Ik heb hem sowieso nog eens moeten kopen, omdat die andere kapot ging.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zo vaak durf ik ze niet te gebruiken omdat zonde![]()
![]()
![]()
Vond ik ook geslaagdquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Péridot + Spotted was wel kek trouwens, die gaat ik na-apen.
Da's kudt, helemaal met een dure.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:52 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb hem sowieso nog eens moeten kopen, omdat die andere kapot ging.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:55 schreef Lindytje het volgende:
Zitme ineens schuldbewust aan te kijken. Ik zo van: wat???
'Ik heb mosterd op je Tab gemorst. Morsterd, haha!'
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:55 schreef Lindytje het volgende:
Zitme ineens schuldbewust aan te kijken. Ik zo van: wat???
'Ik heb mosterd op je Tab gemorst. Morsterd, haha!'
Truequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]![]()
Lekker boeiend, het scherm is toch glas
www.psv.nlquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:04 schreef Puckzzz het volgende:
wil iemand mij ff een linkje geven van een zware pagina om te laden? Niet te achterlijk natuurlijk....ff de verbinding met de nieuwe router testen
Wehkamp doet het helemaal prima overigens
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar maandag naar duutsland en ik wil sowieso 2 catrices. September is mijn birthday month dus 11 pakketjes met lakjesen dinsdag 2 nieuwen chanel + een swap die nu bezig is met 9germany lakjes en nog meer
Dafuq.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar maandag naar duutsland en ik wil sowieso 2 catrices. September is mijn birthday month dus 11 pakketjes met lakjesen dinsdag 2 nieuwen chanel + een swap die nu bezig is met 9germany lakjes en nog meer
Meh, die zijn de 30e het postcircuit ingegaan, weekje uit GB is normaal, maar twee is niet ongewoon. Ik zou nog even wachten denk ik.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
A england 2012-07-28 22:59:36 shipped. Nu nog niet binnen. Mailen?
Waren lakjes alvast voor een andere birthday girl trouwens, niet voor mezelf
Okayquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meh, die zijn de 30e het postcircuit ingegaan, weekje uit GB is normaal, maar twee is niet ongewoon. Ik zou nog even wachten denk ik.
Wazig.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kreeg trouwens weer een 13 euro portobrief van een vlop die gewoon in de brievenbus ging
Dat duurt lang.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:11 schreef Lindytje het volgende:
Ik wacht nog steeds op een swap uit GB, 3 juli op de post gedaan![]()
Oh zo, okay.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja want buitenland gok ik? Pakket is 17.20
Ik zit schoonspringen te kijken.quote:
De Duutsers scoorden net 2-1 en ze hoeven nog maar 3 en een halve minuut.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit schoonspringen te kijken.
Nope, dat gaat 'm niet worden gok ik.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:19 schreef Dwyn het volgende:
[..]
De Duutsers scoorden net 2-1 en ze hoeven nog maar 3 en een halve minuut.
Die giftige pofvis? How U feelin'?? Ghihiquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben er nu pas achter welke vis ik in Finland op m'n bord had.
Nee jonguh, een snoek!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die giftige pofvis? How U feelin'?? Ghihi
Het waren kleine stukjes.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:23 schreef Puckzzz het volgende:
Een snoek?? Zat ie vol met graten?? Anders was het geen snoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |