SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.
[ Bericht 3% gewijzigd door Re op 11-08-2012 14:06:23 ]Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Hoe aantrekkelijker je bent geworden voor vrouwen, des te leuker is je toekomstige vriendin. Vrouwen die eerst out of your league waren zijn dat dan niet meer. Als je nog een watje bent zal ze niet open staan voor je en is er geen klik. Maak jezelf zo aantrekkelijk mogelijk door echt te veranderen als persoon.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ben btw 28. Faxie: je leeft in een droomwereld. Juist door seksuele aantrekkingskracht is er pas kans op een klik. Het is biologie. Verder zijn er geen truukjes om vrouwen te krijgen, je moet hard aan de weg timmeren. Ik timmer al lang aan de weg.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 08:28 schreef Cassandra87 het volgende:
firefly ga nou eens moven naar je eigen topic. Je bent nog erger dan jehova's.
Wel denk ik dat Faxie waarschijnlijk een bepaalde negativiteit, onzekerheid en frustratie uitstraalt naar vrouwen.
Hier op Fok! druipt het er iig vanaf.
Daardoor wordt het ook een vicieuze cirkel. Bij elke date die op niks uitloopt, voelt hij zich weer bevestigd in zijn beleving ervan en zal hij bij een volgende date denken "daar gaan we weer". Eigenlijk gelooft hij er niet meer in.
[ Bericht 6% gewijzigd door Tangledup op 11-08-2012 08:55:28 ]Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.![]()
Maar faxie had toch een leuke date, uiteindelijk niets geworden?
zonde. qua uiterlijk een leuke jongen maar uiterlijk zegt niet alles..![]()
Het zal alleen bevestiging geven dat er meer IRL mensen zijn die mij accepteren.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het zal alleen bevestiging geven dat hij onderaan de sociale ladder zit."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Firefly zijn topic is gesloten. Gek genoegquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 08:28 schreef Cassandra87 het volgende:
firefly ga nou eens moven naar je eigen topic. Je bent nog erger dan jehova's.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Het is me de laatste tijd opgevallen dat op meerdere plekken vrouwen naar me glimlachten. Misschien valt het toch allemaal wel mee."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
misschien moet je daar niet over nadenken en terug glimlachenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:07 schreef Comp_Lex het volgende:
Het is me de laatste tijd opgevallen dat op meerdere plekken vrouwen naar me glimlachten. Misschien valt het toch allemaal wel mee.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Dat zal ik de volgende keer doen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:11 schreef n8n het volgende:
[..]
misschien moet je daar niet over nadenken en terug glimlachen"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
als eerste lachen mag ook, heb je meteen een volgende stapquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:51 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat zal ik de volgende keer doen.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Dat werkt niet altijd. Bij mijn date werkt het niet. Zij blijft gewoon heel koeltjes."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Omdat je een positieve reactie bij haar probeert uit te lokken zodat je je goed kunt voelen over jezelf. Je zoekt de hele tijd bevestiging of je wel goed genoeg bent voor haar.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:29 schreef Comp_Lex het volgende:
Dat werkt niet altijd. Bij mijn date werkt het niet. Zij blijft gewoon heel koeltjes.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ze vindt me goed genoeg. Dat wist ik na de eerste 5 minuten al. Het probleem is dat ze niet reageert op mijn signalen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Omdat je een positieve reactie bij haar probeert uit te lokken zodat je je goed kunt voelen over jezelf. Je zoekt de hele tijd bevestiging of je wel goed genoeg bent voor haar."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Ik bedoel dus goed genoeg als mogelijke partner. Als je dat diep van binnen weet, dan ga je geen signalen proberen door te geven.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:48 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ze vindt me goed genoeg. Dat wist ik na de eerste 5 minuten al. Het probleem is dat ze niet reageert op mijn signalen.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Klopt. Het probleem is echter dat ik dat niet van haar doorheb.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik bedoel dus goed genoeg als mogelijke partner. Als je dat diep van binnen weet, dan ga je geen signalen proberen door te geven."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Jij moet eerst, dan zij. Dan heb je ook meteen dat mannelijke en "leidt" je ook meteenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:55 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Klopt. Het probleem is echter dat ik dat niet van haar doorheb.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Wat moet ik eerst?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jij moet eerst, dan zij. Dan heb je ook meteen dat mannelijke en "leidt" je ook meteen"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
De dingen doen die je zelf wilt doen met haar. Een glimlach om een (re)actie bij haar te ontketenen is niet oprecht. Het gaat om je eigen intenties, daar reageert ze wel op.quote:
Sterker nog, als het bij mij mis gaat (meer mensen eigenlijk), dan is het bijna altijd omdat ik een reactie bij haar probeerde uit te lokken.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Oh, maar het is niet alleen een glimlach hoor. Ik heb haar ook aangeraakt enzo. Ze reageerde daar totaal niet op.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De dingen doen die je zelf wilt doen met haar. Een glimlach om een (re)actie bij haar te ontketenen is niet oprecht. Het gaat om je eigen intenties, daar reageert ze wel op.
Sterker nog, als het bij mij mis gaat (meer mensen eigenlijk), dan is het bijna altijd omdat ik een reactie bij haar probeerde uit te lokken."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Als ik een vrouw aanraak met de verkeerde bedoelingen gaat het ook mis, dus heb een zeer groot vermoeden dat het dat toch is (dat je gaat kijken hoe ze op je reageert, een soort van toestemming vragen)quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:06 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Oh, maar het is niet alleen een glimlach hoor. Ik heb haar ook aangeraakt enzo. Ze reageerde daar totaal niet op.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Wat is er mis met uitzoeken of je verder kan gaan?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:09 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als ik een vrouw aanraak met de verkeerde bedoelingen gaat het ook mis, dus heb een zeer groot vermoeden dat het dat toch is (dat je gaat kijken hoe ze op je reageert, een soort van toestemming vragen)"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Hoe neuk ik mezelf?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De dingen doen die je zelf wilt doen met haar. Een glimlach om een (re)actie bij haar te ontketenen is niet oprecht. Het gaat om je eigen intenties, daar reageert ze wel op.
Sterker nog, als het bij mij mis gaat (meer mensen eigenlijk), dan is het bijna altijd omdat ik een reactie bij haar probeerde uit te lokken.![]()
![]()
Vrouwen vinden dat zeer onaantrekkelijk. Je bent dan niet jezelf en je zet jezelf onder haar neer omdat je toestemming vraagt voor je eigen gedrag.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:14 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Wat is er mis met uitzoeken of je verder kan gaan?Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Het enige wat jij post zijn truukjes, al een stuk of 100 topicsquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 04:53 schreef firefly3 het volgende:
Ben btw 28. Faxie: je leeft in een droomwereld. Juist door seksuele aantrekkingskracht is er pas kans op een klik. Het is biologie. Verder zijn er geen truukjes om vrouwen te krijgen, je moet hard aan de weg timmeren. Ik timmer al lang aan de weg.![]()
![]()
Ja en dat is een gevolg, geen oorzaak. Die negativiteit komt niet uit de lucht vallen ofzoquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 08:40 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Wel denk ik dat Faxie waarschijnlijk een bepaalde negativiteit, onzekerheid en frustratie uitstraalt naar vrouwen.
Hier op Fok! druipt het er iig vanaf.
Daardoor wordt het ook een vicieuze cirkel. Bij elke date die op niks uitloopt, voelt hij zich weer bevestigd in zijn beleving ervan en zal hij bij een volgende date denken "daar gaan we weer". Eigenlijk gelooft hij er niet meer in.Maar bij elke date die op niets uitloopt wordt het allemaal toch weer bevestigd of niet dan? 'Daar gaan we weer' denk ik overigens nooit, itt wat jullie misschien denken ben ik wat dat betreft juist de eeuwige optimist
![]()
In het echt kom ik trouwens echt niet zo over, hooguit wat verlegen. Ik zie Fok meer als een praatgroep waar ik alles er even uit kan gooien en m'n gal kan spuwen![]()
![]()
Meerdere, en niks geworden nee.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 08:46 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar faxie had toch een leuke date, uiteindelijk niets geworden?
zonde. qua uiterlijk een leuke jongen maar uiterlijk zegt niet alles..![]()
Ja gek hequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Firefly zijn topic is gesloten. Gek genoeg![]()
![]()
Ze vindt me anders erg leuk, maar niet "leuk leuk". Ze heeft gewoon geen gevoelens voor me of ze uit die niet als ze die wel voor me heeft. Dan houdt het voor mij gewoon op en dan ga ik verder kijken. Dat ga ik volgende week doen IRL.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vrouwen vinden dat zeer onaantrekkelijk. Je bent dan niet jezelf en je zet jezelf onder haar neer omdat je toestemming vraagt voor je eigen gedrag."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Maar dat doe jij toch ook met je eeuwige PUA gezeik?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Omdat je een positieve reactie bij haar probeert uit te lokken zodat je je goed kunt voelen over jezelf. Je zoekt de hele tijd bevestiging of je wel goed genoeg bent voor haar.quote:Sommige vrouwen die ik nu ontmoet en ook op mij vallen zijn zo beeldschoon dat ik moet knijpen bij mezelf dat ik wakker ben. Daar doe ik het voor.quote:1,5 jaar. Telkens zijn de meest recente maanden de geweldigste maanden. Ben benieuwt wat ik over een jaar mee maak op een avond.Zo'n beetje alle posts van jou gaan daarover zelfsquote:Nee, vrouwen zullen je gemiddeld steeds leuker vinden. Vrouwen die out of my league waren zijn nu ook gewoon binnen bereik. Het is als een droom voor me dat werkelijkheid word.![]()
![]()
Nou vertel, wat zijn de goede bedoelingen (die jij uiteraard wel hebt)?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:09 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als ik een vrouw aanraak met de verkeerde bedoelingen gaat het ook mis, dus heb een zeer groot vermoeden dat het dat toch is (dat je gaat kijken hoe ze op je reageert, een soort van toestemming vragen)![]()
Die vraag komt echt te vaak voor op Fokquote:
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Een van de eeuwige versiertips op dit forum is juist lichamelijk contact zoeken... maar dat is volgens jou dus niet goed, tenzij je de goede bedoelingen hebt...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vrouwen vinden dat zeer onaantrekkelijk. Je bent dan niet jezelf en je zet jezelf onder haar neer omdat je toestemming vraagt voor je eigen gedrag.
Ik denk dat als je al die PUA regeltjes van jou achter elkaar zet, dat de ene helft de andere helft totaal tegenspreekt.![]()
'Leuk leuk'quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:49 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ze vindt me anders erg leuk, maar niet "leuk leuk". Ze heeft gewoon geen gevoelens voor me of ze uit die niet als ze die wel voor me heeft. Dan houdt het voor mij gewoon op en dan ga ik verder kijken. Dat ga ik volgende week doen IRL.Die heb ik lang geleden gehoord toen ik m'n gevoelens opbiechte aan m'n eerste echte friendzone geval
![]()
![]()
Maar komt die verlegenheid niet voornamelijk voort uit de angst dat het weer tegen zou kunnen vallen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja en dat is een gevolg, geen oorzaak. Die negativiteit komt niet uit de lucht vallen ofzoMaar bij elke date die op niets uitloopt wordt het allemaal toch weer bevestigd of niet dan? 'Daar gaan we weer' denk ik overigens nooit, itt wat jullie misschien denken ben ik wat dat betreft juist de eeuwige optimist
![]()
In het echt kom ik trouwens echt niet zo over, hooguit wat verlegen. Ik zie Fok meer als een praatgroep waar ik alles er even uit kan gooien en m'n gal kan spuwen
Ik bedoel het trouwens niet als een aanval op jou. In tegenstelling tot wat andere mensen hier probeer jij tenminste nog dingen uit en date je met verschillende vrouwen. Dat het mislukt, is vervelend, maar je probeert het iig.Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Ik ben altijd al een tikkie verlegen geweest richting vrouwen. Maar hoe vaker het tegenvalt, hoe meer ik een 'fuck it' instelling krijg... misschien pakt dat uiteindelijk eens positief uit, wie weet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:54 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Maar komt die verlegenheid niet voornamelijk voort uit de angst dat het weer tegen zou kunnen vallen?
Ik bedoel het trouwens niet als een aanval op jou. In tegenstelling tot wat andere mensen hier probeer jij tenminste nog dingen uit en date je met verschillende vrouwen. Dat het mislukt, is vervelend, maar je probeert het iig.![]()
Ik werk momenteel ook met diezelfde "fuck it" instelling. Ik werd vroeger getreiterd door meiden, maar nu kan het me niks meer schelen. Ik ontvang nu zelfs vage signalen dat er meiden zijn die me misschien wel zien zitten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben altijd al een tikkie verlegen geweest richting vrouwen. Maar hoe vaker het tegenvalt, hoe meer ik een 'fuck it' instelling krijg... misschien pakt dat uiteindelijk eens positief uit, wie weet."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Bij mij is het juist gegaan naar de instelling waarom zou ik het sowieso nog proberen. Bovendien weet ik toch nooit iets leuks om te zeggen. Online that is. IRL doe ik helemaal niets. En die vage signalen die zie ik al helemaal nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben altijd al een tikkie verlegen geweest richting vrouwen. Maar hoe vaker het tegenvalt, hoe meer ik een 'fuck it' instelling krijg... misschien pakt dat uiteindelijk eens positief uit, wie weet.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ergens snap ik je wel Faxie maar je moet ballen tonen of het op geluk laten uitkomen en het 2e moet je niet willen.![]()
Oh ja? Quote dan 1 truukje.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het enige wat jij post zijn truukjes, al een stuk of 100 topics
Wat ik zeg is niets anders dan: Werk hard aan jezelf, wees positief, altijd direct actie ondernemen etc. Vrouwen trappen niet in truukjes.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Goed dat je actie gaat ondernemenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:49 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ze vindt me anders erg leuk, maar niet "leuk leuk". Ze heeft gewoon geen gevoelens voor me of ze uit die niet als ze die wel voor me heeft. Dan houdt het voor mij gewoon op en dan ga ik verder kijken. Dat ga ik volgende week doen IRL.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
De 1e werkt ook nog niet tot nu toequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:02 schreef Drommeldaris het volgende:
Ergens snap ik je wel Faxie maar je moet ballen tonen of het op geluk laten uitkomen en het 2e moet je niet willen.![]()
Ik ga niet al jouw posts quoten, dan ben ik over een jaar nog niet klaarquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Oh ja? Quote dan 1 truukje.
Wat ik zeg is niets anders dan: Werk hard aan jezelf, wees positief, altijd direct actie ondernemen etc. Vrouwen trappen niet in truukjes.![]()
![]()
Echt welquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Oh ja? Quote dan 1 truukje.
Wat ik zeg is niets anders dan: Werk hard aan jezelf, wees positief, altijd direct actie ondernemen etc. Vrouwen trappen niet in truukjes.![]()
![]()
Nee, op het moment van actie denk ik juist zo weinig mogelijk na. Je haalt dingen door elkaar, het moment van actie en de lange termijn doelen waar je over na denkt als je thuis bent.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar dat doe jij toch ook met je eeuwige PUA gezeik?
[..]
[..]
[..]
Zo'n beetje alle posts van jou gaan daarover zelfsExponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Juist, die 'fuck it' instelling moet je juist opbouwen door ervaring. En daardoor wordt je ook alsmaar steeds beter. Je veranderd dan als persoon in positieve zin.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben altijd al een tikkie verlegen geweest richting vrouwen. Maar hoe vaker het tegenvalt, hoe meer ik een 'fuck it' instelling krijg... misschien pakt dat uiteindelijk eens positief uit, wie weet.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
ja faxie en dan kan je elk lekker wijf aanspreken! Heus hoor heus![]()
Trouwens vuurvlieje, voor iemand die zoveel op stap is en allemaal vrouwen aan spreekt enz ben je wel vaak laat online. Ook in het weekend.
Als je zo goed bent heb je toch helemaal geen tijd om op fok te zitten tot 4uur in de nacht. Als je verhalen maar een beetje kloppen moet er op dat moment de grootste modellen in je bed liggen te wachten op je.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Tenzij je 200 kg weegt en mismaakt bent, is geen enkele vrouw "out of your league". Er is geen league. Een vrouw valt op je, of niet. Iedereen heeft zo haar eigen smaak. De mannen die ik knap vindt, vindt een andere vriendin van me sulletjes en idem dito. En we zijn allebei even aantrekkelijk.![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:22 schreef ook_gek het volgende:
Trouwens vuurvlieje, voor iemand die zoveel op stap is en allemaal vrouwen aan spreekt enz ben je wel vaak laat online. Ook in het weekend.
Als je zo goed bent heb je toch helemaal geen tijd om op fok te zitten tot 4uur in de nacht. Als je verhalen maar een beetje kloppen moet er op dat moment de grootste modellen in je bed liggen te wachten op je.
Ik weet uit ervaring dat het hebben van teveel af en toe ook teveel is. Gewoon af en toe (bijna) alles afkappen en from scratch beginnen.![]()
Leugens, elke vrouw zou mij aantrekkelijker vinden dan de gemiddelde manquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:25 schreef Veela het volgende:
Tenzij je 200 kg weegt en mismaakt bent, is geen enkele vrouw "out of your league". Er is geen league. Een vrouw valt op je, of niet. Iedereen heeft zo haar eigen smaak. De mannen die ik knap vindt, vindt een andere vriendin van me sulletjes en idem dito. En we zijn allebei even aantrekkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zat in de trein, ik was helemaal naar Amsterdam geweest.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:22 schreef ook_gek het volgende:
Als je zo goed bent heb je toch helemaal geen tijd om op fok te zitten tot 4uur in de nacht. Als je verhalen maar een beetje kloppen moet er op dat moment de grootste modellen in je bed liggen te wachten op je.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Als je iemand leukt vindt, spreek haar en wees geinteresseerd in haar. Als jullie interesses delen en het goed met elkaar kunnen vinden, heb je een stevige basis voor een relatie. Ik zou wel vrij meteen beginnen met flirten, anders kom je in de friendzone terecht.![]()
gelukkig wel, anders had het hele date verhaal er vandaag de dag er heel anders uit geizen hahaha.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:25 schreef Veela het volgende:
Tenzij je 200 kg weegt en mismaakt bent, is geen enkele vrouw "out of your league". Er is geen league. Een vrouw valt op je, of niet. Iedereen heeft zo haar eigen smaak. De mannen die ik knap vindt, vindt een andere vriendin van me sulletjes en idem dito. En we zijn allebei even aantrekkelijk.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Dat hangt er vanaf sommige vrouwen knappen ook af als je direct met flirten begintquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:26 schreef Veela het volgende:
Als je iemand leukt vindt, spreek haar en wees geinteresseerd in haar. Als jullie interesses delen en het goed met elkaar kunnen vinden, heb je een stevige basis voor een relatie. Ik zou wel vrij meteen beginnen met flirten, anders kom je in de friendzone terecht.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Als iedereen zijn eigen smaak heeft kun je niet beweren dat jij en je vriendin even aantrekkelijk zijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:25 schreef Veela het volgende:
Tenzij je 200 kg weegt en mismaakt bent, is geen enkele vrouw "out of your league". Er is geen league. Een vrouw valt op je, of niet. Iedereen heeft zo haar eigen smaak. De mannen die ik knap vindt, vindt een andere vriendin van me sulletjes en idem dito. En we zijn allebei even aantrekkelijk.
Daar haal je je eigen verhaal mee onderuit.Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
Sommige vrouwen zijn nou eenmaal types die gemeen doen tegen een man die het probeert. Zeker als een man heel wanhopig en opdringerig is, kan een vrouw haar geduld verliezen. je hebt ook types die je afwijzen omdat je een fout shirt aan hebt. Dat ligt niet aan jou, maar aan haar: zij is onzeker en ze wil zich bewijzen aan de groep. Iemand die dus niet binnen de groep past, wordt afgestoten.![]()
Je visvijver kan je vergroten door als persoon daadwerkelijk te groeien en te veranderen, zodat je nog aantrekkelijker bent voor vrouwen in het algemeen. Dat willen de meeste mensen niet horen, want mensen willen niet veranderen over het algemeen.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Nouja, laat ik het zo zeggen, we zijn allebei hetzelfde type en hebben allebei veel succes gehad bij de mannen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:27 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Als iedereen zijn eigen smaak heeft kun je niet beweren dat jij en je vriendin even aantrekkelijk zijn.
Daar haal je je eigen verhaal mee onderuit.![]()
Het is goed om aan jezelf te werken, een verlegen persoon kan veel baat hebben bij wat opener gedrag. Maar je helemaal anders voordoen, dat is doorzichtig en onaantrekkelijk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:28 schreef firefly3 het volgende:
Je visvijver kan je vergroten door als persoon daadwerkelijk te groeien en te veranderen, zodat je nog aantrekkelijker bent voor vrouwen in het algemeen. Dat willen de meeste mensen niet horen, want mensen willen niet veranderen over het algemeen.
Een man, die ermee opschept met hoeveel vrouwen hij heeft gehad en zichzelf geweldig vindt omdat hij een vrouw heeft gevingerd in de discotheek (waarschijnlijk was zij nog makkelijk ook), dat vind ik zo bedroevend en onaantrekkelijk, zo iemand krijg geen enkele kans bij mij of mijn vriendinnen.![]()
Niet je anders voordoen, daadwerkelijk veranderen als persoon.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:30 schreef Veela het volgende:
[..]
Het is goed om aan jezelf te werken, een verlegen persoon kan veel baat hebben bij wat opener gedrag. Maar je helemaal anders voordoen, dat is doorzichtig en onaantrekkelijk.
Een man, die ermee opschept met hoeveel vrouwen hij heeft gehad en zichzelf geweldig vindt omdat hij een vrouw heeft gevingerd in de discotheek (waarschijnlijk was zij nog makkelijk ook), dat vind ik zo bedroevend en onaantrekkelijk, zo iemand krijg geen enkele kans bij mij of mijn vriendinnen.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Als je je echt goed voelt op een avond, kan je best 10 vrouwen in een discotheek knuffelen zonder dat 1 meid het niet leuk vind. Maar mensen willen dit soort dingen niet horen, want dan moeten ze veranderen als persoon als blijkt dat zij zoiets nog nooit hebben meegemaakt.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
kort nachtje stappen dan van 00:00 tot 3:30. En helemaal naar Amsterdam zo hey! Dat is niet zo ver als je in Rotterdam woont hoor. Dus dat helemaal valt nog wel meequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik zat in de trein, ik was helemaal naar Amsterdam geweest.
Maar ik heb het niet over vannacht, ik heb het over het algemeen.Of je stapt helamaal niet zo veel als dat je zegt, of je komt elke keer alleen thuis gezien het feit dat je vaak in het weekend in de nacht online kan zijn.
Maar zag van de week dat jij een opdracht van een vriend kreeg om een meisje op haar wang te zoeken. In het verleden deed je dat niet omdat je niet gedwongen wilde worden, en je aan gaf als reden niet te gaan stappen met ons. Kennelijk is dat dus nu anders.
Wanneer gaan we met ze allen op stap dan?Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Tja maar die scoort wel regelmatig....quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:30 schreef Veela het volgende:
[..]
Het is goed om aan jezelf te werken, een verlegen persoon kan veel baat hebben bij wat opener gedrag. Maar je helemaal anders voordoen, dat is doorzichtig en onaantrekkelijk.
Een man, die ermee opschept met hoeveel vrouwen hij heeft gehad en zichzelf geweldig vindt omdat hij een vrouw heeft gevingerd in de discotheek (waarschijnlijk was zij nog makkelijk ook), dat vind ik zo bedroevend en onaantrekkelijk, zo iemand krijg geen enkele kans bij mij of mijn vriendinnen.![]()
Nouja het type vrouwen waar dan bij gescoord wordt zullen totaal niet het type zijn waar ik op val, maar stiekem ben ik wel een klein beetje jaloers![]()
![]()
De laatste keer was alweer weken terug ofzo? Toen zat ik waarschijnlijk ook op de trein te wachten. Ik ga 3 dagen per week uit, en heb niet altijd beet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kort nachtje stappen dan van 00:00 tot 3:30. En helemaal naar Amsterdam zo hey! Dat is niet zo ver als je in Rotterdam woont hoor. Dus dat helemaal valt nog wel mee
Maar ik heb het niet over vannacht, ik heb het over het algemeen.Of je stapt helamaal niet zo veel als dat je zegt, of je komt elke keer alleen thuis gezien het feit dat je vaak in het weekend in de nacht online kan zijn.
Maar zag van de week dat jij een opdracht van een vriend kreeg om een meisje op haar wang te zoeken. In het verleden deed je dat niet omdat je niet gedwongen wilde worden, en je aan gaf als reden niet te gaan stappen met ons. Kennelijk is dat dus nu anders.
Wanneer gaan we met ze allen op stap dan?
Je zit gewoon in je hoofd een smoesje te verzinnen om je eigen laksheid te rechtvaardigen. Gedwongen worden is leuk als het op een vrienden basis is, niet op de manier dat ik moet bewijzen. Ik ga wel met andere mensen van het forum op stap, maar heb geen zin om met jou op stap te gaan.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
wat?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Niet je anders voordoen, daadwerkelijk veranderen als persoon.
mensen veranderen vanzelf gedurende hun leven.
je kan je niet zomaar voornemen, nu ga ik veranderen.
want het resultaat is dat je je anders voordoet dan.Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
Als je je voornemens uitvoert verander je gewoon hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:36 schreef Waaghals het volgende:
[..]
wat?
want het resultaat is dat je je anders voordoet dan.![]()
![]()
Ja, eerst is het robot achtig. Je doet eerst dingen die je normaal niet doet. Maar na een tijdje begint datgene normaal voor je te worden, en dat andere weer niet normaal. Je doet het dan geheel natuurlijk en automatisch. Hier gaan soms maanden/jaren overheen voordat je het onbewust doet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:36 schreef Waaghals het volgende:
[..]
wat?
want het resultaat is dat je je anders voordoet dan.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Nee dan doe je je anders voor.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als je je voornemens uitvoert verander je gewoon hoorDon't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
Kom kom het is veel vaker dat weet je zelf ook wel. En stap avondje als je om 00:00 nog in de trein zit kennelijk en om alf 4 alweer. Niet echt een stap avondje he?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De laatste keer was alweer weken terug ofzo? Toen zat ik waarschijnlijk ook op de trein te wachten. Ik ga 3 dagen per week uit, en heb niet altijd beet.smoesjes waar voor dan? Ben wel benieuwd waar ik dan volgens jou precies smoesjes bedenk? En laksheid? Leg eens uit, welke laksheid heb jij het over dan?quote:Je zit gewoon in je hoofd een smoesje te verzinnen om je eigen laksheid te rechtvaardigen. Gedwongen worden is leuk als het op een vrienden basis is, niet op de manier dat ik moet bewijzen. Ik ga wel met andere mensen van het forum op stap, maar heb geen zin om met jou op stap te gaan.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
00:00? Wanneer was dat?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kom kom het is veel vaker dat weet je zelf ook wel. En stap avondje als je om 00:00 nog in de trein zit kennelijk en om alf 4 alweer. Niet echt een stap avondje he?
[..]
smoesjes waar voor dan? Ben wel benieuwd waar ik dan volgens jou precies smoesjes bedenk? En laksheid? Leg eens uit, welke laksheid heb jij het over dan?
Dat gevoel heb ik over je, naja over de massa eigenlijk die niets nieuws probeert. Daarom vind ik het wel leuk als hier mensen af en toe ook dingen proberen. Dan is het wel leuk om mee uit te gaan.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Scoren is best een sneu woord, alsof een vrouw een ding is.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja maar die scoort wel regelmatig....![]()
Nouja het type vrouwen waar dan bij gescoord wordt zullen totaal niet het type zijn waar ik op val, maar stiekem ben ik wel een klein beetje jaloers![]()
Ok een voorbeeld: 1 jaar geleden was ik veel minder casenova dan dat ik nu ben. Ik zou nooit mijn huidige vriendin kunnen hebben gehad een jaar geleden. Gewoon balls tonen en gaan, ik ben blij met de veranderingen erbij. Niet alleen met vrouwen maar gewoon in het algemeen een stuk socialer en makkelijker in de omgang.quote:
Overigens moet ik wel zeggen dat ik me voor die PUA-shit niet echt interesseer. Het bleek dat ik het al gewoon kon alleen dat ik eerst bang was om op vrouwen af te stappen![]()
![]()
Net alsof vrouwen sommige mannen niet als een ding zien, get realquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:41 schreef Veela het volgende:
[..]
Scoren is best een sneu woord, alsof een vrouw een ding is.![]()
![]()
ook_gek:
Ik was donderdag trouwens bij crazy pianos. Was je er ook?Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Wat zij zegt....quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:26 schreef Veela het volgende:
Als je iemand leukt vindt, spreek haar en wees geinteresseerd in haar. Als jullie interesses delen en het goed met elkaar kunnen vinden, heb je een stevige basis voor een relatie. Ik zou wel vrij meteen beginnen met flirten, anders kom je in de friendzone terecht.
Friendzone sucks![]()
de uitdaging om er weer uit te komen: PricelessYouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
First hand experience..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:28 schreef firefly3 het volgende:
Je visvijver kan je vergroten door als persoon daadwerkelijk te groeien en te veranderen, zodat je nog aantrekkelijker bent voor vrouwen in het algemeen. Dat willen de meeste mensen niet horen, want mensen willen niet veranderen over het algemeen.
Zelf bezig geweest met andere onderwerpen en dingen in me leven.... heeft geleid tot nieuwe mensen leren kennen, en tot een ander type vrouw.... ik ben er nog niet, maar we zijn onderweg
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Goed bezig!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
First hand experience..
Zelf bezig geweest met andere onderwerpen en dingen in me leven.... heeft geleid tot nieuwe mensen leren kennen, en tot een ander type vrouw.... ik ben er nog niet, maar we zijn onderwegExponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Gister avond, toen je helemaaaaal in Amsterdam zatquote:![]()
Als versieren niet zo makkelijk gaat #36ja maar je moet nu toch wel eens weten dat je gevoel helemaal niet klopt. Keer op keer ga je met je gevoel op je bek bij zo beetje iedereen. Je mensen kennis is minimaal tot niks.quote:Dat gevoel heb ik over je, naja over de massa eigenlijk die niets nieuws probeert. Daarom vind ik het wel leuk als hier mensen af en toe ook dingen proberen. Dan is het wel leuk om mee uit te gaan.
Dus ook deze keer zit je er weer naast.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ik wil me nergens mee bemoeien... maar ik kan het niet laten..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kom kom het is veel vaker dat weet je zelf ook wel. En stap avondje als je om 00:00 nog in de trein zit kennelijk en om alf 4 alweer. Niet echt een stap avondje he?
[..]
smoesjes waar voor dan? Ben wel benieuwd waar ik dan volgens jou precies smoesjes bedenk? En laksheid? Leg eens uit, welke laksheid heb jij het over dan?
what the fuck maakt het uit hoelaat firefly wel of niet ergens aanwezig is, hoelang hij wel of niet ergens binnen is en of hij wel of niet op zijn mobiele telefoon ondertussen op fok zit...
edit: Dat jij het persoonlijk niet zo op hem heeft, wil niet zeggen dat de hele wereld dat hoeft te weten.
echt iemand anders zijn leven analyseren... om je eigen tekortkoming te maskeren en het vooral maar niet over je eigen vrouwloze leven te hebben.
edit 2:
Niets persoonlijks naar jou toe hoor... maar oordelen over een ander is niet echt iets wat je graag zou moeten willen doen. Laat iedereen in zijn of haar waarde, dan heb je er zelf ook geen last van,.YouTube
Rond 00:00 ging ik daar de stad in, dus dat kan wel kloppen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gister avond, toen je helemaaaaal in Amsterdam zat![]()
Als versieren niet zo makkelijk gaat #36
[..]
ja maar je moet nu toch wel eens weten dat je gevoel helemaal niet klopt. Keer op keer ga je met je gevoel op je bek bij zo beetje iedereen. Je mensen kennis is minimaal tot niks.
Dus ook deze keer zit je er weer naast.
Wat wil je van me?Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
nee ik zit de hele week al tegen griep aan en dook rond 21uur al me bed in. En ik kom zelden in de Crazy Pianos. Ik gat niet een debiel hoge entre betalen voor elke keer de zelfde muziek te horen omdat die gasten niks anders kunnen spelen. En de damens die daar werken kom ik wel ergens anders tegen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:43 schreef firefly3 het volgende:
ook_gek:
Ik was donderdag trouwens bij crazy pianos. Was je er ook?
Is wel zo goed als in m'n achtertuin dat dan weer wel.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Man man, wat een hoop anti pua gezemel zeg. Het is gewoon een organisatie die onzekere knaapjes beter leert omgaan met vrouwen en sociale interacties. Steek de toortsen aan!
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Ik doe niks anders dan wat hij keer op keer doetquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik wil me nergens mee bemoeien... maar ik kan het niet laten..
what the fuck maakt het uit hoelaat firefly wel of niet ergens aanwezig is, hoelang hij wel of niet ergens binnen is en of hij wel of niet op zijn mobiele telefoon ondertussen op fok zit...
edit: Dat jij het persoonlijk niet zo op hem heeft, wil niet zeggen dat de hele wereld dat hoeft te weten.ik analyseer niks, ik constateer en dat is iets anders. En vrouwloze leven? Oh vertel, want dan weet je meer dan ik.quote:echt iemand anders zijn leven analyseren... om je eigen tekortkoming te maskeren en het vooral maar niet over je eigen vrouwloze leven te hebben.
en ook hier kan ik op zeggen, hij doet zelf niks anders, dus soms even een spiegel voor houden is altijd leuk tochquote:edit 2:
Niets persoonlijks naar jou toe hoor... maar oordelen over een ander is niet echt iets wat je graag zou moeten willen doen. Laat iedereen in zijn of haar waarde, dan heb je er zelf ook geen last van,.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
ik zweer bij dat oscillococcinum spul. met opstaan en met slapengaan en je bent er vanaf.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee ik zit de hele week al tegen griep aan en dook rond 21uur al me bed in.
of een paracetamol kuurtje... 3x daags 2 innemen. Gedurende een week.YouTube
Wel ironisch als iemand je komt vertellen dat je gisteren thuis was terwijl diegene zelf ziek op bed lagBen nu nog vrij moe van gisteren en eergisteren maar ik ga gewoon door. Komt er een internet hater je vertellen dat je niet weg gaat
fucking 6 maanden ofzo ga ik al 3 dagen per week uit, geen enkel week overgeslagen
Ironisch omdat? En ga je dit nou echt menen, vertellen hoe vaak je op stap gaat? Je weet zelf al wat mijn stap patroon is. En die is iets langer dan 6 maanden. Maar prima ik doe deze keer met je mee.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:01 schreef firefly3 het volgende:
Wel ironisch als iemand je komt vertellen dat je gisteren thuis was terwijl diegene zelf ziek op bed lagBen nu nog vrij moe van gisteren en eergisteren maar ik ga gewoon door. Komt er een internet hater je vertellen dat je niet weg gaat
fucking 6 maanden ofzo ga ik al 3 dagen per week uit, geen enkel week overgeslagen
Sinds m'n 14de op stap elke vrijdag en zaterdag. Gedurende 10+ jaar dinsdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag opstap. Toen tijd in de horeca gewerkt. 6 dagen op stap na werk gedurende jaren.
Afgelopen 1.5 jaar elke donderdag vrijdag en zaterdag tot in de vroege uurtjes op stap. Voor 6 uur niet thuis, donderdag daar gelaten omdat ik vrijdag moet werken.
Echt als we het over stappen gaan hebben maak je weinig kans
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
- geen SC -
[ Bericht 79% gewijzigd door Crutch op 11-08-2012 15:11:07 ]Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
En kap eens met dat PUA-gezever, gatverdamme.
Ik denk niet dat mensen de behoefte hebben om van het ene uiterste in het andere uiterste te vallen.
Moeite hebben met versieren is niet automatisch vragen om een beroepshosselaar te worden.Je moeder is een hamster![]()
Faxie, ik snap best dat je een beetje moedeloos wordt van je datehistorie. Zou ik ook worden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja maar die scoort wel regelmatig....![]()
Nouja het type vrouwen waar dan bij gescoord wordt zullen totaal niet het type zijn waar ik op val, maar stiekem ben ik wel een klein beetje jaloers
Maar wat is er beter? Een gezellige dag/avond hebben met iemand of een beetje achter je pc of tv lummelen?
Dat het dan niet direct de liefde van je leven is, sja. Dat is altijd mogelijk maar er kan zo veel meer uitrollen!
En het gaat je echt wel lukken kerel. Je bent al zo veel verder dan ik en je hebt gezien waar ik mee thuis ben gekomen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Leren voetballen kan je alleen door te voetballen. Je leert het snelst als je er proactief 100% voor gaat. Ik zou best wel een dagje willen organiseren om met iedereen er een activiteit ervan te maken. Waarbij ongeacht wat je intenties zijn, de bedoeling is om zo leuk mogelijk een connectie op te bouwen met een vrouw en het uit te voeren. Wie weet dat er wat relaties uit voortvloeien.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:13 schreef Crutch het volgende:
En kap eens met dat PUA-gezever, gatverdamme.
Ik denk niet dat mensen de behoefte hebben om van het ene uiterste in het andere uiterste te vallen.
Moeite hebben met versieren is niet automatisch vragen om een beroepshosselaar te worden.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Merk sinds een tijd dat wanneer ik mezelf in een hele rustige staat van wezen begeef, en mezelf daardoor volledig open voor alle indrukken die op me afkomen, zowel m'n plezier veel groter is als dat ik mensen aantrek die in diezelfde zone willen wezen.
Als gevolg daarvan maken mensen een heel sterke connectie, wat leidt tot verlangen naar meer. Ben in de afgelopen week daardoor door vier verschillende meiden uitgevraagd. Which is cool.![]()
![]()
![]()
Net een boxer gekocht, ik: "Zo, nu weet je ook gelijk wat ik draag". Mijn eerste directe benadering voor vandaag
Dat tot rust komen is echt geniaal, ik probeer het door af en toe te mediteren en mijn hoofd leeg te gooien.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:04 schreef Gray het volgende:
Merk sinds een tijd dat wanneer ik mezelf in een hele rustige staat van wezen begeef, en mezelf daardoor volledig open voor alle indrukken die op me afkomen, zowel m'n plezier veel groter is als dat ik mensen aantrek die in diezelfde zone willen wezen.
Als gevolg daarvan maken mensen een heel sterke connectie, wat leidt tot verlangen naar meer. Ben in de afgelopen week daardoor door vier verschillende meiden uitgevraagd. Which is cool.
Nog even een oppepper voor jullie:
YouTube
Niet?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:41 schreef Veela het volgende:
[..]
Scoren is best een sneu woord, alsof een vrouw een ding is.
Burning bridges gives you so much more![]()
Hier moet ik bij zijnquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Leren voetballen kan je alleen door te voetballen. Je leert het snelst als je er proactief 100% voor gaat. Ik zou best wel een dagje willen organiseren om met iedereen er een activiteit ervan te maken. Waarbij ongeacht wat je intenties zijn, de bedoeling is om zo leuk mogelijk een connectie op te bouwen met een vrouw en het uit te voeren. Wie weet dat er wat relaties uit voortvloeien.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: