Ja en neequote:Op maandag 1 oktober 2012 23:02 schreef hemarookworst het volgende:
^ haha laat me raden: facebook?En heb je zojuist gereageerd op mijn foto?
Heb het ook los gedronken hoor, en het stond op het etiket! Leek me wel grappigquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:50 schreef IPA35 het volgende:
Waarom moest je dat bier zo mishandelen.
Ik wil hun bieren graag eens proberen! Vooral de iStout en de Hopwired, maar waar haal ik die?
Ook Barcelona is dichterbij dan Nieuw-Zeeland. Alleen heb ik juist de iStout en de HopWired nog nooit geprobeerd. Alleen de Big Smoke en de Sultan. Die overigens ook erg lekker zijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:03 schreef DeZwabber het volgende:
Ach, Bodegraven is altijd nog dichterbij dan Nieuw Zeeland
Heb vandaag erg tof bier binnen gekregen, helaas duurde het iets langer dan verwacht omdat volgens de pakketbezorger de postcode incorrect was (op de doos, op de pakbon, in m'n email van Brewdog, overal klopte hij. Ze zijn niet wijs.) Dus nu kan ik er niets van drinken de komende twee maanden, morgen begint m'n dieet
Zal morgen even een fotootje maken, is leuk spul.![]()
Was nog vergeten de Saison Sauvin te noemen... is ook lekkerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:47 schreef DeZwabber het volgende:
Heb de Big Smoke ook hier staan, ben ik ook wel nieuwsgierig naar
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:39 schreef Nembrionic het volgende:
Vandaag bij de opening van een nieuwe bierwinkel in Delft geweest genaamd "Flink Gegist". 700 bieren op de plank met veeeeeeel amerikaanse bieren en Nederlandse kleine brouwerijen. Absoluut een aanrader om eens te gaan kijken. Morgen gaan ze open voor het publiek
Ik heb er destijds 12,50 voor betaald per 750ml fles.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:47 schreef gadeweerd het volgende:
Is Jopen Houten Haarlemmer nog te vinden? Ik kan er wat kopen, maar wat is een redelijke prijs?
Melgers vraagt er 14 euro voorquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:21 schreef Gesloten het volgende:
Vinden jullie ¤8,75 voor een flesje Westvleteren schappelijk? Hij ligt namelijk bij mijn slijter.
Bij de sligro was het iets van 35 euro voor 6, dus dat is wel een redelijke prijs lijkt me.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:21 schreef Gesloten het volgende:
Vinden jullie ¤8,75 voor een flesje Westvleteren schappelijk? Hij ligt namelijk bij mijn slijter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |