Leg uitquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:24 schreef Murmeli het volgende:
wordt een dikke orgie dan, als iedereen alleen op slippers loopt
Owja..nog nie wakker nie.quote:
WAKKER WORDEN!!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Owja..nog nie wakker nie.
Gewoon lader mee en lekker rustig bij de Hi stand gaan zitten met een koud biertje in de ochtendquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:07 schreef Jivis het volgende:
Iemand eigenlijk ervaring met een oplader op zonne-energie? Die dingen zijn voor een prikkie te krijgen, maar ik vraag me af of het ook echt werkt als je er een telefoon aan legt (als in; duurt het geen eeuwen alvorens het ding een beetje bruikbaar is gecharged).
In zo'n rij staan om te laden vind ik namelijk zonde van m'n tijd, dan doe ik dat liever op een brak moment 's nachts/'s ochtends voor m'n tent.
Ik heb gister mijn reserve batterijen van dealextreme binnengekregen. Zal mijn telefoon het hele weekend niet op hoeven laden (voor 2,50 per uurquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:07 schreef Jivis het volgende:
Iemand eigenlijk ervaring met een oplader op zonne-energie? Die dingen zijn voor een prikkie te krijgen, maar ik vraag me af of het ook echt werkt als je er een telefoon aan legt (als in; duurt het geen eeuwen alvorens het ding een beetje bruikbaar is gecharged).
In zo'n rij staan om te laden vind ik namelijk zonde van m'n tijd, dan doe ik dat liever op een brak moment 's nachts/'s ochtends voor m'n tent.
mijn excuses,quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:24 schreef Murmeli het volgende:
wordt een dikke orgie dan, als iedereen alleen op slippers loopt
Ik heb twee weken geleden de A-Solar AM406 gehaald, het is een wat dikkere accu goed voor ong. drie volle ladingen en hij heeft ook een zonnepaneeltje ingebouwd alhoewel dat inderdaad te langzaam is om daarvan afhankelijk te zijn. Maar als deze volgeladen is dan heb je volgens mij het hele weekend prik. Je kan er je iPhone op klikken maar via een snoertje kun je er ook andere telefoon mee opladen en dat opladen gaat voor mijn gevoel net zo snel als aan de gewone lader!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:07 schreef Jivis het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |