Waarom ben je dan bang voor players?quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:39 schreef MasterOfTheStratocaster het volgende:
[..]
ik ben dan msschien wel een racist, maar zeker niet lelijk anders had ik dat wel gemerkt
quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:39 schreef MasterOfTheStratocaster het volgende:
[..]
ik ben dan msschien wel een racist, maar zeker niet lelijk anders had ik dat wel gemerkt
serieus teer op je bent niet leukquote:Op zondag 12 augustus 2012 01:39 schreef MasterOfTheStratocaster het volgende:
[..]
ik zei niet dat ik bang voor ze ben, je oma wil gwn geen muesli meer en daar wordt ik depri vanquote:Op zondag 12 augustus 2012 01:39 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Waarom ben je dan bang voor players?
je vroeg zelf om ban weet je nog, maar dientje is niet eens mod meer dus dat wordt kut nuquote:Op zondag 12 augustus 2012 01:40 schreef Plastic_zak het volgende:
g
[..]
een idee dientje is ene kaolo hater
echt hequote:Op zondag 12 augustus 2012 01:41 schreef Beach het volgende:
[..]
je vroeg zelf om ban weet je nog, maar dientje is niet eens mod meer dus dat wordt kut nu
Ik heb mijn oma drie keer door de gehaktmolen gehaald en vervolgens de restjes in energydrankjes verwerkt. Zo is mijn hele familie gestorven. Overigens geil ik wel op 13 jarige, kleine ónzekere jongetjes dus kom maar hier kleine rakker van me.quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:40 schreef MasterOfTheStratocaster het volgende:
[..]
ik zei niet dat ik bang voor ze ben, je oma wil gwn geen muesli meer en daar wordt ik depri van
Het is hemquote:Op zondag 12 augustus 2012 01:42 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem echt op Beach lijken
leukquote:Op zondag 12 augustus 2012 01:42 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem echt op Beach lijken
Hoe oud is je zusje?quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:40 schreef MasterOfTheStratocaster het volgende:
[..]
ik zei niet dat ik bang voor ze ben, je oma wil gwn geen muesli meer en daar wordt ik depri van
Waar staat dat ik je haat?quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:43 schreef MasterOfTheStratocaster het volgende:
JULLIE HOUDEN NIET VAN MUESLI, IK VOEL HET GWN, JULLIE HATEN MIJ![]()
![]()
KOM PIMMETJE, WIJ GAAN SAMEN DEADMAU5 LUISTEREN
quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:43 schreef MasterOfTheStratocaster het volgende:
JULLIE HOUDEN NIET VAN MUESLI, IK VOEL HET GWN, JULLIE HATEN MIJ![]()
![]()
KOM PIMMETJE, WIJ GAAN SAMEN DEADMAU5 LUISTEREN
Kloon muchquote:Op zondag 12 augustus 2012 01:44 schreef MasterOfTheStratocaster het volgende:
[..]
woww stalk je mij ofzo?
Ik dacht dat ik aan het verliezen wasquote:Op zondag 12 augustus 2012 01:44 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ja ik heb geen idee meer wat ik aan het doen ben
Nee, ik ga door de PoHi van elke infantiele kutnewbie.quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:44 schreef MasterOfTheStratocaster het volgende:
[..]
woww stalk je mij ofzo?
quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik aan het verliezen was
Ben je zwart of wit? Ik volg het spelletjequote:
Snel! Pak je pener en dril de muur tot gruis kapot!quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:46 schreef Plastic_zak het volgende:
er komt een kloppende muur op me af
ik heb wel iets anders kloppends voor jequote:Op zondag 12 augustus 2012 01:46 schreef Plastic_zak het volgende:
er komt een kloppende muur op me af
ik ben witquote:Op zondag 12 augustus 2012 01:46 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Ben je zwart of wit? Ik volg het spelletje
gromquote:Op zondag 12 augustus 2012 01:48 schreef Oceanview het volgende:
Vroeger ergens in 2010 posste beach dat plaatje random en ik vroeg hem later per sms waarom hij zulke pic van zichzrlf postte en hij wist niet waar ik het over had sorry beach
Vroegerrrrrquote:Op zondag 12 augustus 2012 01:48 schreef Oceanview het volgende:
Vroeger ergens in 2010 posste beach dat plaatje random en ik vroeg hem later per sms waarom hij zulke pic van zichzrlf postte en hij wist niet waar ik het over had sorry beach
Je verliest nogal inderdaadquote:
Tsja, vroegahquote:
sorry beach memories die kwamen toen ik dat plaatjebweer zagquote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:48 schreef Oceanview het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |