Ik heb hem sowieso nog eens moeten kopen, omdat die andere kapot ging.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zo vaak durf ik ze niet te gebruiken omdat zonde![]()
![]()
![]()
Vond ik ook geslaagdquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Péridot + Spotted was wel kek trouwens, die gaat ik na-apen.
Da's kudt, helemaal met een dure.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:52 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb hem sowieso nog eens moeten kopen, omdat die andere kapot ging.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:55 schreef Lindytje het volgende:
Zitme ineens schuldbewust aan te kijken. Ik zo van: wat???
'Ik heb mosterd op je Tab gemorst. Morsterd, haha!'
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:55 schreef Lindytje het volgende:
Zitme ineens schuldbewust aan te kijken. Ik zo van: wat???
'Ik heb mosterd op je Tab gemorst. Morsterd, haha!'
Truequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]![]()
Lekker boeiend, het scherm is toch glas
www.psv.nlquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:04 schreef Puckzzz het volgende:
wil iemand mij ff een linkje geven van een zware pagina om te laden? Niet te achterlijk natuurlijk....ff de verbinding met de nieuwe router testen
Wehkamp doet het helemaal prima overigens
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar maandag naar duutsland en ik wil sowieso 2 catrices. September is mijn birthday month dus 11 pakketjes met lakjesen dinsdag 2 nieuwen chanel + een swap die nu bezig is met 9germany lakjes en nog meer
Dafuq.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar maandag naar duutsland en ik wil sowieso 2 catrices. September is mijn birthday month dus 11 pakketjes met lakjesen dinsdag 2 nieuwen chanel + een swap die nu bezig is met 9germany lakjes en nog meer
Meh, die zijn de 30e het postcircuit ingegaan, weekje uit GB is normaal, maar twee is niet ongewoon. Ik zou nog even wachten denk ik.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
A england 2012-07-28 22:59:36 shipped. Nu nog niet binnen. Mailen?
Waren lakjes alvast voor een andere birthday girl trouwens, niet voor mezelf
Okayquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meh, die zijn de 30e het postcircuit ingegaan, weekje uit GB is normaal, maar twee is niet ongewoon. Ik zou nog even wachten denk ik.
Wazig.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kreeg trouwens weer een 13 euro portobrief van een vlop die gewoon in de brievenbus ging
Dat duurt lang.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:11 schreef Lindytje het volgende:
Ik wacht nog steeds op een swap uit GB, 3 juli op de post gedaan![]()
Oh zo, okay.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja want buitenland gok ik? Pakket is 17.20
Ik zit schoonspringen te kijken.quote:
De Duutsers scoorden net 2-1 en ze hoeven nog maar 3 en een halve minuut.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit schoonspringen te kijken.
Nope, dat gaat 'm niet worden gok ik.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:19 schreef Dwyn het volgende:
[..]
De Duutsers scoorden net 2-1 en ze hoeven nog maar 3 en een halve minuut.
Die giftige pofvis? How U feelin'?? Ghihiquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben er nu pas achter welke vis ik in Finland op m'n bord had.
Nee jonguh, een snoek!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die giftige pofvis? How U feelin'?? Ghihi
Het waren kleine stukjes.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:23 schreef Puckzzz het volgende:
Een snoek?? Zat ie vol met graten?? Anders was het geen snoek
Ah ja dan kan het wel snoek zijnquote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ah ja dan kan het wel snoek zijnLekker he?
Om to the Nom!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:27 schreef IJsdraakje het volgende:
We hadden een ding met allemaal typisch Finse dingen, dus ook stukjes snoek. En rendierworst enzo.
[ afbeelding ]
Watquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Je kon er ook berengehaktballen krijgen, maar dat was een beetje duur.
Finnen zijn raar.quote:
dat sparen gaat goedquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ohquote:
Volgens mij wel, maar da's rond april dan pas weer.quote:
Ik zat dichtbij.quote:
Ik heb de katten van m'n zus ook fb gegeven, want spelletjes en geen zin om mensen daarmee lastig te vallen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:09 schreef Sharana_LV het volgende:
watdefuck? een kind van 4 maanden en een cat hebben een facebook account? ik zie dit langskomen op de polish facebook? wtf?
ah vandaarquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb de katten van m'n zus ook fb gegeven, want spelletjes en geen zin om mensen daarmee lastig te vallen.
Nee ik wilde naar bed dus wilde de schuifpui dichtmaken. En toen ik hem riep lag hij er ook maar wat naast te kijken hoe die muis daar lag te stressen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Had je de kat dan niet beter nog ff buiten kunnen laten zodat hij de klus kon klaren?
Ja, maar er is pas eentje in NLquote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, maar er is pas eentje in NLvoor veteranen die last hebben van post traumatische stresssyndroom , als die man dan bijvoorbeeld 's nachts een nachtmerrie krijgt maakt/sleept die hond hem naar buiten. En nog vanalles.
Binnenkort komen er nog 7 honden bij maar defensie wilt er nog niets over zeggen want ze zeggen nog geen fatsoenlijk bewijs te hebben dat hulphonden zouden helpen
http://nos.nl/video/405826-veteraan-wil-hond-voor-ptss.html
welke zoek je of hoop je te vinden?quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik hoop dat ik maandag nieuwe catrice kan vinden
Ja Once upon a time is leukquote:Op zondag 12 augustus 2012 01:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
Dure hulphond erop zetten, die maar een paar jaar actief mag zijn. En dan is het probleem niet eens opgelost, alleen de nachten zijn dus rustiger voor de PTSS-er zelf en zijn eventuele partner/kinderen![]()
Wat een faalproject![]()
ik heb het filmpje overigens niet gezien, er staat hier een serie op "Once Upon A Time".
Leuke serie wel
quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:07 schreef BBQ-kip het volgende:
IJsdraakjeFinland
Fins eten
Finse koffie
![]()
Ik heb trouwens vanavond die cinnamon rolls gemaakt. DAMN! Die zijn goed gelukt!![]()
![]()
![]()
Ik zal zo even een foto uploaden
Breaking Bad heb ik 1 seizoen volgehouden en ook alleen maar uit nieuwsgierigheid wanneer het goed ging wordenquote:Op zondag 12 augustus 2012 01:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
welke zoek je of hoop je te vinden?
Jij was Breaking Bad aan het kijken las ik, toch? Die volgt mijn man. Ikzelf heb een aantal seizoenen deels meegekeken, wel aardig maar niet helemaal mijn ding.
ja die special effects zijn beetje om te huilen, maar ja... verder wel grappig. Is denk ik 1 seizoen ofzo? Dan moet het verhaal toch wel op zijn neem ik aanquote:Op zondag 12 augustus 2012 01:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja Once upon a time is leukZonde van de soms crappy special effects
Naja die man die heeft nu minder medicatie nodig en durft weer veel meer naar buiten te gaan. Vind het wel een goed idee.
Ik heb gisteren met een vriendin van me (die is afgelopen februari op huwelijksreis naar Lapland gegaan) foto's van onze vakantie zitten kijken, heeeerlijk.quote:
Ja seizoen 1 is klaar (rond de 22 afleveringen?) en er komt een nieuw seizoen aan. Ben wel benieuwd wat ze daarmee gaan doen, in principe wel goed einde voor een volgend seizoen. 1 oktober begint het nieuwe seizoen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja die special effects zijn beetje om te huilen, maar ja... verder wel grappig. Is denk ik 1 seizoen ofzo? Dan moet het verhaal toch wel op zijn neem ik aan
Hulphonden zijn heel erg duur om op te leiden en mogen maar ongeveer 7 jaar ingezet worden. Ik vraag me af of therapie niet handiger is, om de oorzaak op te lossen. Maar goed, voor die man wel fijn natuurlijk.
Ik heb ze weleens aangevraagd voor iemand op mijn werk en dat wijffie vertelde toen dat het alleen op te brengen is met heel veel giften, sponsors en vrijwilligerswerk.quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja seizoen 1 is klaar (rond de 22 afleveringen?) en er komt een nieuw seizoen aan. Ben wel benieuwd wat ze daarmee gaan doen, in principe wel goed einde voor een volgend seizoen. 1 oktober begint het nieuwe seizoen.
Zag inderdaad bij een ander filmpje op de nos site dat een hulphond tussen de 7000-10.000 euro kost. Onze labarador is trouwens al 13maar denk dat je daar niet veel aan zult hebben
Ja die van ons ruik ik nu ook soms, denk ook echt door ouderdom want eerst was dat nooit.quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb ze weleens aangevraagd voor iemand op mijn werk en dat wijffie vertelde toen dat het alleen op te brengen is met heel veel giften, sponsors en vrijwilligerswerk.
En na ongeveer 7 jaar gaan ze met pensioen en mag je eigenlijk geen "werk" meer van ze vragen. Zoiets was het ongeveer.
Ikzelf blijf het liefst bij honden uit de buurt want ik vind ze stinken
Ooh dan kun je nog wel even vooruitquote:Op zondag 12 augustus 2012 01:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En een nieuw seizoen ervan... hmmm, ben benieuwd wat ze dan daarin aan verhaal vertellen. We zitten overigens nu pas bij aflevering 4 hoor, zijn net begonnen
Ik hou d'r van.quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb gisteren met een vriendin van me (die is afgelopen februari op huwelijksreis naar Lapland gegaan) foto's van onze vakantie zitten kijken, heeeerlijk.
We hadden bedacht dat we prima daar zouden kunnen wonen, of een vakantiehuisje daaro, ook niet verkeerd
Onze mannen vonden het alleen een wat minder geslaagd idee helaas![]()
Heerlijk land, lekker rustig, mooie natuur en gestoorde mensen, past precies bij mij!
Hehehe, Charmed was ook wel leuk toenquote:Op zondag 12 augustus 2012 01:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh dan kun je nog wel even vooruitGrimm vind ik ook wel grappig, laat me een beetje aan Charmed denken waar ik vroeger fan van was
ik zat me dit weekend serieus af te vragen wat een vakantiehutje (type eenvoudige mökki) zou kosten in Finland, als Nederlander zijnde. En hoeveel gedoe dat dan zou zijn.quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:36 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh, weird
Door de kleur is dat al te zien? Hehehehe, geinig!
Die labradoodle beesten heb ik ook weleens gezien, die honden zien er echt niet uit
Maar de patiënt die die hond had zag er ook enigszins apart uit dus dat was wel een geinige combi
hehehhee, humor.quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:42 schreef megamandy het volgende:
[..]![]()
Dan zie ik het voor me zoals ook in het begin van 101 dalmatiërs van DisneyDan lopen allemaal zo'n combinaties langs die dan op elkaar lijken.
op 1:52
quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Nieuwe No Shit Sherlock gevonden
[ afbeelding ]
Wil ik ook eens makenquote:Op zondag 12 augustus 2012 01:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Cinnamon rolls net uit de oven, met een shitload aan glazuur erover (dat trekt er later wat meer in, heb gewoon het recept gevolgd maar was wel veel).
[ afbeelding ]
Close-upje
[ afbeelding ]
Moeilijk lekker!
bij elkaar 4 uur, omdat het eerst 2 uur moet rijzen en daarna nog anderhalf uur.quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wil ik ook eens makenMaar dan zonder die glazuur want dat vind ik helemaal niet lekker
Hoelang ben je er mee bezig geweest?
Het is denk ik inderdaad voornamelijk die bom suikerquote:Op zondag 12 augustus 2012 02:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
bij elkaar 4 uur, omdat het eerst 2 uur moet rijzen en daarna nog anderhalf uur.
De rest viel wel mee en de puinhoop in de keuken viel ook mee. Ik heb zo'n kick ass kitchenaid machine, dus dan is het mixen/kneden ook fluitje van een cent.
Ik vind normaal glazuur ook drie keer niks, hierop vind ik het wel lekker.
Anders alleen wat melk met vanilleextract erover sprenkelen is ook wel lekker als je niet van die suikerbende houdt. Het heeft wel wat extra's nodig als het uit de oven komt.
Giev!quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Cinnamon rolls net uit de oven, met een shitload aan glazuur erover (dat trekt er later wat meer in, heb gewoon het recept gevolgd maar was wel veel).
[ afbeelding ]
Close-upje
[ afbeelding ]
Moeilijk lekker!
Kak, verjaardag van mijn zus vandaag.quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Gutentag allen!
IJs: kom maar halen, is nog genoeg over
Omnomnom!quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Close-upje
[ afbeelding ]
Moeilijk lekker!
facebook-heldinquote:
JOSJEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
Och, hij praat nog tegen me, die van puckzzz was erger
Kut, die heb ik gemist zie ik nu...quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
Och, hij praat nog tegen me, die van puckzzz was erger
Troost je, ik ookquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kut, die heb ik gemist zie ik nu...
Er zat ook een poetel in dat stukjequote:Op zondag 12 augustus 2012 11:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Meurning.
Ik las alleen deze pagina en nu ben ik 101 dalmatiërs aan het kijken
Nice!quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:42 schreef Mss het volgende:
Mijn broertje was op bezoek en het was gezellig!
gratisch vleesch erbij?quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Misschien moetenen jij een praatclubje beginnen
Ook voor dove mensenquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:07 schreef Dwyn het volgende:
Een veel gebruikt ontruimingssignaal is de slow-whoop. Dit is een luid, voor iedereen hoorbaar alarm dat langzaam aanzwelt en dan wegvalt.
Voor iedereen hoorbaar?
Ja precies.quote:
eerst een keer goed inademen om de neusholte vrij te makenquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:24 schreef Dwyn het volgende:
U hebt deze toets afgerond. U hebt 36 van de 40 vragen goed beantwoord (90%).
U bent geslaagd!
En mond op neus beademing?![]()
Ja precies, ranzig!quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:44 schreef Loqi het volgende:
[..]
eerst een keer goed inademen om de neusholte vrij te maken![]()
Bij mij zou dat zijn: NIET!quote:Maar eens bedenken hoe ik dát ga dragen.
Dat verkleurt in het zonnetje jonguh.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat is daar speciaal aan dan? Het ziet eruit als no value for money
naar zoiets???quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat verkleurt in het zonnetje jonguh.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Hihiquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga met mijn mama naar Essen.
Hopen dat ze daar het jurkje nog hebben, hihi.
Daarom staat de tv hier nog aan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Oeh, ik hoorde net dat in de afsluitingsceremonie van de OS de spice girls gaan optreden . jeugdsentiment![]()
![]()
![]()
What's in a namequote:Op zondag 12 augustus 2012 21:27 schreef Mss het volgende:
Ik kijk ook OS want ik vind die negert hilarisch
Oh je bedoelt Bolt niet?quote:
Oeh, die is mooi ja! Wel een jankfilm.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:40 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben My Sisters Keeper aan het kijken, zo mooi
Oh hij...Hij is heel blijquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, Martina. Die Antilliaanse sprinter, hij is hilarisch.
Jankfilmsquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oeh, die is mooi ja! Wel een jankfilm.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh ja, en dood aan Mart Smeets natuurlijk
"wij zijn heul de beste jonge"quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Die "creatief boekhoudkundige" berekening met die medaillespiegel![]()
![]()
SCHIET OP IK WIL MUSE EN ZULKS ZIEN!!!
Molukker jonguh!quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat een mooien Nederlandse achternaam, krojfinkhbkgvfjojo
omdat lompe overbetaalde kuthoer?quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:01 schreef BBQ-kip het volgende:
Die "stem" die je nu hoort klinkt als Ab Normaal
MUSE!quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wie komt er eigenlijk nog meer optreden?
En waarom is het geluid zo slecht?
Graag gedaan chica!quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:07 schreef Mss het volgende:
Ik heb de hele avond Jambers filmpjes gekeken met mijn huisgenoten. Nu is Jambers uit mijn hoofd en heb ik Ab Normaal erin.
Kut, nou hoor ik het ookquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die dus
(al hoor je inmiddels al een ander wijffie. Maar bij die gast hoorde ik steeds in mijn hoofd "en toen pakte ze lekker mijn staafmixer vast en gaf er een slinger aan ghe ghe ghe")
hehehehe, erg he!quote:
Gelukkigquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Die liedjes enzo, jeugdsentiment![]()
![]()
![]()
(Geluid is overigens ook beroerd hier nugalm van hier tot Tokyo)
Gewoon een boekenbon gevenquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben een ereader voor mijn moeder aan het uitzoeken, die wil ze per se voor haar verjaardag. Ze leest alleen ongeveer een halve pocketroman (niveau doktersroman) per jaar en kan NIET met computers omgaan, maar heeft geen inzicht hierin...
Kansloos en zonde van het geld....
nee, ze wil PER SE een ereaderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hihihihi, One Direction.
Die zijn zo schattig gay!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Boek kopen en doen alsof het een ereader isquote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:17 schreef Mss het volgende:
[Hihihihi, One Direction.
Die zijn zo schattig bicurious!]
HET LEEST NET ZOALS ECHT PAPIER!!!!!quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Boek kopen en doen alsof het een ereader is![]()
"echt mam, zo ziet een ereader eruit!"
Omdat het een hele dure is einz!quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
HET LEEST NET ZOALS ECHT PAPIER!!!!!
1 van mijn favoriete nummersquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat een schijtzangeres om mee te beginnen.... net zo schijt als dat ene nummer van haar
NEXT TO MIIIEEEEHHIIIIIIEEEEEE
DOOOOODDDD
Dat heeft toch niet met die seksueel verwarde jongetjes te maken?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Harry schijnt een relatie te hebben met een vrouw die een heel aantal jaartjes ouder is.
serieus? Ik vind haar zo schreeuwen in dat nummer, stoor me er altijd heel erg aanquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
1 van mijn favoriete nummers
Maar voor de rest vind ik de afsluiting van OS geen kut aan
Harry van One Direction.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:20 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat heeft toch niet met die seksueel verwarde jongetjes te maken?
Harry als in Prins Harry of een van die jochies?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh, lees net dat die relatie al weer klaar is. Maar zij was dus 15 jaar ouder.
Een van die jochies dus:quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Harry als in Prins Harry of een van die jochies?
Serieus, hoe weet jij dat er iemand in die groepzit die Harry heet?quote:
die is 15 ofzo?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Een van die jochies dus:
[ afbeelding ]
bambi is nog jong en teer en broos en zulksquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Serieus, hoe weet jij dat er iemand in die groepzit die Harry heet?
En ook maar enig detail over zijn liefdesleven?![]()
Ben je stiekem fan?
Meh...wel ietsje. Hopelijk straks veel beter alsquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
serieus? Ik vind haar zo schreeuwen in dat nummer, stoor me er altijd heel erg aan![]()
(weer wat beter in je vel trouwens?)
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Serieus, hoe weet jij dat er iemand in die groepzit die Harry heet?
En ook maar enig detail over zijn liefdesleven?![]()
Ben je stiekem fan?
Las net op wikipedia dat hij 18 is. Zij dus 32.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die is 15 ofzo?
gewoon lekker stiekem nu aanrotzooien met man, vrouw, whatever en dan over een jaar of 15 openlijk de geile gaylord uithangen
Ik moet vaak zo HARD om jou lachen he! Dit was weer een van die momentenquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die is 15 ofzo?
gewoon lekker stiekem nu aanrotzooien met man, vrouw, whatever en dan over een jaar of 15 openlijk de geile gaylord uithangen
Daar is ze niet jong genoeg voor!quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
bambi is nog jong en teer en broos en zulks
Mooi, komt vast wel goed danquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Meh...wel ietsje. Hopelijk straks veel beter alsweer thuis is...
Ik vind de afsluiting zo onordelijk en druk en chaotisch!
Doe dan die Chineesjes maar met hun marsjes en synchrone acts
wel, want gelovig opgevoed, dus nog onbezoedeld!quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daar is ze niet jong genoeg voor!
Alle frustratie eruit batsenquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Meh...wel ietsje. Hopelijk straks veel beter alsweer thuis is...
Ik vind de afsluiting zo onordelijk en druk en chaotisch!
Doe dan die Chineesjes maar met hun marsjes en synchrone acts
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wel, want gelovig opgevoed, dus nog onbezoedeld!
lekker jong hoor!quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Las net op wikipedia dat hij 18 is. Zij dus 32.
palingen erin dauwen en op elkaar poepen enzoquote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
lekker jong hoor!Haha. Ik vind ze al zulke jongentjes, terwijl de oudste 20 is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh, ben je edgy? Laten we het over Mart Smeets hebben!quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vind 'r nog steeds zwaar irritant... ben de hele dag al edgy, maar bij haar wil ik even het veld oplopen en haar tanden eruit trappen![]()
Ooooh Oh OH
Neemt d'r eigen zang"kunsten" te serieus man
Ik ben niet voor niets lid van de MART AUF WIEDERSEHEN SMEETS feestboekquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Oeh, ben je edgy? Laten we het over Mart Smeets hebben!
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben niet voor niets lid van de MART AUF WIEDERSEHEN SMEETS feestboek
quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
soort vleeschblob met een koppetje erop met een brilquote:
vandaar de spoilerquote:
Anders gaan we voor straf zappen!quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:43 schreef BBQ-kip het volgende:
Nou, laat die figuren even door laufen schnellllll
met een stungun voor olifanten ja!quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Anders gaan we voor straf zappen!
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:44 schreef BBQ-kip het volgende:
TWEE WOORDEN, NEGEN LETTERS!!!!!Dat! Laat ze eens opschieten met die Spice Girls.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaat dat nog door?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Take That komt ook he
Daar was ik zo fan van VROEGÂH!
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Take That komt ook he
Daar was ik zo fan van VROEGÂH!
volgens mij wel, gisteren zeiden ze van wel.quote:
hij was vroeger de sukkel hequote:Op zondag 12 augustus 2012 22:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ik vind Gary zo leuk sinds ik hem heb gezien als jurylid bij X Factor UK. Dat begint de 18de weer!
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hij was vroeger de sukkel heD'aaaw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hij was vroeger de sukkel hePics?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aids.
uhmmmmmmmmmquote:
daar ben ik net eventjes te oud voorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |