abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115427388
Mijn date van morgen gaat voor zover ik weet ook door. Begin redelijk zenuwachtig te worden maar ik probeer zoveel mogelijk een soort van 'we zien het vanzelf wel' houding aan te houden, omdat ik mezelf anders gek ga lopen maken.
Het ergste dat kan gebeuren is dat het helemaal niks is en dat we allebei snel weer naar huis gaan.
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 17:21:51 #102
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_115427564
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 17:14 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Mijn date van morgen gaat voor zover ik weet ook door. Begin redelijk zenuwachtig te worden maar ik probeer zoveel mogelijk een soort van 'we zien het vanzelf wel' houding aan te houden, omdat ik mezelf anders gek ga lopen maken.
Het ergste dat kan gebeuren is dat het helemaal niks is en dat we allebei snel weer naar huis gaan.
Goedzo, veel plezier! Is het je eerste internetdate? Teveel verwachtingen kan inderdaad killing zijn, gewoon rustig aan en niet te druk maken. Probeer er vooral al een beetje lol in te hebben :)
pi_115427844
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 17:21 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Goedzo, veel plezier! Is het je eerste internetdate? Teveel verwachtingen kan inderdaad killing zijn, gewoon rustig aan en niet te druk maken. Probeer er vooral al een beetje lol in te hebben :)
Yep, eerste keer. Dank je. :)

Het kan nooit erger zijn dan dit:
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 17:46:58 #104
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_115428196
quote:
9s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 17:33 schreef ChocolateJesus. het volgende:

[..]

Yep, eerste keer. Dank je. :)

Het kan nooit erger zijn dan dit:
Awww..George
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 17:53:39 #105
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_115428414
Date achter de rug... mixed feelings. Hebben bij haar thuis wat gedronken en zijn daarna naar de stad gereden om te lunchen. Vond het wel gezellig maar meer dan praten over koetjes en kalfjes is er niet gebeurd. Vind zelf dat ik er voor bijna 2 uur rijden wel wat meer uit had kunnen halen achteraf.

Toen ze vertelde dat het sinds 1,5 maand uit is met haar ex (relatie van 4,5 jaar) trok ik me misschien onbewust ook wel een stukje terug omdat ik dat dan wel vrij snel vind.

Misschien toch maar aanmelden in het topic: Friendzone, saaie lul :P?
Op elke fokker past een bril.
pi_115428502
Ik kan werkelijk niet wachten tot mijn date klaar is met werken. En ze moet nog tot 8 uur ;(
pi_115429618
Dinsdag een date met een meid met wie ik nu 3 weken contact heb. Ben best benieuwd. :)
Burning bridges gives you so much more
pi_115429751
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 17:53 schreef Catch_me het volgende:
Date achter de rug... mixed feelings. Hebben bij haar thuis wat gedronken en zijn daarna naar de stad gereden om te lunchen. Vond het wel gezellig maar meer dan praten over koetjes en kalfjes is er niet gebeurd. Vind zelf dat ik er voor bijna 2 uur rijden wel wat meer uit had kunnen halen achteraf.

Toen ze vertelde dat het sinds 1,5 maand uit is met haar ex (relatie van 4,5 jaar) trok ik me misschien onbewust ook wel een stukje terug omdat ik dat dan wel vrij snel vind.

Misschien toch maar aanmelden in het topic: Friendzone, saaie lul :P?
Hoe kun je dat nou NIET weten voor je gaat afspreken?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_115429827
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 18:37 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Het is ook wel eens prettig om er zonder al te veel voorkennis te gaan daten. Het moet op zich wel genoeg zijn als je weet dat ze vrij is.
That's all folks!
pi_115430167
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 18:39 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Het is ook wel eens prettig om er zonder al te veel voorkennis te gaan daten. Het moet op zich wel genoeg zijn als je weet dat ze vrij is.
Precies, als ze er niet klaar voor zou zijn dan had ze ook niet afgesproken lijkt me.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 19:00:22 #111
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_115430534
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 18:49 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Precies, als ze er niet klaar voor zou zijn dan had ze ook niet afgesproken lijkt me.
Mwah, dat klopt (in mijn ervaring) niet helemaal hoor. Mensen gaan vaak vrij snel daten als egoboost (en waarom ook niet) dus het is op zich wel handig om dat helder te hebben. Of op een ander onderwerp overgaan als "de ex" aan bod komt, kan natuurlijk ook nog ;)
pi_115430663
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 19:00 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Mwah, dat klopt (in mijn ervaring) niet helemaal hoor. Mensen gaan vaak vrij snel daten als egoboost (en waarom ook niet) dus het is op zich wel handig om dat helder te hebben. Of op een ander onderwerp overgaan als "de ex" aan bod komt, kan natuurlijk ook nog ;)
Hmm, zit wel iets in ja :P.

"Officieel" ben ik ook 2 maand single, maar ik voel me al veel langer single eigenlijk. Mijn date was ook 1,5 maand single geloof ik.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 19:04:14 #113
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_115430681
Precies, dat zegt niks. De egoboost is dan de voornaamste reden. Of ze willen gewoon weer eens ander 'vlees' in hun 'kuipje' proberen na jarenlang dezelfde maaltijd.
Gourmetten of steengrillen?
pi_115436117
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 17:46 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Awww..George
Hij heeft wel dezelfde naam.. gelukkig ben in niet klein en kalend dus er is nog hoop.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 23:33:53 #115
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_115444291
Morgen al een date met V., wordt strandweer heb ik gehoord :)
pi_115445040
quote:
6s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 23:33 schreef eefje801 het volgende:
hou op over strand :( ben net terug van Scheveningen en heb werkelijk niets gezien van het vuurwerk
pi_115445682
quote:
^O^ Heel veel plezier!!
pi_115445751
quote:
Gogo. :)
That's all folks!
  zondag 12 augustus 2012 @ 00:31:11 #119
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_115446643
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 23:50 schreef m1st1g het volgende:

[..]

hou op over strand :( ben net terug van Scheveningen en heb werkelijk niets gezien van het vuurwerk
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 00:05 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

^O^ Heel veel plezier!!
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 00:06 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Gogo. :)
Thanks!

Balen M1st1g :( Scheveningen is ook wel wat meer een trekpleister dan een strand in Noord Groningen denk ik ;)
pi_115446754
Pff alweer lang geleden.. Nieuw paar hakjes gescoord dus het is wel weer eens tijd om een date te hosselen :7

Hebben we al een beetje zin in de meet?
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_115446795
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 00:34 schreef Perzephone het volgende:
Pff alweer lang geleden.. Nieuw paar hakjes gescoord dus het is wel weer eens tijd om een date te hosselen :7

Moet lukken met meer dan 3 mannen per vrouw zaterdag ^O^
pi_115446827
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 00:34 schreef Perzephone het volgende:

hakjes bij zo'n mooie meid... die date komt zeker weten :Y

yes ik heb er zin in
  zondag 12 augustus 2012 @ 00:36:30 #123
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_115446840
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 00:35 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

pi_115447834
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 23:50 schreef m1st1g het volgende:

[..]

Zulk slecht weer is het nu toch niet?
Beetje brandweer hier in de buurt al een hele tijd. Meer niet.
Oh wacht, zal dat de vuurpijlen zijn die een andere route hebben genomen?
"Time to go clubbing. Watch out baby-seals!"
pi_115447865
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 00:35 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Dat schiet voor de mannen dus niet op.

Willen meer vrouwen zich aan melden???
  Moderator zondag 12 augustus 2012 @ 01:14:04 #126
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_115447920
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 01:11 schreef freshy98 het volgende:

[..]

Dat schiet voor de mannen dus niet op.

Willen meer vrouwen zich aan melden???
Iedere vrouw op de meet heeft minstens 3 mannen nodig, ze zijn onverzadigbaar.
What can change the nature of a man?
pi_115447940
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 01:14 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Iedere vrouw op de meet heeft minstens 3 mannen nodig, ze zijn onverzadigbaar.
hmm, goed punt.
  zondag 12 augustus 2012 @ 02:06:03 #128
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_115449124
Date 2 gehad. Was weer leuk. Iets drinken, iets actiefs, iets cultureels. :+
Was erg leuk, ze is wel wat passiever dan ik hoopte, maar goed.... heb geen klap voor mijn harses gehad. ;)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  zondag 12 augustus 2012 @ 02:12:41 #129
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_115449337
quote:
V? Veel plezier!
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  zondag 12 augustus 2012 @ 02:12:57 #130
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_115449349
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 02:06 schreef -Splash- het volgende:
Date 2 gehad. Was weer leuk. Iets drinken, iets actiefs, iets cultureels. :+
Was erg leuk, ze is wel wat passiever dan ik hoopte, maar goed.... heb geen klap voor mijn harses gehad. ;)
Mooi man, welke is dit?
  zondag 12 augustus 2012 @ 02:14:21 #131
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_115449402
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 18:37 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

"Hey, hoe lang is het al uit met je vorige vriend? En wat doe je morgen?"

Ik weet het ook niet hoor.... ;) Van sommige wel, maar mensen die gelijk over hun ex beginnen die zijn er nog niet overheen en dan heb ik liever dat ze dat wel zijn.
  zondag 12 augustus 2012 @ 02:16:02 #132
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_115449469
quote:
14s.gif Op zondag 12 augustus 2012 02:12 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Mooi man, welke is dit?
Eh.... dit is.... degene waarmee ik de vorige date 6 uur bezig was. En nu.... ook. :P Erg mooie meid, lekker sportief (zelfs een klein sixpackje... moet je daar als man geïntimideerd van raken? Sterke vrouwen toch?)
pi_115450896
Ik ben ook weer terug en het was een behoorlijke teleurstelling.

Ik reed dus naar centraal station Eindhoven en zij zou daar met de trein komen. Beide keurig op tijd op de afgesproken plek.
Kennis gemaakt met haar en mijn eerste gedachtes waren niet bepaald positief. Haar kleding was niet om over naar huis te schrijven evenals haar uiterlijke verzorging. Ze had ook nog eens een onaangename geur bij zich. Haar onverschillige uitstraling en ongeïnteresseerde blik maakte het plaatje compleet. Ze deed geen enkele moeite om er een beetje leuk uit te zien.

We gingen wat drinken en haar houding was dramatisch. Ze hing ongeïnteresseerd gebogen in haar stoel en keek mij nauwelijks aan tijdens het gesprek. Ze praatte gewoon in de open lucht. Ik vermoed dat ze verlegen was of zo.

Daarna na een film geweest.... dat was het hoogtepunt wel van de avond.

Helaas reden de treinen niet meer toen de film voorbij was en was ik dus gedwongen om haar naar huis te rijden. Normaal vind ik zoiets helemaal niet erg, maar in dit geval wilde ik liever zo snel mogelijk van haar af. Ze gaf me nog wel 50 euro omdat ze het zo aardig vond dat ik haar terug bracht en voor benzine kosten... wilde het eigenlijk niet aannemen maar ze stond erop.

Uurtje later waren we bij haar huis, ze probeerde me nog naar binnen te lokken... dat het eigenlijk te laat en gevaarlijk was om zo laat nog naar huis te rijden.
Ik zei dat ik het geen probleem vond en dat het me verstandig leek om naar huis te gaan omdat het slechts de eerste date was. Dat kon ze wel begrijpen... maar ze wilde nog wel even knuffelen.
Ik had daar geen zin in en wilde het ook niet, probeerde haar te ontwijken maar het was al te laat.
Ik voelde er helemaal niks bij, totaal geen klik of zo.

Ze belde me 2 uur later nog op toen ik eindelijk thuis was... dat ze het zo gezellig vond, en dat ik zo lief en sexy ben en dat ze me dood wilde knuffelen maar het niet durfde.
Ze vond het wel wat vreemd dat ik tijdens het knuffelmoment van haar wegliep en haar van mij afduwde.

Ze heeft wel een leuk hoofd.... maar die uitstraling,onaangename geur, en belabberde uiterlijke verzorging waren dikke afknappers.

Ze vond mij wel zenuwachtig ogen en een beetje onzeker.

Nja ik weet dat ik zelf ook niet de hoofdprijs ben.... maar dit gaat me toch wat te ver. Ik had verder geen verwachtingen hiervan dus ik had toch niets te verliezen.
Het voorgevoel was al niet zo goed... volgende keer luister ik daar dus ook naar.
pi_115451286
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 03:11 schreef richard_prf het volgende:

Ik reed dus naar centraal station Eindhoven en zij zou daar met de trein komen. Beide keurig op tijd op de afgesproken plek.
Kennis gemaakt met haar en mijn eerste gedachtes waren niet bepaald positief. Haar kleding was niet om over naar huis te schrijven evenals haar uiterlijke verzorging. Ze had ook nog eens een onaangename geur bij zich. Haar onverschillige uitstraling en ongeïnteresseerde blik maakte het plaatje compleet. Ze deed geen enkele moeite om er een beetje leuk uit te zien.

We gingen wat drinken en haar houding was dramatisch. Ze hing ongeïnteresseerd gebogen in haar stoel en keek mij nauwelijks aan tijdens het gesprek. Ze praatte gewoon in de open lucht. Ik vermoed dat ze verlegen was of zo.

Helaas reden de treinen niet meer toen de film voorbij was en was ik dus gedwongen om haar naar huis te rijden. Normaal vind ik zoiets helemaal niet erg, maar in dit geval wilde ik liever zo snel mogelijk van haar af. Ze gaf me nog wel 50 euro omdat ze het zo aardig vond dat ik haar terug bracht en voor benzine kosten... wilde het eigenlijk niet aannemen maar ze stond erop.

Uurtje later waren we bij haar huis, ze probeerde me nog naar binnen te lokken... dat het eigenlijk te laat en gevaarlijk was om zo laat nog naar huis te rijden.
Ik zei dat ik het geen probleem vond en dat het me verstandig leek om naar huis te gaan omdat het slechts de eerste date was. Dat kon ze wel begrijpen... maar ze wilde nog wel even knuffelen.
Ik had daar geen zin in en wilde het ook niet, probeerde haar te ontwijken maar het was al te laat.

Ze belde me 2 uur later nog op toen ik eindelijk thuis was... dat ze het zo gezellig vond, en dat ik zo lief en sexy ben en dat ze me dood wilde knuffelen maar het niet durfde.
Ze vond het wel wat vreemd dat ik tijdens het knuffelmoment van haar wegliep en haar van mij afduwde.

Ze heeft wel een leuk hoofd.... maar die uitstraling,onaangename geur, en belabberde uiterlijke verzorging waren dikke afknappers.

Nja ik weet dat ik zelf ook niet de hoofdprijs ben.... maar dit gaat me toch wat te ver. Ik had verder geen verwachtingen hiervan dus ik had toch niets te verliezen.
Het voorgevoel was al niet zo goed... volgende keer luister ik daar dus ook naar.
Helaas pindakaas. Op naar de volgende en nu geen gezeur meer over dat je nooit een date hebt gehad en te lelijk bent om te daten.

Je voorgevoel was niet goed om hele andere redenen. Zoals ik jou hoor praten over jezelf en daten gaat jou voorgevoel ook nooit goed zijn :N
  Moderator zondag 12 augustus 2012 @ 03:56:52 #135
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_115451841
Rollen omgedraaid he Richard, en jij je maar ziekelijk druk maken ;)
pi_115451901
Overmorgen weer een date , eerste poging was niks geworden nu een ander meisje.. kijken of dit wat word :p
pi_115452170
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 04:00 schreef Koniomi het volgende:
Overmorgen weer een date , eerste poging was niks geworden nu een ander meisje.. kijken of dit wat word :p
Veel plezier alvast ^O^
Denk ook niet dat je gelijk kan verwachten dat het direct raak is. Geniet gewoon van het daten en zorg dat je steeds een leuke dag/avond hebt.
  Moderator zondag 12 augustus 2012 @ 04:23:46 #138
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_115452336
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 04:13 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Veel plezier alvast ^O^
Denk ook niet dat je gelijk kan verwachten dat het direct raak is. Geniet gewoon van het daten en zorg dat je steeds een leuke dag/avond hebt.
Dat is de beste instelling, dan ben je ook veel leuker.
pi_115452471
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 03:28 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Helaas pindakaas. Op naar de volgende en nu geen gezeur meer over dat je nooit een date hebt gehad en te lelijk bent om te daten.

Je voorgevoel was niet goed om hele andere redenen. Zoals ik jou hoor praten over jezelf en daten gaat jou voorgevoel ook nooit goed zijn :N
Om een of andere reden willen ze alleen maar ONS. Verder niks.
pi_115452505
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 03:56 schreef Coco98 het volgende:
Rollen omgedraaid he Richard, en jij je maar ziekelijk druk maken ;)
Is al een keer eerder gebeurd dat de rollen omgedraaid waren.

Ik snap niet dat er mensen zijn die mij er aantrekkelijk vinden uitzien. Ik kan dat nooit begrijpen en dat zal waarschijnlijk altijd zo blijven.
Bleh ik haat het hoe ik eruit zie...maar blijkbaar zien anderen dat dus anders.
pi_115452518
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 04:32 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Om een of andere reden willen ze alleen maar ONS. Verder niks.
Als je echt zo lelijk zou zijn zouden ze dat juist niet willen. Trek daar je voordeel uit, iets meer zelfvertrouwen en dan komt het echt ooit goed. Verwacht het niet alleen morgen al. Geniet lekker van alles wat je kunt en wil krijgen...
pi_115452633
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 04:34 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Is al een keer eerder gebeurd dat de rollen omgedraaid waren.

Ik snap niet dat er mensen zijn die mij er aantrekkelijk vinden uitzien. Ik kan dat nooit begrijpen en dat zal waarschijnlijk altijd zo blijven.
Bleh ik haat het hoe ik eruit zie...maar blijkbaar zien anderen dat dus anders.
En dat straal je dus ook uit. Jammer wel, want jouw uiterlijk is niet de deal breaker.

Maar goed, dit is jou vaak verteld geloof ik. :').

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2012 04:43:39 ]
pi_115452706
Haha, richard_pdf is zo pretty dat hij alleen 'oppervlakkige' dames aantrekt :D. Komt volgens mij maar heel weinig voor dat mannen daarover klagen. :'). 'ze zien me als een lustobject, wee' :')
pi_115452735
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 04:47 schreef Charcot het volgende:
Haha, richard_pdf is zo pretty dat hij alleen 'oppervlakkige' dames aantrekt :D. Komt volgens mij maar heel weinig voor dat mannen daarover klagen. :'). 'ze zien me als een lustobject, wee' :')
Nja, als je op zoek bent naar meer (serieuze relatie) is dat toch begrijpelijk?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2012 04:49:31 ]
pi_115452842
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 04:49 schreef zarGon het volgende:

[..]

Nja, als je op zoek bent naar meer (serieuze relatie) is dat toch begrijpelijk?
Natuurlijk is dat begrijpelijk, maar heb nog nooit meegemaakt dat mannen dan juist niet denken van 'ok, leuke/leerzame avond gehad, jammer dat er niet meer inzit'. Verder is het ook deels afhankelijk van hoe jij je intenties naar de ander toe communiceert. Heb daar verder ook alleen maar vrouwen over horen klagen ('ze kijken alleen naar mijn uiterlijk'). Als er al over geklaagd wordt, dan. :P
pi_115452888
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2012 04:54 schreef Charcot het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat begrijpelijk, maar heb nog nooit meegemaakt dat mannen dan juist niet denken van 'ok, leuke/leerzame avond gehad, jammer dat er niet meer inzit'. Verder is het ook deels afhankelijk van hoe jij je intenties naar de ander toe communiceert. Heb daar verder ook alleen maar vrouwen over horen klagen ('ze kijken alleen naar mijn uiterlijk'). Als er al over geklaagd wordt, dan. :P
Richard klaagt meer over zijn uiterlijk dan menig vrouw. Denk juist dat hij dit gewoon moet zien als een positieve ervaring ipv het gelijk weer in het negatieve te trekken. Daar is hij goed in en verpest hij het mee voor zichzelf. Als zij wel leuk genoeg was geweest dan had hij wel iets anders gehad om over te klagen.
pi_115452984
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2012 04:57 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Richard klaagt meer over zijn uiterlijk dan menig vrouw. Denk juist dat hij dit gewoon moet zien als een positieve ervaring ipv het gelijk weer in het negatieve te trekken. Daar is hij goed in en verpest hij het mee voor zichzelf. Als zij wel leuk genoeg was geweest dan had hij wel iets anders gehad om over te klagen.
Oh, wat dat betreft komt hij over als de mannelijke versiw van het onzekere tienermeisje. :P Lees hier weleens mee en de negativiteit is de grootste afknapper, denk ik. Mensen willen over het algemeen gewoon lol hebben. Positiviteit om zich heen. Een fijne aanvulling. Jammer dat het meisje geen relatiemateriaal is in de ogen van richard_pdf en het kan gebeuren dat intenties niet met elkaar overeenkomen. Dat hoeft geen ramp te zijn. Zoals dat nu niet het geval is. Hij heeft er iets van geleerd (hoop ik?) en heeft er een compliment aan overgehouden.
  zondag 12 augustus 2012 @ 08:09:18 #148
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_115454160
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 04:42 schreef zarGon het volgende:

[..]

En dat straal je dus ook uit. Jammer wel, want jouw uiterlijk is niet de deal breaker.

Maar goed, dit is jou vaak verteld geloof ik. :').
Geef die jongen nou geen aandacht. Hij weet het best maar wil zijn act gewoon doorzetten. Zo blijft hij b ezig.
pi_115454610
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 03:11 schreef richard_prf het volgende:

Sorry hoor..geloof de ballen van die verhalen van richard.... :X
  zondag 12 augustus 2012 @ 09:37:37 #150
497 Maja
Ja denk!?!
pi_115454752
Je zou denken dat Richard in de zevende hemel zou moeten zien als hij lief en sexy wordt genoemd, na het lezen van zijn eerdere verhalen... Zou toch een boost aan zelfvertrouwen moeten geven.

Je hebt er in ieder geval nog ¤ 50,- aan overgehouden ;)
  zondag 12 augustus 2012 @ 09:45:21 #151
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_115454815
Nouja zevende hemel, hij had wel een date met Ramona van Zanger Rinus heb ik het idee. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_115454896
Zou vandaag eerste date hebben na drie weken smsen, is ze ziek ;(
  zondag 12 augustus 2012 @ 10:09:43 #153
497 Maja
Ja denk!?!
pi_115455054
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 09:45 schreef Silenus het volgende:
Nouja zevende hemel, hij had wel een date met Ramona van Zanger Rinus heb ik het idee. :')
Maar hij omschrijft zichzelf als Rinus... ;( :X

Ze had een leuk koppie zei hij :)
  zondag 12 augustus 2012 @ 10:17:46 #154
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_115455171
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 09:54 schreef nelisr het volgende:
Zou vandaag eerste date hebben na drie weken smsen, is ze ziek ;(
Ziek of "ziek"? :7
Op elke fokker past een bril.
pi_115455225
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 10:17 schreef Catch_me het volgende:

[..]

Ziek of "ziek"? :7
Ik geef haar de voordeel van de twijfel aangezien het geloofwaardig overkwam en ze nog steeds nonstop smst, moet wel zeggen dat ik haar heel leuk vind anders had ik er gelijk voor bedankt.
pi_115455363
Aah zo zenuwachtig nu. Ik moet op z'n laatst over een uur weg. Heel mijn sexy body trilt van de zenuwen en alles, zo stom. :')
  zondag 12 augustus 2012 @ 10:36:37 #157
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_115455418
quote:
11s.gif Op zondag 12 augustus 2012 10:33 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Aah zo zenuwachtig nu. Ik moet op z'n laatst over een uur weg. Heel mijn sexy body trilt van de zenuwen en alles, zo stom. :')
haha! veel plezier!
  zondag 12 augustus 2012 @ 10:37:45 #158
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_115455437
Hier ook al afzegging..Na ja, sliep toch laat door een housewarmingfeestje van de overburen dus kan ik er zo nog even induiken ;)

Of gewoon lekker naar het strand gaan

[ Bericht 11% gewijzigd door eefje801 op 12-08-2012 11:18:49 ]
pi_115458349
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 11:47 schreef SilentChaos het volgende:
3e date was gister bij mij leuk :) Het vordert zo goed dat ik me waarschijnlijk vrij rap weer uit kan schrijven uit dit topic :@
Fijn voor je man!
Wat hebben jullie gedaan?
pi_115458446
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 19:00 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ex-en is ook niet echt een onderwerp wat ik snel zou aansnijden hoor.
Je hoeft niet alles van te voren al te weten van de ander.
Gewoon lekker in het hier en nu leven.
pi_115458912
Ik vind zo laat afzeggen altijd beledigend :@ Hallo, ik "reserveer" toch ook tijd voor jou, nu zit ik met een "gat" in mijn planning!

Is dat heel ouderwets?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_115459033
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 13:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind zo laat afzeggen altijd beledigend :@ Hallo, ik "reserveer" toch ook tijd voor jou, nu zit ik met een "gat" in mijn planning!

Is dat heel ouderwets?
Nee, dat heet fatsoen. Gefeliciteerd, je hebt het! ^O^
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
pi_115459113
Zondagmiddagvraag.
Wat is de leukste date die je gehad hebt?
Wat zijn jullie toen wezen doen, hoe verliep die date en wat maakte de date zo leuk?

[ Bericht 1% gewijzigd door dyna18 op 12-08-2012 13:31:19 ]
pi_115459554
quote:

Is dat heel ouderwets?
Mee eens. Tenzij je met 40 graden koorts op bed ligt, of een dierbare is overleden, vind ik het eigenlijk not done dat je de dezelfde dag of een dag van te voren afzegt. Dan moet je wel heel leuk zijn wil ik daarna nog met je daten.

quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 13:10 schreef dyna18 het volgende:
Zondagmiddagvraag.
Wat zijn jullie toen wezen doen, hoe verliep die en wat maakte de date zo leuk?
Mijn derde internetdate. We zouden gaan schaatsen, maar er was bij hem ingebroken die nacht. Hij heeft niet afgezegd, maar we zijn niet wezen schaatsen zodat hij zijn huis kon opruimen, zaken met de politie kon regelen. We zijn uit eten geweest en hebben een borrel gedronken.
Het voelde gelijk heel vertrouwd met hem. We hebben dingen gedeeld die we beide niet snel op een eerste date zouden delen...maar hebben vooral dubbel gelegen van het lachen. eerste keer weer in een behoorlijke tijd dat de tranen mij in de ogen stonden en we zo de slappe lach hadden. Erg gezellig :D
pi_115459576
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 13:10 schreef dyna18 het volgende:
Zondagmiddagvraag.
Wat zijn jullie toen wezen doen, hoe verliep die en wat maakte de date zo leuk?
Een Walking Dead marathon, met veel drank en seks. *O*
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_115459659
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 13:23 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Een Walking Dead marathon, met veel drank en seks. *O*
My favorite combination 'horror' and seks. :9~
pi_115459685
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 13:26 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

My favorite combination 'horror' and seks. :9~
Marathon doen? :7
pi_115459764
quote:
6s.gif Op zondag 12 augustus 2012 13:27 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Marathon doen? :7
:Y Ik heb de serie nog steeds niet gezien ;)
pi_115459904
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 13:29 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

:Y Ik heb de serie nog steeds niet gezien ;)
Dat treft. Ik ben hem aan het herzien vanaf seizoen 1, aangezien ik nogal wat...gemist heb vanwege activiteiten tussendoor bij de eerste kijkbeurt zou je kunnen zeggen. Je stapt dus net op tijd in. ;)
pi_115459944
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 13:32 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dat treft. Ik ben hem aan het herzien vanaf seizoen 1, aangezien ik nogal wat...gemist heb vanwege activiteiten tussen door zou je kunnen zeggen. Je stapt dus net op tijd in. ;)
*O* Bof ik even :P
pi_115460045
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 13:33 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

*O* Bof ik even :P
Klopt. 8-) Al gaat dat ongetwijfeld weer van alles missen worden qua scenes.
  zondag 12 augustus 2012 @ 13:37:38 #172
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_115460111
quote:

Is dat heel ouderwets?
Ja en nee. Het is jammer natuurlijk maar afspraak van volgende week staat nog en deze was spontaan gisteren gemaakt. Een gat in mijn planning kan ik wel vrij snel om buigen naar: tijd voor iets anders leuks! of gewoon lekker lummelen.

en ik hoef geen: beterschap! op facebook te pleuren want hij heeft het zelf al openbaar gemaakt :P
  zondag 12 augustus 2012 @ 13:38:12 #173
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_115460138
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 17:10 schreef SilentChaos het volgende:

Ook_gek: Ben met haar uit eten geweest op het Plein en daarna hebben we een drankje gedaan in de Zwarte Ruiter (waar het vorige week allemaal is begonnen :9)
Waar kan je lekker eten op het plein? Bij cloos? Ik eet nooit op het plein. Ben wel benieuwd!

En de zwarte ruiter.... niet mijn tent. Dan liever de boterwaag an de overkant. Of die cocktail bar stukje verder op naast de zwarte ruiter :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 12 augustus 2012 @ 13:40:05 #174
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_115460224
Mijn leukste eerste date was lekker eten en daarna salsa dansen met een zeer goede danser :)

Oh en the Walking Dead, het begon zo goed..ik volg het niet meer, is het nog wat? (OT I know)
pi_115460229
Wel iets buiten het centrum, maar bij Cornerhouse De Stoof (halte Conradkade, RR3) kun je ook erg goed eten.
pi_115460245
Mijn leukste date was gewoon dronken worden in een kroeg. Met de juiste persoon hoeft het allemaal niet ingewikkeld imo. Dan lul je gewoon de hele avond vol.
pi_115460247
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 13:40 schreef eefje801 het volgende:
Mijn leukste eerste date was lekker eten en daarna salsa dansen met een zeer goede danser :)

Oh en the Walking Dead, het begon zo goed..ik volg het niet meer, is het nog wat? (OT I know)
Seizoen twee vond ik zelf ook erg goed.
  zondag 12 augustus 2012 @ 13:42:06 #178
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_115460294
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 13:40 schreef freshy98 het volgende:

[..]

Seizoen twee vond ik zelf ook erg goed.
Ik vond die vrouwen allemaal zo irritant, zijn ze al opgegeten? :P
  zondag 12 augustus 2012 @ 13:42:46 #179
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_115460316
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 13:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn leukste date was gewoon dronken worden in een kroeg. Met de juiste persoon hoeft het allemaal niet ingewikkeld imo. Dan lul je gewoon de hele avond vol.
ik lul met jou de hele avond vol zonder 1 druppel drank :*
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_115460343
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 13:42 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ik lul met jou de hele avond vol zonder 1 druppel drank :*
Maar... drank... -O-
pi_115460411
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 13:42 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik vond die vrouwen allemaal zo irritant, zijn ze al opgegeten? :P
Dat ga ik niet verklappen natuurlijk ;-)
  zondag 12 augustus 2012 @ 13:45:49 #182
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_115460416
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 13:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Da's ook wel weer zo, al is een activiteit af en toe ook leuk.
  zondag 12 augustus 2012 @ 13:45:51 #183
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_115460417
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 13:43 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Maar... drank... -O-
ja tuurlijk doen we drank, maar ik geef maar aan dat ik het niet nodig heb om leuk te kunnen praten met jou! O+
pi_115460446
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 13:45 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ja tuurlijk doen we drank, maar ik geef maar aan dat ik het niet nodig heb om leuk te kunnen praten met jou! O+
Oh ik heb het wel nodig om leuk te praten met jou hoor. Ben ik heel eerlijk in *O*

:D
  zondag 12 augustus 2012 @ 13:47:25 #185
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_115460468
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 13:46 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Oh ik heb het wel nodig om leuk te praten met jou hoor. Ben ik heel eerlijk in *O*

:D
binnen paar min ben jij op je gemakje en komt alles goed!
  zondag 12 augustus 2012 @ 13:49:19 #186
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_115460525
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 12:51 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Ex-en is ook niet echt een onderwerp wat ik snel zou aansnijden hoor.
Je hoeft niet alles van te voren al te weten van de ander.
Gewoon lekker in het hier en nu leven.
Nee, ga er ook niet voor zitten om dat te vragen maar dat gaat vanzelf wel eens in het gesprek. Of je vraagt elkaar hoe lang je vrijgezel bent. Ik heb het ook wel eens andersom hoor, ben nu een tijdje vrijgezel en daar krijg je ook wisselende reacties op.
pi_115460666
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 13:49 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Nee, ga er ook niet voor zitten om dat te vragen maar dat gaat vanzelf wel eens in het gesprek. Of je vraagt elkaar hoe lang je vrijgezel bent. Ik heb het ook wel eens andersom hoor, ben nu een tijdje vrijgezel en daar krijg je ook wisselende reacties op.
"Zo'n leuke meid als jij!!"

:') :') :')
  zondag 12 augustus 2012 @ 13:59:07 #188
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_115460802
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 13:54 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

"Zo'n leuke meid als jij!!"

:') :') :')
ha ha..juist! Zooooo afgezaagd :P Ik zeg dan meestal maar: Ja, ik snap het zelf ook niet!
pi_115460880
quote:
12s.gif Op zondag 12 augustus 2012 13:59 schreef eefje801 het volgende:

[..]

ha ha..juist! Zooooo afgezaagd :P Ik zeg dan meestal maar: Ja, ik snap het zelf ook niet!
Probleem is cupido schiet altijd mis bij mij :( Stomme cupido
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_115461074
pi_115461174
  zondag 12 augustus 2012 @ 14:11:22 #192
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_115461257
quote:
pi_115461275
quote:
Dat is de gecensureerde versie! :(
pi_115461338
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 14:11 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Het is zondag GVD dan mag je niet aan onzedelijke dingen denken bovendien is het Ramadan dus een beetje respect voor de gelovige medemens.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_115461350
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 14:11 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Helaas wel ja :-(
  zondag 12 augustus 2012 @ 16:34:27 #196
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_115466148
Natuurlijk geheel ontopic, maar ik zou echt niet in 't bijzonder op Closer willen neuken. Is dat puur om die twee zinnetjes dat mensen dat een fijn liedje vinden? :{
WFPB!
pi_115470726
Krijg net een berichtje op relatieklik van een leuke dame met een 06 nummer en of ik even contact met haar op wil nemen om iets af te spreken.

't moet niet gekker worden, straks val ik nog in de smaak bij dames _O-
pi_115471372
Lekker dan. Weekje geleden date gepland, maar doordat iemand levensmoe was en voor de trein sprong waar ik in zat was ik meer dan een uur te laat. En nu negeert ze me :') Zegt ook weer genoeg.
pi_115471471
Als iemand dat al aangrijpt om te negeren, nou inderdaad! :')
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')