een Fokker is te vertrouwen tot dat ie je in je rug schietquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:18 schreef tomy800 het volgende:
Iemand in de buurt van Berizimo en met wij samen wilt komen, tenzij het Fok-volk niet te vertrouwen is, spelen trouwens veel fokkers samen?
zet die ff in de OP en ook kthnxbai.infoquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:36 schreef drumstickNL het volgende:
oh wacht; ik ben dood.
Ik heb evt. wel een TS waar we kunnen afspreken?
ts.flyingsquirrelent.eu
public channel 5 > FOK! channel
Beetje lame ook, wat is het nut om iemand neer te knallen die niks heeft, tenzij je het voor de murders / humanity doet..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:20 schreef drumstickNL het volgende:
insta-spawn kills moet bestraft worden man.
Nee hoeft niet meer, als anderen hun eigen shit er in willen zetten best.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:39 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
zet die ff in de OP en ook kthnxbai.info
Vanmiddag ook via het forum vroeg iemand om hulp, beetje bloed en wat voedsel. Na een gesprek met me clanleider besloten om die gek op te halen met de jeep en op te lappen in onze camp. Toen we bij hem waren bleek hij een AS50 op zijn rug te hebben. Toen verviel zijn garantie, zodra hij uitstapte in onze camp werd er een kogel in zijn kop gedrukt en werd hij kaalgeplukt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:35 schreef drumstickNL het volgende:
Ik heb nog een dikke sniper rifle maar heb nog steeds geen food; dus als je mij food komt brengen dan ben ik je man.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:39 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Vanmiddag ook via het forum vroeg iemand om hulp, beetje bloed en wat voedsel. Na een gesprek met me clanleider besloten om die gek op te halen met de jeep en op te lappen in onze camp. Toen we bij hem waren bleek hij een AS50 op zijn rug te hebben. Toen verviel zijn garantie, zodra hij uitstapte in onze camp werd er een kogel in zijn kop gedrukt en werd hij kaalgeplukt.Voortaan adviseer ik ze wel eerst hun wapen ergens te dumpen voordat we bij ze zijn, kunnen ze die later nog ophalen.
Je kamp toch wel gemoved hoop ik?quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:39 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Vanmiddag ook via het forum vroeg iemand om hulp, beetje bloed en wat voedsel. Na een gesprek met me clanleider besloten om die gek op te halen met de jeep en op te lappen in onze camp. Toen we bij hem waren bleek hij een AS50 op zijn rug te hebben. Toen verviel zijn garantie, zodra hij uitstapte in onze camp werd er een kogel in zijn kop gedrukt en werd hij kaalgeplukt.Voortaan adviseer ik ze wel eerst hun wapen ergens te dumpen voordat we bij ze zijn, kunnen ze die later nog ophalen.
dat heb ik ook.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:01 schreef Pixell het volgende:
Gvd, altijd moeite om te horen waar de kogels vandaan komen, denk zelfs dat het aan m'n headset ligt...als het wordt geschoten klinkt het namelijk overal om me heen in beide oren (nogal irritant dus).
Goed spul dus, dat sennheiser
In de OP staat een TS server. En mits je in de buurt van Vybor bent kan je wel met ons mee, we gaan binnen een half uur het vliegveld looten die ernaast ligt. We zijn nu met 7 man, wachten even totdat we 10-12 man hebben omdat er een paar spelers op het vliegveld zijn en we geen risico willen lopen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:50 schreef knappert_ het volgende:
Is er nu een teamspeak server open?
Iemand zin om te spelen?
Paar uur later pas, we veranderen elke 12 uur ongeveer van plek.quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:43 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Je kamp toch wel gemoved hoop ik?
Ik heb TS3, goede versie? Zie momenteel geen fok server er tussen staan. Of kijk ik verkeerd? Wss welquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:58 schreef Chef_M het volgende:
In de OP staat een TS server. En mits je in de buurt van Vybor bent kan je wel met ons mee, we gaan binnen een half uur het vliegveld looten die ernaast ligt. We zijn nu met 7 man, wachten even totdat we 10-12 man hebben omdat er een paar spelers op het vliegveld zijn en we geen risico willen lopen.
In de OP:quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:04 schreef knappert_ het volgende:
[..]
Ik heb TS3, goede versie? Zie momenteel geen fok server er tussen staan. Of kijk ik verkeerd? Wss wel. Ik ga eens even kijken hoever dat voor mij lopen is! Welke DayZ server zitten jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |