Precies. Dat bedoel ik. Relax, en heb maling aan wat "men van je denkt".quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:00 schreef richard_prf het volgende:
Ze zei dat ze het meest naar de ogen kijkt... vooral of die stralen of zo. zoiets ja. Ik probeer wel mijn beste glimlach op te zetten.
Maar het gaat falen dat staat al vast.
En tóch ben ik benieuwd naar het resultaat. Ze was nogal ''into you'' nietwaar? Ondanks die debiele mindgames van je. Ik zei al eerder dat als je ook maar half haar verwachtingspatroon benadert, je waarschijnlijk al safe zit.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:56 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ze weet inmiddels al dat ik lief ben.
Ik denk dat ik haar niet durf aan te kijken... niet omdat ik verlegen ben... maar omdat ze naar mijn kop moet kijken wat mij geen pretje lijkt...
Succes Richardquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:02 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dankjehier krijg ik wat meer moed van
Juist! Heerlijk, het trekt je door mooie tijden en door ellendequote:
Zij zit zelf uren van te voren zenuwachtig.. oh wat moet ik aan, oohhhh vind hij me wel leuk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:02 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dankjehier krijg ik wat meer moed van
Nou, zo is het natuurlijk wel. Richard_prf is bang dat als hij ook maar een spiertje beweegt, zijn hele fotobeeld van wat die meid voor ogen had als een kaartenhuis elkaar dondert. Omdat hij van zichzelf denkt dat ie eruitziet alsof hij een soort beroerte heeft gehad.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:17 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Zij zit zelf uren van te voren zenuwachtig.. oh wat moet ik aan, oohhhh vind hij me wel leuk.
Kijk haar wel aan in de ogen richard, dan is het done deal
Jij snapt het enigszins.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nou, zo is het natuurlijk wel. Richard_prf is bang dat als hij ook maar een spiertje beweegt, zijn hele fotobeeld van wat die meid voor ogen had als een kaartenhuis elkaar dondert. Omdat hij van zichzelf denkt dat ie eruitziet alsof hij een soort beroerte heeft gehad.
Ik denk dat in dit scenario - waarin zij hem overduidelijk ziet zitten - de enige die een leuke date voor richard_prf kan verpesten, richard_prf zelf is. Maar ja. Leg hem dat maar eens uit.
Succes!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 04:28 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Jij snapt het enigszins.
Het feit dat de zon schijnt wekt extra zenuwen op. Ik ben dan nog een stuk lelijker.
Jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:14 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
LeukVia het daten een leuk iemand tegengekomen?
Volgens mij gaat de zon pas later vandaag schijnen dus je kansen stijgen explosief.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 04:28 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Jij snapt het enigszins.
Het feit dat de zon schijnt wekt extra zenuwen op. Ik ben dan nog een stuk lelijker.
Ja Dizorn?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:41 schreef Dizorn het volgende:
Best leuk om iemand te zien kiten, moeten ze alleen niet al te enthousiast worden. En als je geluk hebt kan je meteen even spieken als ie een wetsuit aan of uit doet
Hehe.quote:
Nou nou nou.... wacht het eerst allemaal maar af. Heb je al gezoend? Heb je al over s... s... s.... *giebel* gepraat?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:47 schreef SilentChaos het volgende:
3e date was gister bij mij leukHet vordert zo goed dat ik me waarschijnlijk vrij rap weer uit kan schrijven uit dit topic
Welnee! Ook met relatie mag je hier best blijven posten hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:47 schreef SilentChaos het volgende:
3e date was gister bij mij leukHet vordert zo goed dat ik me waarschijnlijk vrij rap weer uit kan schrijven uit dit topic
had jij geen date gisteren? HOe ging dat, en qua sex verhalen nog wat gemerktquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat helpt niks in de sportschool. Of je hebt een strak shirt aan maar dat sport niet fijn.
Sowieso vind ik het wel hygiėnischer
is toch van zelf sprekend?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mannen ook grote voorkeur hoor
Hang al de hele week tegen griep aan en ik MOET gewoon weer opstap. Dus wat mij betreft... MUZIEK en DRANK!! en lekkere club muziekquote:
top man! Ben je nou gisteren heen geweest uit eindelijk dan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:47 schreef SilentChaos het volgende:
Tof voor je!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:47 schreef SilentChaos het volgende:
Dude, lees terug:quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
had jij geen date gisteren? HOe ging dat, en qua sex verhalen nog wat gemerkt
Aanvulling: Ze is een beetje alternatief, maar dat vind ik helemaal niet erg. Hebben dezelfde interesses. Ze was wat "molliger" dan verwacht, maar een beetje vlees op de bips is niet ergquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:28 schreef Vinniiee het volgende:
Date was erg gezellig! Lekker wat gedronken in het zonnetje, wat mij betreft voor herhaling vatbaar. Niet gezoend overigens, maar dat komt wellicht zeker de volgende keer.
Haha, allemaal al lang en breed uitgevoerd op date 1quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:56 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Nou nou nou.... wacht het eerst allemaal maar af. Heb je al gezoend? Heb je al over s... s... s.... *giebel* gepraat?
Fijn voor je man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |