Vind ik het toch belangrijker om fris te ruikenquote:
Mannen ook grote voorkeur hoorquote:
Bijhouden ok, kaalquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mannen ook grote voorkeur hoor
Geeft niets man, ik kan er wel om lachen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:28 schreef Dizorn het volgende:
En TechnoKon even niets beters verzinnen maar hé, het heeft aanspraak. Nu hoeft niemand zich af te vragen waarom ik succesvol dater ben
of je draagt gewoon een t-shirtquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:31 schreef Vinniiee het volgende:
Ik scheer ook mijn oksels. Niets ranzigers dan tegen harige oksels aankijken (in de sportschool)
Waarom ben jij een succesvol dater?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:28 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Vind ik het toch belangrijker om fris te ruiken
En TechnoKon even niets beters verzinnen maar hé, het heeft aanspraak. Nu hoeft niemand zich af te vragen waarom ik succesvol dater ben
Dat helpt niks in de sportschool. Of je hebt een strak shirt aan maar dat sport niet fijn.quote:
Dat is een misvatting. Het al dan wel of niet hebben van haar heeft niets met hygiëne te maken, maar goed.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:33 schreef Vinniiee het volgende:
Dat helpt niks in de sportschool. Of je hebt een strak shirt aan maar dat sport niet fijn.
Sowieso vind ik het wel hygiënischer
Ik vind van wel. Sowieso sport ik wel met een tshirt, want met mijn bouw ziet een hemd er niet uitquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is een misvatting. Het al dan wel of niet hebben van haar heeft niets met hygiëne te maken, maar goed.
Da's louter een kwestie van wassen. Geschoren mensen die zich niet wassen stinken net zo hard.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:35 schreef Vinniiee het volgende:
Ik vind van wel. Sowieso sport ik wel met een tshirt, want met mijn bouw ziet een hemd er niet uit
Inderdaad , net als besneden zijn.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is een misvatting. Het al dan wel of niet hebben van haar heeft niets met hygiëne te maken, maar goed.
Omdat ik met één TT in zo'n korte tijd zoveel reacties kan uitlokken, natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:33 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Waarom ben jij een succesvol dater?
Vroeg ik mij even af...
Ok, heb je misschien toch wel een punt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Da's louter een kwestie van wassen. Geschoren mensen die zich niet wassen stinken net zo hard.
Klopt, voor de hygiëne hoef je je niet te besnijden imo.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:37 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Inderdaad , net als besneden zijn.
Ahh, duidelijk. gesproken als een succesvolle daterquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:38 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Omdat ik met één TT in zo'n korte tijd zoveel reacties kan uitlokken, natuurlijk.
Oh en misschien omdat geen enkele van mijn dates vervelend waren.
En het hebben van haar heeft in zoverre met hygiëne te maken, dat je er misschien net iets beter op moet letten dat je fris ruikt als je wél haar hebt. Maar dat moet je net zo goed als je scheert dus mja
Check of ze in is voor anaal. Dan is ze openminded. (quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ok, heb je misschien toch wel een punt.
[..]
Klopt, voor de hygiëne hoef je je niet te besnijden imo.
Overigens, mijn date die zogenaamd over seks wilde praten gaat nu ongeveer helemaal los XD
Jij zit te FOK!ken terwijl je met je date over seks praatquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ok, heb je misschien toch wel een punt.
[..]
Klopt, voor de hygiëne hoef je je niet te besnijden imo.
Overigens, mijn date die zogenaamd niet over seks wilde praten gaat nu ongeveer helemaal los XD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |