Ik begrijp het dondersgoed.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:00 schreef STING het volgende:
Excuses? Je begrijpt het gewoon helaas nietJammer dan.
Damn, jij moet het geestelijk zwaar hebben gehadquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik had dan wel weer een oudere broer daarentegen die me een keer knockout sloeg met een notenkraker vol op het voorhoofd. Zit nu nog een litteken. Ooit zal ik mijn wraak hebben.
Jij niet half als mijn zus daarentegen, en die draagt - voor zover ik weet - nooit een corset.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik checkte je fobo.. en je bent niet half zo lelijk als mn broerGelukkig maar
![]()
whehehehe
whihihihi waarom niet? Stuur dr maar eens langs.. gaan we shoppenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jij niet half als mijn zus daarentegen, en die draagt - voor zover ik weet - nooit een corset.
Ga je dat dansje morgen doen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:03 schreef -Engel- het volgende:
matig geluidskwaliteit video... maar wat een sfeer en aan deze kant stond ik dus ook ....
ENNUH dansje let op het dansjeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ik wil ook een korset!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:04 schreef Evie het volgende:
[..]
whihihihi waarom niet? Stuur dr maar eens langs.. gaan we shoppen
Als Royco de muziek regelt..... ER moet heel hard muziek bij.... en bier ofzoquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga je dat dansje morgen doen?
Is wel duur.. maar we kunnen eens gaan kijkenquote:
Valt mee. Ik had er een keer ruzie mee toen ik een jaar of tien was en hij veertien. Dat was buiten en meneer pakte een tuinstoel om mij mijn hersens mee in te slaan. Ik ontweek zijn eerste haal ermee, waarmee hij zich letterlijk door een plastic golfplaten schuttinkje heen boorde en bij de 80-jarige buurvrouw het servies van de terrastafel af maaide.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Damn, jij moet het geestelijk zwaar hebben gehad
Geen dwangbuis schat!quote:
Kan geregeld wordenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als Royco de muziek regelt..... ER moet heel hard muziek bij.... en bier ofzo
Als jij het meeneemt doe ik mee!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:06 schreef STING het volgende:
Gaat er morgen ook Twister gespeeld worden trouwens?
twisterquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:06 schreef STING het volgende:
En strippoker?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:06 schreef STING het volgende:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:06 schreef Evie het volgende:
[..]
Is wel duur.. maar we kunnen eens gaan kijkenal heb ik echt 0 euro eigenlijk
en ben ik zo dom geld ipv aan schoentjes uit te geven aan mn zusje![]()
Niet al te duur? En de maten? Zijn die alleen S. M. L enz? want dan kan ik het shakenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet het verschil hoor, maar serieus, die kan ik wel leveren
Jezelf quotenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:07 schreef Evie het volgende:
[..]Slaan
![]()
Hm doet me denken aan mn zusje die broer van je
Quotefaalquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:07 schreef Evie het volgende:
[..]Slaan
![]()
Hm doet me denken aan mn zusje die broer van je
quotefaal ftw!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet al te duur? En de maten? Zijn die alleen S. M. L enz? want dan kan ik het shaken
Dat moet ik voor je nakijkenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet al te duur? En de maten? Zijn die alleen S. M. L enz? want dan kan ik het shaken
What happened?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Als alles meezit ben ik nu succesvol dateding aan het verzieken
Waarom verzieken??quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Als alles meezit ben ik nu succesvol dateding aan het verzieken
Na drank op appen hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |