Gatverdammequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kree heeft dit jaar nog seks gehad. Die mag niet mee doen.
Haha, ik wou net gaan typen, whut is dit het EO topic ofzoquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:41 schreef Barbusse het volgende:
Kunnen jullie niet beter het klooster ingaan? Kun je bier brouwen en zo. En seksloos door het leven gaan.
GMTAquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:41 schreef STING het volgende:
[..]
Haha, ik wou net gaan typen, whut is dit het EO topic ofzo
Oef, zou ik niet durven zeggen. Ze heeft iig genoeg mannelijke aandacht gehad. Geen idee of ze er aan toegegeven heeft.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh Snarf, die kan er wel bij denk ik
Mede maken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:41 schreef Barbusse het volgende:
Kunnen jullie niet beter het klooster ingaan? Kun je bier brouwen en zo. En seksloos door het leven gaan.
Zelfgebrouwen speciaal bier alleen voor Fok!kers.. Geen export naar Malta, dat is vast te duurquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
GMTAEn hosanna voor de aanstaande Fok!bierbrouwers natuurlijk.
Nah, vast niet..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oef, zou ik niet durven zeggen. Ze heeft iig genoeg mannelijke aandacht gehad. Geen idee of ze er aan toegegeven heeft.
[..]
Mede maken.
Loop jij even een berg omzet misquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zelfgebrouwen speciaal bier alleen voor Fok!kers.. Geen export naar Malta, dat is vast te duur
Nog even in de Engelse winkel geweest hier. Goddamn wat hebben die een hoop lekkers (drinken dan, eten is niet veel soeps).quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Loop jij even een berg omzet mis
Tis een beetje een mix tussen Italiaans, Noord Afrikaans en Engels eten. De engelse invloeden zijn niet zo interessant, maar de andere dingenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog even in de Engelse winkel geweest hier. Goddamn wat hebben die een hoop lekkers (drinken dan, eten is niet veel soeps).
Heeft Malta ook leuke specialiteiten?
Wou jij 't dan aan de man brengen in Malta, of alles zelf opzuipen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Loop jij even een berg omzet mis
Noord Afrikaans ken ik niet. Heb wel keer couscous gegeten, maar dat was niet bijster interessant. Een keer een Tunesisch gerecht met sweet potatoes, wat erg lekker was.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tis een beetje een mix tussen Italiaans, Noord Afrikaans en Engels eten. De engelse invloeden zijn niet zo interessant, maar de andere dingen
Veel stoofgerechten, en ook couscous en rijst. Daarnaast veel gegrilde groenten en zo. En veel vis gerechten natuurlijk. Ze hebben hier een vissoep, Aljotta, wat serieus een van de lekkerste soepen is die ik gegeten heb. En ze zijn gek op konijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Noord Afrikaans ken ik niet. Heb wel keer couscous gegeten, maar dat was niet bijster interessant. Een keer een Tunesisch gerecht met sweet potatoes, wat erg lekker was.
Verder hebben we hier wel een Eritrees restaurant die erg lekker eten heeft.
Maw: Wat moet ik onder Noord-Afrikaans verstaan?
Ik :|quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker seks hebben op het strand ofzo. Gatverdamme man, zelfs bij het typen moest ik al een beetje kotsen.
[..]
Wordt wel een stil topic dan hier. Jij, faxie, tijn en ik?
Nah ik vind bij de pandaclub horen al genoegquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Casie mag ook wel bij de club
Konijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Veel stoofgerechten, en ook couscous en rijst. Daarnaast veel gegrilde groenten en zo. En veel vis gerechten natuurlijk. Ze hebben hier een vissoep, Aljotta, wat serieus een van de lekkerste soepen is die ik gegeten heb. En ze zijn gek op konijn.
Gelukkig.quote:
Veel plezier wel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:07 schreef Casie het volgende:
Spullen ingepak en zo eerst uit eten in Amsterdam en dan door naar de meet.
Geen idee, wij hebben binnen mijn dispuut iig een pandaclub waar je bij hoort als je drie pandapunten hebt, alias de forever alone club. En we hebben maar twee ledenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:09 schreef muhahaha het volgende:
Wat voor clubjes zijn dat allemaal?
3 weken geen seks.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:12 schreef Casie het volgende:
[..]
Geen idee, wij hebben binnen mijn dispuut iig een pandaclub waar je bij hoort als je drie pandapunten hebt, alias de forever alone club. En we hebben maar twee leden
Stoofgerechten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Veel stoofgerechten, en ook couscous en rijst. Daarnaast veel gegrilde groenten en zo. En veel vis gerechten natuurlijk. Ze hebben hier een vissoep, Aljotta, wat serieus een van de lekkerste soepen is die ik gegeten heb. En ze zijn gek op konijn.
Wromnie? Is lekker johquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Konijn.Dat durf ik niet te eten.
Lekkerrrquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Stoofgerechten.Zag net een kilo rundvlees in de diepvries liggen, dus nu mn ouders op vakantie zijn een keer stoofvlees voor twi maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |