Inderdaad. Ben ook echt blij dat Ajax hem niet gehaald heeft. Onbegrijpelijke aankoop echt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:29 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Counterspeler. PSV maakt weer dezelfde fout bij het aantrekken van een speler.
Echt niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:30 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hij staat gewoon in het veld hoor...
Hij had veel liever bij Ajax gespeeld dus nou doet hij zijn best niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:29 schreef Pedroso het volgende:
Waarom speelt Narsingh niet eigenlijk, geblesseerd ?
Beste speler bij PSV.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Loooooooooooool
WAT IS DIT JONGENS
WAAR IS ONZE LEIDER MARK? WO IST VON BOMMEL?!
Clapclap is er weerquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Loooooooooooool
WAT IS DIT JONGENS
WAAR IS ONZE LEIDER MARK? WO IST VON BOMMEL?!
Ik had inderdaad liever een RB gezien dan Narsingh. Manolev raak je helaas nooit meer kwijt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:30 schreef Stevenzenl het volgende:
Brands heeft gewoon een fascinatie voor aanvallers, de verdediging is nog steeds net zo bagger als voorgaande jaren, hoop dat Zanka goede dingen gaat laten zien..
Speelt ie nog niet mee dan? Oh nee, je ziet hem nooit, of hij nu speelt of niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn advies: Manolev erin. Heeft Bulgarije ook geholpen aan de overwinning tegen Oranje.
Manolev was ten minste wel een zekerheidje, van hem wist je gewoon dat hij elke wedstrijd slecht ging spelen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn advies: Manolev erin. Heeft Bulgarije ook geholpen aan de overwinning tegen Oranje.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Minst slechte.
Vind niemand nou echt uitblinken.
Zelfs na een youtube compilatie kon je dat al concluderen, het was echt niet zo moeilijk te zien.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad. Ben ook echt blij dat Ajax hem niet gehaald heeft. Onbegrijpelijke aankoop echt.
In Europa als je countert tegen teams kan hij prima van pas komen, maar in de Eredivisie heb je er gewoon niks aan.
Ik dacht, zal ik is ff kijken met hoeveel doelpunten PSV ff zou voor staan...Dit is gewoon faal...quote:
En daarom moet Brands zsm oprotten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:31 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Zelfs na een youtube compilatie kon je dat al concluderen, het was echt niet zo moeilijk te zien.
Slechte garp. Manolev zie je juist altijd als hij speelt. Veel te veel. Altijd clownesk gepruts.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Speelt ie nog niet mee dan? Oh nee, je ziet hem nooit, of hij nu speelt of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |