abonnement Unibet Coolblue
  Admin vrijdag 15 september 2000 @ 10:32:51 #1
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_342485
Voor zover dat nu al te zeggen is ben ik toch benieuwd naar wie jouw favoriete BB'er is.
Kijken of we die voorkeur 100 dagen vol kunnen houden

De mijne ?
Ferdi en Bianca

Ferdi is lekker rustig. Beetje type Bart eigenlijk. Heeft zoiets van "we zien het allemaal wel, ik zit hier

best."
Bianca hebben we nog niet zo heel veel van gezien, maar die bekijkt de zaak gewoon met een flinke dosis lol.

Neemt het allemaal niet zo serieus als de anderen.

- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  vrijdag 15 september 2000 @ 10:45:05 #2
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_342496
Tot nu toe sluit ik me bij je aan, Danny.
Ik twijfel nog even hoe het uitpakt bij bepaalde personen, maar Ferdi en Bianca lijken me op dit moment de grootste kanshebbers. Bianca staat, schat ik, wel stevig in d'r schoenen na de marine.

Ik zit op dit moment te wachten op een confrontatie, welke er voor mijn gevoel wel aan zit te komen. Gisteravond zagen we al een uitlokking naar het adres van Leo

*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
pi_342499
Op het eerste gezicht:

Hieke, leek me wel spontaan enzo...wel een beetje raar accent....maar ach
Robin, weet niet waarom, lijkt me wel een goeie.
Bianca, lijkt me wel grappig

Ferdi, daar weet ik het nog niet helemaal van.

anjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanja
pi_342578
Moet ik nog meer zeggen??
  vrijdag 15 september 2000 @ 13:18:36 #5
386 Harrie
Geile Neuk Furby
pi_342708
Danny, jij bent mijn Favoriet dat weet je toch
  vrijdag 15 september 2000 @ 15:12:06 #6
3542 Gia
User under construction
pi_343046
Op dit moment Désirée, omdat Someren erg dichtbij is.
Bianca lijkt me erg spontaan, leuk.

Verder afwachten nog.

Ali Kabali valt bij mij al af, zingt teveel.

pi_343049
Mijn favorieten?..feRdi en Jolanda
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_343075
Koos, Koos en nog eens Koos

Wrom? Omdat het tot nu de persoon is die durft te zeggen wat hij denkt (in beperkte mate maar goed) en ik denk dat hij garant zal kunnen staan voor de nodige pittige uitspraken, conflicten en andere dingen.
Ik heb al mijn hoop op Koos en hoop ook echt dat hij gaat laten zien wat ik hoop te zien in hem. Verder is mijn eerste indruk een beetje een wereldvreemde man, qua opvattingen, maar dat maakt het juist wel leuk.

Koos for President!!

pi_343087
quote:
Op 15 september 2000 15:23 schreef blauwe het volgende:
Koos, Koos en nog eens Koos

Koos for President!!


Yup definatly Koos Koos roeleert!
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_343690
Inderdaad...Bianca gaat ervoor!

Maar ik sluit die Robin toch ook niet uit.

En, zoals Gia al aanhaalde...Ali Kabali zorgde voor de eerste ergenissen!

“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 15 september 2000 @ 22:15:12 #11
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_343706
Na anderhalve dag voel ik al een zekere sympathie voor Kim, Robin en Desiree. En in mindere mate voor Hieke en Bianca. En in nog mindere mate voor de rest.
Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
  zaterdag 16 september 2000 @ 02:58:31 #12
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_344079
Hieke en Koos !!

Hieke ; leuke enthousiaste Friezin !
Koos ; zijn droge opmerkingen !

Het komt goed.... En anders maar niet.
  zaterdag 16 september 2000 @ 03:06:54 #13
3287 Deuf
Begin de dag met een dansje
pi_344081
Ja, ik lijk wel een beetje een meeloper zo,
maar voor mij tot nu toe ook Bianca, en Ferdi.

Ferdi; lekker relaxt en goede, droge humor, en de handyman.
Bianca; Hier raak ik voorlopig niet over uit gepraat, dus in het kort; DE winares!

Imagine
  Redactie Frontpage zaterdag 16 september 2000 @ 03:41:44 #14
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_344088
Kim, keihard de lekkerste!

[edit]Sorry, vergat nog enkele geile smilies...[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Djeez op 16-09-2000 03:42]

Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  zaterdag 16 september 2000 @ 07:10:50 #15
5096 defender
The CUB is back!Time to spam
pi_344117
Bianca tot nu toe. Spontaan, gek en leuk bekkie.
You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
  zaterdag 16 september 2000 @ 10:05:52 #16
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_344186
Ik vind Bianca wel cool. Maar Ali is mijn favoriet, omdat het zo'n ontzettende eikel is.
pi_344216
Hmmm...erg lastig om te zeggen na 2 dagen. Maar tot nu toe vind ik Bianca, Ferdi, Hieke, Kim en Robin wel sympathiek...maar ik heb eigenlijk nog geen hekel aan iemand, al vind ik Leo dan wel weer zeer irritant.
pi_344862
Ferdi en Kim
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
  zaterdag 16 september 2000 @ 22:29:43 #19
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_345034
Ferdi, Robin, Hieke en Desiree.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Admin zaterdag 16 september 2000 @ 22:42:15 #20
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_345051
Ik blijf bij Ferdi en Bianca, maar als laatste 3 mogen van mij Ferdi, Bianca en Kim overblijven.
Kim is gewoon een schatje. Beetje wereldvreemd, timide en wat angstig om zich te uiten, maar ik vind 't wel een schatje
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 september 2000 @ 22:59:14 #21
862 Arcee
Look closer
pi_345082
Kim, Hieke en Koos zijn mijn favo's denk ik.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 18 september 2000 @ 19:38:43 #22
862 Arcee
Look closer
pi_347589
quote:
Op 16 september 2000 22:59 schreef Arcee het volgende:
Kim, Hieke en Koos zijn mijn favo's denk ik.
En Desiree, Jolanda en Ali ook.

Minst favoriet: Annet.

pi_347636
Kim Kim Kim!! Hartstikke lief meisje, een verademing na Esmeralda ("Als je me ziet denk je misschien: Wat een huppelkut", zei ze zelf al) en de andere leeghoofdigen op tv! Kim Kim Kim!!!
Geef mij een raadsel en mijn antwoord zal zijn: Tingele-klingele-tingele-tijn
  maandag 18 september 2000 @ 19:59:56 #24
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_347641
Ali!
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_347645
op dit moment staat Jolanda hoog op m'n lijstje, maar alleen maar na haar gedrag van vandaag ivm Alibahbah.

Ferdi vindt ik niks, er is iets aan die gast... iets dat me zegt dat hij donders goed weet hoe hij zich moet gedragen... iemand zei het al, Bart... hmmmmm weet Ferdi an toch meer dan hij ons wil laten geloven?

Bianca, heerlijke meeloopster, doet het goed in combinatie met Jolanda. Maar ze is niet mijn fovoriet

alleen Jolanda eigenlijk, Ali is gewoon de catalysator die de anderen meer persoonlijkheid geeft terwijl hij zelf afzakt tot de persoonlijkheid van Gordon-kloon en navel-pluis.

Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
pi_347657
KIM is mijn favoriet, loopt tenminste niet te zeiken. En dan nog een meid waarvan ik de naam niet weet (ik lees alleen maar kijk niet zo vaak). Ik weet van d's dat ze eens gezegd heeft dat ze tot d'r 29ste heeft gefeest (is het Bianca?). Misschien weten jullie wie ik bedoel.
Broodje moham met Ali mag van mij in de str*nt zakken, wat een ongelooflijke e*ik*l!!! Alleenm maar over zichzelf lullen, iedereen in de rede vallen enzenzenzenz. DIe mag er van mij linea alirecta uit.
  maandag 18 september 2000 @ 20:24:47 #27
1601 kyra
Lief blondje
pi_347688
mijn fav. is GEORGIE lekkerding is dat zeg... en Jolanda omdat er eindelijk iemand is die mohammed (so called oppergod) echt niet mag ..heerlijk mens

maar die georgie is toch wel en toppertje

pi_347703
Mijn favorieten:
Ferdi: lijkt me wel een aardige jongen
Kim : rustig en leuk
pi_347708
Ik vind Jolanda helemaal fantastisch.

Ali en Annet mogen van mij nu vast het huis uit.

En de rest hangt er ergens tussenin...

  maandag 18 september 2000 @ 20:36:17 #30
5975 Jacobse
Geen gezeik. Iedereen rijk !
pi_347723
Ik gaat voah Bianca !!!
Een vrije jongen doet niemand nooit kwaad......
  Admin dinsdag 19 september 2000 @ 01:39:13 #31
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_348391
Denk toch dat mijn persoonlijke favoriet inmiddels Kim is geworden. Heeft geen schijn van kans om te winnen, maar het is mijn persoonlijke favo.
Houdt zich rustig, doet normaal, kan alleen maar lachen om het gezeik tussen de anderen en bemoeit zich er niet mee.
Zit niet te roddelen, niet te schelden, loopt niet de godganse dag te zingen, klaagt niet, zeurt niet, is vriendelijk, vrolijk, lijkt me nog niet eens vreselijk dom ook (re-cal-ci-trant is toch mooi een woord van vier lettergrepen. Aan woorden als Oinken zal ze nooit beginnen).
Kortom, go Kim go !
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_348413
ik ga voor JOLANDA. ze is fan-tas-tisch. dat ze die ali nog eens een goeie mep mag verkopen.

verder vind ik ferdi en kim ok. gewoon hele beschaafde types. helemaal niks mis mee.

ik dacht in het begin dat georgie mijn favoriet zou worden maar zijn bijdragen vallen me tot nu toe een beetje tegen.

  dinsdag 19 september 2000 @ 01:56:26 #33
5854 Sarin
ik ben geen pannuhkoek
pi_348418
Kim = Lief.

Winnares

Water is pas lekker als het door de brouwerij is geweest (origineel he?)
  dinsdag 19 september 2000 @ 02:03:24 #34
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_348425
Een echte favo heb ik (nog) niet. In het begin gaf ik al aan Bianca en Ferdi wel oké te vinden. Ik wil hier graag Jolanda, Kim, Koos en Georgie bijvoegen.

De overigen vind ik op dit moment niet veel. (Zelfs 3 ervan mogen van mij vandaag nog vertrekken.)

*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
pi_348594
quote:
Op 15 september 2000 15:23 schreef blauwe het volgende:
Koos, Koos en nog eens Koos

Wrom? Omdat het tot nu de persoon is die durft te zeggen wat hij denkt (in beperkte mate maar goed) en ik denk dat hij garant zal kunnen staan voor de nodige pittige uitspraken, conflicten en andere dingen.
Ik heb al mijn hoop op Koos en hoop ook echt dat hij gaat laten zien wat ik hoop te zien in hem. Verder is mijn eerste indruk een beetje een wereldvreemde man, qua opvattingen, maar dat maakt het juist wel leuk.

Koos for President!!


WEET JE WEL WAT JE ZEGT???????????
"Do you have a mirror? I wanna see if i look like i give a rats ass!" - David Letterman
  dinsdag 19 september 2000 @ 05:46:13 #36
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_348608
Mogen voorlopig nog even blijven
Jolanda - omdat ze zich aan dezelfde dingen ergert als ik en omdat sommigen bang van haar kunnen worden
Kim - omdat ze slimmer is dan ze lijkt en (nog) niet meegaat in 'girltalk' en haantjesgedrag
Leo - omdat ie in de strijd om de pegels de raarste dingen zal doen om geliefd te worden/blijven bij medebewoners (dames) en publiek

Moeten zo snel mogelijk exit
Ali - egocentrisch griezeltje
Annet - doet me teveel denken aan Benidorm
Robin - omdat ie niet te vertrouwen is en niet interessant genoeg is om dat te compenseren
Hieke - meeloopster en te hoog Flair-gehalte

Krijgen voorlopig het voordeel van de twijfel
Desiree - omdat ze gelijk naar de mannenslaapkamer is verhuisd
Koos - voor de irritatiefactor in het huis
Bianca - omdat ze net wat minder Hieke is dan Hieke zelf
Georgie - omdat ik hoop dat er stiekum meer in zit
Ferdie - zie Georgie

pi_348663
Mijn favoriet op de overwinning is op dit moment Kim. Het enige wat haar tegen kan gaan werken is dat ze 'Anouk'-trekjes gaat vertonen.

Groep die op een gegeven moment overblijft:
Kim, Georgie, Ferdi, Desiree, Robin en Bianca

TopoMan

  dinsdag 19 september 2000 @ 21:40:39 #38
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_349748
Ons aller BBBolletje(Bosch) Fannetje opende een topic voor je favorieten BBlijstjes en wel hier: je favorieten tot nu toe graag hier verder met lijstjes. Met een beetje onderbouwing het liefst
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_349794
Mensen die echt okee zijn:
Kim (leuke meid, verwacht ik nog veel van), Desiree (ook een leuke meid), Robin (aardige kerel lijkt me, ook goede imitaties), Hieke (leuk, KOEL ACCENT ook)

Mensen die totaal NIET okee zijn:
Jolanda (I hate her just by sight), Bianca (ietsiepietse HYPERACTIEF, vooral na enkelblessures), Leo (probeert een beetje met iedereen een "goed" gesprek op te bouwen en alles wijs te doen, dit resulteert in het laten zien hoe goed ie vorig jaar naar BB heeft gekeken, en hoe hij denkt dat het anders moet), Annet ("Ik ben 53, maar ik voel me 18... WHATEVER)


Twijfelgevalletjes:
Ferdi (Stil, wienig gezien), Koos (kweenie of ie evil or good is, ff afwachten), Ali (zingt teveel, maar als hij zegt dat ie iederen uit een kuil gaat trekken en er dan zelf invalt, laat maar zien), Georgie (stomme naam, maar verder nog niet gezien)

  woensdag 20 september 2000 @ 12:32:39 #40
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_350572
Leo roeleert !

Eindelijk gisterenavond iets zinnigs over de streams gehoord. Hij is een gamefreak !

Allerlei Computersystemen, Spellen etc. kwamen voorbij

jammer alleen dat ie als nickname Worf heeft

I'm getting too old for this....
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 20 september 2000 @ 13:04:47 #41
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_350648
quote:
Op 19 september 2000 22:00 schreef Julius Cæsar het volgende:
Mensen die echt okee zijn:
Kim (leuke meid, verwacht ik nog veel van), Desiree (ook een leuke meid), Robin (aardige kerel lijkt me, ook goede imitaties), Hieke (leuk, KOEL ACCENT ook)
Damn, ik neem dit maar alleen als voorbeeld, maar waarom zijn die saaie redelijke mensen zo populair? Vast stuk voor stuk sympatiek en zo, maar is dat nou leuk om naar te kijken op TV? Het enige wat je er over kan zeggen is dat ze LEUK zijn. Fuck LEUK! Ik hoef geen LEUK te kijken! LEUK is SAAI! Gezellie gekwebbel zonder verder iets van echt initiatief. Saaie burgerlui die NIETS van zichzelf laten zien EN zichzelf zijn: ergo NIETS ZIJN. YUK!
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_350749
ik vind kim leuk bij de vrouwen en ferdi bij de mannen
ik kom van ver weg,maar toch ben ik dichtbij
  woensdag 20 september 2000 @ 14:20:18 #43
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_350790
Ik sluit me aan bij Doc. Moge de grootste klootzak winnen...
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  Overall beste user 2022 woensdag 20 september 2000 @ 14:33:20 #44
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_350807
De grootste klootzak en vervelendste eikel!

tot nu toe Ali

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_351151
Hieke

(Die Bianca, heet die toevallig zo? Ze doet me aan iemand denken...)

  woensdag 20 september 2000 @ 19:03:17 #46
6056 spuit_elluf
Kom op nou mensen
pi_351224
Ali moet echt nog even blijven zitten, alle frustraties die hij met zich meebrengt. Geweldig!
pi_351268
als er iemand in het huis aanwezig is die normaal op die elektriche piano kan spelen, die mag wat mij betreft winnen....God allemachtig ik had al koppijn van..jullie weten vast wel van wie..... en nu dit ook nog..... en bedankt he!!! redaktie voor deze muzikale ondersteuning.....

[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 20-09-2000 19:52]

  Redactie Frontpage woensdag 20 september 2000 @ 21:13:01 #48
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_351395
Kim, alleen maar omdat ze dan straks in de Playboy staat te schitteren...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  woensdag 20 september 2000 @ 21:15:44 #49
3878 Vork
Manisch creatief
pi_351398
kik volg het ottaal niet... ik heb vandaag wle iher ergens opgevangen dat een van de bewoners ad&d speelt! Dus da's de favoriet!
pi_351403
quote:
Op 20 september 2000 21:15 schreef Vork het volgende:
kik volg het ottaal niet... ik heb vandaag wle iher ergens opgevangen dat een van de bewoners ad&d speelt! Dus da's de favoriet!
Vork? Jonguh gaat het wel helemaal lekker met je?
pi_351511
quote:
Op 20 september 2000 19:50 schreef cos-micV het volgende:
en bedankt he!!! redaktie voor deze muzikale ondersteuning.....
Wacht maar tot ik samen met Koos een a capella versie van "Met de Vlam in de Pijp" ga kwelen.
Ik zweef als een botervlieg maar prik als een bij
  maandag 25 september 2000 @ 21:32:30 #52
6023 Tuultje
Waar gáát het over......
pi_360578
Persoonlijke favorieten:
Hieke - doet tenminste normaal; haal alleen toch eens dat okselhaar weg! Verder een leuke, nuchtere en mooie meid.
Georgie - nog bijna nix van gezien. Dat komt natuurlijk omdat eerst alle grote ego's vechten om een plekje op de voorgrond. Maar als we die zat zijn komt Sjorsie tevoorschijn en gaat hij knallen! Alleen die naam, tsja......
Kim - ondanks dat ik haar wat nietszeggend vind denk ik toch dat ze een heleboel NIET vertelt. (Dat moet toch haast wel?) Maar toch helaas niet gehaaid genoeg denk ik.

Verder vind ik Robin te berekenend, Leo een zeikerd, Koos vooralsnog te saai, Desiree een muts, Annet niet zichzelf en een aansteller, Ferdi te arrogant, Bianca te hyper en Ali is slechts tijdelijk 'leuk': om je aan te ergeren.

Toch denk ik dat Robin zoals hij nu is een goede kans maakt. Hij kan ons vermaken met zijn imitaties en door de anderen te 'pesten' met rotopmerkingen die dan met een geintje weer vergoelijkt worden (Bart!?). Slimme jongen, ofwel.... inderdaad: berekenend.

pi_360588
[quote]Op 16 september 2000 03:41 schreef Djeez het volgende:
Kim, keihard de lekkerste!

/quote]

Je bedoeld dat als ze dood is jij haar het lekkerst vindt

Begin bij het begin en eindig nooit!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 september 2000 @ 21:58:33 #54
862 Arcee
Look closer
pi_360639
Nou, mijn favoriet is Zoë... oh nee, da's De Bus en daar kijkt NIEMAND meer naar

Goed, mijn favo's:

1. Kim. Kim is gewoon leuk Niet echt spraakmakend, maar wel prettig om erbij te hebben. Kan nog erg ver komen.
2. Robin. Leuke immitaties, sterk in discussies.
3. Koos. Lekkere droge uitspraken en sympathiek.
4. Ali. Het meest kleurrijk en MOET blijven (ja, Nederland!!)
5. Desiree. Ja, best een leuke meid.
6. Leo. Je ziet dat-ie z'n optreden goed heeft voorbereid, maar volgens mij is-ie best OK.
7. Bianca. Veel te actief, maar niet irritant. Zorgt voor irritaties in 't huis en dat is goed. En ze is best lekker
8. Ferdi. Surf dude. Zegt mij niet zo veel. Ik hoop dat Veronica hem wegstemt. Eh, ik bedoel...
9. Hieke. Volgens mij is ze lang zo leuk niet als ze overkomt. Dat zag je wel in haar discussie met Ali van een paar dagen gelezen. Toen trok ze er een behoorlijk bitch-gezicht bij en viel haar masker dus even af.
10. Annet. Ze is best aardig, maar niet interessant voor 't programma.
11. Georgie. Wie? Een nobody, hoewel dat misschien door de regie van Veronica komt.

pi_360653
quote:
Op 25 september 2000 21:58 schreef Arcee het volgende:

Goed, mijn favo's:

1. Kim. Kim is gewoon leuk Niet echt spraakmakend, maar wel prettig om erbij te hebben. Kan nog erg ver komen.
2. Robin. Leuke immitaties, sterk in discussies.
3. Koos. Lekkere droge uitspraken en sympathiek.
4. Ali. Het meest kleurrijk en MOET blijven (ja, Nederland!!)
5. Desiree. Ja, best een leuke meid.
6. Leo. Je ziet dat-ie z'n optreden goed heeft voorbereid, maar volgens mij is-ie best OK.
7. Bianca. Veel te actief, maar niet irritant. Zorgt voor irritaties in 't huis en dat is goed. En ze is best lekker
8. Ferdi. Surf dude. Zegt mij niet zo veel. Ik hoop dat Veronica hem wegstemt. Eh, ik bedoel...
9. Hieke. Volgens mij is ze lang zo leuk niet als ze overkomt. Dat zag je wel in haar discussie met Ali van een paar dagen gelezen. Toen trok ze er een behoorlijk bitch-gezicht bij en viel haar masker dus even af.
10. Annet. Ze is best aardig, maar niet interessant voor 't programma.
11. Georgie. Wie? Een nobody, hoewel dat misschien door de regie van Veronica komt.


Hmmm.....hier kan ik me wel in vinden. Goe gedaan jochie, scheelt mij een hoop tikwerk;9
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_360669
Mijn stand op dit moment:
1 Ali: kan ik eindloos naar kijken, wat een mafkees (gaat pas weg als de douchemuntjes op zijn)
2 Bianca: commandante, verbazingwekkend wat een uitsloofster, vermoeiend
3 Koos: raadsel wat hij in het huis moet onze opa, ontroerend
4 Desiree: snoezige zachte G, leuke huilebalk
5 Leo: brrr griezel nummer 1, die wordt nog gekker, let op de manische zakenman.
6 Annet: heerlijk die herpes aflikkende leader, das nou echt een spontane.
7 Georgie: grapjas die t onder de pet houdt, zorgt voor brood op de plank
8 Robin: vooral leuk voor de bewoners, bewoonsters en liefhebbers van mannelijk schoon
10 Ferdy, blehhh, rot op naar de andere kant van de wereld
9 Hieke, wat en wie is Hieke, kleurloze stand-in voor straks.
(nou moet ik even gaan kijken wie no 11 is)
Oh ja
11 Kim: Die zit er voor een opdracht voor school en doet stil haar huiswerk.

Jammer van Jolanda, anders stond die op nr 2

pi_360671
Bij de mannen: Koos, heeft voldoende levenservaring en relativerend vermogen en zal zich niet zo gauw gek laten maken, bovendien is het een collega.

Bij de vrouwen: Bi-anca, heeft alles wat ik graag in een vrouw zie qua gedrag en haar uiterlijk roept bij mij pikstanderige gedachten op

pi_360673
[quote][b]Op 25 september 2000 21:58 schreef
9. Hieke. Volgens mij is ze lang zo leuk niet als ze overkomt. Dat zag je wel in haar discussie met Ali van een paar dagen gelezen. Toen trok ze er een behoorlijk bitch-gezicht bij en viel haar masker dus even af.

Dát vond ik nou juist een situatie die laat zien dat ze gelukkig niet het kaas van d'r brood laat eten. Al die aardige mensen..blègg

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 september 2000 @ 22:12:39 #59
862 Arcee
Look closer
pi_360677
quote:
Op 25 september 2000 22:03 schreef Letterman het volgende:
Goe gedaan jochie
Dankoewel
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 september 2000 @ 22:13:42 #60
862 Arcee
Look closer
pi_360682
quote:
Op 25 september 2000 22:12 schreef fashionably_late het volgende:
Dát vond ik nou juist een situatie die laat zien dat ze gelukkig niet het kaas van d'r brood laat eten. Al die aardige mensen..blègg

Dat wel ja, maar ze is niet die vrolijke, aardige Friezin die ze probeert te zijn.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 30 september 2000 @ 15:57:18 #61
862 Arcee
Look closer
pi_370719
quote:
Op 25 september 2000 21:58 schreef Arcee het volgende:
Goed, mijn favo's:

1. Kim. Kim is gewoon leuk Niet echt spraakmakend, maar wel prettig om erbij te hebben. Kan nog erg ver komen.
2. Robin. Leuke immitaties, sterk in discussies.
3. Koos. Lekkere droge uitspraken en sympathiek.
4. Ali. Het meest kleurrijk en MOET blijven (ja, Nederland!!)
5. Desiree. Ja, best een leuke meid.
6. Leo. Je ziet dat-ie z'n optreden goed heeft voorbereid, maar volgens mij is-ie best OK.
7. Bianca. Veel te actief, maar niet irritant. Zorgt voor irritaties in 't huis en dat is goed. En ze is best lekker
8. Ferdi. Surf dude. Zegt mij niet zo veel. Ik hoop dat Veronica hem wegstemt. Eh, ik bedoel...
9. Hieke. Volgens mij is ze lang zo leuk niet als ze overkomt. Dat zag je wel in haar discussie met Ali van een paar dagen gelezen. Toen trok ze er een behoorlijk bitch-gezicht bij en viel haar masker dus even af.
10. Annet. Ze is best aardig, maar niet interessant voor 't programma.
11. Georgie. Wie? Een nobody, hoewel dat misschien door de regie van Veronica komt.


ff een updateje... (waarom post niemand anders hier trouwens?)

1. (2) Robin. Leuke immitaties, sterk in discussies en toch wel de smaakmaker van het huis.
2. (3) Koos. Lekkere droge uitspraken en sympathiek. "Ja, met Koos van Big Brother?" Gewèldige discussie was dat!
3. (1) Kim. Kimmie is leuk Maar het zou niet terecht zijn haar op 1 te zetten, daarvoor laat ze toch te weinig zien.
4. (5) Desiree. Erg jaloers typeje, maar wel aardig.
5. (11) Georgie. Sinds een weekje zet Veronia 'm in de picture en ik mag 'm wel. Hijs in ieder geval geen nobody meer.
6. (7) Bianca. Heerlijk, wat een ijskonijn!
7. (10) Annet. Grappig dat hoewel ze zich als wilde 40-er die zich nog 18 voelt presenteerde, ze nu juist de zorgzame BB-moeder blijkt te zijn. Bepaald niet spraakmakend, maar ze is best aardig.
8. (6) Leo. Dankzij z'n stripteaseactie een paar plaatsjes gezakt.
9. (9) Hieke. Beetje nep is ze, vind ik nog steeds.
10. (8) Fewdi/Fairdy/Vewdy. Had er van mij uitgemogen. Naja, kan nog altijd.

  zaterdag 30 september 2000 @ 16:14:26 #62
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_370754
1. Lex; ontzettend irritant en een proleet. Fantastische vervanger voor Ali.
2. Koos: het type mannetje dat meisjes in hun borsten begint te knijpen als hij te lang 'droog' staat. Moet stiekem altijd een beetje lachen om die types en wacht met spanning op het moment dat hij 'los' komt (ben overigens zelf vaak het lijdend voorwerp van de types; blond he, dan krijg je dat)
3. Hieke: schijnt eigenlijk een bitch te zijn. Mag bitches meestal wel.
4. Leo: heeft volgens mij nog wel wat onverwachte kanten en heeft genoeg lef om zichzelf voor lul te zetten op tv (strippen tijdens het dansen: dat doe je toch niet!)

Desiree, Kim en Miranda mogen er van mij meteen wel uit. Veel te lief (Kim), kak (Miranda) en te 'slachtofferig' (Desiree).

Wat betreft de rest; ach, ze doen me eigenlijk niet zoveel. Overigens zijn mijn favorieten er al uit: Jolanda en MA. Ik zal ze nog gaan missen de komende maanden!

Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_370894
Mijn huidige stand van favo's:

- Koos met stip gestegen naar nr. 1 (de oude mopperkomt)
- Annet (moet steeds harder om d'r lachen, en lol is toch waarom ik kijk)
- Hieke (was vanaf het begin mijn favoriet, is inmiddels iets tanende wat vooral ontstond op het moment dat Jolanda wegging. Ze vond het heel erg, maar bij nadere analyse maakte ze zich alleen druk over hoe het nou moest met de rookwaar)
- Kim is redelijk okee.
- Ferdi ook okee.

Een oprechte hekel heb ik aan Robin (nep en kinderachtig), Leo (chagerijnige druiloor), Georgie (seksmaniak die van Kim moet afblijven). Bi-anca vind ik ook niet te harden (leeghoofd en te druk).
Wie vergeet ik nou nog in hemelsnaam?

pi_370897
Ach stom

Desiree natuurlijk. Labiel en lui.

  zaterdag 30 september 2000 @ 18:14:38 #65
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_370919
quote:
Op 25 september 2000 21:58 schreef Arcee het volgende:

1. Kim. Kim is gewoon leuk Niet echt spraakmakend, maar wel prettig om erbij te hebben. Kan nog erg ver komen.

Stom he, die is gewoon lekker en voor de rest errug blond.... nog een week of 6 bewaren

2. Robin. Leuke immitaties, sterk in discussies.

Favoriet 2

3. Koos. Lekkere droge uitspraken en sympathiek.

Favoriet 1

5. Desiree. Ja, best een leuke meid

Ook blond, en erg (camera)Geil, weg dus

6. Leo. Je ziet dat-ie z'n optreden goed heeft voorbereid, maar volgens mij is-ie best OK.

Mij te Macho

7. Bianca. Veel te actief, maar niet irritant. Zorgt voor irritaties in 't huis en dat is goed. En ze is best lekker

lange houdbaarheids datum

8. Ferdi. Surf dude. Zegt mij niet zo veel. Ik hoop dat Veronica hem wegstemt. Eh, ik bedoel...

Psies !


9. Hieke. Volgens mij is ze lang zo leuk niet als ze overkomt. Dat zag je wel in haar discussie met Ali van een paar dagen gelezen. Toen trok ze er een behoorlijk bitch-gezicht bij en viel haar masker dus even af.


10. Annet. Ze is best aardig, maar niet interessant voor 't programma.

11. Georgie. Wie? Een nobody, hoewel dat misschien door de regie van Veronica komt.


Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  zaterdag 30 september 2000 @ 18:17:50 #66
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_370922
Ik wilde eigenlijk ook een lijstje proberen te maken, maar ik kom niet verder dan:

1. Koos - doerak, sympathieke maar niet saaie vent. Koos roelt! Hij moet zich alleen niet zo aanstellen.
2. Robin, Bianca, Kim, Hyke - zijn allen wel oke. Eigenlijk een reden om eruit te stemmen, maar ik vind ze niet heel erg saai.
3. Georgie - oversexte sukkel die arme Kim probeert te versieren. Ik wacht tot het moment waarop Kim de ballen heeft om te vertellen dat ze niet is gediend van zijn avances, daarna moet ie aftaaien, want is zaai.
4.Vewdie - Hangt er maar een beetje bij. Irritant accent. Moet snel eruit, want ontzettend zaai.
5.Annet - Karin-type, die moet ik dus niet. Jankt te vaak. Zij moet weg, en gauw of ik val in slaap.
6. Leo - computer, communiceert volledig door geavanceerde software. Gaat waarschijnlijk nog een vrouw verkrachten. Tot dat moment mag hij wel blijven.
7. Desiree - Loopt maar te janken en te zeuren de hele tijd, heeft een irritant accent dat ik al de hele dag moet aanhoren op school. Moet lang blijven want is uiterst vervelend.

  zaterdag 30 september 2000 @ 18:23:27 #67
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_370928
Mijn favo's op dit moment:

1. Koos (heeft veel respect bij mij gewonnen door zijn nuchtere kijk. "Ach, Robin zal wel winnen, want die heeft echt zo'n Veronica-hoofd", "Met Koos van Big Brother"

2. Hieke (niet irritant, maar toch wel duidelijk aanwezig)

3. Georgie (vind ik de laatste tijd wel sympathieker en minder kleurloos overkomen)

4. Bianca (lekker fel, maar imo wel erg bewust van de camera)

5. Robin (is ook wel okee, alleen die stemmetjes beginnen een beetje oud te worden. Kappen, daarmee..)

5. Kim (nietszeggend en kleurloos, maar ook niet erg irritant)

De losers (wat mij betreft): Leo, Annet, Ferdi, Miranda, Rex

.. en Desiree, daar zeg ik maar niet eens wat over.

[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 30-09-2000 18:33]

"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_370969
Bianca, heeft geen verdere uitleg nodig lijkt me
`n (radicale) Moslim met `n mening valt onder geloofsovertuiging. `n Nederlander met 'n mening is een racist...
pi_371032
1.Bianca
2.Annet
(And) I know life is getting shorter. I can't bring myself to set the scene.
Even when it's approaching torture, I've got my routine.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 30 september 2000 @ 20:34:21 #70
862 Arcee
Look closer
pi_371087
quote:
Op 30 september 2000 18:23 schreef Zanderrr het volgende:
Mijn favo's op dit moment:
.. en Desiree, daar zeg ik maar niet eens wat over.
Aaaaah, toe nou!! Serieus, wat vind je van Desiree dan?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 21 oktober 2000 @ 00:01:06 #71
862 Arcee
Look closer
pi_405678
ff nieuw lijstje:

1. Koos
2. Kim
3. Ed
4. Robin
5. Bianca
6. Desiree
7. Annet
8. Georgie
9. Hieke
10. Ferdi

pi_405706
Cindy
Ed
Hieke
Bianca
Koos
Annet
Kim
Robin
Georgie & Fewdi op een gedeelde laatste plaats
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_405728
Van favo tot leipo:

1 t/m 5: Bianca - Koos - Ed (met stip) - Hieke - Kim
6 t/m 10: Georgie - Annet - Ferdi - Robin - Desiree

[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 21-10-2000 00:27]

pi_405734
oooow ja! Ik was Dees helemaal vergeten....Helemaal onderaan dan maar!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  zaterdag 21 oktober 2000 @ 01:28:32 #75
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_405805
Dit topic is erg leuk om de postings na een week of wat weer eens terug te lezen!

Mijn favorieten... zijn er niet. Mijn minst irritante dan maar:

1. Hieke. Prima meid volgens mij.
2. Koos. De oude man is soms best vertederend en puur om te zien.
3. Ed. Vreselijke vent maar zeker entertaining.

En eigenlijk is dat het wel. Ferdi is me te popiejopie, Georgie zeikt constant over hoe goed hij wel niet is, en hoeveel hij wel niet weet en hoe hij wel niet aan de andere kant van het leven is, en zo speciaal is etc.
Robin is gewoon evil. Bianca en Kim zijn me veel te nietszeggend, Annet de huilebalk is gewoon een emotioneel moedertje die in Het Spijt Me had moeten zitten ipv BB, Desiree heeft een neurotische afwijking en bindingsangst (dat laaste hoeft niet slecht te zijn ).

Dit was het geloof ik. Het is een trieste balans.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
pi_406580
Lijstje....

Hieke
Robin
Bianca
Georgie
Koos
Desiree
Ferdi
Kim
Ed
Anet

Smaken verschillen, smaken veranderen...

“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zaterdag 21 oktober 2000 @ 22:06:11 #77
6541 Ritalin
Fok!t met je
pi_406591
Maar toch, die Ali...

Man, ik denk er nog steeds aan elke keer als ik dat BB-riedeltje hoor.

Want Ali roelt nog steeds!

log uit, je bent internetverslaafd.
pi_406640
quote:
Op 15 september 2000 15:13 schreef Letterman het volgende:
Mijn favorieten?..feRdi en Jolanda
Letterman is al enige tijd om...Dat was ik hier nog vergeten te zeggen.
De fav´s...ALI!!!! en ED!!!!
Begin bij het begin en eindig nooit!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 29 oktober 2000 @ 00:28:50 #79
862 Arcee
Look closer
pi_426016
quote:
Op 21 oktober 2000 00:01 schreef Arcee het volgende:
ff nieuw lijstje:

1. Koos
2. Kim
3. Ed
4. Robin
5. Bianca
6. Desiree
7. Annet
8. Georgie
9. Hieke
10. Ferdi


Updateje:

1. Koos
2. Robin
3. Bianca
4. Kim
5. Desiree
6. Annet
7. Georgie
8. Hieke
9. Ferdi

Eigenlijk zou Ed op 1 moeten, maar goed.

  zondag 29 oktober 2000 @ 01:51:22 #80
503 Letterman
Niet Voeren!
pi_426101
Nu Ed weg is en de hele affaire voorbij is een nwe lijst:

Nummer 1: Robin
Nummer 2: Georgie
Nummer 3: Desireeeeeee
Nummer 4: Koos
Nummer 5: Bianca
Nummer 6: Kim
Nummer 7: Annet
Nummer 8: Ferdi
Nummer 15: Hieke

Uitleg: na de reactie van Hieke op de actie van Ed heeft ze voor mij helemaal afgedaan en komt dit niet meer goed.

Begin bij het begin en eindig nooit!
  zondag 29 oktober 2000 @ 03:08:25 #81
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_426158
Behalve nummer 3, ben ik het wel ongeveer met je eens Letterman.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
  zondag 29 oktober 2000 @ 12:52:08 #82
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_426434
Heb geen echte favo's meer.

Ik heb alleen een hekel aan Robin, veel te stiekum mannetje. Echt een 'ik zwijg want dan kunnen ze me ook niet onaardig vinden' mannetje.
Heeft een studie gemaakt Van Bart, Maurice en Iwan(de bus) en foila we hebben een persoonlijkheid.

Verder denk ik dat Georgie, Hieke, Bianca, Ferdi en Koos of Annet als laatste overblijven.

[Dit bericht is gewijzigd door marky op 29-10-2000 16:27]

  zondag 29 oktober 2000 @ 13:13:58 #83
1464 ART
FOK!member
pi_426467
1. Robin
2. Bianca
3. Georgie
4. Desiree
5. Ferdi
6. Koos
7. Kim
8. Hieke
9. Annet
Het is het Gesprek waar het om draait
  zondag 29 oktober 2000 @ 13:17:06 #84
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_426470
1. Hieke
2. Koos
3. Robin
4. Bianca
5. Fewdi
6. Annet
7. Desiree
8. Georgie
9. Kim
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_426487
1. Robin
een eindje daaronder:
2. Desirée
3. Hieke
4. Koos
5. Kim
nou wordt het op Ferdie na moeilijk:
6. Annet
7. Bianca
8. Georgie
9. Ferdie
Over Hieke twijfel ik nog een beetje maar daaronder vind ik 't niet veel meer.
Beau: Tsja......ja......Jensen.
  zondag 29 oktober 2000 @ 15:39:36 #86
6967 Aztjuh
Wat zal ik zeggen¿?
pi_426616
Mijn favo bewoner was: Ed
Maar dies helaas weg ;-((
Moet ik toch weer overschakelen naar een nieuwe,.. ehm ff denken,... Jah Robin dies wel oke
  zondag 12 november 2000 @ 16:25:29 #87
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_463527
Even een update nadat Annet vertrokken is :

1. Robin
2. Hieke
3. Koos
4. Bianca
5. Fewdi
6. Kim
7. Georgie
8. Desiree

Het komt goed.... En anders maar niet.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 12 november 2000 @ 16:36:34 #88
862 Arcee
Look closer
pi_463541
quote:
Op 12 november 2000 16:25 schreef Harry het volgende:
Even een update nadat Annet vertrokken is :
1. Koos
2. Robin
3. Bianca
4. Kim
5. Desiree
6. Georgie
ruim onderaan:
7. Hieke
8. Vewdie

Hmm... eik nix veranderd in mijn lijstje dus.

  zondag 12 november 2000 @ 16:46:50 #89
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_463562
1. Robin
2. Koos
3. Bianca
4. Desiree
5. Ferdi
6. Hieke
7. Kim
8. Georgie
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_463571
Op 1 Robin
2 koos
3 kim


als laatste Hieke , Ferdie en Desiree.

she-devil
  zondag 12 november 2000 @ 16:51:16 #91
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_463572
Voor mij is er wel wat veranderd. Na afgelopen nacht is Robin voor mij gestegen. Ik heb niet echte favorieten maar wel mensen waarvan ik vind dat ze mogen blijven tot de laatste week.

Ferdi/Robin/Koos zijn voor mij gelijk
Daarbij komen nog Hieke en Bianca of Dezeuree (voor de broodnodige ergernis)

Georgie en Kim vind ik wel zo vreselijk nietszeggend geworden die kunnen na BB zo het bejaarde tehuis in.

  zondag 12 november 2000 @ 23:32:59 #92
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_464804
Koos
Robin
Kim
Georgie
Bianca
Desiree
Ferdie
Hieke

P.S. Hieke is bij mij echt met stip naar de laatste plaats gedaald!

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_464822
Koos!!!!
.
. (tijdje nix)
.
.
Robin
.
.
. (héle tijd nix)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
de rest...
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 25 november 2000 @ 22:03:30 #94
862 Arcee
Look closer
pi_493657
Ik heb nu heel duidelijk een groep die ik wel mag en een groep die ik niet mag.

1. Koos
2. Robin
3. Desiree
4. Bianca
----------
5. Georgie
6. Hieke
7. Vewdy

pi_493660
ik hoop dat hieke wint maar ik denk 't niet.
waarschijnlijk wint één van de mannen. vorig jaar bleven er op 't laatst ook drie mannen over dus ik vermoed dat 't publiek dit keer ook wel weer zo zal stemmen (hangt natuurlijk ook een beetje van de nominaties af) Robin lijkt mij de meest logische winnaar. hij is toch een beetje het 'bart-type'. bianca, georgie en desiree zijn denk ik kansloos en de rest lijkt mij ook vrij onwaarschijnlijk. robin dus maar...
why live, when you can't dream?
pi_493708
1. Koos en Robin,
2. Hieke
3. Ferdi en Georgie
4. Bianca en Desiree
pi_494142
1 Robin.omdat hij zijn mond durft open te trekken.
De rest in willekeurige volgorde.
Ferdi omdat hij Dezeuree ook een Zeur vindt.
Hieke, .zou ik ook verliefd op kunnen worden.
Bianca: word ik erg moe van. wat is die meid hyper. Het lijkt soms met, haar zenuwtrekjes op haar gezicht, dat ze van de speed heeft gesnoept.erg bazig,
Koos, saaie vent, zegt weinig in een anders gezicht, meestal ook achter diens rug.gaat wel.
Georgie: die uitspraken van hem, die vergeet ik niet hoor, ook al is VOO hem weer a.h promoten en lijkt dit te lukken.
Dezeuree. ja iedereen weet hoe ik over haar denk .

[Dit bericht is gewijzigd door itsme op 26-11-2000 10:54]

pi_494170
1. desiree
2. robin
3. bianca
4. koos

en er zo snel mogelijk uit:
1. FERRWDI
2. Hieke
3. Georgie

pi_494175
nr 1 Robin
nr 2 Koos
nr 3 Desiree
De rest
  zondag 26 november 2000 @ 11:02:44 #100
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_494199
Mijn laatste vijf zijn

Ferdi, Robin, Koos, Hieke en Bianca

Na de streams van de afgelopen nacht moge het duidelijk zijn dat dit stelletje de meest spectaculaire TV geeft.

Koos mag van mij dan uiteindelijk met het geld naar huis.

pi_495356
Hai Marky , ben het wel met je eens, behalve dat ik Koos nu niet bepaald opwindende tv beelden geeft.
pi_495377
1. Robin & Koos

.....

3. Bianca

De rest kan me eigenlijk gestolen worden, maar goed:

4. Desiree
5. Hieke
6. Georgie & Ferdi

pi_495399
1 Koos
2 Robin
3 Dees
4 Hieke
5 Georgie
6 Ferdy
7 Bianca.
pi_495415
1. Koos: o.a. actie 'de papparazzifotograaf' vond ik erg goed, en wat hij over Georgie zei in de uitz. van 25-11
2. Robin: heeft als één van de weinige een éigen mening (niet altijd met 'de groep' eens), en zegt wat hij vind. Heeft ook gevoel voor humor
3. Dezeuree: is nog steeds een zeur, maar vind ik steeds aardiger worden. Waarom weet ik ook niet
4. Hieke: valt nu niet echt op. Misschien als Fewdy er uit is?
5. Fewdy: vond ik in het begin wel o.k, maar maakt nu alléén nog maar domme opmerkingen
6. Bi: de manier waarop ze iemand 'troost' die een dip heeft:
7. Sjors:
  zondag 26 november 2000 @ 19:56:27 #105
2180 Avia
FOK-Member
pi_495551
quote:
Op 26 november 2000 19:21 schreef Weum het volgende:
1. Koos: o.a. actie 'de papparazzifotograaf' vond ik erg goed, en wat hij over Georgie zei in de uitz. van 25-11
2. Robin: heeft als één van de weinige een éigen mening (niet altijd met 'de groep' eens), en zegt wat hij vind. Heeft ook gevoel voor humor
3. Dezeuree: is nog steeds een zeur, maar vind ik steeds aardiger worden. Waarom weet ik ook niet
4. Hieke: valt nu niet echt op. Misschien als Fewdy er uit is?
5. Fewdy: vond ik in het begin wel o.k, maar maakt nu alléén nog maar domme opmerkingen
6. Bi: de manier waarop ze iemand 'troost' die een dip heeft:
7. Sjors:
Ik ben het helemaal met je eens, dit zou ook mijn lijstje kunnen zijn.
Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_495798
Ik heb ook een lijstje:

1 = Koos
2 t/m 9 = Robin en Desiree
10 = Ed
11 = Annet
12 = Mohamedarius Ali
13 = Leo
14 = Jolanda
15 = Rex
16 = Miranda
17 t/m 258 = cindy
259 t/m 1487 = Hummie
1488 = Bianca, Georgie, Ferdi Hieke

pi_495830
Ik lees het op meer plekken: mensen vinden Koos leuk...?????
Ik snap daar echt niets van, de stem van die man is al genoeg om weg te willen zappen als-t-ie in beeld komt. Verder heeft-ie werkelijk niets maar dan ook niets te melden, doet geen reet, is toch wel erg dom (goed, al die mannen daar, maar hij spant de kroon), ligt op bed en leest wat. Ik zou wrkelijk in 5 minuten uitgepraat zijn met die man.
  zondag 26 november 2000 @ 21:04:43 #108
215 misterDre
Paint it black!
pi_495927
1 Robin Let op! De Winnaar
2 Koos
3 Dees
4 Hieke
5 Bianca
6 Ferdi
7 Georgie
  zondag 26 november 2000 @ 21:12:17 #109
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_495977
Ik vraag me toch werkelijk af wat dat is met die Robin.

Kijk ik vanmiddag naar de streams dan zit hij zonder ook maar echt iets te zeggen te knutselen aan een bouwpakketje ala Maurice uit BB1. Fietst af en toe een rondje door de tuin en dan hebben we wel de dagindeling gehad. En verder is het maar hopen en wachten op een opmerking van hem.

Begrijp me goed, ik vind het geen onaardig knulletje maar echt interessant is hij niet.

pi_496150
Nou en ik weet niet wat er aan de hand is maar bij veel mensen staat Dezeuree nu in top 3!! Het moet niet nog gekker worden.
Mensen vergeten snel, kijk maar naar Georgie, nu is het b.v Ferdi die het impopulairst is hier op Fok.
Nou ja, hopen dat ze snel weer zeurt (zal niet lang duren ) dan zal het wel weer veranderen.
  zondag 26 november 2000 @ 22:22:04 #111
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_496158
quote:
Op 26 november 2000 22:14 schreef itsme het volgende:
Nou en ik weet niet wat er aan de hand is maar bij veel mensen staat Dezeuree nu in top 3!! Het moet niet nog gekker worden.
Mensen vergeten snel, kijk maar naar Georgie, nu is het b.v Ferdi die het impopulairst is hier op Fok.
Nou ja, hopen dat ze snel weer zeurt (zal niet lang duren ) dan zal het wel weer veranderen.
Tja wat een beetje bloot al niet kan doen.
  zondag 26 november 2000 @ 22:31:23 #112
2180 Avia
FOK-Member
pi_496170
[quote]Op 26 november 2000 22:14 schreef itsme het volgende:
Nou en ik weet niet wat er aan de hand is maar bij veel mensen staat Dezeuree nu in top 3!! Het moet niet nog gekker worden.
Mensen vergeten snel, kijk maar naar Georgie, nu is het b.v Ferdi die het impopulairst is hier op Fok.
/quote]

Desiree op drie?
Eigenlijk vind ik het een ontzettend schattig meisje, ondanks haar gezeur.
Robin vind ik lekker spontaan, en zijn botheid moet ik wel om lachen.

Tsja, en Georgie die word zo snel vergeten omdat die gewoonweg niet te onthouden is zoo saai.
Maar voor mij mag Georgie, die bij mij op nummer 1 vertreklijst staat, er gewoon vandaag nog uit, wat een lamlul!

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_496491
Mijn lijstje:

1 Ferdie
2 Dezeuree
3 Hieke
4 Bianca
5 Koos (maar volg ik het grote publiek)

Ferdie is gewoon een hele lieve gevoelige jongen. Heeft in zijn hele leven nog nooit iemand kwaad gedaan en zal gezien zijn sociale omgeving dit ook in de toekomst niet doen. Dit zit in de familie. I know!!
Als hij straks thuis komt al dan niet als winnaar zal hij na een paar gesprekken met o.a. de witte weduwe snel zijn relaxte leventje weer oppakken.

Ferdie Rules!!

De Verenigde Leidsche Coffeeshoppen steunen Fewwdie!!

250.000 Pietermannen te besteden???

[Dit bericht is gewijzigd door Coos op 27-11-2000 02:11]

  maandag 27 november 2000 @ 11:03:28 #114
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_496834
[quote]Op 26 november 2000 21:04 schreef misterDre het volgende:
1 Robin Let op! De Winnaar
2 Koos
3 Dees
4 Hieke
5 Bianca
6 Ferdi
7 Georgie
[/quote

He Mister Dre kan ik dit even op zwart /wit krijgen??

Bart: ouwe lullen moeten weg!!
  donderdag 7 december 2000 @ 17:21:29 #115
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_529695
Voor de gelegenheid (exit-day) ff omhoog.
Het komt goed.... En anders maar niet.
  donderdag 7 december 2000 @ 18:11:50 #116
215 misterDre
Paint it black!
pi_529803
quote:
Op 27 november 2000 11:03 schreef FarahDibah het volgende:
[quote]Op 26 november 2000 21:04 schreef misterDre het volgende:
1 Robin Let op! De Winnaar
2 Koos
3 Dees
4 Hieke
5 Bianca
6 Ferdi
7 Georgie
[/quote

He Mister Dre kan ik dit even op zwart /wit krijgen??


Beetje late reactie was me niet eerder opgevallen!

Maar in ieder geval: Mijn eerdere post met Favo's en de quote van mij post staan al zwart op wit dus bij deze!

pi_530470
MisterDre!!!!
Jij ook al??? Jij ...mijn afgod. Heeft Dezeuree ook op 3!!!!!!!!!
Aaargh waar moet dit naar toe met deze wereld.
  donderdag 7 december 2000 @ 22:19:02 #118
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_530522
1.Hieke
2.Robin
3.Dees
4.Koos
5.Bianca
6.Sjors
7.Fewdie
  donderdag 7 december 2000 @ 23:48:13 #119
215 misterDre
Paint it black!
pi_530867
quote:
Op 07 december 2000 21:56 schreef itsme het volgende:
MisterDre!!!!
Jij ook al??? Jij ...mijn afgod. Heeft Dezeuree ook op 3!!!!!!!!!
Aaargh waar moet dit naar toe met deze wereld.
Hehehe...alleen de nummer 1 telt

Houd je voor de rest maar vast aan mijn signie: "Zelfs mijn mening is fake!"

pi_530875
1. Robin
2. Bianca
3. Koos
4. Hieke
5. Georgie
6. Dees
  vrijdag 8 december 2000 @ 10:29:29 #121
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_531820
Update ;

1. Robin
2. Hieke
3. Koos
4. Bianca
5. Georgie
6. Desiree

Het komt goed.... En anders maar niet.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 27 december 2000 @ 21:34:33 #122
862 Arcee
Look closer
pi_592280
quote:
Op 12 november 2000 16:36 schreef Arcee het volgende:
1. Koos
2. Robin
3. Bianca
Sjors er nog uit en mijn 3 favo's blijven over!

Kan toch niet anders dan dat Sjors eruit gaat? Staat in de polls toch ruim voor. Maar ja, dat stond-ie vorige keer ook... hopelijk kloppen de polls deze keer wel.

pi_592560
Mijn lijstje:
Nou, eh, als Sjors (saai) maar niet wint en ook niet Bianca (te gehunnybun) of Koos (saai) en ook Robin (te voorspelbaar) maar niet.

Eh, TV maar uitlaten zaterdag?

pi_592723
KOOS is de favoriet. Of Dirk nou een acteur was of niet KOOS was als enige bewoner oprecht geinteresserd in zijn levensverhaal.
Dit siert KOOS en toont zijn ware sociale en oprechte karakter.
  donderdag 28 december 2000 @ 03:01:46 #125
8501 Kerstmeisje
Ik hou van alle dieren
pi_593542
Mag ik eens even?
Als jongere oudere ga ik voor Koos.
Waarom?
Koos toen en nu .... dezelfde ..
Koos komt voor zijn mening uit ...
Koos wil niet buggyjumpen, hij wil niet klimmen op een nepwand ...
Koos gedraagt zich als iedere oudere jongere: lekker lui liggen .... en laat de boeren maar dorsen!
Jongere oudere of oudere jongere ... Koos is zichzelf gebleven!
Ook opgemerkt dat het domme gedram over Opa Koos en zijn kijkdoos eindelijk is verstomd?
Tsjaaaaaa ......
pi_593636
Ik heb ook zo mijn favorieten. Die doen alleen niet mee aan BB.
Een dag niet online is een dag niet geleefd...
  donderdag 28 december 2000 @ 03:39:27 #127
374 beelzebub
master of disaster
pi_593741
Koos mag van mij winnen, maar Robin gaat dat uiteindelijk doen
pi_595346
he,
tja ik ben er zo goed als zeker van ROBIN De Grote Winnaar gaat winnen. Hij is DE enige die een beetje actie en zijn eigen mening geeft in het huis!
Groetjes Karlijn
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 28 december 2000 @ 23:11:49 #129
862 Arcee
Look closer
pi_597007
quote:
Op 12 november 2000 16:36 schreef Arcee het volgende:
1. Koos
2. Robin
3. Bianca
Geweldig! Precies mijn 3 favorieten in de finale. Kan niet beter!

Als Koos nou ook nog zou winnen...

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')