abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Designer zaterdag 29 september 2012 @ 13:17:12 #251
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_117386225
Nieuwe vangst :9

🐙
pi_117393974
quote:
AMSTERDAM - Op de World Beer Awards 2012 zijn opnieuw een aantal Belgische bieren in de prijzen gevallen.

Dat schrijft De Morgen. In de categorie 'World's Best Dark Beer' (donker bier) won de Gouden Carolus Classic van de Mechelse brouwerij Het Anker. In de categorie 'World's Best Sour Beer' (zuur bier) sleepte de Mort Subite Oude Gueuze de overwinning binnen.
De winnaars van de World Best Beer Awards werden door een international jury gekozen uit ruim 600 inzendingen uit 32 verschillende landen.
Jammer dat alleen de winnaars te zien zijn op World Beer Awards
pi_117402842
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 september 2012 13:17 schreef DeZwabber het volgende:
Nieuwe vangst :9

[ afbeelding ]
Mooi rijtje heb je daar. Ik ben nu bezig aan die IRS maar dan de Caol Ila barrel. Man man, die hebben ze wel erg heftig gemaakt, meer whiskyig dan de vorige (laphorag/glen elgin) mijns inziens.
Beter onethisch dan oneetbaar
  Designer zaterdag 29 september 2012 @ 21:23:15 #254
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_117403642
Hmm, vind dat altijd wel een beetje zonde, had gisteren een Rasputin Laphroaig BA op en daar bleef ook helemaal niets over van de Rasputin. De Laphroaig is lekker, daar niet van, maar dan neem ik wel gewoon een glas whisky :D
🐙
pi_117407764
Hè de tequila barrel aged! Duur spul, maar die met de Chinese tekens is nog erger als ik het goed heb. Gehaald in Rotterdam?
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  Designer zaterdag 29 september 2012 @ 22:53:48 #256
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_117407850
Neuh, was in Bodegraven voor het Boreft's bierfestival. Meteen even in het winkeltje geweest daar.
🐙
  Designer zaterdag 29 september 2012 @ 22:57:17 #257
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_117407988
Ik heb nu de Tequila, Peated Whisky, en White Wine versies van de Black Hole staan, misschien haal ik er nog eens een paar en dan allemaal naast elkaar proberen. Maar voorlopig even niet.
🐙
pi_117408117
Ah dus toch de moeite waard! De prijzen zijn wel hoog heb ik begrepen.

Ik wil zelf graag de white wine, de gewone en iets conservatievers als een bourbon of de cognac (want H&V 666 is geniaal). Mierzoet en machtig spul overigens, niet iets voor beginners!
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  Designer zaterdag 29 september 2012 @ 23:02:47 #259
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_117408172
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 23:01 schreef IPA35 het volgende:
Ah dus toch de moeite waard! De prijzen zijn wel hoog heb ik begrepen.

Ik wil zelf graag de white wine, de gewone en iets conservatievers als een bourbon of de cognac (want H&V 666 is geniaal). Mierzoet en machtig spul overigens, niet iets voor beginners!
Ik weet niet, heb een paar bieren gehaald die ik niet bij m'n standaard winkels zag dus vergelijken kan ik niet. :P
🐙
  Designer zaterdag 29 september 2012 @ 23:10:45 #260
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_117408483
De H&V 666 ken ik niet, is die een beetje goed te krijgen? Had op het Boreft's een cognac BA op van De Molen, weet even niet meer welke dat was maar niet de H&V. Was ook afschuwelijk lekker. :9~
🐙
pi_117409266
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 20:45 schreef bas-beest het volgende:

[..]

Heb ze allemaal op. :)

Die Albino Fox is oké, maar ook niet heel bijzonder. Iig. wel beter dan de Lion's Den.
Wat ik eigenlijk de lekkerste vind is de 'Deep Throat' (een porter) (ja, beetje vage naam, dat wel) met als goede tweede de 'Bald Eagle', een American style strong bitter (pas nieuw aan assortiment toegevoegd).

Begin oktober komen ze ook met een bokbier en, als het goed is, niet lang daarna met een red beer.
Heb zowel de Deep Throat en Bald Eagle gedronken en vind ze maar matig. Nogal slapjes/waterig. Net niet bieren. Zeker als je vergelijkt met de Bitter en Porter van Fuller's. Die zijn echt klassiekers naar mijn mening dat wel.

Heb ook hun bokbier geproefd, die is best oke. Wel een alcoholachtige smaak, maar is ruim 7%. Howling Wolf heet die.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_117409376
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 september 2012 23:10 schreef DeZwabber het volgende:
De H&V 666 ken ik niet, is die een beetje goed te krijgen? Had op het Boreft's een cognac BA op van De Molen, weet even niet meer welke dat was maar niet de H&V. Was ook afschuwelijk lekker. :9~
Het is de Hel & Verdoemenis gerijpt met houtsnippers gedrenkt in 40 jaar oude cognac :9~ :9~ :9~ .

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 23:31 schreef hemarookworst het volgende:

[..]

Heb zowel de Deep Throat en Bald Eagle gedronken en vind ze maar matig. Nogal slapjes/waterig. Net niet bieren. Zeker als je vergelijkt met de Bitter en Porter van Fuller's. Die zijn echt klassiekers naar mijn mening dat wel.

Heb ook hun bokbier geproefd, die is best oke. Wel een alcoholachtige smaak, maar is ruim 7%. Howling Wolf heet die.
London Pride en London Porter :9~ :9~
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_117410108
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 23:31 schreef hemarookworst het volgende:

[..]

Heb zowel de Deep Throat en Bald Eagle gedronken en vind ze maar matig. Nogal slapjes/waterig. Net niet bieren. Zeker als je vergelijkt met de Bitter en Porter van Fuller's. Die zijn echt klassiekers naar mijn mening dat wel.

Heb ook hun bokbier geproefd, die is best oke. Wel een alcoholachtige smaak, maar is ruim 7%. Howling Wolf heet die.
Die Fuller's bieren zijn idd. wel beter, maar ja... alle begin is moeilijk toch? :P

Die Howling Wolf is idd. best te drinken. Die heb ik gisteren op, kon ik gelijk 'genieten' van TVOH :D

(één van hun barmannen doet daar aan mee, vandaar)
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_117412148
Zo, na een dag lang ons oude appartement te hebben schoongemaakt dacht ik na thuiskomst eens een Founders Dirty Bastard open te trekken. Gelukkig is 1 van de katten ook een bierkenner;



Zo eens wat boodschappen doen en eens kijken of ik nog wat leuks qua bier zie. :).
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_117415047
Nieuw vangstje, samen met wat ik nog heb staan, maar ditmaal vanuit een nieuwe keuken;



Three Floyds Arctic Panzer Wolf
Great Divide Titan IPA

Net de Arctic Panzer Wolf geopend. Lekkere IPA. Lekker bitter.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_117418816
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 september 2012 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm, vind dat altijd wel een beetje zonde, had gisteren een Rasputin Laphroaig BA op en daar bleef ook helemaal niets over van de Rasputin. De Laphroaig is lekker, daar niet van, maar dan neem ik wel gewoon een glas whisky :D
Daar heb je een goed punt. Eigenlijk zou je de met en zonder opties met elkaar moeten vergelijken om te kijken of er iets van de originele smaak overblijft. Ik vond de Barrel Aged barleywine opties wat beter in dit opzicht; dat combineert mijns inziens beter met de extra's die barrel aging meegeeft.
pi_117418861
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 september 2012 23:10 schreef DeZwabber het volgende:
De H&V 666 ken ik niet, is die een beetje goed te krijgen? Had op het Boreft's een cognac BA op van De Molen, weet even niet meer welke dat was maar niet de H&V. Was ook afschuwelijk lekker. :9~
Was dat de Nacht&Ontij BA toevallig? Dat staat me bij van het festival (ik ben ook op zaterdag geweest). Ik heb die niet op, maar nog wel in de winkel een flesje meegepakt.
pi_117451306
Vandaag gehad, maar dan niet uit een fles maar van de tap:

en

Die Ribouldingue was niet helemaal mijn smaak, de Page 24 Brune van Saint Germain was heerlijk :)
  Designer maandag 1 oktober 2012 @ 00:12:30 #269
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_117451460
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 12:07 schreef drexciya het volgende:

[..]

Was dat de Nacht&Ontij BA toevallig? Dat staat me bij van het festival (ik ben ook op zaterdag geweest). Ik heb die niet op, maar nog wel in de winkel een flesje meegepakt.
Volgens mij wel
🐙
  maandag 1 oktober 2012 @ 02:14:34 #270
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_117453184
Vanavond is Founders Porter aan de beurt, een heel erg goede porter. Een vd beste die ik ooit gehad heb.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 1 oktober 2012 @ 11:43:09 #271
54575 Curchulain
Et tel était son nom...
pi_117458755
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 02:14 schreef popolon het volgende:
Vanavond is Founders Porter aan de beurt, een heel erg goede porter. Een vd beste die ik ooit gehad heb.

[ afbeelding ]
Dat is dan ook min of meer de meest gewaardeerde porter ter wereld. :9 Tijd geleden dat ik 'm op heb.
"In my lifetime, we've gone from Eisenhower to George W. Bush. We've gone from John F. Kennedy to Al Gore. If this is evolution, I believe that in 12 years, we'll be voting for plants." - Lewis Black
pi_117470521


De komende avonden mezelf hier eens over ontfermen. Heb alleen de Punk IPA geproefd en ben zeer benieuwd naar de Pannepot.
  maandag 1 oktober 2012 @ 22:30:51 #273
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_117487195
Naar de Ierse Pub North End, heeft wat leuke engelse Ales van de tap, zoals Hobgoblin, London Pride, ESB, Old SPeckled Hen enz.


DIt is geen Old Speckled Hen, maar Fuller's London Pride. Wat mij betreft smaakvoller.


Streekbiertje van de tap, dus ook maar even proeven: Leidsch Blond. Prima, maar niet zo smakelijk als de Aaipiejee (IPA).
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  maandag 1 oktober 2012 @ 22:51:59 #274
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_117488361
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 22:30 schreef hemarookworst het volgende:
Naar de Ierse Pub North End, heeft wat leuke engelse Ales van de tap, zoals Hobgoblin, London Pride, ESB, Old SPeckled Hen enz.

[ afbeelding ]
DIt is geen Old Speckled Hen, maar Fuller's London Pride. Wat mij betreft smaakvoller.

[ afbeelding ]
Streekbiertje van de tap, dus ook maar even proeven: Leidsch Blond. Prima, maar niet zo smakelijk als de Aaipiejee (IPA).

Ha, deze foto heb ik vandaag eerder gezien :P
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  maandag 1 oktober 2012 @ 23:02:05 #275
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_117488916
^ haha laat me raden: facebook? :P En heb je zojuist gereageerd op mijn foto?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')