarne uw uitleg.quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:58 schreef probeer het volgende:
kwaliteit, polo's, smaak en K1 ... ik zeg niets
Jij begrijpt het!quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:07 schreef Michielos het volgende:
[..]
als een meid ook maar iets minder qua boezem heeft, zie je geen enkele vorm meer. En vormen... dat is de essentie van het vrouw zijn
Ik zal dr eens op letten, ben zelf namelijk duidelijk zon uitzondering. Toen ik op de middelbare school zat waren aussies en metallica shirts normaal, dus qua referentiekader laat ik dat maar buiten beschouwing.quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:42 schreef Michielos het volgende:
[..]
Integendeel. Meestal zijn die gasten die polo's dragen ALTIJD lelijk (een enkele uitzondering daargelaten). Echt bijna altijd
Ik denk terug aan de middelbare school. De enige die een polo droeg zag eruit als een ware ubernerdWerd ook echt altijd gepest.
Had sowieso wel een maatje groter gekund!quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:07 schreef Xenzo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat is er mis mee? Gaarne uw uitleg.
[ afbeelding ]
Wow , ik spreek met Alistair Overeem. Overeem , ik vind je een baas, maar ik vind een polo niet mooiquote:Op zondag 12 augustus 2012 03:07 schreef Xenzo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Oké, daar kan ik mee leven.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:08 schreef Michielos het volgende:
Wow , ik spreek met Alistair Overeem. Overeem , ik vind je een baas, maar ik vind een polo niet mooi
Uitzonderingen moeten kunnenquote:Op zondag 12 augustus 2012 03:08 schreef Fairfax het volgende:
[..]
Ik zal dr eens op letten, ben zelf namelijk duidelijk zon uitzondering. Toen ik op de middelbare school zat waren aussies en metallica shirts normaal, dus qua referentiekader laat ik dat maar buiten beschouwing.
inderdaad, als je dan voor het casual chique wil gaan, pak dan gewoon een leuk simpel overhemd (en nee, niet zon gekleurde met een witte kraag (met patroontje), dat is voor hbo-ers met een kettinkje en pot gel in hun haar)quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:10 schreef Michielos het volgende:
[..]
Uitzonderingen moeten kunnenMaar als ik jou was trok ik een mooi pak aan, goede nette kleren.. alles behalve een polo
Ik vind het zelf gewoon echt spuuglelijk en "net niet". Maar goed, smaken verschillen nu eenmal
Heb ik genoeg, en ook twee polos. Dus ik maak me nergens druk over hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:10 schreef Michielos het volgende:
[..]
Uitzonderingen moeten kunnenMaar als ik jou was trok ik een mooi pak aan, goede nette kleren.. alles behalve een polo
Ik vind het zelf gewoon echt spuuglelijk en "net niet". Maar goed, smaken verschillen nu eenmal
DUMP DIE POLO'S ZEG IK JE!quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:12 schreef Fairfax het volgende:
[..]
Heb ik genoeg, en ook twee polos. Dus ik maak me nergens druk over hoor.
Tuurlijk wel.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:05 schreef koelants het volgende:
[..]
Je ziet de tieten dan niet eens meer
Dat noemen wij in Utrecht, Balletjesquote:Op zondag 12 augustus 2012 03:12 schreef probeer het volgende:
[..]
inderdaad, als je dan voor het casual chique wil gaan, pak dan gewoon een leuk simpel overhemd (en nee, niet zon gekleurde met een witte kraag (met patroontje), [b][b]dat is voor hbo-ers met een kettinkje en pot gel in hun haar)[/b][/b]
quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
[ afbeelding ]
En zij heeft kleine tietjes.
grappig, hier aan de amsterdamsestraatweg noemen we ze gayquote:Op zondag 12 augustus 2012 03:13 schreef koelants het volgende:
[..]
Dat noemen wij in Utrecht, Balletjes
quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:14 schreef probeer het volgende:
[..]
grappig, hier aan de amsterdamsestraatweg noemen we ze gay
zo he zeggen ze dat aan de amsterdamsestraatwegquote:Op zondag 12 augustus 2012 03:14 schreef probeer het volgende:
[..]
grappig, hier aan de amsterdamsestraatweg noemen we ze gay
Daarom juist!quote:
Ken je die straat niet in Utrecht?quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:15 schreef Fairfax het volgende:
[..]
zo he zeggen ze dat aan de amsterdamsestraatweg
Doe haar een schitterende jurk aan en we hebben een 5 sterren babequote:Op zondag 12 augustus 2012 03:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
[ afbeelding ]
En zij heeft kleine tietjes.
oeh, misschien riep ik je vriendin wel na 'pssst psst HOERR'quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:15 schreef koelants het volgende:
[..]
Ben er net nog overheen gereden om mijn vriendin op te halen
Niemand heeft Alistair Overeem ooit beschuldigd van het hebben van stijlquote:Op zondag 12 augustus 2012 03:07 schreef Xenzo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:16 schreef probeer het volgende:
[..]
oeh, misschien riep ik je vriendin wel na 'pssst psst HOERR'
(nee hoor, vast heel lief meisje)
niet alleen polo's hoor. die turkjes roepen iedereen na.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:15 schreef Fairfax het volgende:
[..]
zo he zeggen ze dat aan de amsterdamsestraatweg
nog voor de spoorwegovergang, dus idd vrijwel in t beginquote:Op zondag 12 augustus 2012 03:17 schreef koelants het volgende:
[..]![]()
Meer aan de kant van station of meer aan de kant van maarssen ?
jupquote:Op zondag 12 augustus 2012 03:18 schreef koelants het volgende:
Die AH aan de Amsterdamsestraatweg, geweldig gewoon! tot 24uur open
Dan ben je meer hardcore en modieus ofzoquote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:19 schreef probeer het volgende:
[..]
jup
maakt me wel echt te lui.. boodschappen voor het avondeten om half 11, dat soort grapjes
Ik zal je dan aaien, oke?quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:19 schreef probeer het volgende:
[..]
jup
maakt me wel echt te lui.. boodschappen voor het avondeten om half 11, dat soort grapjes
dus als je ns tegen middernacht in de AH een slome sukkel met opa-hoedje ziet, ben ik t
Als ik om 4 voor 12 de deur uitga, ben ik altijd net op tijd. Ik zou me geen leven zonder supermarkt tot 12 meer kunnen voorstellen.. erger me ook altijd dood als een supermarkt om 8 uur dicht gaat, kutservice.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:19 schreef koelants het volgende:
[..]
ik ook als ik thuis kom van me werk soms. dan rijd ik ook nog ff om 11 uur op en neer
Ik rijd er naar toe omdat als ik na 18uur hier bij de Appie kom, ze gewoon geen brood meer hebben, dat is op de A'strweg wel anders.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:22 schreef probeer het volgende:
[..]
Als ik om 4 voor 12 de deur uitga, ben ik altijd net op tijd. Ik zou me geen leven zonder supermarkt tot 12 meer kunnen voorstellen.. erger me ook altijd dood als een supermarkt om 8 uur dicht gaat, kutservice.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:23 schreef x-Lily het volgende:
Niks mis met RL polo's behalve die met een groot paardje
Plaatje van jou in zo'n polo?quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:23 schreef x-Lily het volgende:
Niks mis met RL polo's behalve die met een groot paardje
ehhhh... ok?quote:
Dank, ik hou ook van u.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:16 schreef Nikmans het volgende:
Niemand heeft Alistair Overeem ooit beschuldigd van het hebben van stijl
Geniale vent verder
Werken sowieso wel geile chicks daar, dat is op de kanaalstraat wel anders.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:23 schreef probeer het volgende:
[..]
ehhhh... ok?
Niet voeren though.. en geheel op eigen risico
owowow dr werkt ook een superleuk blond kassameisje bij die AH (topickaap!)
Mensen die een kraagje nodig hebben om hardcore te zijnquote:Op zondag 12 augustus 2012 03:19 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dan ben je meer hardcore en modieus ofzo
Met de kraag omlaag is al een ramp imo
daar kom ik gelukkig echt werkelijk nooit. Vrienden die er wonen komen maar naar mij toe, want sodeju wat een kutbuurtquote:Op zondag 12 augustus 2012 03:24 schreef koelants het volgende:
[..]
Werken sowieso wel geile chicks daar, dat is op de kanaalstraat wel anders.
Ik kom er voor die coffeeeshops die er ziitten, maar dat is echt een verpauperde kut buurt ja.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:26 schreef probeer het volgende:
[..]
daar kom ik gelukkig echt werkelijk nooit. Vrienden die er wonen komen maar naar mij toe, want sodeju wat een kutbuurt
racist!quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:25 schreef Charcot het volgende:
[..]
Mensen die een kraagje nodig hebben om hardcore te zijndaar heb je alleen wat meer pigment, een bak kippenvleugels en watermeloen voor nodig
Jij ook.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:27 schreef probeer het volgende:
[..]
racist!
ik heb echt geen kleurtje nodig om van kip en watermeloen te houden, tsss
Ow en welterusten koelants
ow? welke? want koffiedik is kutwiet, bordeaux te duur, en wietboot van die gare kuthippies en ook te duur. die aan de straatweg vaak tot 9 openquote:Op zondag 12 augustus 2012 03:27 schreef koelants het volgende:
[..]
Ik kom er voor die coffeeeshops die er ziitten, maar dat is echt een verpauperde kut buurt ja.
Ik wissel beetje af met Zanzi en Shebab...quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:27 schreef probeer het volgende:
[..]
ow? welke? want koffiedik is kutwiet, bordeaux te duur, en wietboot van die gare kuthippies en ook te duur.
neuj, nog steeds open. maar daar zijn alle soorten even duurquote:Op zondag 12 augustus 2012 03:29 schreef koelants het volgende:
[..]
Ik wissel beetje af met Zanzi en Shebab...
Shebab krijg je meestal lekker veel en kan je zelf kiezen voor hoeveel wiet je wil hebben.
Zanzi is vaak wel net iets beter maar als je daar een zakje van 25 euro koopt krijg je of een joint of vloei en tip er voor noppes bij.
maar beide erg goeie shops.
koffiedik is toch dicht (geweest)?
nice. dan ga ik daar eens kijken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:30 schreef koelants het volgende:
Shebab is tot 24 door de weeks open en tot 1 of 2 uur in het weekend. Zanzi ook volgens mij
Dan moet je echt naar Shebab gaan, daar heb je White Widow voor 7,50 per gram. maar vaak als ik voor 25euro haal en ik weeg het thuis zit er ruim 4 gram in.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:30 schreef probeer het volgende:
[..]
neuj, nog steeds open. maar daar zijn alle soorten even duur, vaak slecht geknipt, en volgens mij ook nooit helemaal de hoeveelheid die aangegeven staat.
shabab it is. hopelijk beetje achter t station? of helemaal bij t kanaal?quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:32 schreef koelants het volgende:
[..]
Dan moet je echt naar Shebab gaan, daar heb je White Widow voor 7,50 per gram. maar vaak als ik voor 25euro haal en ik weeg het thuis zit er ruim 4 gram in.
Ook wel kut geknipt opzich maar ze stoppen er altijd wat extra's in als je voor meer dan 20 haalt.
Vleutenseweg zit ie... op de kruising naar het station (voor de bussen) en westplein enzo maar dan aan de andere kant.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:33 schreef probeer het volgende:
[..]
shebab it is. hopelijk beetje achter t station? of helemaal bij t kanaal?
jup, found it! nice, is voor mij nog dichterbij dan bordeaux/koffiedikquote:Op zondag 12 augustus 2012 03:34 schreef koelants het volgende:
[..]
Vleutenseweg zit ie... op de kruising naar het station (voor de bussen) en westplein enzo maar dan aan de andere kant.
Die AH daar ken je?
Het is er gewoon ook altijd druk, onvoorstelbaar... wel jammer dat je er niet ff kan zitten om er 1 te roken trouwens.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:35 schreef probeer het volgende:
[..]
jup, found it! nice, is voor mij nog dichterbij dan bordeaux/koffiedik
och, toch buiten t centrum dus dan rook ik er wel 1 terwijl ik naar huis loop. enne, dank u zeer voor de infoquote:Op zondag 12 augustus 2012 03:36 schreef koelants het volgende:
[..]
Het is er gewoon ook altijd druk, onvoorstelbaar... wel jammer dat je er niet ff kan zitten om er 1 te roken trouwens.
You're welcomequote:Op zondag 12 augustus 2012 03:37 schreef probeer het volgende:
[..]
och, toch buiten t centrum dus dan rook ik er wel 1 terwijl ik naar huis loop. enne, dank u zeer voor de info
willdoquote:Op zondag 12 augustus 2012 03:37 schreef koelants het volgende:
DM maar als je er geweest bent en wat je ervan vond!
Jij ook, ga nu echt pittenquote:
Zo wat ben jij toch een gefrustreerd mannetjequote:Op zondag 12 augustus 2012 02:24 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik denk dat je ook een windkapsel hebt, klopt dit (zo een standaard korpsballenkapsel)?
Wolvenshirts dragen alleen corpulente mensen met een paardenstaart en beroep: ICTquote:Op zondag 12 augustus 2012 08:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zo wat ben jij toch een gefrustreerd mannetjewat voor kleding draag jij? Levis spijkerbroek en een wolven t-shirt zeker
Dit maar dan wel alleen bij echte mannen en niet van die halve jongetjesquote:Op zondag 12 augustus 2012 03:07 schreef Chule het volgende:
Mannen in polo's.![]()
Mannen in pak.![]()
Mannen met (niet te diepe) v-hals.![]()
Of beroep game designquote:Op zondag 12 augustus 2012 08:42 schreef kedge het volgende:
[..]
Wolvenshirts dragen alleen corpulente mensen met een paardenstaart en beroep: ICT
quote:
Volgens mij is dit een keiharde sneerquote:Op zondag 12 augustus 2012 08:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of beroep game designmisschien is hij dat wel
Haha, zelfs een wolvenshirt vind ik beter uitzien dan een polo. Nogmaals, het geld boeit me geen ruk, het merk ook niet. Ik vind het model van een polo gewoon afschuwelijk. Het ziet er , en ik heb dit al 100x gezegd, naar mijn gevoel stijf en saai uit (zo een kraagje op een t-shirtquote:Op zondag 12 augustus 2012 08:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zo wat ben jij toch een gefrustreerd mannetjewat voor kleding draag jij? Levis spijkerbroek en een wolven t-shirt zeker
Alsof dat een beroep is om je voor te schamen, huisvrouwquote:Op zondag 12 augustus 2012 08:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of beroep game designmisschien is hij dat wel
ja, nu gaat enkel iedereen merken opnoemen gevolgd door eenquote:
Waaromquote:Op zondag 12 augustus 2012 09:15 schreef kedge het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een keiharde sneer
Nu heb ik nog geen antw op de vraag wat voor kleding jij dan draagtquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:15 schreef Michielos het volgende:
[..]
Haha, zelfs een wolvenshirt vind ik beter uitzien dan een polo. Nogmaals, het geld boeit me geen ruk, het merk ook niet. Ik vind het model van een polo gewoon afschuwelijk. Het ziet er , en ik heb dit al 100x gezegd, naar mijn gevoel stijf en saai uit (zo een kraagje op een t-shirt). Meestal draagt een bepaald type persoon het (en NOGMAALS... uitzonderingen daargelaten!).
Niks MIS met gewoon degelijke kleding, niks mis met een man in een pak, ik heb alleen een schijthekel aan polo's, that's all
En ik reageerde zo omdat mijnheer uitgaat van : "Als je een polo niet mooi vind, kun je er geen betalen en ben je een sloeber"
Dat mijn beste mensen is gewoon... zucht.. bullshit
Polo's zitten gewoon lekker, zijn een tijdloos kledingstuk en het ziet er gewoon netjes uit. En met echt warm weer zweet je ook niet zo in die dingen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja, nu gaat enkel iedereen merken opnoemen gevolgd door een
Meestal ook net heeeel toevallig het merk polo dat zij in de kast hebben liggen (goh, wat een verrassing)
Liever vertel je waarom je een polo dan zovindt. Zo kan er nog wat discussie ontstaan ofzo
Zeg ik niet. Ik zeg alleen dat die mensen vaak zulke shirts dragen. Overigens ben ik geen huisvrouwquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:16 schreef Michielos het volgende:
[..]
Alsof dat een beroep is om je voor te schamen, huisvrouw
Misschien is de baas er wel erg blij mee.quote:
Maar waar loop jij dan het liefste in?quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja, nu gaat enkel iedereen merken opnoemen gevolgd door een
Meestal ook net heeeel toevallig het merk polo dat zij in de kast hebben liggen (goh, wat een verrassing)
Liever vertel je waarom je een polo dan zovindt. Zo kan er nog wat discussie ontstaan ofzo
net even gegoogled erop en zien er precies hetzelfde uit als andere polo's, alleen dan een kransje als logo i.p.v. een ruiter of een krokobil
Er zijn zoveel kledingstukken die er netjes uitzien en lekker zitten. Kijk, hier kan ik nog in meegaan. Dat het kledingsstuk lekker zit. Dit is echter niet de enige reden om een kledingsstuk te dragen. Dan liep ik wel in een berenvel over straat ofzoquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:23 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Polo's zitten gewoon lekker, zijn een tijdloos kledingstuk en het ziet er gewoon netjes uit. En met echt warm weer zweet je ook niet zo in die dingen.
Alleen polo's met 100000 opdrukjes en tekens letters etc zijn gewoon
Ben dan wel benieuwd wat jij draagt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:25 schreef sinepedraap het volgende:
Polo'sKakker dan kak
Het enige wat dan nog ontbreekt is blond halflang haar en een hockeystick
Broek en shirt meestalquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:27 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ben dan wel benieuwd wat jij draagt.
Zodat jij het kan beoordelen? Het topic gaat over polo's, dus laat dat de mainfocus zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:25 schreef cvboer het volgende:
[..]
Maar waar loop jij dan het liefste in?
Das ook netjes.quote:
Daar geven ze hier geen antw opquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:27 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ben dan wel benieuwd wat jij draagt.
Het gaat mij niet om het beoordelen, was gewoon een vraag, voor mijn eigen beeldvorming.quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:27 schreef Michielos het volgende:
[..]
Zodat jij het kan beoordelen? Het topic gaat over polo's, dus laat dat de mainfocus zijn.
Loserquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:27 schreef Michielos het volgende:
[..]
Zodat jij het kan beoordelen? Het topic gaat over polo's, dus laat dat de mainfocus zijn.
Hmm ik vind mijn shirts nog een beetje kinderlijk. Heb veel wel met printjes en opdrukken en zo. Niet van die te lompe dingen maar gewoon die jack & jones en the sting shirtjes. Wil wat meer effe gaan dragen eigenlijk.quote:
Jawel deed ik toch netquote:
`quote:
Geen vormloze hoop ikquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:28 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Hmm ik vind mijn shirts nog een beetje kinderlijk. Heb veel wel met printjes en opdrukken en zo. Niet van die te lompe dingen maar gewoon die jack & jones en the sting shirtjes. Wil wat meer effe gaan dragen eigenlijk.
[..]
Jawel deed ik toch net![]()
Die standaard witte t-shirts bedoel je met vormloos? Hmm ook wel een paar maar de meeste hebben wel een mooie fit. Ik draag iig niet iets straks of met een v-hals dat is echt gayquote:
Klopt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:39 schreef FixYou het volgende:
Het zit mooi tussen het formele overhemd en het informele t-shirt in.
Met zo'n V hals is inderdaad gay, zie je nog net 1 of 2 borsthaartjesquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:30 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Die standaard witte t-shirts bedoel je met vormloos? Hmm ook wel een paar maar de meeste hebben wel een mooie fit. Ik draag iig niet iets straks of met een v-hals dat is echt gay
Ralph Lauren pauper der pauper polo'squote:Op zondag 12 augustus 2012 11:30 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Klopt.
Alleen die Ralph Lauren polo's en de opgezette kraagjes zijn voor zielige figuren.
Voor de rest is er niets mis met polo's.
Als je een polo stond vind kun je best vertellen wat je dan wel tof vind. En wat je zelf aandoet. Dat is niet off-topic dat betekent gewoon dat je niet durft te vertellen of durft te laten zien wat jij aantrekt. Omdat je dab misschien zelf gezeik krijgt en nu kan je zelf zeiken op mensen die een Polo hebben. Lekker makkelijkquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:29 schreef Michielos het volgende:
[..]
`
omdat het offtopic is?
Open je eigen topic dan met:
Wat draagt Michielos zoal
ofzo
Ben je daar zo ontzettend geïnteresseerd in?
Ok, ik draag wolvenshirts. Nu weer OT ok?quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als je een polo stond vind kun je best vertellen wat je dan wel tof vind. En wat je zelf aandoet. Dat is niet off-topic dat betekent gewoon dat je niet durft te vertellen of durft te laten zien wat jij aantrekt. Omdat je dab misschien zelf gezeik krijgt en nu kan je zelf zeiken op mensen die een Polo hebben. Lekker makkelijk
Nja de kleur maakt niet uit, maar gewoon zo'n standaard shirt inderdaad. Een t shirt met een mooie pasvorm en niet te wijde mouwen vind ik persoonlijk mooi bij een man. Kleine v mag wel maar niet tot de navelquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:30 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Die standaard witte t-shirts bedoel je met vormloos? Hmm ook wel een paar maar de meeste hebben wel een mooie fit. Ik draag iig niet iets straks of met een v-hals dat is echt gay
Waarom moet ik dit niet geloven?quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:32 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ok, ik draag wolvenshirts. Nu weer OT ok?
dit is echt jammer.. Dat je dat niet gewoon serieus wilt vertellen ..quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:32 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ok, ik draag wolvenshirts. Nu weer OT ok?
Wou net vragen waar je je hockeystick had gelatenquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:34 schreef sinepedraap het volgende:
[ [url=http://lp.imageg.net/prod?set=key%5Bdecoration%5D,value%5BCYO%5D&set=key%5Bponyimage%5D,value%5B7382%5D&set=key%5Bdisplaysize%5D,value%5B330%5D&load=url%5Bhttp://chains.imageg.net/(...).chain%5D]afbeelding[/url] ]
Niet haten op mijn hockeyswag
Wat een gekke quote. Doet het plaatje het niet of zo? Bij mij welquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:35 schreef cvboer het volgende:
[..]
Wou net vragen waar je je hockeystick had gelaten
volgens mij heb ik in dit topic al een stuk of tig keer gezegd wat ik mooi vind qua kleren bij een man... Als ik iets mooi vind, draag ik het ook.quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dit is echt jammer.. Dat je dat niet gewoon serieus wilt vertellen ..
Zal wel iets met een schaamtegevoel te maken hebben.....quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dit is echt jammer.. Dat je dat niet gewoon serieus wilt vertellen ..
Ach ik doe nooit zoveel moeite met kleding. Ik ben wel een man hè. Pak gewoon meestal het bovenste uit de kast. En nee geen XXL zeeman t-shirts nee.quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nja de kleur maakt niet uit, maar gewoon zo'n standaard shirt inderdaad. Een t shirt met een mooie pasvorm en niet te wijde mouwen vind ik persoonlijk mooi bij een man. Kleine v mag wel maar niet tot de navelen is ook per persoon verschillend
Ik zie je plaatje ook wel.quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:35 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Wat een gekke quote. Doet het plaatje het niet of zo? Bij mij wel
Preciesquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:35 schreef cvboer het volgende:
[..]
Zal wel iets met een schaamtegevoel te maken hebben.....
nee, meer iets dat ik geen behoefte voel om een stel vreemden op een internetsite te zeggen wat ik draag, terwijl het topic gaat over iets dat ik niet draag. De heel geinteresseerden mogen mij DM'enquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:35 schreef cvboer het volgende:
[..]
Zal wel iets met een schaamtegevoel te maken hebben.....
Dus jij loopt in pak? Surequote:Op zondag 12 augustus 2012 11:35 schreef Michielos het volgende:
[..]
volgens mij heb ik in dit topic al een stuk of tig keer gezegd wat ik mooi vind qua kleren bij een man... Als ik iets mooi vind, draag ik het ook.
ik zeur niet over kleding van een ander???? Het zou mij serieus WORST wezen wat jij draagt. Ik geef enkel aan dat ik polo's niet mooi vind. Snap jij nu echt de strekking van het topic niet? Voel je je persoonlijk gekwetst ofzo? Wtf is dit?quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Preciesen vervolgens wel zeuren of kleding van een ander
Waarom zou ik me gekwetst voelen. Ik ben geen ventquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:38 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik zeur niet over kleding van een ander???? Het zou mij serieus WORST wezen wat jij draagt. Ik geef enkel aan dat ik polo's niet mooi vind. Snap jij nu echt de strekking van het topic niet? Voel je je persoonlijk gekwetst ofzo? Wtf is dit?![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:38 schreef sinepedraap het volgende:
In pak lopen![]()
Niet louter pantalons en een colbertje rollen
In dat geval vraag ik me af of je misschien geen issues hebt ofzo? Ik bedoel.. je komt op een topic met een klacht. De topic opener vind een bepaald kledingstuk niet mooi en jij raakt meteen maniakaal en gaat TS voor loser uitmaken en allerhande aannames over die persoon maken, enkel omdat deze weigert te vertellen wat hij draagt (omdat dat niet de strekking van het topic is, dit is Lifestyle niet) en polo's niet mooi vind (en ik heb gezegd: dm me als je t zoooo nodig wil weten)quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom zou ik me gekwetst voelen. Ik ben geen vent
Na 9 pagina's komt ie pas, wel een beetje laatquote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:38 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik zeur niet over kleding van een ander???? Het zou mij serieus WORST wezen wat jij draagt. Ik geef enkel aan dat ik polo's niet mooi vind. Snap jij nu echt de strekking van het topic niet? Voel je je persoonlijk gekwetst ofzo? Wtf is dit?![]()
nee geen issues en ik ben niet maniakaal. ik vind het gewoon bijzonder dat jij er zo moeilijk over doet om te vertellen wat jezelf aantrekt. en dat jij je daardoor nu perse aangevallen moet voelen is meer jouw probleem dan het mijnequote:Op zondag 12 augustus 2012 11:44 schreef Michielos het volgende:
[..]
In dat geval vraag ik me af of je misschien geen issues hebt ofzo? Ik bedoel.. je komt op een topic met een klacht. De topic opener vind een bepaald kledingstuk niet mooi en jij raakt meteen maniakaal en gaat TS voor loser uitmaken en allerhande aannames over die persoon maken, enkel omdat deze weigert te vertellen wat hij draagt (omdat dat niet de strekking van het topic is, dit is Lifestyle niet) en polo's niet mooi vind (en ik heb gezegd: dm me als je t zoooo nodig wil weten)
Dan klopt er volgens mij iets neit met je ofzo?
Daar is een prima oplossing voor: ga naar een ander topic. Hier gaat het over polo's. Doeidoeiquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:56 schreef NooitGenoeg het volgende:
[..]![]()
Ik heb best wel een hekel aan je spelfouten en dat constante Engels in je Nederlandse zinnen. Dat vind ik nog erger dan een Lacoste of een Ralph Lauren polo.
Vind dat engels nog niet zo hinderlijk, het wordt pas irritant zodra er straattaal doorheen komt. Dat haalt het niveau van een topic echt naar beneden.quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:56 schreef NooitGenoeg het volgende:
[..]![]()
Ik heb best wel een hekel aan je spelfouten en dat constante Engels in je Nederlandse zinnen. Dat vind ik nog erger dan een Lacoste of een Ralph Lauren polo.
Ja ik zag het topic pas net, maar ik ben dus de eerste?quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:55 schreef cvboer het volgende:
[..]
Na 9 pagina's komt ie pas, wel een beetje laat
Klopt, je bent een held.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:00 schreef Dutchlike het volgende:
[..]
Ja ik zag het topic pas net, maar ik ben dus de eerste?
Ik ben intussen meerdere keren ge-dm'd en heb er makkelijk op geantwoord. even alles wat ik heb gezegd op een rijtje gezet:quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee geen issues en ik ben niet maniakaal. ik vind het gewoon bijzonder dat jij er zo moeilijk over doet om te vertellen wat jezelf aantrekt. en dat jij je daardoor nu perse aangevallen moet voelen is meer jouw probleem dan het mijneik hoef je er ook helemaal niet over te dm'en. ik vind het wel belangrijk voor dit topic. als jij denkt dat het off-topic is moet je dat zelf weten... ik denk daar anders over.
als jij een topic had gemaakt over mannen in pak.. dat je dat lelijk vind oid. dan had ik op mijn plaats weer de vraag gesteld wat je zelf normaal gesproken aantrekt.
meer is het nietje moet er niet zo zwaar aan tillen.
Hey Katje, hoe gaat het met jou?quote:
Dus je draagt wel tuinbroeken, trainingspakken en dat soort dingen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:02 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik ben intussen meerdere keren ge-dm'd en heb er makkelijk op geantwoord. even alles wat ik heb gezegd op een rijtje gezet:
- Ik vind polo's saai, vormloos, idee-loos, en stijf
- polo's worden mijns inziens vaker gedragen door 2 type personen, deze staan in op
- ik heb geen problemen met andere kleding. Denk hierbij aan casual kleren, nette kleren en/of mannen in pak
- Dat wat ik mooi vind, draag ik zelf ook (duh, anders zou ik het niet mooi vinden).
- Het gaat me niet om de prijsklasse, niet om het merk enkel om het mijns inziens saaie uiterlijk dat met een polo gemoeid gaat
ok ok, ik draag geen wolvenshirt, dat dan weer niet![]()
JE KUNT ER GEWOON GEEN BETALEN!! WAAR LOOP JE ZELF DAN IN??quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:58 schreef rosepetals het volgende:
Bij mannen weet ik niet zo goed wat ik er van vind, maar bij vrouwen staat het echt verschrikkelijk.
Goeie vraag. Maar ik heb niet aangegeven dat mooi te vinden in dit topic. Tuinbroeken draag ik niet, maar ik voetbal 3x per week. Alvorens te sporten, draag ik een trainingspak ja. (anders niet)quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:02 schreef Argo het volgende:
[..]
Hey Katje, hoe gaat het met jou?
[..]
Dus je draagt wel tuinbroeken, trainingspakken en dat soort dingen?
Die RL polos zijn crap. Geen kwaliteit aan te ontdekkenquote:Op zondag 12 augustus 2012 02:06 schreef Xenzo het volgende:
TS is jaloers dat hij geen kwaliteitskleding kan kopen.
Iedereen boos op jequote:Op zondag 12 augustus 2012 12:03 schreef Michielos het volgende:
[..]
JE KUNT ER GEWOON GEEN BETALEN!! WAAR LOOP JE ZELF DAN IN??
LACOSTE POLO's![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:04 schreef Michielos het volgende:
[..]
Goeie vraag. Maar ik heb niet aangegeven dat mooi te vinden in dit topic. Tuinbroeken draag ik niet, maar ik voetbal 3x per week. Alvorens te sporten, draag ik een trainingspak ja. (anders niet)
Dit is anders, redelijk vaag. Want onder casual of nette kleren kan ik heel veel bedenken, dus ook een tuinbroek die is lekker casual.quote:- ik heb geen problemen met andere kleding. Denk hierbij aan casual kleren, nette kleren en/of mannen in pak
- Dat wat ik mooi vind, draag ik zelf ook (duh, anders zou ik het niet mooi vinden).
- Het gaat me niet om de prijsklasse, niet om het merk enkel om het mijns inziens saaie uiterlijk dat met een polo gemoeid gaat
Ik heb heel universitair (99.9% van fok) fok beledigd, enkel door te stellen dat ik polo's niet mooi vindquote:
"Ik heb geen problemen met" staat niet gelijk aan "ik vind het mooi"quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:05 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
Dit is anders, redelijk vaag. Want onder casual of nette kleren kan ik heel veel bedenken, dus ook een tuinbroek die is lekker casual.
Maar dan weten we nog niet wat jij mooi vind, of wat jij draagt. Ik kan ook zeggen, ik doe wat ik het liefst doe. Zie dan maar eens uit te vinden wat ik het liefst doe.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:06 schreef Michielos het volgende:
[..]
"Ik heb geen problemen met" staat niet gelijk aan "ik vind het mooi"
Je hebt overigens gelijk, zal het wel even aanpassen. Mag best duidelijker staan
Polo's zijn ook zelden mooi.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:05 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik heb heel universitair (99.9% van fok) fok beledigd, enkel door te stellen dat ik polo's niet mooi vind
ok.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:02 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik ben intussen meerdere keren ge-dm'd en heb er makkelijk op geantwoord. even alles wat ik heb gezegd op een rijtje gezet:
- Ik vind polo's saai, vormloos, idee-loos, en stijf
- polo's worden mijns inziens vaker gedragen door 2 type personen, deze staan in op
- ik heb geen problemen met andere kleding. Denk hierbij aan casual kleren, nette kleren en/of mannen in pak
- Het gaat me niet om de prijsklasse, niet om het merk, enkel om het mijns inziens saaie uiterlijk dat met een polo gemoeid gaat
ok ok, ik draag geen wolvenshirt, dat dan weer niet![]()
goed eigenlijkquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:02 schreef Argo het volgende:
[..]
Hey Katje, hoe gaat het met jou?
[..]
Dus je draagt wel tuinbroeken, trainingspakken en dat soort dingen?
Boeit dat überhaupt iets? Er staat ook: Wie het wil weten, mag me DM'en. Als iemand dat niet wil doen is dat ook niet erg, maar zeg dan niet dat ik constructief weiger te zeggen wat ik aantrekquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:06 schreef Argo het volgende:
Roze Versace pakken, of met zebra print!
[..]
Maar dan weten we nog niet wat jij mooi vind, of wat jij draagt. Ik kan ook zeggen, ik doe wat ik het liefst doe. Zie dan maar eens uit te vinden wat ik het liefst doe.![]()
Ik heb een nieuw jurkje, wil je je mening geven?quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:08 schreef Michielos het volgende:
[..]
Boeit dat überhaupt iets? Er staat ook: Wie het wil weten, mag me DM'en. Als iemand dat niet wil doen is dat ook niet erg, maar zeg dan niet dat ik constructief weiger te zeggen wat ik aantrek
quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:08 schreef Michielos het volgende:
[..]
Boeit dat überhaupt iets? Er staat ook: Wie het wil weten, mag me DM'en. Als iemand dat niet wil doen is dat ook niet erg, maar zeg dan niet dat ik constructief weiger te zeggen wat ik aantrek
Als je strings hebt, geef ik daar graag mijn mening over trouwens,.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:09 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik heb een nieuw jurkje, wil je je mening geven?Stuur hem via de DM.
Dan zal ik die ene 0.1% wel zijn, ik kom niet verder dan het hbo.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:05 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik heb heel universitair (99.9% van fok) fok beledigd, enkel door te stellen dat ik polo's niet mooi vind
nee hij is van mening dat dat off-topic is.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:09 schreef Argo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je het op Dm kan delen kan je het ook in het topic delen, of draag je zulke afzichtelijke kleding, dat we je zo direct op straat herkennen, alleen al aan wat je draagt?
[..]
Als je strings hebt, geef ik daar graag mijn mening over trouwens,.
Show itquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:09 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik heb een nieuw jurkje, wil je je mening geven?Stuur hem via de DM.
geeft nietquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:10 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dan zal ik die ene 0.1% wel zijn, ik kom niet verder dan het hbo.![]()
Mijn hersentjes konden echt niet meer aan. En ik ben gelukkig hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
geeft nietzulke mensen moeten er ook zijn. En kunnen best ' gelukkig ' zijn op ' hun ' manier
Ik ben tegelzetter, dus denk dat het eerder op mij slaat. Binnenkort begin ik echter met een opleiding houtbewerking.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:10 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dan zal ik die ene 0.1% wel zijn, ik kom niet verder dan het hbo.![]()
geeft niet schatjequote:Op zondag 12 augustus 2012 12:12 schreef cvboer het volgende:
[..]
Mijn hersentjes konden echt niet meer aan. En ik ben gelukkig hoor.
quote:
Ik zou het topic nog eens lezen. En als je het dan nog niet goed begrijpt, raad ik je aan om je vader mee te laten lezenquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Geen polo's aan kunnen schaffen en er vervolgens op haten
Die bovenste lijkt wel een beetje op Argo inderdaadquote:
matige grapquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:16 schreef Michielos het volgende:
[..]
Die bovenste lijkt wel een beetje op Argo inderdaad
Tegelzetten kan ik dan weer niet. Momenteel doe ik technische bedrijfskunde, in het dagelijkse leven ben ik werkvoorbereider. Houtbewerking als in timmerman?quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:12 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik ben tegelzetter, dus denk dat het eerder op mij slaat. Binnenkort begin ik echter met een opleiding houtbewerking.
Dat is nieuw voor mij, ik heb jou nog nooit gezien. Wel eens tegenover een man in cowboyhoed gezeten, had je toevallig een intercity naar Arnhem?quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:16 schreef Michielos het volgende:
[..]
Die bovenste lijkt wel een beetje op Argo inderdaad
Je bent gewoon skeerquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:16 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik zou het topic nog eens lezen. En als je het dan nog niet goed begrijpt, raad ik je aan om je vader mee te laten lezen
Bijna iedereen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:17 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik zou maar oppassen, iedereen in dit topic gaat binnenkort KO door deze rustige jongen.
?quote:
Gewoon arme boiquote:
Nee, dit is een leuke grap wil je zeggenquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:18 schreef Moeraskat het volgende:
dit is TS zonder petje.
[ afbeelding ]
tenminste, dat hoopt hij te zijn wanneer hij volwassen is geworden
dit was geen grap slimmeke. maar een gokquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:19 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nee, dit is een leuke grap wil je zeggen!!
Dus als je iets niet mooi vind, kun je het niet betalen ?quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:17 schreef Rode_banaan het volgende:
TS is jaloers, want hij kan geen polo betalen. Homootje.
Ik gokte ook maar wat dus blijkbaar kun je zelf ook geen grappen herkennenquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dit was geen grap slimmeke. maar een gok![]()
geen grappen kunnen herkennen
quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Gewoon Lacoste, Ralph Lauren en Boss.
Ik vind Lacoste niet geweldig. Ralph Lauren wel, maar niet de polo's (omdat ik polo's niet mooi vind, doh).quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Gewoon Lacoste, Ralph Lauren en shit.
surequote:Op zondag 12 augustus 2012 12:21 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik gokte ook maar wat dus blijkbaar kun je zelf ook geen grappen herkennen
Wat heeft gokken met grappen te maken? De enige keer dat een gokker lacht is als hij wint.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:21 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik gokte ook maar wat dus blijkbaar kun je zelf ook geen grappen herkennen
oke dat weten we nu.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:24 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik vind Lacoste niet geweldig. Ralph Lauren wel, maar niet de polo's (omdat ik polo's niet mooi vind, doh).
Again, ik heb niks tegen bovengenoemde merken, maar ik vind polo's niet mooi
wat voor soort boom ?quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:25 schreef sinepedraap het volgende:
Moeraskat en Michielos zitten in een boom...
kledingboomquote:
kei tofquote:
Ook dit heb ik duizend keer eerder aangegeven. Wat vinden mensen hier mooi aan polo's? Zo kan er discussie ontstaan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oke dat weten we nu.
TS heeft een hekel aan polo's ...
ok. ennu?
nu moet iedereen posten tot het topic vol is:
' ja TS ik ook '
tuurlijk ben ik erbijquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
kei tofdat is dus de eerste keer van mijn leven. wil je een foto maken als herdenking? of ben jij er niet bij
Ik stoor me niet aan polo's verder is KLB niet altijd okay voor discussies, vaker is het om mensen te stangen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:27 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ook dit heb ik duizend keer eerder aangegeven. Wat vinden mensen hier mooi aan polo's? Zo kan er discussie ontstaan.
Maar de meesten komen niet verder dan: "TS KAN ER GEEN BETALEN", TS IS EEN LOSER" enz.
Geeft voor mij aan dat ze het diep van binnen gewoon ook niet mooi vinden, maar er enkel eentje kopen omdat er een megagroot merk opstaat en de rest van de korpsballenkring er ook een heeft.
ditquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:27 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik stoor me niet aan polo's verder is KLB niet altijd okay voor discussies, vaker is het om mensen te stangen.
pfieuwquote:
hongerige pubersquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:28 schreef cvboer het volgende:
En altijd wel een of meerdere die happen.
quote:
Daar had je vroeger hele kringgespreken over in de klas......quote:
Homo is met 1 mquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:31 schreef rosepetals het volgende:
Jongens plagen kusjes vragen. Hommo's.
daar is nog niet iedereen achterquote:
Zolang ze geen sidecut hebbenquote:
persoonlijke keuze en smaak. over smaak valt niet te twisten...quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:32 schreef Michielos het volgende:
Maar nogmaals. Wat wordt er dan zo mooi gevonden aan een polo? Wat maakt het volgens jullie tot het uitmuntende kledingsstuk dat het is?
Waarom wordt er van mensen die het niet mooi vinden automatisch gezegd dat ie er geen kan betalen? Is een polo dan niet toch enkel een ballerig statussymbool voor julllie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |