Tot zo fax.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:01 schreef Faxie het volgende:
Even douchen nog, en luchtbed enzo inpakken.
Ik zal wel iets later zijn denk ik.
ja die ook. ik zou ze wel allebei doen trouwens.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:01 schreef marbasnarf het volgende:
ik vind die kim (van hollands next topmodel) ook zon dom klinkende stem hebben... alsof ze nonstop overal verbaasd om is
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:02 schreef marbasnarf het volgende:
mmm mn buren gaan bbq-en... heb ik ook trek in, maar staat zo raar om snel over de schutting te klimmen als ze even naar binnen gaan om stuk vlees eraf te pakken... had ik maar een hengel dan kon ik t zo van de bbq af vissen
Had je die schutting maar niet neer moeten zettenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:02 schreef marbasnarf het volgende:
mmm mn buren gaan bbq-en... heb ik ook trek in, maar staat zo raar om snel over de schutting te klimmen als ze even naar binnen gaan om stuk vlees eraf te pakken... had ik maar een hengel dan kon ik t zo van de bbq af vissen
zijn de buren aan de andere kantquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Had je die schutting maar niet neer moeten zetten
Je busjequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zijn de buren aan de andere kantkan de schutting "perongeluk" omverduwen... met een bulldozer enzo
vraag het gewoon. of je ook een bieflapje mag?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:02 schreef marbasnarf het volgende:
ja, die ik via mn huiskamer even naar mn tuin rijquote:
Kutbusjequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, die ik via mn huiskamer even naar mn tuin rijdoor t steegje past hij zoiezo niet ghehe
zat eerder te azen op een kippenpootje (met knoflooksaus)quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:08 schreef dawg het volgende:
[..]
vraag het gewoon. of je ook een bieflapje mag?
Nomm nomm nommquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zat eerder te azen op een kippenpootje (met knoflooksaus)
Not this shit againquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kindjes in Afrika hebben honger, wij hebben trek
met koffiemelk...?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:14 schreef Rafeiro het volgende:
Mayo met geperste knoflook een beetje koffiemelk, suiker en wat peterselie/bieslook voor de kleur is wel lekkerder
ok have fun!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm, ik ga eens op mijn dooie akkertje richting Brussel, tot vannacht ergens
Frieten etenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm, ik ga eens op mijn dooie akkertje richting Brussel, tot vannacht ergens
Klein beetje maar, maakt het net iets smeuïger, en die knoflook saus doet dan nog pijn aan je tong als ik me niet inhoudquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
met koffiemelk...?WHY!!!!! knoflooksmaak moet niet nog verder verdund worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |