SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
Ik begreep juist dat jij ging opscheppen in het ziekenhuis??? Je haat op wat je zelf gaat worden?quote:
denken dat ik van sociale dingen weetquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik begreep juist dat jij ging opscheppen in het ziekenhuis??? Je haat op wat je zelf gaat worden?
nee en neequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:08 schreef Beach het volgende:
Terechte TT
overigens Lowlands, door de modder rollen en luisteren naar schijtbands
dat soort mensenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:10 schreef Snowbells het volgende:
Ja zo'n kerel helemaal 'ja en over een jaar verdien ik zooooo veeel, ja mijn ouders kopen gewoon een 3d tv voor me en ook allemaal games ik heb het ZO GOED ik ben 16 en heb geen werk en me ouders betalen alles oh wat ben ik gelukkig![]()
'
NEE
HOU JE KOP
groeten terugquote:
wat ben je voor onzekere trien als je je daar druk om maaktquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:10 schreef Snowbells het volgende:
Ja zo'n kerel helemaal 'ja en over een jaar verdien ik zooooo veeel, ja mijn ouders kopen gewoon een 3d tv voor me en ook allemaal games ik heb het ZO GOED ik ben 16 en heb geen werk en me ouders betalen alles oh wat ben ik gelukkig![]()
'
NEE
HOU JE KOP
En telkens als ik zeg 'heuj heb nieuwe kleren' heeft hij weer iets van 'oja ik heb laatst nog echt ZOVEEL gekregen van pappiequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dat soort mensen![]()
zelf geen fuck kunnen en alles maar van mammie en pappie krijgen
Onzeker? Nee. Het is gewoon irritant als je geen normaal gesprek kan voeren zonder dat iemand weer over zijn spullen moet praten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:13 schreef leeell het volgende:
[..]
wat ben je voor onzekere trien als je je daar druk om maakt
dan zeg je het tegen hem/haar ipv hier te klagen erover, autistquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Onzeker? Nee. Het is gewoon irritant als je geen normaal gesprek kan voeren zonder dat iemand weer over zijn spullen moet praten.
Precies, gewoon met een geleend boek van de bibliotheek je nestelen op de 25 jaar oude zetel vol met koffievlekkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:13 schreef leeell het volgende:
[..]
wat ben je voor onzekere trien als je je daar druk om maakt
Laat me.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:14 schreef leeell het volgende:
[..]
dan zeg je het tegen hem/haar ipv hier te klagen erover, autist
niet overal over klagenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:14 schreef leeell het volgende:
[..]
dan zeg je het tegen hem/haar ipv hier te klagen erover, autist
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Precies, gewoon met een geleend boek van de bibliotheek je nestelen op de 25 jaar oude zetel vol met koffievlekken
Nederlandquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
niet overal over klagennep nederlander
welk land dan ookquote:
iemand moet het voortouw nemen tokquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:17 schreef JanPiraat het volgende:
Oowjeej de religiebasher is back in town
ik laat het culture (lees linkse propaganda) deel altijd "links" liggenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:19 schreef JanPiraat het volgende:
Vriend van me mag gratis naar lowlands.. iets met zwevende bolletjes ofzo wat hij bouwt en je kan er iets mee winnen.. veel plezier
Pas nou maar op, mensen die voortouw nemen.. zo ontstaan religiesquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:19 schreef leeell het volgende:
[..]
iemand moet het voortouw nemen tok
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Pas nou maar op, mensen die voortouw nemen.. zo ontstaan religies
watquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
De gaylord 2 heeft ie al onder de knie dus is halverwege
ik dacht je maakt een grap maar watquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja zo'n move aan de rekstok met rare salto heet blijkbaar de 'gaylord 2'ik was ook verbaasd
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:26 schreef Beach het volgende:
Als ik aan mijn rekstok zit heet het geen gaylord 2 hoor xd
serieus?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja zo'n move aan de rekstok met rare salto heet blijkbaar de 'gaylord 2'ik was ook verbaasd
Vernoemd naar de beroemde turner: Mitch Gaylordquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik dacht je maakt een grap maar wat![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Vernoemd naar de beroemde turner: Mitch Gaylord
Eh maandag?!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:29 schreef Beach het volgende:
Snow g wanneer halve liters wegtikken op Utrecht CS dan?/
Neem je dan je zelfgemaakte cakejes mee?quote:
Die zijn al op.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Neem je dan je zelfgemaakte cakejes mee?
Maak dan meerquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:32 schreef JanPiraat het volgende:
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Mitch_Gaylord#section_1
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:34 schreef JanPiraat het volgende:
Oownee ze is boos en.verteldt voor iemand anders
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:35 schreef Beach het volgende:
okee kotsen van ouwe zuurpruim Mart Smeets
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:43 schreef JanPiraat het volgende:
Mag ik dat zeggen ? Ja dat mag ik zeggen
rip mij ook gaarnequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:16 schreef JanPiraat het volgende:
Als dat gebeurd ga ik met sikkel de straat op en zwarte cape met screammasker en is het rip heleboel meer mensen
hope boze uitbarstingen gister van jouquote:
vNdaag ook nog hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:03 schreef leeell het volgende:
[..]
hope boze uitbarstingen gister van jou
gister ondertussen schat.quote:
omg sooo lkkrr (L) (L) :hearteyes:quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
omg sooo lkkrr (L) (L) :hearteyes:
nee?quote:
doe maar niet bebequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:22 schreef JanPiraat het volgende:
ik ga een topic voor hem maken.. zo ondergewaardeerd hij
Wtfquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jy bent sow hottt
[ afbeelding ]
quote:
Die is auf bed.quote:
Zo te zien zijn jullie de enige 2 in die club met een of andere langwerpige afzichtelijke wc dus dan zijn jullie al snel de bazen van de club ja :/quote:
Het is heette kolen tochquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vanmiddag is er een viering! We zullen de zonnegoden eren en hen tot diep in de nacht zegenen met bier en wijn. We dansen over hete kolen en eten alsof het ons laatste avondmaal zal zijn. De mis start om 15:00uur alwaar de pastoor iedereen eerst zal dopen. Daarna zal de misdinaar uw innerlijke wens vervullen. Dit informeel samenzijn vindt plaats op de welbekende heilige grond in de uitingstraat. Amen!
Bel gewoonquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:12 schreef Snowbells het volgende:
Zodadelijk bellen ;-; maar ik ga gewoon mailen denk ik.
Ja da's waar maar ew eng D: en nee niet de puppy'squote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Bel gewoondaar zitten die mensen voor is helemaal niet gek en horen ze je stem en weinig durven te bellen op jouw leeftijd dus heb je grotere kans op de baan
schrijf dingetjes op die je wilt zeggen dat maakt het makkelijker en als je niet belt ga ik de straat op om puppy's te doden
Is wel engquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja da's waar maar ew eng D: en nee niet de puppy's
nee gewoon thuis autistisch fokkenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Yo g, vanavond halve liters wegtikken en mensen van roltrap duwen op jaarbeursplein ?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:22 schreef Beach het volgende:
[..]
nee gewoon thuis autistisch fokken
Hallo hier de centrale keuken, waarom bel jij wij vinden je raar :SSSquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:31 schreef Snowbells het volgende:
Hallo met snowbells kunt u mij misschien doorverbinden met de centrale keuken????
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Hallo hier de centrale keuken, waarom bel jij wij vinden je raar :SSS
En dan word ik doorverbonden, en dan? Zo van 'ik had gehoord dat er nog plek was' of 'ik had gehoord dat jullie nog mensen zochten voor werk'quote:
Jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
En dan word ik doorverbonden, en dan? Zo van 'ik had gehoord dat er nog plek was' of 'ik had gehoord dat jullie nog mensen zochten voor werk'
Damn
Dan krijg ik een ziekenhuisverbod.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:43 schreef Plastic_zak het volgende:
Als je zegt dat je een diepe keel hebt komt alles goed.
bebe gewoon doemquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
En dan word ik doorverbonden, en dan? Zo van 'ik had gehoord dat er nog plek was' of 'ik had gehoord dat jullie nog mensen zochten voor werk'
Damn
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:43 schreef Plastic_zak het volgende:
Als je zegt dat je een diepe keel hebt komt alles goed.
hatersquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:58 schreef Snowbells het volgende:
Ik kan maandag opnieuw bellen omdat zo'n kerel er niet was
Ik heb ondertussen al afgesproken met mijn zusquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:04 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
oh dat is jammerga vanavond naar de club dan
neem haar meequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen al afgesproken met mijn zus
Mag ik ook komen ?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen al afgesproken met mijn zus
ik denk dat we hockey gaan kijken en dat het eerder een Knorr wereldgerecht wordtquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Mag ik ook komen ?gaan we met zn 3tjes gourmetten en chickflick kijken toch
geen id ik haat kinderenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:34 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ach straks een leuk neefje of nichtje..
lief dit datquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:37 schreef Beach het volgende:
Ik ben zo lief ik heb een cake gebakken voor mn zus.
mijn zusje nietquote:
jaloersquote:
Ga naar de supermarkt en koop ook een kant en klaar pak cakemix.quote:
meer op het feit dat.iemand taart voor mij maaktquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Ga naar de supermarkt en koop ook een kant en klaar pak cakemix.
Vraag het je moederquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
meer op het feit dat.iemand taart voor mij maakt
Kijk bij de eisen van de betreffende opleiding.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:03 schreef Snowbells het volgende:
Heb je eigenlijk economie overal voor nodig bij opleidingen of maakt dat niet zo uit?
Bij alles staat economie maar ik heb geen economiequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Kijk bij de eisen van de betreffende opleiding.
Bij alles? Daar geloof ik eerlijk gezegd niks vanquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Bij alles staat economie maar ik heb geen economie
doet je bips niet meer zeer dan?quote:
alles draait om wiskundequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk anders zou het wel verplicht zijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik niet maar ik denk wel aan jequote:
best welquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
doet je bips niet meer zeer dan?
hij heeft goed geoefend kan ik uit ervaring vertellenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
doet je bips niet meer zeer dan?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik niet maar ik denk wel aan je![]()
![]()
Bij marketing en communicatie, en zelfs bij brood- en banket patissierquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Bij alles? Daar geloof ik eerlijk gezegd niks vani
Ga hbo doen danquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Bij marketing en communicatie, en zelfs bij brood- en banket patissier
Ga jaartje havo doen na je TL.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat gaat moeilijk met een TL diploma
Stroom weer in dan? Harder je best doen minder fokken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gaat 'm niet worden, ben niet voor niets afgestroomd
ik ben ook afgestroomd en zit weer in 5havo.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gaat 'm niet worden, ben niet voor niets afgestroomd
Zonder economie?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:13 schreef Snowbells het volgende:
Volgens mij kan ik wel marketing en communicatie doen
Lekker veel.bellenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:13 schreef Snowbells het volgende:
Volgens mij kan ik wel marketing en communicatie doen
mijn keuze stond al jarenlang vastquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:17 schreef Snowbells het volgende:
Waarom zit ik in mijn eindexamen jaarwaarom zoveel keuzes maken
Wacht maar tot je eraf bentquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:17 schreef Snowbells het volgende:
Waarom zit ik in mijn eindexamen jaarwaarom zoveel keuzes maken
Ik wil nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wacht maar tot je eraf bentdan wordt het leven pas een hel
geniet nu het nog kan daarna rechte lijn naar de afgrond D:
nee ik heb het over iemand anders op tcquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Mag ik je chick ff keuren dmv foto in dm ?
Ik heb hem al uitgenodigdquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
nee ik heb het over iemand anders op tc
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:31 schreef JanPiraat het volgende:
Ooww ik dacht leuke tc met beach en pz maar zijn een stel amerikanen
ja ben bijna volledig over op usenet, daarvoor was demonoid mn vaste prikquote:
Om de pijn wat te verzachtenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:48 schreef leeell het volgende:
[..]
ja ben bijna volledig over op usenet, daarvoor was demonoid mn vaste prik
alchemy > studioquote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:54 schreef Beach het volgende:
ik moet gaan, tot laat vanavond/vannacht
pwep pwep pwepquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:29 schreef JanPiraat het volgende:
No wayik was in de veronderstelling dat ik echt met Beach bezig was
niet schakenquote:
is goed gr gr xxquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:36 schreef leeell het volgende:
2h4u, 12 uur CS leiden ok gr gr maandag
Kom schaken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |