abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115421071

Voor de zombie fans, de walking dead fans, of gewoon de gamers onder ons is er een nieuwe mod uitgekomen die het zombie genre op een totaal nieuwe manier uitvoert.

De mod plaatst je op een map van 225 km² groot.
Je moet als overleefende munitie, wapens , eten, drinken en medische spullen vinden om te overleven.
Je hebt ook de opties om gereedschap te vinden om auto's, helikopters en boten tot werking te krijgen.
Het spel is PVP dus je hebt altijd de kans dat je als je niet achterna word gezeten door een horde zombies dat een speler jou dood schiet. Als speler krijg je dus de vrije keuzen om alleen om pad te gaan, met een groep vrienden ( gezellig via teamspeak) , of het leven te lijden van een bandiet en anderen het werk te laten doen zodat jij alleen maar hun hoeft te beroven of een kogel door hun hoofd te jagen om aan hun spullen te komen.

De mod is voor Arma 2 + operation arrowhead ( de standalone uitbreiding)
Het spel bevind zich momenteel in de Alpha versie en er word hard aan gewerkt (onder andere door een ontwikkelaar die aan de orignele ARMA 2 heeft gewerkt) met om de paar dagen patches en fixes.

Fan made trailer:

Gameplay met comentaar ( aanrader om te kijken)

instructies en tips
http://imageshack.us/f/825/dayz.jpg/ (copy/paste deze link)

bij het installeren is het aanbevolen om de non steam instructies te volgen ( ook al heb je alles via steam gekocht, toch is het aanbevolen)

de map
http://imageshack.us/f/205/1335911941327.jpg/ (copy/paste deze link)

Als er nog vragen zijn, ik blijf dit topic volgen

TEAMSPEAK:
ts.flyingsquirrelent.eu
public channel 5 > FOK! channel

[ Bericht 1% gewijzigd door drumstickNL op 11-08-2012 20:40:23 ]
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_115421076
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_115425807
staat deze wel in de reeks?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_115431174
Iemand in de buurt van Berizimo en met wij samen wilt komen, tenzij het Fok-volk niet te vertrouwen is, spelen trouwens veel fokkers samen?
pi_115434338
quote:
15s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 19:18 schreef tomy800 het volgende:
Iemand in de buurt van Berizimo en met wij samen wilt komen, tenzij het Fok-volk niet te vertrouwen is, spelen trouwens veel fokkers samen?
een Fokker is te vertrouwen tot dat ie je in je rug schiet :P
pi_115434503
Ik heb nog een dikke sniper rifle maar heb nog steeds geen food; dus als je mij food komt brengen dan ben ik je man.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_115434620
oh wacht; ik ben dood.

Ik heb evt. wel een TS waar we kunnen afspreken?
ts.flyingsquirrelent.eu
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_115434792
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 20:36 schreef drumstickNL het volgende:
oh wacht; ik ben dood.

Ik heb evt. wel een TS waar we kunnen afspreken?
ts.flyingsquirrelent.eu
zet die ff in de OP en ook kthnxbai.info
pi_115436920
insta-spawn kills moet bestraft worden man. :(
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_115447308
quote:
13s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 21:20 schreef drumstickNL het volgende:
insta-spawn kills moet bestraft worden man. :(
Beetje lame ook, wat is het nut om iemand neer te knallen die niks heeft, tenzij je het voor de murders / humanity doet..
pi_115447490
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 20:39 schreef Bozz187 het volgende:

[..]

zet die ff in de OP en ook kthnxbai.info
Nee hoeft niet meer, als anderen hun eigen shit er in willen zetten best.
  zondag 12 augustus 2012 @ 01:39:21 #12
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_115448462
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 20:35 schreef drumstickNL het volgende:
Ik heb nog een dikke sniper rifle maar heb nog steeds geen food; dus als je mij food komt brengen dan ben ik je man.
Vanmiddag ook via het forum vroeg iemand om hulp, beetje bloed en wat voedsel. Na een gesprek met me clanleider besloten om die gek op te halen met de jeep en op te lappen in onze camp. Toen we bij hem waren bleek hij een AS50 op zijn rug te hebben. Toen verviel zijn garantie, zodra hij uitstapte in onze camp werd er een kogel in zijn kop gedrukt en werd hij kaalgeplukt. :') Voortaan adviseer ik ze wel eerst hun wapen ergens te dumpen voordat we bij ze zijn, kunnen ze die later nog ophalen. :P
pi_115449697
Doodgegaan door bug met saw en sniper in me alice bag, even later vindi k me lijk weer is alles erweer maar me bag is gerollbackd na hoe ik de bag vond toen ik het weglootde van die persoon....

Feels bad man...

P.S: nog steeds eenzaam en van plan om op een massacre te gaan (Als ik zo lonely blijf) zoals Breivik, maar deze keer met 5x150 kogels inplaats van een bom en een pistool en schiet ik op zombies :(.
pi_115450674
Gvd, altijd moeite om te horen waar de kogels vandaan komen, denk zelfs dat het aan m'n headset ligt...als het wordt geschoten klinkt het namelijk overal om me heen in beide oren (nogal irritant dus).

Goed spul dus, dat sennheiser :')
  zondag 12 augustus 2012 @ 09:34:36 #15
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_115454731
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 01:39 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Vanmiddag ook via het forum vroeg iemand om hulp, beetje bloed en wat voedsel. Na een gesprek met me clanleider besloten om die gek op te halen met de jeep en op te lappen in onze camp. Toen we bij hem waren bleek hij een AS50 op zijn rug te hebben. Toen verviel zijn garantie, zodra hij uitstapte in onze camp werd er een kogel in zijn kop gedrukt en werd hij kaalgeplukt. :') Voortaan adviseer ik ze wel eerst hun wapen ergens te dumpen voordat we bij ze zijn, kunnen ze die later nog ophalen. :P
:D
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_115456503
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 01:39 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Je kamp toch wel gemoved hoop ik?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_115456862
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 03:01 schreef Pixell het volgende:
Gvd, altijd moeite om te horen waar de kogels vandaan komen, denk zelfs dat het aan m'n headset ligt...als het wordt geschoten klinkt het namelijk overal om me heen in beide oren (nogal irritant dus).

Goed spul dus, dat sennheiser :')
dat heb ik ook.
al is het natuurlijk wel een milsim en volgens verhalen van mensen die beschoten zijn, schijnt het ook wel te lijken alsof het van alle kant komt
  zondag 12 augustus 2012 @ 13:12:50 #18
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_115459212
Waiting for host....,,. }:|
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  zondag 12 augustus 2012 @ 13:20:49 #19
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_115459487
Sixlauncher zuigt.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_115461407
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2012 13:20 schreef SosuaCafe het volgende:
Sixlauncher zuigt.
Door sixlauncher kan ik überhaupt sommige servers in. Via ingame werkt dat voor mij niet...
  zondag 12 augustus 2012 @ 14:41:32 #21
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_115462257
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2012 13:20 schreef SosuaCafe het volgende:
Sixlauncher zuigt.
Inderdaad, gebruik daarom DayZ Commander.
pi_115462527
Is er nu een teamspeak server open?
Iemand zin om te spelen?
  zondag 12 augustus 2012 @ 14:58:00 #23
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_115462770
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 14:50 schreef knappert_ het volgende:
Is er nu een teamspeak server open?
Iemand zin om te spelen?
In de OP staat een TS server. En mits je in de buurt van Vybor bent kan je wel met ons mee, we gaan binnen een half uur het vliegveld looten die ernaast ligt. We zijn nu met 7 man, wachten even totdat we 10-12 man hebben omdat er een paar spelers op het vliegveld zijn en we geen risico willen lopen. :@

quote:
11s.gif Op zondag 12 augustus 2012 11:43 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Je kamp toch wel gemoved hoop ik?
Paar uur later pas, we veranderen elke 12 uur ongeveer van plek. ;)
pi_115462966
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 14:58 schreef Chef_M het volgende:

In de OP staat een TS server. En mits je in de buurt van Vybor bent kan je wel met ons mee, we gaan binnen een half uur het vliegveld looten die ernaast ligt. We zijn nu met 7 man, wachten even totdat we 10-12 man hebben omdat er een paar spelers op het vliegveld zijn en we geen risico willen lopen. :@
Ik heb TS3, goede versie? Zie momenteel geen fok server er tussen staan. Of kijk ik verkeerd? Wss wel :P. Ik ga eens even kijken hoever dat voor mij lopen is! Welke DayZ server zitten jullie?
  zondag 12 augustus 2012 @ 15:08:40 #25
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_115463119
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 15:04 schreef knappert_ het volgende:

[..]

Ik heb TS3, goede versie? Zie momenteel geen fok server er tussen staan. Of kijk ik verkeerd? Wss wel :P. Ik ga eens even kijken hoever dat voor mij lopen is! Welke DayZ server zitten jullie?
In de OP:
TEAMSPEAK:
ts.flyingsquirrelent.eu
public channel 5 > FOK! channel ;)

Dikgedrukte is de server, eronder is de FOK! channel. Er zijn geen vaste servers waar FOK!kerts op spelen, aangezien de meeste lonewolfen of met buddies op stap gaan. Ook heb je nog de keuze of je Regular speelt of Veteran.
Binnenkort worden er wat servers in de OP toegevoegd. Tot die tijd moet je zelf kijken welke server je het fijnst vindt spelen. :P

DE744 veteran server speel ik meestal met mijn groep op, en
Uk118 regular speel ik altijd met mijn vriendin op, is wat makkelijker. :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')