Dat bedoel ik . Ook heel fijn voor Omaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en dat op Opa zijn leeftijd al die hoogtepuntjes elke avond
Die komt niks te kort hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat bedoel ik . Ook heel fijn voor Oma
Ik ga dat es effe navragen, dat klinkt we heel suggestief...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Die komt niks te kort hoorOma is dik tevreden over Opa
Waarom denk jij dan dat hij constant zit te oefenen ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ga dat es effe navragen, dat klinkt we heel suggestief...
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:38 schreef mootie het volgende:
Wat deed hij eigenlijk voordat hij ging streamen?
Ok, complimenten van mijn kant, hij heeft de skills echt gemastered.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Voordat hij ging streamen heeft hij jarenlang geoefend om urenlang roerloos in een stoel te kunnen zitten.
Je zegt een keer wat zinnigs, zegt Oopquote:
Nou, het is niet te geloven maar je houdt Opa idd beter in de gaten dan menigeen...quote:
BQ komt in aanmerking voor de OPA BOKAAL 2011/2012quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou, het is niet te geloven maar je houdt Opa idd beter in de gaten dan menigeen...![]()
Ik heb het Oop nog even gevraagd en idd HET WAS GEEN SOEP...
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Eet-ie dat van een plastic bordje om Oma te ontzien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |