Oh ja, dat zou ook nog kunnen, of lekker even buiten aan de wandel, het is mooi weer tenslottequote:Op zondag 12 augustus 2012 19:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Het zou ook vanwege de bedorven kippensoep kunnen zijn.
hij houd zich niet aan de regel van 1 bier per doelpunt zeker.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:20 schreef Meteropnemer het volgende:
De uitslag dan maar : Opaatje intoxicated en omaatje al hoestend Opaatje negerend
Ik zou echt mesjogge worden van die vogel die overal doorheen fluit.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:21 schreef pullup het volgende:
[..]
hij houd zich niet aan de regel van 1 bier per doelpunt zeker.
2-2 Dat is dan 22 bier voor Opa.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:21 schreef pullup het volgende:
[..]
hij houd zich niet aan de regel van 1 bier per doelpunt zeker.
Dan klopt het wel weerquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
2-2 Dat is dan 22 bier voor Opa.
Het is een mooie gelegenheid om nog 22 bier te scoren.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:31 schreef 5thencounter het volgende:
En dan nu de Samenvattingen, dat zijn dezelfde wedstrijden waarin hetzelfde gescoord wordt, het nut ontgaat me, maar Oop blijft er trouw voor zitten!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:50 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Dank heks![]()
Voor de echte liefhebber zijn ze alle hoogtepunten uit de Vlemmix periode weer aan het herhalen
Wis is "ze" pullup?quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:50 schreef pullup het volgende:
Voor de echte liefhebber zijn ze alle hoogtepunten uit de Vlemmix periode weer aan het herhalen
Jaah, met als Hoogtepunt de hartaanval-Online van Johan, cadeautje van de vele streamende chatters...quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]Hoogtepunten, had SV hoogtepunten dan, toch heb ik veel gelachen met die Johan en Peter en dan de kruknegert
wat een figuren liepen daar rond
Geen ideequote:
Dat er iemand 112 ging bellen.....................maar denk dat Johan aan dat avontuur heus wel stress en slapeloze nachten er aan heeft over gehoudenquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaah, met als Hoogtepunt de hartaanval-Online van Johan, cadeautje van de vele streamende chatters...
Ah, ok. Ik heb genoeg van kabelgootjes, vergeetachtige Lies en leugenachtige Vlemmix. Maar toch bedankt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:56 schreef pullup het volgende:
Geen ideeIk zag via zo'n linkje in de OP ook Vlemmix staan en daar ik nieuwsgierig ben moet ik dat toch even aanklikken.
oh en dan dat krantje voorlezen een soort koffietijd, ach hij heeft het geprobeerd, en ik reed verleden jaar langs Soestdijk2 ( of eerverleden jaar kan ook)maar vond het erg klein, geloof dat het nu gesloopt is, ach Johan wilde ook al het spookhuis in Sas van Gent kopen maar is ook al helemaal met de grond gelijk gemaakt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:58 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Hier krijgt Johan chat les
Daar stond toch ook een oranje Porsche op zolder?quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh en dan dat krantje voorlezen een soort koffietijd, ach hij heeft het geprobeerd, en ik reed verleden jaar langs Soestdijk2 ( of eerverleden jaar kan ook)maar vond het erg klein, geloof dat het nu gesloopt is, ach Johan wilde ook al het spookhuis in Sas van Gent kopen maar is ook al helemaal met de grond gelijk gemaakt.
volgens mij was dat een bouwpakket, Jian of PB weten wel hoe dat in elkaar zat, PB wilde hem nog kopen van Vlemmixquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar stond toch ook een oranje Porsche op zolder?
Heb me altijd afgevraagd hoe ze die daar gekregen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |