waar?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn, het is waar tijd voor je pilletje.
Je denkt toch niet dat Gramulanion een kloon is van mij?quote:
Tijd om te wisselenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:27 schreef ZaZoe het volgende:
De kleine generaal zet zo meteen de kleedkamer op zijn kop.
Misschien had je ze beter kunnen houden danquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Rodney SneijderJozefzoon
Alle Ex-Ajacieden schitteren tegen PSV.
Onbegrijpelijk dat zijn contract verlengd is.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:27 schreef Eppie_NL het volgende:
Bouma heft buitenspel op maar steekt wel zijn arm omhoog.![]()
![]()
Ik ook, ik had hem er al bijna uitgetraptquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Sneijder heb ik wel in mijn manager
Daar is Dickie wel goed in jaquote:
dat doet Bouma al 12 jaar, zelf opheffen maar toch arm opsteken.....quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:27 schreef Eppie_NL het volgende:
Bouma heft buitenspel op maar steekt wel zijn arm omhoog.![]()
![]()
Hey, ze zijn er nog welquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:28 schreef Stevenzenl het volgende:
Ik moet wel eerlijk zeggen, Narsingh speelt de wedstrijd van zijn leven................fdasjio[fuasphsdif
Als topteam heb je niks aan Narsingh.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:28 schreef Stevenzenl het volgende:
Ik moet wel eerlijk zeggen, Narsingh speelt de wedstrijd van zijn leven................fdasjio[fuasphsdif
Op de een of andere manier vond ik het daar wel passenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk dat ze dat Turbo zat waren.
Dat.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:29 schreef Shreyas het volgende:
De Euforie is wat voorbarig, PSV wint dit nog wel
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:29 schreef Shreyas het volgende:
De Euforie is wat voorbarig, PSV wint dit nog wel
Counterspeler. PSV maakt weer dezelfde fout bij het aantrekken van een speler.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als topteam heb je niks aan Narsingh.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:29 schreef Shreyas het volgende:
De euforie is wat voorbarig, PSV wint dit nog wel
Ook niet aan Wijnaldem/de Stroot/Hutchinson & Matavzquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als topteam heb je niks aan Narsingh.
Nee even serieus nou, je denkt toch niet dat RKC het nog een helft volhoudt tegen PSV? Die geven even gas en scoren gewoon 2 keer.quote:
Hij staat gewoon in het veld hoor...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:29 schreef Pedroso het volgende:
Waarom speelt Narsingh niet eigenlijk, geblesseerd ?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:27 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Misschien had je ze beter kunnen houden dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |