quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee zonder grap, haal zo'n zakje met vrieslolly's die altijd onder de ranja bussen liggenVooral die zwart/bruine, in cola smaak
Salami op een tosti is ook lekker....quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:43 schreef Royco1 het volgende:
Ja nog even een laatste run naar de supermarkt doen.
Als ik nog iets mee moet brengen kunnen jullie het nu zeggen
U is geweldigquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:47 schreef Royco1 het volgende:
Dus hagelslag, salami, waterijsjes, sinaasappelsap en vruchtensap.
Komt goed
sms is de boodschap!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Mono, als jij nou ff een dm of fbchatding stuurt als je naar de trein gaat
Nope.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:48 schreef STING het volgende:
De meesten van jullie eten zeker vanavond thuis?
Schat, je woont een halve minuut lopen van het station. Je trein gaat op spoor 6.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
sms is de boodschap!
Ik heb geen internet op mijn telefoon
Strijken?quote:
Ik ben ook echt singlequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij nog steeds de enige echte single uit [Single] ... dus mja.... ik wil wel weer eens wat
Ja ik zat ook al te 9292'enquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat, je woont een halve minuut lopen van het station. Je trein gaat op spoor 6.
Ja, maar dat moet ik toch eerst in de plooi strijken?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Strijken?![]()
Doe je weer een overhemd aan dat je met korting hebt gekocht en dus maar ¤100 was?
Ik geloof dat er wel genoeg luchtbedden zijn maar ik zat te denken om er ff snel 1 te hlen bij de actionquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja ik zat ook al te 9292'en
Tevens nog zoekende naar slaapplek/luchtbed
Ik ook.. neem wel mn eigen slaapzak mee.. maar matje is zoveel gedoe die zijn zo grootquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
BAH BAH DOE GEEN ZAKEN MET DEZE VROUW. ZE IS ONTROUW EN NIET GETROUWD. DAT DIT KAN VOLGENS DE BIJBELquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik scharrel, ben je dan wel single?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar dat moet ik toch eerst in de plooi strijken?
Deze was overigens niet met korting.
Die trein gaat al eeuwen vanaf spoor 6quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als ik er nou snel één haal bij de action, kruip jij er dan bij vannacht ?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:54 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ook.. neem wel mn eigen slaapzak mee.. maar matje is zoveel gedoe die zijn zo groot![]()
Heb je een bank om op te crashen roy?
Ik ben trouwer aan mn scharrel dan ik aan mn ex was hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
BAH BAH DOE GEEN ZAKEN MET DEZE VROUW. ZE IS ONTROUW EN NIET GETROUWD. DAT DIT KAN VOLGENS DE BIJBEL![]()
![]()
![]()
![]()
Ben allergisch voor latex..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als ik er nou snel één haal bij de action, kruip jij er dan bij vannacht ?
We kunnen hier wel ff langs de action hoor, scheelt jou ook slepenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als ik er nou snel één haal bij de action, kruip jij er dan bij vannacht ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |