een Fokker is te vertrouwen tot dat ie je in je rug schietquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:18 schreef tomy800 het volgende:
Iemand in de buurt van Berizimo en met wij samen wilt komen, tenzij het Fok-volk niet te vertrouwen is, spelen trouwens veel fokkers samen?
zet die ff in de OP en ook kthnxbai.infoquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:36 schreef drumstickNL het volgende:
oh wacht; ik ben dood.
Ik heb evt. wel een TS waar we kunnen afspreken?
ts.flyingsquirrelent.eu
public channel 5 > FOK! channel
Beetje lame ook, wat is het nut om iemand neer te knallen die niks heeft, tenzij je het voor de murders / humanity doet..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:20 schreef drumstickNL het volgende:
insta-spawn kills moet bestraft worden man.
Nee hoeft niet meer, als anderen hun eigen shit er in willen zetten best.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:39 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
zet die ff in de OP en ook kthnxbai.info
Vanmiddag ook via het forum vroeg iemand om hulp, beetje bloed en wat voedsel. Na een gesprek met me clanleider besloten om die gek op te halen met de jeep en op te lappen in onze camp. Toen we bij hem waren bleek hij een AS50 op zijn rug te hebben. Toen verviel zijn garantie, zodra hij uitstapte in onze camp werd er een kogel in zijn kop gedrukt en werd hij kaalgeplukt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:35 schreef drumstickNL het volgende:
Ik heb nog een dikke sniper rifle maar heb nog steeds geen food; dus als je mij food komt brengen dan ben ik je man.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:39 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Vanmiddag ook via het forum vroeg iemand om hulp, beetje bloed en wat voedsel. Na een gesprek met me clanleider besloten om die gek op te halen met de jeep en op te lappen in onze camp. Toen we bij hem waren bleek hij een AS50 op zijn rug te hebben. Toen verviel zijn garantie, zodra hij uitstapte in onze camp werd er een kogel in zijn kop gedrukt en werd hij kaalgeplukt.Voortaan adviseer ik ze wel eerst hun wapen ergens te dumpen voordat we bij ze zijn, kunnen ze die later nog ophalen.
Je kamp toch wel gemoved hoop ik?quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:39 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Vanmiddag ook via het forum vroeg iemand om hulp, beetje bloed en wat voedsel. Na een gesprek met me clanleider besloten om die gek op te halen met de jeep en op te lappen in onze camp. Toen we bij hem waren bleek hij een AS50 op zijn rug te hebben. Toen verviel zijn garantie, zodra hij uitstapte in onze camp werd er een kogel in zijn kop gedrukt en werd hij kaalgeplukt.Voortaan adviseer ik ze wel eerst hun wapen ergens te dumpen voordat we bij ze zijn, kunnen ze die later nog ophalen.
dat heb ik ook.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:01 schreef Pixell het volgende:
Gvd, altijd moeite om te horen waar de kogels vandaan komen, denk zelfs dat het aan m'n headset ligt...als het wordt geschoten klinkt het namelijk overal om me heen in beide oren (nogal irritant dus).
Goed spul dus, dat sennheiser
In de OP staat een TS server. En mits je in de buurt van Vybor bent kan je wel met ons mee, we gaan binnen een half uur het vliegveld looten die ernaast ligt. We zijn nu met 7 man, wachten even totdat we 10-12 man hebben omdat er een paar spelers op het vliegveld zijn en we geen risico willen lopen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:50 schreef knappert_ het volgende:
Is er nu een teamspeak server open?
Iemand zin om te spelen?
Paar uur later pas, we veranderen elke 12 uur ongeveer van plek.quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:43 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Je kamp toch wel gemoved hoop ik?
Ik heb TS3, goede versie? Zie momenteel geen fok server er tussen staan. Of kijk ik verkeerd? Wss welquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:58 schreef Chef_M het volgende:
In de OP staat een TS server. En mits je in de buurt van Vybor bent kan je wel met ons mee, we gaan binnen een half uur het vliegveld looten die ernaast ligt. We zijn nu met 7 man, wachten even totdat we 10-12 man hebben omdat er een paar spelers op het vliegveld zijn en we geen risico willen lopen.
In de OP:quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:04 schreef knappert_ het volgende:
[..]
Ik heb TS3, goede versie? Zie momenteel geen fok server er tussen staan. Of kijk ik verkeerd? Wss wel. Ik ga eens even kijken hoever dat voor mij lopen is! Welke DayZ server zitten jullie?
Niet met 7 man daarheen durvenquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:58 schreef Chef_M het volgende:
[..]
In de OP staat een TS server. En mits je in de buurt van Vybor bent kan je wel met ons mee, we gaan binnen een half uur het vliegveld looten die ernaast ligt. We zijn nu met 7 man, wachten even totdat we 10-12 man hebben omdat er een paar spelers op het vliegveld zijn en we geen risico willen lopen.
[..]
Paar uur later pas, we veranderen elke 12 uur ongeveer van plek.
Volgens onze verkenner gaat het hier om Zapto Gaming Society, en die trekken er niet op uit met 10 man of minder.quote:
Is het niet mogelijk om een permanent kamp te maken? Lijkt me wel tof als daar echt veel man zitten met veel bewapening en heli's en alles.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:58 schreef Chef_M het volgende:
[..]
[..]
Paar uur later pas, we veranderen elke 12 uur ongeveer van plek.
Is mogelijk, moet je alleen wel constant mensen online hebben om die shit te beschermenquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Is het niet mogelijk om een permanent kamp te maken? Lijkt me wel tof als daar echt veel man zitten met veel bewapening en heli's en alles.
Echt zo'n kamp waar je stand kunt houden!
Jawel, toen ik mijn groep net joinde hadden ze een permanente kamp heel dicht in de buurt van Devil's Castle, was zowiezo altijd bemand (EU overdag, s'nachts meestal Amerikanen), alleen toen kwamen we in een vuurgevecht met een clan die 15 mensen hadden, waren bij toeval op ons gestuit. Hadden we die aanval afgeslagen, kwamen ze 24 uur later terug met 2 andere clans.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Is het niet mogelijk om een permanent kamp te maken? Lijkt me wel tof als daar echt veel man zitten met veel bewapening en heli's en alles.
Echt zo'n kamp waar je stand kunt houden!
Wat heb je gedownload? DayZ? Zoja, dan moet je even ARMA2free + ARMA2: OA kopen via Steam. Heb je ARMA2 gedownload, wees niet gierig en koop het gewoon.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Jojojo, heb m gedownload via torrent,maar weet niet hoe ik nu verder door moet?Iemand die kan helpen?
Dan ga ik dat toch even doen fnie. tyquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:19 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Wat heb je gedownload? DayZ? Zoja, dan moet je even ARMA2free + ARMA2: OA kopen via Steam. Heb je ARMA2 gedownload, wees niet gierig en koop het gewoon.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:33 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Jawel, toen ik mijn groep net joinde hadden ze een permanente kamp heel dicht in de buurt van Devil's Castle, was zowiezo altijd bemand (EU overdag, s'nachts meestal Amerikanen), alleen toen kwamen we in een vuurgevecht met een clan die 15 mensen hadden, waren bij toeval op ons gestuit. Hadden we die aanval afgeslagen, kwamen ze 24 uur later terug met 2 andere clans.Stuk of 30-40 man, wij allemaal vermoord, alles werd gestolen en sindsdien wisselen we elke 12 uur. Coordinaten van het nieuwe kamp zijn op een aparte forum te vinden, en ze laten altijd een paar fietsen achter zodat we ze snel weer kunnen rejoinen.
Tering.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:33 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Jawel, toen ik mijn groep net joinde hadden ze een permanente kamp heel dicht in de buurt van Devil's Castle, was zowiezo altijd bemand (EU overdag, s'nachts meestal Amerikanen), alleen toen kwamen we in een vuurgevecht met een clan die 15 mensen hadden, waren bij toeval op ons gestuit. Hadden we die aanval afgeslagen, kwamen ze 24 uur later terug met 2 andere clans.Stuk of 30-40 man, wij allemaal vermoord, alles werd gestolen en sindsdien wisselen we elke 12 uur. Coordinaten van het nieuwe kamp zijn op een aparte forum te vinden, en ze laten altijd een paar fietsen achter zodat we ze snel weer kunnen rejoinen.
Dan*!quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:42 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik kom nog niet verder als een gevonden hatchet die ik niet kon gebruiken.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:46 schreef Silvergator het volgende:
En toen wachtte ik alweer 15 min in mijn loadingscherm...... Zou graag met anderen willen spelen aangezien ik het lone wolfen wel een beetje zat ben. Is er toevallig een clan die recruit waar een aantal Fok!'ers spelen?
Je kan het daar proberen, ik heb daar ook een application lopen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:56 schreef drumstickNL het volgende:
http://dayzmod.com/forum/(...)uus-17-mic-required/
Klinkt leuk maar lijkt mij lastig uit te voeren.
Ah zie het al, had niet de laatste versie van DayZ! Thanks! Dat DayZCommander is ook wel zwaar relaxt. Wilde voor New World Order een apply schrijven maar die recruiten niet meer. Ik ga maar eens kijken wat die clan van jou is.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:47 schreef Chef_M het volgende:
[..]
[..]
Je kan het daar proberen, ik heb daar ook een application lopen.En ARMA2 is vandaag weer gepatched, heb je die al gedownload? Zoniet, even doen met Six of DayZcommander.
Ik zit daar! welke server? dm ff anders komt chef met zijn pipa's eraan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:02 schreef Silvergator het volgende:
Zit nu bij Komarova, schrok me kapot ben ineens naar de kust gewarped dus dacht dat ik dood was. Heb gelukkig wel al mijn gear nog maar ineens een andere locatie dus. Iemand die mee wil doen?
Ik zit op Skype met iemand uit UK, beetje irritant voor hem, oh en ik heb TS nog niet geinstalleerdquote:
Zou niet moeten gebeuren, maar ik denk dat er iets mis is gegaan met de patch, want iedereen is teruggespawned bij de kust.quote:
Geen genot anders.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:25 schreef Pixell het volgende:
[..]
Zou niet moeten gebeuren, maar ik denk dat er iets mis is gegaan met de patch, want iedereen is teruggespawned bij de kust.
Same hier, maar mijn headset werk weer is niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:27 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Geen genot anders.
Iemand die ook weer bij de kust is gespawnt, want ik loop nu de hele tijd alleen.
Ik ben tussen Balota / Chernoquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:27 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Geen genot anders.
Iemand die ook weer bij de kust is gespawnt, want ik loop nu de hele tijd alleen.
Fuck, gespawned bij Three Valleys en ben mijn Alice pack blijkbaar kwijt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:38 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik ben tussen Balota / Cherno
Bijna in Cherno, maar zit nu op een nachtserver
ik had het laatst ook dat ik op een andere plek spawnde en al me spullen kwijt was, meteen weer uitgelogd en een andere server gejoint, en had me spullen weer en op de oude plek gespawnd.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:30 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Fuck, gespawned bij Three Valleys en ben mijn Alice pack blijkbaar kwijt.Speel overigens op UK184, GMT-8.
je kan arma2 gratis downloaden, maar Arma 2 operation arrowhead moet je kopen en de mod is wel gratis. Maar wees niet gierig en Koop Arma 2 ookquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:09 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Als ik dit spel wil kan ik het dan ergens gratis downloaden of moet ik iets kopen?
quote:
Die graphic bug, sinds gisteren (laatste patch) last van, word er nu al moe van.quote:Op maandag 13 augustus 2012 07:36 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik had het laatst ook dat ik op een andere plek spawnde en al me spullen kwijt was, meteen weer uitgelogd en een andere server gejoint, en had me spullen weer en op de oude plek gespawnd.
gister ook heel bitchy gekilled bij nw air, omdat ik een fucking graphic bug had en dus totaal niks kon zien
had voor de patch ook al last van in cherno.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:52 schreef Chef_M het volgende:
[..]
[..]
Die graphic bug, sinds gisteren (laatste patch) last van, word er nu al moe van.
Bozzje! Ben je nu aan het spelen?quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:01 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
had voor de patch ook al last van in cherno.
maar nu heel chill meteen een pump action shotgun gevonden
Als je naar het noorden wil zou ik als ik jou was een betere gun vinden, die shotgun zuigt ballenquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:09 schreef drumstickNL het volgende:
Heb een double barreled shotgun gevonden en een hele zooi supplies; nu ff een goal zetten waar ik heen wil gaan.
Ik ga denk ik even de airfield checken voor een betere gun.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:12 schreef Pixell het volgende:
[..]
Als je naar het noorden wil zou ik als ik jou was een betere gun vinden, die shotgun zuigt ballen
Dat verklaart een hoop!quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:18 schreef ems. het volgende:
Die Camo Clothing (geen ghillie suit) helpt dus daadwerkelijk een klein beetje tegen kogels vanwege het vest dat je draagt lees ik op dayzdb. Laatste kerel die ik schoot duurde al verdacht lang om neer te krijgen.
ben je al weer helemaal packed?quote:
Nee, moet nog respawnen, gister weer vliegende bussen, ingestorte gebouwen en teleporterende ghilliesquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ben je al weer helemaal packed?
Ja mooie zure bende weer dus...quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:04 schreef Pixell het volgende:
[..]
Nee, moet nog respawnen, gister weer vliegende bussen, ingestorte gebouwen en teleporterende ghillies
Ja en je kan genoeg filmpjes oid bekijken om te beslissen, en het zijn maar een paar tientjes..zo duur is het allemaal nietquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:05 schreef Jajong het volgende:
Moet ik ArmA 2 legit hebben om deze mod te spelen? Geen zin om die game te kaufen als blijkt dat ik dit geen drol aan vind
Tja, lastig uitleggen, probeer eerst is bekend te worden met de map en je omgeving en dan vindt je vanzelf wel wat..maar het makkelijkst is misschien nog gewoon wat guides/filmpjes op youtube bekijken.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb het spel nu ook. Ik kan alleen helemaal geen spullen vinden. Wanneer ik in zo'n stadje ben zijn alle deuren op slot en vind ik alleen voertuig onderdelen. Waar moet ik naartoe?
quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:13 schreef SosuaCafe het volgende:
En weer dood. Spawn gewoon vlaknaast een of andere instagib zombie.
Helemaal de bossen door. Kwam wel een leuk jagershutje tegen. Nog verder een huis, maar na een minuut of 5 proned kruipen kon ik eenmaal aangekomen de deur niet openen.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:04 schreef Pixell het volgende:
[..]
Nee, moet nog respawnen, gister weer vliegende bussen, ingestorte gebouwen en teleporterende ghillies
Ben jij er zo 1? of lees ik dat verkeerd?quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:44 schreef drumstickNL het volgende:
Aardig wat loot gevonden met Silvergator vanavond; toen werden we beschoten vanuit het bos bij Elektro en was het een goed moment om uit te loggen.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:02 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ben jij er zo 1? of lees ik dat verkeerd?
edit: wat ik dus bedoel is disconnecten in combat vind ik maar lame
Als ik een battle zeker verlies log ik ook uit hoor, nouja alleen als ik goede gear heb anders boeit het me niet echt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:02 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ben jij er zo 1? of lees ik dat verkeerd?
edit: wat ik dus bedoel is disconnecten in combat vind ik maar lame
Mietjequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:39 schreef invine het volgende:
[..]
Als ik een battle zeker verlies log ik ook uit hoor, nouja alleen als ik goede gear heb anders boeit het me niet echt.
Helemaal klote als er geen loot meer ligt. Gisteren 2x meegemaakt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:50 schreef PennyWise84 het volgende:
wat ik ook kut vind aan dayz is bij de heli's.
je schiet zombies dood en ze respawnen meteen weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |