Iedere vrouw op de meet heeft minstens 3 mannen nodig, ze zijn onverzadigbaar.quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:11 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Dat schiet voor de mannen dus niet op.
Willen meer vrouwen zich aan melden???
hmm, goed punt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:14 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Iedere vrouw op de meet heeft minstens 3 mannen nodig, ze zijn onverzadigbaar.
V? Veel plezier!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:33 schreef eefje801 het volgende:
Morgen al een date met V., wordt strandweer heb ik gehoord
Mooi man, welke is dit?quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:06 schreef -Splash- het volgende:
Date 2 gehad. Was weer leuk. Iets drinken, iets actiefs, iets cultureels.
Was erg leuk, ze is wel wat passiever dan ik hoopte, maar goed.... heb geen klap voor mijn harses gehad.
"Hey, hoe lang is het al uit met je vorige vriend? En wat doe je morgen?"quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou NIET weten voor je gaat afspreken?
Eh.... dit is.... degene waarmee ik de vorige date 6 uur bezig was. En nu.... ook.quote:
Helaas pindakaas. Op naar de volgende en nu geen gezeur meer over dat je nooit een date hebt gehad en te lelijk bent om te daten.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:11 schreef richard_prf het volgende:
Ik ben ook weer terug en het was een behoorlijke teleurstelling.
Ik reed dus naar centraal station Eindhoven en zij zou daar met de trein komen. Beide keurig op tijd op de afgesproken plek.
Kennis gemaakt met haar en mijn eerste gedachtes waren niet bepaald positief. Haar kleding was niet om over naar huis te schrijven evenals haar uiterlijke verzorging. Ze had ook nog eens een onaangename geur bij zich. Haar onverschillige uitstraling en ongeïnteresseerde blik maakte het plaatje compleet. Ze deed geen enkele moeite om er een beetje leuk uit te zien.
We gingen wat drinken en haar houding was dramatisch. Ze hing ongeïnteresseerd gebogen in haar stoel en keek mij nauwelijks aan tijdens het gesprek. Ze praatte gewoon in de open lucht. Ik vermoed dat ze verlegen was of zo.
Daarna na een film geweest.... dat was het hoogtepunt wel van de avond.
Helaas reden de treinen niet meer toen de film voorbij was en was ik dus gedwongen om haar naar huis te rijden. Normaal vind ik zoiets helemaal niet erg, maar in dit geval wilde ik liever zo snel mogelijk van haar af. Ze gaf me nog wel 50 euro omdat ze het zo aardig vond dat ik haar terug bracht en voor benzine kosten... wilde het eigenlijk niet aannemen maar ze stond erop.
Uurtje later waren we bij haar huis, ze probeerde me nog naar binnen te lokken... dat het eigenlijk te laat en gevaarlijk was om zo laat nog naar huis te rijden.
Ik zei dat ik het geen probleem vond en dat het me verstandig leek om naar huis te gaan omdat het slechts de eerste date was. Dat kon ze wel begrijpen... maar ze wilde nog wel even knuffelen.
Ik had daar geen zin in en wilde het ook niet, probeerde haar te ontwijken maar het was al te laat.
Ik voelde er helemaal niks bij, totaal geen klik of zo.
Ze belde me 2 uur later nog op toen ik eindelijk thuis was... dat ze het zo gezellig vond, en dat ik zo lief en sexy ben en dat ze me dood wilde knuffelen maar het niet durfde.
Ze vond het wel wat vreemd dat ik tijdens het knuffelmoment van haar wegliep en haar van mij afduwde.
Ze heeft wel een leuk hoofd.... maar die uitstraling,onaangename geur, en belabberde uiterlijke verzorging waren dikke afknappers.
Ze vond mij wel zenuwachtig ogen en een beetje onzeker.
Nja ik weet dat ik zelf ook niet de hoofdprijs ben.... maar dit gaat me toch wat te ver. Ik had verder geen verwachtingen hiervan dus ik had toch niets te verliezen.
Het voorgevoel was al niet zo goed... volgende keer luister ik daar dus ook naar.
Veel plezier alvastquote:Op zondag 12 augustus 2012 04:00 schreef Koniomi het volgende:
Overmorgen weer een date , eerste poging was niks geworden nu een ander meisje.. kijken of dit wat word :p
Dat is de beste instelling, dan ben je ook veel leuker.quote:Op zondag 12 augustus 2012 04:13 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Veel plezier alvast
Denk ook niet dat je gelijk kan verwachten dat het direct raak is. Geniet gewoon van het daten en zorg dat je steeds een leuke dag/avond hebt.
Om een of andere reden willen ze alleen maar ONS. Verder niks.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:28 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Helaas pindakaas. Op naar de volgende en nu geen gezeur meer over dat je nooit een date hebt gehad en te lelijk bent om te daten.
Je voorgevoel was niet goed om hele andere redenen. Zoals ik jou hoor praten over jezelf en daten gaat jou voorgevoel ook nooit goed zijn
Is al een keer eerder gebeurd dat de rollen omgedraaid waren.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:56 schreef Coco98 het volgende:
Rollen omgedraaid he Richard, en jij je maar ziekelijk druk maken
Als je echt zo lelijk zou zijn zouden ze dat juist niet willen. Trek daar je voordeel uit, iets meer zelfvertrouwen en dan komt het echt ooit goed. Verwacht het niet alleen morgen al. Geniet lekker van alles wat je kunt en wil krijgen...quote:Op zondag 12 augustus 2012 04:32 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Om een of andere reden willen ze alleen maar ONS. Verder niks.
En dat straal je dus ook uit. Jammer wel, want jouw uiterlijk is niet de deal breaker.quote:Op zondag 12 augustus 2012 04:34 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Is al een keer eerder gebeurd dat de rollen omgedraaid waren.
Ik snap niet dat er mensen zijn die mij er aantrekkelijk vinden uitzien. Ik kan dat nooit begrijpen en dat zal waarschijnlijk altijd zo blijven.
Bleh ik haat het hoe ik eruit zie...maar blijkbaar zien anderen dat dus anders.
Nja, als je op zoek bent naar meer (serieuze relatie) is dat toch begrijpelijk?quote:Op zondag 12 augustus 2012 04:47 schreef Charcot het volgende:
Haha, richard_pdf is zo pretty dat hij alleen 'oppervlakkige' dames aantrekt. Komt volgens mij maar heel weinig voor dat mannen daarover klagen.
. 'ze zien me als een lustobject, wee'
Natuurlijk is dat begrijpelijk, maar heb nog nooit meegemaakt dat mannen dan juist niet denken van 'ok, leuke/leerzame avond gehad, jammer dat er niet meer inzit'. Verder is het ook deels afhankelijk van hoe jij je intenties naar de ander toe communiceert. Heb daar verder ook alleen maar vrouwen over horen klagen ('ze kijken alleen naar mijn uiterlijk'). Als er al over geklaagd wordt, dan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 04:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nja, als je op zoek bent naar meer (serieuze relatie) is dat toch begrijpelijk?
Richard klaagt meer over zijn uiterlijk dan menig vrouw. Denk juist dat hij dit gewoon moet zien als een positieve ervaring ipv het gelijk weer in het negatieve te trekken. Daar is hij goed in en verpest hij het mee voor zichzelf. Als zij wel leuk genoeg was geweest dan had hij wel iets anders gehad om over te klagen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 04:54 schreef Charcot het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat begrijpelijk, maar heb nog nooit meegemaakt dat mannen dan juist niet denken van 'ok, leuke/leerzame avond gehad, jammer dat er niet meer inzit'. Verder is het ook deels afhankelijk van hoe jij je intenties naar de ander toe communiceert. Heb daar verder ook alleen maar vrouwen over horen klagen ('ze kijken alleen naar mijn uiterlijk'). Als er al over geklaagd wordt, dan.
Oh, wat dat betreft komt hij over als de mannelijke versiw van het onzekere tienermeisje.quote:Op zondag 12 augustus 2012 04:57 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Richard klaagt meer over zijn uiterlijk dan menig vrouw. Denk juist dat hij dit gewoon moet zien als een positieve ervaring ipv het gelijk weer in het negatieve te trekken. Daar is hij goed in en verpest hij het mee voor zichzelf. Als zij wel leuk genoeg was geweest dan had hij wel iets anders gehad om over te klagen.
Geef die jongen nou geen aandacht. Hij weet het best maar wil zijn act gewoon doorzetten. Zo blijft hij b ezig.quote:Op zondag 12 augustus 2012 04:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
En dat straal je dus ook uit. Jammer wel, want jouw uiterlijk is niet de deal breaker.
Maar goed, dit is jou vaak verteld geloof ik..
Sorry hoor..geloof de ballen van die verhalen van richard....quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:11 schreef richard_prf het volgende:
Ik ben ook weer terug en het was een behoorlijke teleurstelling.
Ik reed dus naar centraal station Eindhoven en zij zou daar met de trein komen. Beide keurig op tijd op de afgesproken plek.
Kennis gemaakt met haar en mijn eerste gedachtes waren niet bepaald positief. Haar kleding was niet om over naar huis te schrijven evenals haar uiterlijke verzorging. Ze had ook nog eens een onaangename geur bij zich. Haar onverschillige uitstraling en ongeïnteresseerde blik maakte het plaatje compleet. Ze deed geen enkele moeite om er een beetje leuk uit te zien.
We gingen wat drinken en haar houding was dramatisch. Ze hing ongeïnteresseerd gebogen in haar stoel en keek mij nauwelijks aan tijdens het gesprek. Ze praatte gewoon in de open lucht. Ik vermoed dat ze verlegen was of zo.
Daarna na een film geweest.... dat was het hoogtepunt wel van de avond.
Helaas reden de treinen niet meer toen de film voorbij was en was ik dus gedwongen om haar naar huis te rijden. Normaal vind ik zoiets helemaal niet erg, maar in dit geval wilde ik liever zo snel mogelijk van haar af. Ze gaf me nog wel 50 euro omdat ze het zo aardig vond dat ik haar terug bracht en voor benzine kosten... wilde het eigenlijk niet aannemen maar ze stond erop.
Uurtje later waren we bij haar huis, ze probeerde me nog naar binnen te lokken... dat het eigenlijk te laat en gevaarlijk was om zo laat nog naar huis te rijden.
Ik zei dat ik het geen probleem vond en dat het me verstandig leek om naar huis te gaan omdat het slechts de eerste date was. Dat kon ze wel begrijpen... maar ze wilde nog wel even knuffelen.
Ik had daar geen zin in en wilde het ook niet, probeerde haar te ontwijken maar het was al te laat.
Ik voelde er helemaal niks bij, totaal geen klik of zo.
Ze belde me 2 uur later nog op toen ik eindelijk thuis was... dat ze het zo gezellig vond, en dat ik zo lief en sexy ben en dat ze me dood wilde knuffelen maar het niet durfde.
Ze vond het wel wat vreemd dat ik tijdens het knuffelmoment van haar wegliep en haar van mij afduwde.
Ze heeft wel een leuk hoofd.... maar die uitstraling,onaangename geur, en belabberde uiterlijke verzorging waren dikke afknappers.
Ze vond mij wel zenuwachtig ogen en een beetje onzeker.
Nja ik weet dat ik zelf ook niet de hoofdprijs ben.... maar dit gaat me toch wat te ver. Ik had verder geen verwachtingen hiervan dus ik had toch niets te verliezen.
Het voorgevoel was al niet zo goed... volgende keer luister ik daar dus ook naar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |