Precies. Vooral bij Martina heb ik het idee dat hij erdoor zit na al die races.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een tiende erboven dus. Jammer dat ze geen NR hebben gelopen, maar een medaille had er toch niet ingezeten. Ik vind het al heel knap dat beide teams in de finale stonden
Ja.. awww ik moet er bijna zelf van huilen, wat sneu ditquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker voor atleten die al zelden iets winnen.
Je mist echt een reserve loper bij Nederland. Maar we mogen al blij zijn dat we er vier hebben.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Precies. Vooral bij Martina heb ik het idee dat hij erdoor zit na al die races.
ja volgens mij hij ook niet goed weg bij zijn start..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Precies. Vooral bij Martina heb ik het idee dat hij erdoor zit na al die races.
Geen idee, zijn nog geen beelden langsgekomen, maar verkeerde wissel of buiten de baan ofzo zal het wel zijn.quote:
Derde loper stapt op de lijn, vlak voor de wisselquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:11 schreef alors het volgende:
[..]
Geen idee, zijn nog geen beelden langsgekomen, maar verkeerde wissel of buiten de baan ofzo zal het wel zijn.
Gat naar T&T (38.12) was idd te groot, maar met een goede Martina en goede laatste wissel waren ze dicht in de buurt gekomen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een tiende erboven dus. Jammer dat ze geen NR hebben gelopen, maar een medaille had er toch niet ingezeten. Ik vind het al heel knap dat beide teams in de finale stonden
Ja, maar daar heb je dus een vijfde loper voor nodig. Eentje die ervoor zorgt dat NL zich plaatst voor de finale, terwijl Martina gespaard wordt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gat naar T&T (38.12) was idd te groot, maar met een goede Martina en goede laatste wissel waren ze dicht in de buurt gekomen.
Een beetje zoals de NOS zei dat ze met Nesta en Carter zouden lopen. Nu lopen ze dus met Usain, Bolt, Yohann en Blakequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:13 schreef ddx het volgende:
Lijkt net of jamaica het met 2 man gelopen heeft.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:15 schreef oxylus11 het volgende:
Toch heel netjes gedaan hoor van Nederland. Niet de perfecte race, maar wel gewoon goed en heel knap dat ze hier stonden.
En zelfs met Martina werd de finale nog bijna gemistquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb je dus een vijfde loper voor nodig. Eentje die ervoor zorgt dat NL zich plaatst voor de finale, terwijl Martina gespaard wordt.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:15 schreef oxylus11 het volgende:
Toch heel netjes gedaan hoor van Nederland. Niet de perfecte race, maar wel gewoon goed en heel knap dat ze hier stonden.
die zijn psv aan het trollenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:17 schreef Redefine het volgende:
Het scheelt trouwens wel dat de voetbalcompetitie weer begonnen is en de hockeywedstrijd tegelijkertijd is. Anders was het getroll nu niet van de lucht geweest.
Allemaal falersquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:17 schreef Redefine het volgende:
Het scheelt trouwens wel dat de voetbalcompetitie weer begonnen is en de hockeywedstrijd tegelijkertijd is. Anders was het getroll nu niet van de lucht geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |