De mijne ?
Ferdi en Bianca
Ferdi is lekker rustig. Beetje type Bart eigenlijk. Heeft zoiets van "we zien het allemaal wel, ik zit hier
best."
Bianca hebben we nog niet zo heel veel van gezien, maar die bekijkt de zaak gewoon met een flinke dosis lol.
Neemt het allemaal niet zo serieus als de anderen.
Ik zit op dit moment te wachten op een confrontatie, welke er voor mijn gevoel wel aan zit te komen. Gisteravond zagen we al een uitlokking naar het adres van Leo
Hieke, leek me wel spontaan enzo...wel een beetje raar accent....maar ach
Robin, weet niet waarom, lijkt me wel een goeie.
Bianca, lijkt me wel grappig
Ferdi, daar weet ik het nog niet helemaal van.
Verder afwachten nog.
Ali Kabali valt bij mij al af, zingt teveel.
Wrom? Omdat het tot nu de persoon is die durft te zeggen wat hij denkt (in beperkte mate maar goed) en ik denk dat hij garant zal kunnen staan voor de nodige pittige uitspraken, conflicten en andere dingen.
Ik heb al mijn hoop op Koos en hoop ook echt dat hij gaat laten zien wat ik hoop te zien in hem. Verder is mijn eerste indruk een beetje een wereldvreemde man, qua opvattingen, maar dat maakt het juist wel leuk.
Koos for President!!
quote:Yup definatly Koos
Op 15 september 2000 15:23 schreef blauwe het volgende:
Koos, Koos en nog eens KoosKoos for President!!
Maar ik sluit die Robin toch ook niet uit.
En, zoals Gia al aanhaalde...Ali Kabali zorgde voor de eerste ergenissen!
Hieke ; leuke enthousiaste Friezin !
Koos ; zijn droge opmerkingen !
Ferdi; lekker relaxt en goede, droge humor, en de handyman.
Bianca; Hier raak ik voorlopig niet over uit gepraat, dus in het kort; DE winares!
[edit]Sorry, vergat nog enkele geile smilies...[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Djeez op 16-09-2000 03:42]
quote:En Desiree, Jolanda en Ali ook.
Op 16 september 2000 22:59 schreef Arcee het volgende:
Kim, Hieke en Koos zijn mijn favo's denk ik.
Minst favoriet: Annet.
Ferdi vindt ik niks, er is iets aan die gast... iets dat me zegt dat hij donders goed weet hoe hij zich moet gedragen... iemand zei het al, Bart... hmmmmm weet Ferdi an toch meer dan hij ons wil laten geloven?
Bianca, heerlijke meeloopster, doet het goed in combinatie met Jolanda. Maar ze is niet mijn fovoriet
alleen Jolanda eigenlijk, Ali is gewoon de catalysator die de anderen meer persoonlijkheid geeft terwijl hij zelf afzakt tot de persoonlijkheid van Gordon-kloon en navel-pluis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |