Wij zijn er voor goede raad.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:41 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Jij zit te FOK!ken terwijl je met je date over seks praat
mannen kunnen gewoon goed multitaskenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:41 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Is ze nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:40 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Check of ze in is voor anaal. Dan is ze openminded. ()
Uhm ja i know, ik weet dat ik er beter naast op kan kruipenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:41 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dit dus. Sommige dingen zijn we wél goed inquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:43 schreef Thrar het volgende:
[..]
mannen kunnen gewoon goed multitasken
Anaal geneuq vind ze niets zegt zequote:
Vond ik ook. Ik zeg: gewoon nog een keer proberen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:45 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Advies 1: prioriteiten stellen.
En wel butt plug, maar geen anaalWeirdo
Je had haar ook pas moeten vertellen dat je FOK!-geschapen bent op het moment dat je 'm erin werkt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Anaal geneuq vind ze niets zegt ze
Maar je zou hem er wel in mogen steken en vervolgens dood stil blijven liggen...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Anaal geneuq vind ze niets zegt ze
[..]
Vond ik ook. Ik zeg: gewoon nog een keer proberen.
Dat blijktquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:46 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Maar je zou hem er wel in mogen steken en vervolgens dood stil blijven liggen...
Ik denk dat ze mij niet kan handelenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:45 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Je had haar ook pas moeten vertellen dat je FOK!-geschapen bent op het moment dat je 'm erin werkt.
Had je haar al een paar keer gedate? Update me ff met je verhaal.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat blijkt
[..]
Ik denk dat ze mij niet kan handelen![]()
Vandaag. Staat in vorige topic *zoekt*quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:48 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Had je haar al een paar keer gedate? Update me ff met je verhaal.
Aanvulling: Ze is een beetje alternatief, maar dat vind ik helemaal niet erg. Hebben dezelfde interesses. Ze was wat "molliger" dan verwacht, maar een beetje vlees op de bips is niet ergquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:28 schreef Vinniiee het volgende:
Date was erg gezellig! Lekker wat gedronken in het zonnetje, wat mij betreft voor herhaling vatbaar. Niet gezoend overigens, maar dat komt wellicht zeker de volgende keer.
Verlegen meisje?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vandaag. Staat in vorige topic *zoekt*
Online praat zegt vrij weinig, is lekker veilig.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:53 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Zou je niet zeggen als ze nu al zegt dat ze een butt plug in haar aars wil.
Je kan ook niet aan mij zien dat ik wat alternatieve rock luister, en bepaalde seksuele interesses heb. Wat hier voorbij kwam: stille wateren, ondiepe grondenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:53 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Zou je niet zeggen als ze nu al zegt dat ze een butt plug in haar aars wil.
Echte Fokker!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je kan ook niet aan mij zien dat ik wat alternatieve rock luister, en bepaalde seksuele interesses heb. Wat hier voorbij kwam: stille wateren, ondiepe gronden
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je kan ook niet aan mij zien dat ik wat alternatieve rock luister, en bepaalde seksuele interesses heb. Wat hier voorbij kwam: stille wateren, ondiepe gronden
Die kwam van mij en was juist niet positief bedoeld....quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Aangezien ik m'n "Even Jesus hates Creed" pic niet wil posten hier:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WFPB!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |