Je kan de rest wel dom noemen, maar ook wij hebben te maken gehad met snipers toen we nog n00bs waren. Je zegt dat je ondertussen al aardig lang speelt en nog geen steek verder komt, wie is er dan te dom om te schijten?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nerd alert, much.
Ik wil de middelen hebben om een confrontatie aan te kunnen gaan, of ik dan win of verlies maakt niet zoveel uit, DAN krijg je pas spanning. Als sitting duck beschoten worden vind ik niet spannend hoor.. maja jij bent natuurlijk "hardcore".
Die zombies outrun je zo dat is het probleem niet.
Overigens bestempel je me nu als combat logger wat ik dus niet ben.
Je bent idd te dom om te poepe.
Ik zeg niet dat ik al een tijdje spel, ik spel dit net een paar dagen. En ben er pas sinds kort achtergekomen dat elektro wel goed te looten is. WTF manquote:Op zondag 19 augustus 2012 00:17 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Je kan de rest wel dom noemen, maar ook wij hebben te maken gehad met snipers toen we nog n00bs waren. Je zegt dat je ondertussen al aardig lang speelt en nog geen steek verder komt, wie is er dan te dom om te schijten?Wij hebben de game allemaal door, dat jij niet skilled genoeg bent, en niet alleen maar dat maar ook nog het lef hebt om je uitloggen tijdens combat te verdedigen, kan echt niet gast.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik al een tijdje spel, ik spel dit net een paar dagen.
Tering, dan doe je het nog slechter dan ik dacht.quote:Na meerdere keren doodgebloed, verhongerd, uitgedroogd, vermoord te zijn door bandits
In mijn eerste sessies ga ik echt niet voor 100% survival... gewoon rond renne en bekend worden met de mechanics..quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:18 schreef Chef_M het volgende:
[..]
[..]
Tering, dan doe je het nog slechter dan ik dacht.
Maar feit blijft dat jij niet snapt dat combatloggen fout is? Wat is je nick op DayZ? Weet ik wie ik moet vermijden.quote:
Tuurlijk snap ik dat combat loggen fout is..quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:19 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Maar feit blijft dat jij niet snapt dat combatloggen fout is? Wat is je nick op DayZ? Weet ik wie ik moet vermijden.
Toch triest, stel je logt gewoon uit omdat je klaar bent met spelen en HOP krijg je een ban..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:48 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat zou een mooie oplossing zijn, op dit moment wordt er echter aardig wat afgebannen voor dit soort exploits.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:35 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Wat is deze. Doe een toiletdeur dicht en breek mijn benen
Die "snipers" waren denk ik een enfield of winchesterquote:Op zondag 19 augustus 2012 00:18 schreef Chef_M het volgende:
[..]
[..]
Tering, dan doe je het nog slechter dan ik dacht.
Mwah, zo snel zal het ook weer niet gaan.quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:40 schreef invine het volgende:
[..]
Toch triest, stel je logt gewoon uit omdat je klaar bent met spelen en HOP krijg je een ban..
Ach, te serieus. Ik ben all-for lekker rondklotenquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:06 schreef drumstickNL het volgende:
Volgens mij heb je hier soms 2 soorten mensen in het topic; de ene kant neemt het te serieus en de andere gebruiken fouten in game ten koste van andere.
Idd, erg lame. Er zijn dan ook nog de mensen die zelf server hoppen zodat ze achter jou kunnen ghosten. Zulke mensen zou je gewoon door het beeldscherm heen willen rammen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:19 schreef ems. het volgende:
[..]
Ach, te serieus. Ik ben all-for lekker rondklotenMaar huilen omdat je te slecht bent en dan neergeschoten wordt, om vervolgens snel uit te loggen zodat je niet geloot kan worden is niets anders dan cheaten/exploiten.
Heb ook al een paar keer gehad dat mensen met dikke guns lekker allemaal noobs aan het schieten waren. Had ik er eindelijk eentje gevonden, insta-uitlog toen hij geraakt werd.
Erg gay
De mod is gratis als je Arma 2 combined ops koopt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:33 schreef RickoKun het volgende:
TVP:
Ziet er best wel tof uit en ik houd er wel van om in eindeloze gestrekte ruimtes multiplayer te doen.
Enige jammere vind ik dat de animaties er behoorlijk brak uit zien (vooral van de zombies).
Is ARMA2 nog ergens in de aanbieding? Zo ja, ik neem niet aan dat ik ook nog eens voor deze mod hoef te betalen?
Dat valt nog maar te bezien, want hij gaat namelijk gewoon de engine van ARMA gebruiken.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:36 schreef ems. het volgende:
[..]
De mod is gratis als je Arma 2 combined ops koopt.
Die animaties zijn helaas een beperking opgelegd door arma 2. Daarom is de maker van de Day Z mod nu hard bezig om een standalone te maken waarin hij niet beperkt wordt door de grillen van een andere game
Animatie van de zombies heeft te maken, dat Rocket gewoon de skin heeft veranderd en alleen de bewegings snelheid heeft aangepast van de zombies, In de toekomst laat hij er wel mensen aan werken. 1 deze weken komt ook die nieuwe patch uit met de hondenquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:33 schreef RickoKun het volgende:
TVP:
Ziet er best wel tof uit en ik houd er wel van om in eindeloze gestrekte ruimtes multiplayer te doen.
Enige jammere vind ik dat de animaties er behoorlijk brak uit zien (vooral van de zombies).
Is ARMA2 nog ergens in de aanbieding? Zo ja, ik neem niet aan dat ik ook nog eens voor deze mod hoef te betalen?
Wel de ArmA III enginequote:Op zondag 19 augustus 2012 13:45 schreef Pixell het volgende:
[..]
Dat valt nog maar te bezien, want hij gaat namelijk gewoon de engine van ARMA gebruiken.
Heb uiteindelijk zelfmoord gepleegd door de toiletdeur nog een paar keer dicht te rammen en mijn spullen weer opgehaald. Als je je benen breekt en geen morphine hebt, kun je echt helemaal niks meer doen.quote:
Het lijkt me sterk dat hij een standalone gaat maken en dat de zombies daarna nog steeds zo'n knudde pathfinding hebben, gezien hij juist standalone wil gaan om dergelijke oneffenheden uit de weg te gaan.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:45 schreef Pixell het volgende:
[..]
Dat valt nog maar te bezien, want hij gaat namelijk gewoon de engine van ARMA gebruiken.
Dat heeft niks met Arma2 te maken, de zombies zijn gewoon NPC's met een andere skin en de bewegingssnelheid is gewoon omhoog gedaan, heeft die zelf in een interview verteld.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:04 schreef ems. het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat hij een standalone gaat maken en dat de zombies daarna nog steeds zo'n knudde pathfinding hebben,
Dan heeft het toch juist met Arma2 te makenquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:08 schreef SirClark het volgende:
[..]
Dat heeft niks met Arma2 te maken, de zombies zijn gewoon NPC's met een andere skin en de bewegingssnelheid is gewoon omhoog gedaan, heeft die zelf in een interview verteld.
DayZ is een geleakte prive project door Rocket, Rocket heeft geen verstand van NPC programmering en heeft het op deze manier opgelost om de zombies iig werkend te krijgen voor hem en zijn kameraden. Hij had er zelf geen hoge eisen aan en vond het best zo. Ze gaan wel aan de zombies werken werd verteld.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:12 schreef ems. het volgende:
[..]
Dan heeft het toch juist met Arma2 te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |