Er was altijd een wortel kunstwerk maar die is vervangen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zijn ze expliciet verboden dan?
Het is dan ook niet de bedoeling om ze in 1 stuk je keel in te schuiven he vriend.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
De enige groente waarvan ik over mijn nek ga...
Fallus symbolen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:33 schreef indiaantje89 het volgende:
Ze doen rare dingen met die wortels daar op Lowlands:
[ afbeelding ]
als je niet gaat douchen en toch fris wil zijn voor de ladies.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:44 schreef Murmeli het volgende:
Wat staat er dan nu ipv de wortel?
waarvoor heb je babydoekjes nodig?
oh ok. mja ik douche altijd dus dan heb ik ze niet nodigquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:46 schreef vault_tec het volgende:
[..]
als je niet gaat douchen en toch fris wil zijn voor de ladies.
Ik heb toen nog een bos wortels "geofferd" onder de Prolong, n.a.v. dit topic: [ACTIE] Wortels voor de Prolong (Wij-willen-de-Wortel-terug)quote:
Geniaal was dat. Zelf de wortel jammer genoeg nooit in vol ornaat mogen bewonderen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik heb toen nog een bos wortels "geofferd" onder de Prolong, n.a.v. dit topic: [ACTIE] Wortels voor de Prolong (Wij-willen-de-Wortel-terug)![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor een frisse wortel.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:44 schreef Murmeli het volgende:
Wat staat er dan nu ipv de wortel?
waarvoor heb je babydoekjes nodig?
Weet iemand waar mijn peen is?quote:
I LOL'ed.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Weet iemand waar mijn peen is?
Ook fijn als die opgefrist zijn met een babydoekje, toch?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb geen wortel. ik heb 2 bloemkolen
ja dat wel. anders krijg je straks korsten tussen je bloemkolen. jakkes!quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:19 schreef Marleen-u-peen het volgende:
[..]
Ook fijn als die opgefrist zijn met een babydoekje, toch?
Je pa is zeker groentenboer?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
schoene bloemkolen en een schone pruim!
Eerst Prolong, en sinds vorig jaar Rawsome.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:17 schreef Marleen-u-peen het volgende:
kan ik bij jouw peen ook mensen ontmoeten?? want dat was onze vaste afspraakplek, 'ik zie je bij de wortel'' was een veelgehoorde zin op lowlandsm, maar ik geloof sinds 2007 of 2008 niet meer..hoe heet dat ding wat ervoor in de plaats is gekomen?
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:25 schreef Marleen-u-peen het volgende:
[..]
Je pa is zeker groentenboer?
ja, nee, ja. (Als ik 't zo ff kort samenvat, aangezien deze vraag al 20x voorbij is gekomen. Niet erg, want ik maak mezelf er ook schuldig aan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:31 schreef Thomas B. het volgende:
Ik ben jaren geleden een keer op LL geweest maar toen werd ik gebracht. Nu kom ik met de auto. Kan je dan nog makkelijk heen en weer lopen naar de parkeerplaats om wat spullen uit je auto te halen? Zeg maar, variėrend van een luchtbed tot een six-pack en wat neuspoeder. Dat je niet alles in een keer mee hoeft te sjouwen...
Dat zal best maar ik ga geen slowchat topics terug zitten lezenquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
ja, nee, ja. (Als ik 't zo ff kort samenvat, aangezien deze vraag al 20x voorbij is gekomen. Niet erg, want ik maak mezelf er ook schuldig aan.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |