Zonder natuurlijkquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Helikopter jij met of zonder handen?
Respect Ik zweer je. Die man is goed. Whoallahquote:
quote:
You go girlquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:07 schreef Myraela het volgende:
Ik heb al seks gehad en een dutje gedaan, living the wild live.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:07 schreef Myraela het volgende:
Ik heb al seks gehad en boodschappen gedaan, living the wild life.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:07 schreef Myraela het volgende:
Ik heb geen seks gehad, gewerkt en boodschappen gedaan, living the wild life.
Mensen die seks hebben.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:07 schreef Myraela het volgende:
Ik heb al seks gehad en een dutje gedaan, living the wild live.
Haterquote:
Hater2quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zullen we ze boycotten? Ransapen dat het zijn.
We gaan ze allemaal negeren enzo, tof plan!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zullen we ze boycotten? Ransapen dat het zijn.
Ga jij maar lekker seks hebben op het strand ofzo. Gatverdamme man, zelfs bij het typen moest ik al een beetje kotsen.quote:
Wordt wel een stil topic dan hier. Jij, faxie, tijn en ik?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
We gaan ze allemaal negeren enzo, tof plan!
En Kree.. Enn wie nog meer..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker seks hebben op het strand ofzo. Gatverdamme man, zelfs bij het typen moest ik al een beetje kotsen.
[..]
Wordt wel een stil topic dan hier. Jij, faxie, tijn en ik?
Kree heeft dit jaar nog seks gehad. Die mag niet mee doen.quote:
Sex hebben op het strandquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker seks hebben op het strand ofzo. Gatverdamme man, zelfs bij het typen moest ik al een beetje kotsen.
[..]
Wordt wel een stil topic dan hier. Jij, faxie, tijn en ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |