SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Cabral, Leerdam, Immers, Cisséquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:46 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gewoon 4 miljoen bieden bij Feyenoord, krijg je een lijstje terug met daarop hun selectie en dan mag je ze zelf aanvinken.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
jouw vreugde heb ik daar niet voor nodigquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:46 schreef Capi het volgende:
[..]
wat is er? mijn vreugde maakt je verdrietig?![]()
Maar onzin roepen dat v.Bommel niks toevoegd. Snap wel dat je het graag wilt zien, maar v.Bommel speelde gewoon vrij aardig. Zat ook aardig met lange ballen te strooien.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Met die lange ballen heeft hij aardig wat mensen blij gemaakt in het publiek jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:48 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
jouw vreugde heb ik daar niet voor nodig![]()
Maar onzin roepen dat v.Bommel niks toevoegd. Snap wel dat je het graag wilt zien, maar v.Bommel speelde gewoon vrij aardig. Zat ook aardig met lange ballen te strooien.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
op die paar ballen na, heeft ie alleen maar overtredingen lopen maken, liep veel te mekkeren, het bekende billenlikken bij de scheids, vind hem maar nog steeds weinig toevoegenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:48 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Maar onzin roepen dat v.Bommel niks toevoegd. Snap wel dat je het graag wilt zien, maar v.Bommel speelde gewoon vrij aardig. Zat ook aardig met lange ballen te strooien.![]()
Die zaten ertussen maar hij ging ook in de tweede helft een keer op zijn bek op het middenveld waar elke degelijke ploeg een doelpunt had gemaakt om over zijn crosspasses in de tweede ring nog maar te zwijgen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:48 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Maar onzin roepen dat v.Bommel niks toevoegd. Snap wel dat je het graag wilt zien, maar v.Bommel speelde gewoon vrij aardig. Zat ook aardig met lange ballen te strooien.![]()
Ik zie waarschijnlijk de lange ballen die wel aankomen en niet die NIET aankomen. Jullie waarschijnlijk net andersomquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die zaten ertussen maar hij ging ook in de tweede helft een keer op zijn bek op het middenveld waar elke degelijke ploeg een doelpunt had gemaakt om over zijn crosspasses in de tweede ring nog maar te zwijgen.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
En hij had ook makkelijk rood kunnen krijgen voor die overtreding, het is maar dat het niveau van de scheidsrechters hier in Nederland zo laag is, eerste wedstrijd/routinier/eerste paar minuten -> heel laf scheidsen
op die gözübüyük en kuipers na is de rest van het scheidsrechterskorps weinig consistent in hun beslissingen![]()
Dat zit er dik inquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:50 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik zie waarschijnlijk de lange ballen die wel aankomen en niet die NIET aankomen. Jullie waarschijnlijk net andersom. Al mag je van Van Bommel juist in dit soort wedstrijden verwachten wel de rust te bewaren en op zeker te spelen. Als zelf hij al veel ballen weggeeft wordt terugkomen in een wedstrijd wel heel lastig.
![]()
zag je bij het NL elftal dan ook alleen de keren dat hij goed zn man dekte en de keren dat ie m liet lopen niet?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:50 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik zie waarschijnlijk de lange ballen die wel aankomen en niet die NIET aankomen. Jullie waarschijnlijk net andersom![]()
![]()
Als je alleen op het middenveld staat tegen 3 man, tja dan kan je er moeilijk wat tegen doen. Heb je die wedstrijd tegen portugal ook gezien? Toen werd het middenveld ook compleet overlopen. Met v.d. Fart voorop.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:52 schreef Capi het volgende:
[..]
zag je bij het NL elftal dan ook alleen de keren dat hij goed zn man dekte en de keren dat ie m liet lopen niet?
Het systeem deugde niet .Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
PSV vandaag:
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Hockeymannen moeten zo spelen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:56 schreef Tchock het volgende:
Meteen dood hier als PSV niet meer speeltOp maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |