sorry, maar ik vind het voorspelbaar, niet spannend, niet creatief, megastijf en saaiquote:
"uhu"quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:06 schreef Xenzo het volgende:
TS is jaloers dat hij geen kwaliteitskleding kan kopen.
je bent gewoon arm en kan het niet betalequote:Op zondag 12 augustus 2012 02:03 schreef Michielos het volgende:
[..]
sorry, maar ik vind het voorspelbaar, niet spannend, niet creatief, megastijf en saai
en dan die mega grote ruiter erop pfffffffffffffffffffff
Jij bent type 2 uit mijn OP of niet dan?quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:08 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
je bent gewoon arm en kan het niet betale
neee????quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:10 schreef Snakey het volgende:
Ik zie zelfs in de sportschool wel eens mensen in een polo, met een opgestoken kraagje uiteraard.
nopequote:Op zondag 12 augustus 2012 02:08 schreef Michielos het volgende:
[..]
Jij bent type 2 uit mijn OP of niet dan?![]()
Waarschijnlijk studeer je nog en heb je enkel studiefinanciering elke maand ofzo
je komt als een behoorlijke opschepper op me over i.i.g.quote:
Wat denk je. Dat ik dat nog nooit gedaan heb ofzo?quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:11 schreef Loebas_Medjoul het volgende:
Die foto XD. Maar er bestaan ook leuke varianten van polo shirts. Niet alleen 1 kleur met het merk logo, maar ook leuke. Moet je maar ff eens in de winkel kijken.
okequote:Op zondag 12 augustus 2012 02:12 schreef Michielos het volgende:
[..]
je komt als een behoorlijke opschepper op me over i.i.g.
Maar goed dat is de indruk die ik momenteel van je heb.
ik moet al rillen bij de gedachtequote:Op zondag 12 augustus 2012 02:14 schreef Zolder het volgende:
Ik droeg het wel toen ik 13 wasVond het toen wel netjes.
Nou soms Is de achterkant van het shirt geborduurd met dingen enzo, heeft het goede kleuren combi's.quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:13 schreef Michielos het volgende:
[..]
Wat denk je. Dat ik dat nog nooit gedaan heb ofzo?Ik vind het alleen echt niet mooi. NIet alleen kopen altijd een bepaald slag mensen dat soort dingen, het ziet er verder ook oersaai en stijf uit. Wow, een katoenen trui met keiharde kraag
Saai, saai en saai. driemaal saai is scheepsrecht.
het gaat mij meer om het ontwerp van de polo. Het model zeg maar. De stijve kraag enzquote:Op zondag 12 augustus 2012 02:17 schreef Loebas_Medjoul het volgende:
[..]
Nou soms Is de achterkant van het shirt geborduurd met dingen enzo, heeft het goede kleuren combi's.
Naya ieder zijn eigen smaak tg. Moet wel zeggen dat zulke shirts niet mijn favorieten zijn, maar heb er ook niet echt problemen mee. Ik zal nooit van mn eigen geld kopen, maar heb er wel een paar liggen in mn kledingkast die mijn ma heeft gekocht en ik aan moet doen als ze het wiltquote:Op zondag 12 augustus 2012 02:17 schreef Michielos het volgende:
[..]
het gaat mij meer om het ontwerp van de polo. Het model zeg maar. De stijve kraag enz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |