Die is op vakantie denk ikquote:
Dat hij een topic op FOK! moest gaan openen en het daar vragen.quote:
Er is altijd wel een huisartsenpost die je kunt bellen, druif.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:49 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Die is op vakantie denk ik![]()
maar het is net gebeurd, een tiental minuutjes geleden ofzo.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:50 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dat hij een topic op FOK! moest gaan openen en het daar vragen.
Hij heeft namelijk weekend.
hoezo ontbijtkoek?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:50 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Er is altijd wel een huisartsenpost die je kunt bellen, druif.
Die zijn echt niet op vakantie.
Maar eet voor de zekerheid maar veel ontbijtkoek
Want ontbijtkoek laat glas op miraculeuze wijze oplossen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:50 schreef Rekkie het volgende:
Maar eet voor de zekerheid maar veel ontbijtkoek
Nee maar het glas schijnt zich er aan te hechten en beschermt de binnenkant van de mag....quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:52 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Want ontbijtkoek laat glas op miraculeuze wijze oplossen?
Ja. Gebeurt soms ook bij honden als ze ook iets scherps als glas hebben gegeten en geeft men ontbijtkoek.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:52 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Want ontbijtkoek laat glas op miraculeuze wijze oplossen?
Heb je ook net goeievraag.nl gelezen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:57 schreef Zaiks93 het volgende:
[..]
Ja. Gebeurt soms ook bij honden als ze ook iets scherps als glas hebben gegeten en geeft men ontbijtkoek.
nee.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:58 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Heb je ook net goeievraag.nl gelezen?
Ik heb net een glas ingesmeerd met ontbijtkoek maar het glas staat er nog gewoon hoor.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:57 schreef Zaiks93 het volgende:
[..]
Ja. Gebeurt soms ook bij honden als ze ook iets scherps als glas hebben gegeten en geeft men ontbijtkoek.
Het lost dan ook niet op hč....duhquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:59 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik heb net een glas ingesmeerd met ontbijtkoek maar het glas staat er nog gewoon hoor.
Volgens Zaiks93 wel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Het lost dan ook niet op hč....duh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:03 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Volgens Zaiks93 wel.
Als het in je maag zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat heeft ie gezegd?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:03 schreef Oerbeer het volgende:
Hmm. Zal wel even bellen inderdaad. Kan in het ergste geval wel iets van binnen kapot maken denk ik.
Dokter nog steeds niet gebeld zeker?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:33 schreef Eenskijken het volgende:
ik weet niet of ik mezelf aan het gekmaken ben maar ik voel wel iets in mijn borst of maag...
ik ga wel ff koffie drinken zo en daarna naar de wc
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:38 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Ik zou iig niet proberen te braken.
nee.. er is nu toch niemand en ik ben niet zo van de dokters. ben misschien laatste 5 jaar 1x naar de huisarts geweestquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:37 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dokter nog steeds niet gebeld zeker?
Verstandig.
HUISARTSENPOST gek, die zijn altijd bereikbaar!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:39 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
nee.. er is nu toch niemand en ik ben niet zo van de dokters. ben misschien laatste 5 jaar 1x naar de huisarts geweest
kan er niet echt heen nuquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
HUISARTSENPOST gek, die zijn altijd bereikbaar!
BELLEN, daar hoef je niet voor te rijden... doe je het expres ofzo?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:40 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
kan er niet echt heen nuheb ook gedronken en mag niet rijden
Wat denk je nou, dat we alleen ziek mogen worden tijdens werktijden?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:39 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
nee.. er is nu toch niemand en ik ben niet zo van de dokters. ben misschien laatste 5 jaar 1x naar de huisarts geweest
Een ander glas pakken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:48 schreef Eenskijken het volgende:
Weet niet echt wat ik moet doen...
Ditquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:58 schreef Snakey het volgende:
Iedereen heeft dan ook stapels ontbijtkoek in huis.![]()
Toen je deze post schreef weet ik zeker dat je het geluid ff nagedaan hebtquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:00 schreef Bluurgh het volgende:
op de wc gaan zitten (je kan je broek naar beneden doen maar dit hoeft niet) en dan keihard persen! zo hard mogelijk! Voor het beste resultaat van die hnnnnngggggggg geluidjes erbij maken en soms zachtjes kreunen
bij het openmaken van een bierflesje was een stuk glas dat om de dop zat, meegekomen bij het eraf halen van dop. Zal wel een productiefout zijn geweest ofzo. Maar dat had ik dus niet meteen in de gaten. Dus stukjes van dat glas bij die rand was in mijn bier terechtgekomen en ik dacht al dat ik wat raars proefde maar dat had ik later pas door dat ik zo'n stukje doorgeslikt had.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:26 schreef Sapstengel het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar om glas te eten?
Liever het risico nemen een het ziekenhuis vol doktoren te eindigen dan de 'gewone dokter' te bellen omdat je daar niet zo van houdt. Logica is niet je sterkste punt hé?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:04 schreef Eenskijken het volgende:
Heb de dokter nog niet gebeld eerlijk gezegd, want houd er niet zo van, maar voorlopig leef ik dus nog...
Wat een sukkel ben je zegquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:04 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
bij het openmaken van een bierflesje was een stuk glas dat om de dop zat, meegekomen bij het eraf halen van dop. Zal wel een productiefout zijn geweest ofzo. Maar dat had ik dus niet meteen in de gaten. Dus stukjes van dat glas bij die rand was in mijn bier terechtgekomen en ik dacht al dat ik wat raars proefde maar dat had ik later pas door dat ik zo'n stukje doorgeslikt had.
Heb de dokter nog niet gebeld eerlijk gezegd, want houd er niet zo van, maar voorlopig leef ik dus nog...
Hoorde je glasgerinkel tijdens het schijten...?quote:
Glasbak geluid?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:30 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Hoorde je glasgerinkel tijdens het schijten...?
Volgens mij heb je het nog binnen en waren dit je laatste woorden..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:39 schreef Eenskijken het volgende:
Ik wil het topic niet onsmakelijk maken maar volgens mij zag ik iets een stukje ervan toen ik een blik in de pot wierp
1 man 1 jarquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Je gaat je anus kapotscheuren tijdens het schijten.
Niet pijn, wel een raar gevoel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:46 schreef Laconfiture het volgende:
Deed het pijn toen je het had ingeslikt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |