sorry, maar ik vind het voorspelbaar, niet spannend, niet creatief, megastijf en saaiquote:
"uhu"quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:06 schreef Xenzo het volgende:
TS is jaloers dat hij geen kwaliteitskleding kan kopen.
je bent gewoon arm en kan het niet betalequote:Op zondag 12 augustus 2012 02:03 schreef Michielos het volgende:
[..]
sorry, maar ik vind het voorspelbaar, niet spannend, niet creatief, megastijf en saai
en dan die mega grote ruiter erop pfffffffffffffffffffff
Jij bent type 2 uit mijn OP of niet dan?quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:08 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
je bent gewoon arm en kan het niet betale
neee????quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:10 schreef Snakey het volgende:
Ik zie zelfs in de sportschool wel eens mensen in een polo, met een opgestoken kraagje uiteraard.
nopequote:Op zondag 12 augustus 2012 02:08 schreef Michielos het volgende:
[..]
Jij bent type 2 uit mijn OP of niet dan?![]()
Waarschijnlijk studeer je nog en heb je enkel studiefinanciering elke maand ofzo
je komt als een behoorlijke opschepper op me over i.i.g.quote:
Wat denk je. Dat ik dat nog nooit gedaan heb ofzo?quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:11 schreef Loebas_Medjoul het volgende:
Die foto XD. Maar er bestaan ook leuke varianten van polo shirts. Niet alleen 1 kleur met het merk logo, maar ook leuke. Moet je maar ff eens in de winkel kijken.
okequote:Op zondag 12 augustus 2012 02:12 schreef Michielos het volgende:
[..]
je komt als een behoorlijke opschepper op me over i.i.g.
Maar goed dat is de indruk die ik momenteel van je heb.
ik moet al rillen bij de gedachtequote:Op zondag 12 augustus 2012 02:14 schreef Zolder het volgende:
Ik droeg het wel toen ik 13 wasVond het toen wel netjes.
Nou soms Is de achterkant van het shirt geborduurd met dingen enzo, heeft het goede kleuren combi's.quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:13 schreef Michielos het volgende:
[..]
Wat denk je. Dat ik dat nog nooit gedaan heb ofzo?Ik vind het alleen echt niet mooi. NIet alleen kopen altijd een bepaald slag mensen dat soort dingen, het ziet er verder ook oersaai en stijf uit. Wow, een katoenen trui met keiharde kraag
Saai, saai en saai. driemaal saai is scheepsrecht.
het gaat mij meer om het ontwerp van de polo. Het model zeg maar. De stijve kraag enzquote:Op zondag 12 augustus 2012 02:17 schreef Loebas_Medjoul het volgende:
[..]
Nou soms Is de achterkant van het shirt geborduurd met dingen enzo, heeft het goede kleuren combi's.
Naya ieder zijn eigen smaak tg. Moet wel zeggen dat zulke shirts niet mijn favorieten zijn, maar heb er ook niet echt problemen mee. Ik zal nooit van mn eigen geld kopen, maar heb er wel een paar liggen in mn kledingkast die mijn ma heeft gekocht en ik aan moet doen als ze het wiltquote:Op zondag 12 augustus 2012 02:17 schreef Michielos het volgende:
[..]
het gaat mij meer om het ontwerp van de polo. Het model zeg maar. De stijve kraag enz
Volgens mij ben jij echt een mongool ofzo he? Zit je ook bij een studentenverenigingquote:Op zondag 12 augustus 2012 02:21 schreef Xenzo het volgende:
Lieve TS, doe ons allen een groot plezier en geef een trein een kusje of zo, maar val ons niet lastig met uw extreem slechte smaak. Zoals ik al eerder zei: u bent jaloers dat u geen kwaliteitskleding kunt kopen.
Ik zal er nooit 1 kopen omdat ik het te dorkerig vind uitzien, I dont give a rats ass about the moneyquote:Op zondag 12 augustus 2012 02:23 schreef Loebas_Medjoul het volgende:
[..]
Naya ieder zijn eigen smaak tg. Moet wel zeggen dat zulke shirts niet mijn favorieten zijn, maar heb er ook niet echt problemen mee. Ik zal nooit van mn eigen geld kopen, maar heb er wel een paar liggen in mn kledingkast die mijn ma heeft gekocht en ik aan moet doen als ze het wilt.
Ik zit in een ander topic ook met een mongool in een discussie die het echt gewoon niet wil begrijpen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:24 schreef Michielos het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt een mongool ofzo he? Zit je ook bij een studentenvereniging
quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:21 schreef Xenzo het volgende:
Lieve TS, doe ons allen een groot plezier en geef een trein een kusje of zo, maar val ons niet lastig met uw extreem slechte smaak. Zoals ik al eerder zei: u bent jaloers dat u geen kwaliteitskleding kunt kopen.
Ik ben voor u nog altijd "meneer mongool" aangezien wij niet met elkaar op school gezeten hebben. En nee, gelukkig heb ik die tijd niet hoeven meemaken (lees: ik heb namelijk een fatsoenlijke baan).quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:24 schreef Michielos het volgende:
Volgens mij ben jij echt een mongool ofzo he? Zit je ook bij een studentenvereniging
Grappig is dat ik het geeneens over de prijs van een polo heb of over de kwaliteit van een polo en ze automatisch aannemen dat ik een sloeber ben die het niet kan betalen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:27 schreef koelants het volgende:
[..]
Ik zit in een ander topic ook met een mongool in een discussie die het echt gewoon niet wil begrijpen.
![]()
Laat ze lekker joh
De tering, doe wat aan je onzekerheid gastquote:Op zondag 12 augustus 2012 02:28 schreef Xenzo het volgende:
[..]
[..]
Ik ben voor u nog altijd "meneer mongool" aangezien wij niet met elkaar op school gezeten hebben. En nee, gelukkig heb ik die tijd niet hoeven meemaken (lees: ik heb namelijk een fatsoenlijke baan).
Je kan tegenwoordig gewoon geen klacht meer openen zonder finaal virtueel verkracht te worden.quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:28 schreef Michielos het volgende:
[..]
Grappig is dat ik het geeneens over de prijs van een polo heb of over de kwaliteit van een polo en ze automatisch aannemen dat ik een sloeber ben die het niet kan betalen.
ik zeg enkel dat een polo saai, voorspelbaar en uber dorkerig is, thats all![]()
Wat een kut winkel is dat zeg.quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:40 schreef Fairfax het volgende:
Je bent waarschijnlijk gewoon te lelijk voor een polo en draagt liever drukke tshirts die de aandacht van je gezicht afleiden.
Maareh ik heb wel wat polos, staan me ook super spannend en sexy. Ik heb ze trouwens gekocht bij de WE.
Ja, dat ben ik met u eens.quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:41 schreef Fairfax het volgende:
Wat ik erg vind zijn overhemden met korte mouw.
Jawel, maar ik heb twee polos en die heb ik allebei gekocht bij de WE. Ik dacht dat willen jullie vast weten.quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:41 schreef koelants het volgende:
[..]
Wat een kut winkel is dat zeg.
Heb je echt geen 5 euro meer te spenderen voor een fatsoenlijk kleding merk?
Integendeel. Meestal zijn die gasten die polo's dragen ALTIJD lelijk (een enkele uitzondering daargelaten). Echt bijna altijdquote:Op zondag 12 augustus 2012 02:40 schreef Fairfax het volgende:
Je bent waarschijnlijk gewoon te lelijk voor een polo en draagt liever drukke tshirts die de aandacht van je gezicht afleiden.
Maareh ik heb wel wat polos, staan me ook super spannend en sexy. Ik heb ze trouwens gekocht bij de WE.
En als je op de middelbare school een pak zou dragen dan zou je ook gepest worden. Als je wat ouder bent dan kun je andere dingen gaan dragen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:42 schreef Michielos het volgende:
[..]
Integendeel. Meestal zijn die gasten die polo's dragen ALTIJD lelijk (een enkele uitzondering daargelaten). Echt bijna altijd
Ik denk terug aan de middelbare school. De enige die een polo droeg zag eruit als een ware ubernerdWerd ook echt altijd gepest.
Laat dat denken nu maar aan een paard over, die heeft een groter hoofd dan jijquote:Op zondag 12 augustus 2012 02:42 schreef Fairfax het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb twee polos en die heb ik allebei gekocht bij de WE. Ik dacht dat willen jullie vast weten.
Het was altijd een bepaald type persoon die het droeg. Gewoon een mongool. Ook als ik nu lui ermee zie lopen. Altijd van die asymmetrische gezichten, volslagen idioten enz. Again, een enkele uitzondering daargelaten!quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:45 schreef FixYou het volgende:
[..]
En als je op de middelbare school een pak zou dragen dan zou je ook gepest worden. Als je wat ouder bent dan kun je andere dingen gaan dragen.
Hou eens op met praten alsof je op geenstijl zit, achterlijke tokkiequote:Op zondag 12 augustus 2012 02:28 schreef Xenzo het volgende:
[..]
[..]
Ik ben voor u nog altijd "meneer mongool" aangezien wij niet met elkaar op school gezeten hebben. En nee, gelukkig heb ik die tijd niet hoeven meemaken (lees: ik heb namelijk een fatsoenlijke baan).
Nog erger is trouwens dat ze dan hun polo in hun broek stoppen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:47 schreef Michielos het volgende:
[..]
Het was altijd een bepaald type persoon die het droeg. Gewoon een mongool. Ook als ik nu lui ermee zie lopen. Altijd van die asymmetrische gezichten, volslagen idioten enz. Again, een enkele uitzondering daargelaten!
Maar een polo staat voor mij gelijk aan een saai, niet creatief, opschepperig korpsballentype
Polo's en kwaliteitskledingquote:Op zondag 12 augustus 2012 02:21 schreef Xenzo het volgende:
Dit iddquote:Op zondag 12 augustus 2012 02:49 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Hou eens op met praten alsof je op geenstijl zit, achterlijke tokkie
Terechte klacht verder, er bestaat bijna niets walgelijkers dan zo'n semi-casual poloshirt
pas op, dalijk wil ie tegen je golfenquote:Op zondag 12 augustus 2012 02:50 schreef probeer het volgende:
[..]
Polo's en kwaliteitskledingHAHA ur funny!
quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:50 schreef Michielos het volgende:
[..]
pas op, dalijk wil ie tegen je golfen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |