Je denkt toch zeker niet dat ik naar rotjeknor gaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:09 schreef DeZwabber het volgende:
Ik kom net bij de Man van Drank in de Hoogstraat in Rotterdam vandaan (hij heet tegenwoordig Bier & zo blijkbaar) Daar staat altijd zat Amerikaans spul, en Belgisch, en Engels etc
geen idee waar je vandaan komtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Je denkt toch zeker niet dat ik naar rotjeknor ga
Fijne winkel.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:09 schreef DeZwabber het volgende:
Ik kom net bij de Man van Drank in de Hoogstraat in Rotterdam vandaan (hij heet tegenwoordig Bier & zo blijkbaar) Daar staat altijd zat Amerikaans spul, en Belgisch, en Engels etc
Zie UIquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geen idee waar je vandaan komt
aha, ja dat had natuurlijk ook kunnen betekenen dat je van een schoon huis houdtquote:
Locus Publicusquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Een echte A'dammer heeft het toch over 010 als 'ie het over Rotterdam heeft?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Gewoon afzetten en bij HAS naar binnen rollen iddquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:52 schreef muzas het volgende:
[..]
Locus Publicus![]()
En d'rnaast zit de HAS. Ideaal.
yesquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:52 schreef muzas het volgende:
[..]
Locus Publicus![]()
En d'rnaast zit de HAS. Ideaal.
Is dat wat?quote:
Hmmm, okee...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je van gember houdt wel. Vond em wel lekker.
Eens! LP is leuk en het assortiment wordt/is flink uitgebreid.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
yesVooral 's winters in de stoel voor de openhaard
Das alleen op het voetbalforum en in voetbaltopics op sport en fp.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:00 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Een echte A'dammer heeft het toch over 010 als 'ie het over Rotterdam heeft?
Net als andersom 020....
Sowieso meer kakkies die 020 zeggen dan andersom. Ik hoor het zeldenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:38 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Das alleen op het voetbalforum en in voetbaltopics op sport en fp.
Telefoonnummers onthouden is zoo 20e eeuw
Dopjesquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:20 schreef Miniem het volgende:
Bewaren jullie flesjes vroeg ik me af?![]()
Wel leuk om ze te bewaren denk ik, maar ruimte
GoogleDocs Spreadsheetquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:20 schreef Miniem het volgende:
Als het kan week ik de etiketten er af, wil ze op een bord plakkenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:20 schreef Miniem het volgende:
Ik heb wat Westvleteren flesjes bewaard en verder eigenlijk alleen grote flessen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:20 schreef Miniem het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |