Kloon muchquote:Op zondag 12 augustus 2012 01:44 schreef MasterOfTheStratocaster het volgende:
[..]
woww stalk je mij ofzo?
Ik dacht dat ik aan het verliezen wasquote:Op zondag 12 augustus 2012 01:44 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ja ik heb geen idee meer wat ik aan het doen ben
Nee, ik ga door de PoHi van elke infantiele kutnewbie.quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:44 schreef MasterOfTheStratocaster het volgende:
[..]
woww stalk je mij ofzo?
quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik aan het verliezen was
Ben je zwart of wit? Ik volg het spelletjequote:
Snel! Pak je pener en dril de muur tot gruis kapot!quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:46 schreef Plastic_zak het volgende:
er komt een kloppende muur op me af
ik heb wel iets anders kloppends voor jequote:Op zondag 12 augustus 2012 01:46 schreef Plastic_zak het volgende:
er komt een kloppende muur op me af
ik ben witquote:Op zondag 12 augustus 2012 01:46 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Ben je zwart of wit? Ik volg het spelletje
gromquote:Op zondag 12 augustus 2012 01:48 schreef Oceanview het volgende:
Vroeger ergens in 2010 posste beach dat plaatje random en ik vroeg hem later per sms waarom hij zulke pic van zichzrlf postte en hij wist niet waar ik het over had sorry beach
Vroegerrrrrquote:Op zondag 12 augustus 2012 01:48 schreef Oceanview het volgende:
Vroeger ergens in 2010 posste beach dat plaatje random en ik vroeg hem later per sms waarom hij zulke pic van zichzrlf postte en hij wist niet waar ik het over had sorry beach
Je verliest nogal inderdaadquote:
Tsja, vroegahquote:
sorry beach memories die kwamen toen ik dat plaatjebweer zagquote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:48 schreef Oceanview het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |