Beetje wachten tot ik de 299e post zodat jij hem vol kunt gooienquote:
Anders deed jij hetquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Beetje wachten tot ik de 299e post zodat jij hem vol kunt gooien![]()
Dat dan weer welquote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:48 schreef ACT-F het volgende:
Even een memorial toegevoegd voor onze grote vrienden Dragan
Ik heb nog wijn over van gisteravond. Dat scheelt weer hoofdpijnquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb gisteravond wel genoeg wijn gehad voor de rest van het weekend
Ipv een kater krijgen word ik blijkbaar extra duf als ik flink wat naar binnen gooi, heb ik morgen geen zin an
Loempiaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:07 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik ga ff hoes voor m'n tab halen, loempia scoren en auto van binnen ff schoonmaken.
Van uitstel komt afstel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:44 schreef Daywalk3r het volgende:
Hehe en nu zit ik nog steeds op de bank. Niks gedaan nog
Klopt. Zo toch nog ff snel de auto opkuisen. En kratje op m'n nieuwe fiets maken. En hoiquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Van uitstel komt afstel.
Goedemiddag![]()
Ja waardeloze bende..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jeuj, ik heb nu ook een tijdslijn op facebook
Cute hequote:
Hoeveel kilo weegt die inmiddels?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Cute he. Hij hoovert nu m'n aquarium door
.
Show it.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Cute he. Hij hoovert nu m'n aquarium door
.
Gaafquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:02 schreef Daywalk3r het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe cruisert.
Cool! Mooie beestjes!quote:
Hij is echt tof. Hij eet de rode muggenlarven van het pincet af, al. Ik wil 'm leren uit de hand te etenquote:
Hahaquote:
ik vind dat zulke lelijke fietsenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:02 schreef Daywalk3r het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe cruisert.
jazeker wa, woar kom ie vot?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:29 schreef Tropanzia het volgende:
Moin leu,
Bint der hier nog echt tukkers te veendn?
Durf ik niet te zeggen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jazeker wa, woar kom ie vot?
maakt niet uitquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:54 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Durf ik niet te zeggen.
Noord-oost. Rondom Tubbig.![]()
ie da?
Heel wat gangs west afgeloopn daag.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maakt niet uit
ik kom uut hoksebargen
klopt. was bie mien moat tegenover.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:56 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Heel wat gangs west afgeloopn daag.
Welkomquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:54 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Durf ik niet te zeggen.
Noord-oost. Rondom Tubbig.![]()
ie da?
Ik vind ze geweldig. Voor een vrouw.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik vind dat zulke lelijke fietsen
quote:
Ik heb ook wel een beetje tieten dus dat past wel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind ze geweldig. Voor een vrouw.
quote:
psv?quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wel jammer dat D niet reageert op msn
You nailed it, sonquote:
Ik zit hier ook alleen. Heeeerlijk!quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:52 schreef haakon het volgende:
Hallon!
Pilsje smaakt goed!
Ondanks in mn eentje niks aant doen
Zal ik je vergezellen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik zit hier ook alleen. Heeeerlijk!
Tegen de tijd dat je hier bent lig ik al in bed.quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je hier bent lig ik al in bed.
Proost he.
*Jaloers*quote:
Wat is er, schatje?quote:
Werkze chick!quote:
Hoop voor je dat het niet zo druk is als paar weken terug.quote:
Meur zequote:
Vind het nog wel meevallen vergeleken met voorgaande jaren in de vakantiequote:Op zondag 12 augustus 2012 20:34 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hoop voor je dat het niet zo druk is als paar weken terug.
Paar weken terug kon je er niet zijn zo druk.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:49 schreef haakon het volgende:
[..]
Vind het nog wel meevallen vergeleken met voorgaande jaren in de vakantie
Hoi!quote:
Mooisjowquote:
Druk of valt t mee?quote:
Laatste tijd is er geen ruk te doen. Bouwvak + ramadan enzo.quote:
Juist. Nouja als je maar centjes krijgtquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Laatste tijd is er geen ruk te doen. Bouwvak + ramadan enzo.
Na Twente werd het wel iets drukker, maar niet zo druk als normaal na Twente.
Yeah! Dat komt wel goed!quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:49 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Juist. Nouja als je maar centjes krijgt
Moooooi.quote:
Duurt tot 1 uur ofzo. Dan slaap ik al. Straks ff vallende sterren kijken. En dan vlak.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Is het alweer afgelopen? Ik heb er werkelijk geen seconde van gezien
ik heb gister de finale van het mannenhockey gezien. ik had beter niks van de OS kunnen zienquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Is het alweer afgelopen? Ik heb er werkelijk geen seconde van gezien
Dat was me een potje spannendquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb gister de finale van het mannenhockey gezien. ik had beter niks van de OS kunnen zien
Het was net wel belachelijk druk.. niet leuk meer...quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:26 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Paar weken terug kon je er niet zijn zo druk.
Ja 3 weken terug ofzo ook. Hutjemutje. Kon niet eens bij de bar komen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 03:12 schreef haakon het volgende:
[..]
Het was net wel belachelijk druk.. niet leuk meer...
nu pittn
ik vond nederland slordig spelenquote:
quote:
Hoezo?quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:08 schreef Troel het volgende:
Zo. Terug van vakantie. Komende maanden weet iedereen weer waar Haaksbergen ligt
omdat er een werd koud gemaakt.quote:
Ik wil die last wel van je overnemenquote:
gaat het niet om de bovenste volledige post in je scherm?quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heuj, weer wat ontdekt: als je op een post klikt (dus ergens in een zin, en op Q drukt dan quote je die post
Ojaquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
gaat het niet om de bovenste volledige post in je scherm?
Jij hebt airco op dat stomme kantoor zeker.. Ik heb vandaag al 2x een ander shirt an mogen trekken omdat er nauwelijks nog een droge draad was te ontdekkenquote:
Maakt niet uit.. ie droomt toch maar maf \m/quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verdomme Wouter, wéér een droom aan gruzelementen. Je wordt bedankt!
dat kan ikquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verdomme Wouter, wéér een droom aan gruzelementen. Je wordt bedankt!
Airco valt mee en ik lig ook wel dubbel onder bureaus enzo. Warm zat. Maar beter dit dan regen en kou.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:39 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Jij hebt airco op dat stomme kantoor zeker.. Ik heb vandaag al 2x een ander shirt an mogen trekken omdat er nauwelijks nog een droge draad was te ontdekken
Dat dan weer welquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:40 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Maakt niet uit.. ie droomt toch maar maf \m/
wat een abrubt eindequote:Op maandag 13 augustus 2012 18:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat dan weer wel
Ik deel het ook maar ff met de rest: ik droomde dat ik in een of andere Amerikaanse supermarkt vol dik volk rondliep, en iedereen keek vol verbazing naar dat dunne lijf van me. Ik was dat beu en ging weer naar buiten. Daar had ik een discussie met een klein meisje over wat stoerder was: bloedpest of builenpest. Bas stond vlakbij te laden en lossen en kwam er bij staan om mee te praten. We kwamen overeen dat bloedpest stoerder was. Meisje liep weg en B en ik gingen daarna bier drinken. Einde.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat dan weer wel
Ik deel het ook maar ff met de rest: ik droomde dat ik in een of andere Amerikaanse supermarkt vol dik volk rondliep, en iedereen keek vol verbazing naar dat dunne lijf van me. Ik was dat beu en ging weer naar buiten. Daar had ik een discussie met een klein meisje over wat stoerder was: bloedpest of builenpest. Bas stond vlakbij te laden en lossen en kwam er bij staan om mee te praten. We kwamen overeen dat bloedpest stoerder was. Meisje liep weg en B en ik gingen daarna bier drinken. Einde.
quote:
Is dat een skin of zo?quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:10 schreef Daywalk3r het volgende:
[ afbeelding ]
Browser dol.
[ afbeelding ]
En ToF wuift me al weg.
Nee 1 x in de paar maand loopt opera browser op de mobiel mij te trollen. Geen idee hoe het komt, maar ik moet dan de instellingen en buffer wissen en dan is het weer ok.quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:26 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee 1 x in de paar maand loopt opera browser op de mobiel mij te trollen. Geen idee hoe het komt, maar ik moet dan de instellingen en buffer wissen en dan is het weer ok.
playgirlquote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:18 schreef Lonaa het volgende:
Goddomme nog steeds geen internet. Maar ik leef nog.
Wat moet je in Roemenië doen dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:33 schreef sjoemie1985 het volgende:
wie houd mij wakker, want om 3 uur worden we naar het vliegveld gebracht van tirgu mures in roemenie.
om rond 4 uur vannacht het vliegtuig terug te nemen naar dortmund en vandaaruit de bus terug naar vriezenveen.
Test gelukt!quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:43 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]
Always in our memories![]()
[ afbeelding ]
He's backquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb ontzettend veel kracht geput uit de custom OP.
Dat gaan we aanpassen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 10:34 schreef sjoemie1985 het volgende:
want ik woon helemaal niet almelo maar in Vriezenveen.
Die oude die heb ik gefixt. Dus stuur maar naar mij, dan kan ik in de toekomst ook eventuele aanpassingen doen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:59 schreef 100% Tukker het volgende:
Was het trouwens ReMcOrE die de oude OP beheerde? Misschien handig dat ik de nieuwe OP (Photoshop PSD) naar een 2e of 3e persoon mail. Voor toekomstige aanpassingen en zo...
Ga eens een paar x met een chauffeur mee. Dan denk je er wel anders over.quote:
DM me je mailadres maar.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Die oude die heb ik gefixt. Dus stuur maar naar mij, dan kan ik in de toekomst ook eventuele aanpassingen doen.
Ik heb jaren op de vrachtwagen gezetenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:45 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ga eens een paar x met een chauffeur mee. Dan denk je er wel anders over.
Dan ben je leeg en kun je dus 85 en dan zit er een slome voor je en ga je dus inhalen en dan gaan die linkmiechels gauw gas geven omdat ze het niet kunnen hebben.
Mogge!quote:
Moggequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedemorgen![]()
Schoonmaakdag vandaag..
Mogge.quote:
Vanavond weer terug naar A'foort?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedemorgen![]()
Schoonmaakdag vandaag..
Dan heb je er toch ook wel een beetje begrip voor?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb jaren op de vrachtwagen gezeten.
Ik snap het wel. Ik vind het alsnog fucking irritant.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:59 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan heb je er toch ook wel een beetje begrip voor?
Ik snap het meestal wel dat ze inhalen.
Zolang ze het niet tijdens drukte doen heb ik er wel geduld voor.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Ik vind het alsnog fucking irritant.
Het is nu niet bepaald rustig op de weg.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:01 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zolang ze het niet tijdens drukte doen heb ik er wel geduld voor.
In de spits mag het dan ook niet maar dan gebeurt het soms nog wel. Dan kan ik ze wel skuppn.
Miss in de laadbak.. maar zelfs de slachterij wou je niet...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb jaren op de vrachtwagen gezeten.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:35 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Miss in de laadbak.. maar zelfs de slachterij wou je niet...
Nee, morgen. Maar alleen vanwege afspraak. Morgen komen mijn ouders terug van vakantie. Daarom schoonmaakdagquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vanavond weer terug naar A'foort?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, morgen. Maar alleen vanwege afspraak. Morgen komen mijn ouders terug van vakantie. Daarom schoonmaakdag![]()
Maar ben nu klaar. Spring nu lekker onder de douche. Ga je mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doe je voort nog een keer?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Net twee heersche potjes zitten rellen met D, eerst USA + China en daarna 2x China. Ging wel leip
Dat is niet eens waarquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:42 schreef Daywalk3r het volgende:
[ afbeelding ]
Nooooooooooooit bij nagedacht.
Oh hoe dan?quote:
metaal is veel zachter dan steenquote:
Ik wil waquote:
hmm?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:34 schreef Daywalk3r het volgende:
Wie rijdt ook alweer in die sport Swift? Of was die verkocht.
kiek je dmquote:
quote:
Natuurlijk ben ik er nog! Onkruid vergaat niet hequote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:29 schreef 100% Tukker het volgende:
Cue_!Je bent er nog! How's life?
Dat is waar.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik er nog! Onkruid vergaat niet he
Dag Messiasquote:
Dat gebeurt mij ook wel eens.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben er pas net![]()
M'n wekker ging niet af![]()
En hoe is het daar?
Bij mij nooit eigenlijk. Maar mijn telefoon vond het leuk vanmorgen uit te gaan en dan schijnt mijn wekker het niet te doen. Achja maakt ook verder niet uitquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:36 schreef 100% Tukker het volgende:
Dat gebeurt mij ook wel eens.Niet vaak, maar toch.
Hier alles oké. Ben gelukkig vrolijk.
quote:
Accu leeg?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bij mij nooit eigenlijk. Maar mijn telefoon vond het leuk vanmorgen uit te gaan en dan schijnt mijn wekker het niet te doen. Achja maakt ook verder niet uit
Dat klinkt niet goed
Hij zat aan de opladerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:45 schreef 100% Tukker het volgende:
Accu leeg?
Ik hang hem sowieso op het nachtkastje aan de oplader en pleur hem op vliegtuigmodus. Dat scheelt.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
'Anus' is ook in mijn bezit.Was wel lachen toen ik een paar jaar geleden dat mailadres over moest zetten van het internetaccount van m'n ex (waar ik mee samenwoonde
) naar m'n eigen account. Toen voelde ik me best een beetje lullig bij de Ziggo-medewerker:
"Ik wil graag wat mailadressen overzetten naar een ander account"
"Zegt u het maar"
"Dat is <adres> en <adres> en... euh..."
"Ja?"
"Anus"
""
Ik weet het niet meer.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:52 schreef Cue_ het volgende:
Waarom heb je een anus@... in je bezit?
Gebruik je hem nog wel eens?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:54 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik weet het niet meer.Wellicht ooit ivm een kloon of zo. Toen vond ik hem zo tof dat ik hem wilde houden.
Wat dacht je van mijn mail. Die stond eerst ook nog op m'n CV. Totdat iemand me aanraadde om een andere te nemen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer.Wellicht ooit ivm een kloon of zo. Toen vond ik hem zo tof dat ik hem wilde houden.
Wat was jouw mail dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:58 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wat dacht je van mijn mail. Die stond eerst ook nog op m'n CV. Totdat iemand me aanraadde om een andere te nemen.
Dat was wel verstandig.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:58 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wat dacht je van mijn mail. Die stond eerst ook nog op m'n CV. Totdat iemand me aanraadde om een andere te nemen.
Joaquote:
Slecht. Mijn haar valt uit.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoe gaat ie (naar omstandigheden)?
Daar zijn middelen voor om dat te remmenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Slecht. Mijn haar valt uit.
Zeker, zit nu lekker in Amersfoortquote:
Aahquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Lekker in het zonnetje? Wanneer kom je weer deze kant op?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zeker, zit nu lekker in Amersfoort
Ben je in je uppie?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:06 schreef Kreator het volgende:
Antwerpen is tof. Ben wel fucking verrot.
Je kent me toch...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ben je in je uppie?Wat doe je zoal de hele dag?
Zwaai ff richting het west-noord-westen, ik zit op 30km van jequote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:06 schreef Kreator het volgende:
Antwerpen is tof. Ben wel fucking verrot.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je kent me toch....
Gisteren stad verkend en naar aquarium geweest. Vandaag naar dierentuin. Nu op kamer...beetje relaxen. Straks winkelen en eten en bier drinken. Morgen terug.
Beantwoord m'n DM eens, lamme drollenbeffer!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zwaai ff richting het west-noord-westen, ik zit op 30km van je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zwaaide niet terug.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zwaai ff richting het west-noord-westen, ik zit op 30km van je
Als ik het tegenkom neem ik het mee.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden.
Neem me nog even een Primus mee! Het bier hč.
Jawel, duurt ff voordat je het ziet. Gaat met tijdsgolven enzoquote:
Dat zou fijn zijn.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als ik het tegenkom neem ik het mee.
Maar alee, manneke! Kunt ge nie beter nen blond Vloams meiske pakken? Da's toch veel fijner ze?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn.En zo'n geile strakke Braziliaanse prostituee met een gutsende gleuf zou ik ook waarderen.
Alee, maar nee gij gek! Ze ruiken naar nen frietkot! Ge weetz toch!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar alee, manneke! Kunt ge nie beter nen blond Vloams meiske pakken? Da's toch veel fijner ze?
Lekker poepen!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar alee, manneke! Kunt ge nie beter nen blond Vloams meiske pakken? Da's toch veel fijner ze?
quote:
quote:
Hihiquote:
Is toch lekker dat warme weer, vuige nep-Hongaar.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:43 schreef Kreator het volgende:
Ist in twente ook 30 graden? Pfff...
Anyway. De stad in. Hoertjes neuken en 1 meenemen.
Maar mijn poepen was als in belgisch poepen hequote:
Klotequote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:15 schreef Kreator het volgende:
...moederdag in antwerpen. Alle winkels dicht. Hoeren.
Morgenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Lekker in het zonnetje? Wanneer kom je weer deze kant op?
Uhuquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:14 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Maar mijn poepen was als in belgisch poepen he
Bluewafflequote:
;iquote:
Justinquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Remco
Hej toevallig een Grieks meisje meegenomen voor Tukker? Hij is z'n verzameling aan het uitbreiden, vroeg Krea al om een Braziliaanse...
Heb je wel wat mooie 0 euro munten meegenomen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Justinheb eigenlijk weinig Griekse meiden gesproken, dus kan Krea helaas niet helpen
kats vergeten!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:55 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Heb je wel wat mooie 0 euro munten meegenomen?
Remcooooquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:23 schreef ReMcOrE het volgende:
daar ben ik weer mensen!![]()
terug van 8 dagen Kos, in 1 woord HEERLIJK![]()
genoten van zon, zee, strand, vriendin, etc.etc.etc.
ook eindelijk wat boeken gelezen die al tijdje op de plank stonden; Charly Lownoise, Rob Stenders en Gerard Ekdom
best wel hoor, stuk warmer hier door hogere luchtvochtigheidquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:37 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Remcoooo
Gelukkig hoef je niet weer te wennen aan het koude klimaat hier
Ohquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
best wel hoor, stuk warmer hier door hogere luchtvochtigheid
toen ik vorige week in Kos aankwam, was het dar 39 graden; ook ietsje te warmquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:45 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Oh![]()
Qua temperatuur niet dan denk ik..
Vreselijk veel te warm is t hier iig.
Vanavond nog wel mooi ff potje voetballn
Ik moet zeggen dat ik weinig last van deze temperaturen heb met sportenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:50 schreef Daywalk3r het volgende:
Sportn met deze hitte. En dan voetbal kiekn.
wat ga je klaarmaken?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:21 schreef norich het volgende:
uhu ookheerlijk gefitnesst
nu maar even wat te eten maken
Frikandel speciaalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.&SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Frikandel speciaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.&Die eerste verwachtte ik, die tweede niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Dat is geen eten.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |