Oh maar dat moet ook soms tegen leerlingen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wist ik wel hoor. Toch kan ik mij kokje wel als bulderend kokje inbeelden![]()
Whehehe en daar ga je door kuchen?quote:
quote:
niet alleen tegen leerlingenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh maar dat moet ook soms tegen leerlingen.![]()
[..]
Whehehe en daar ga je door kuchen?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zat rustig te wachten tot iemand de lapo pakte.
quote:
ik overtuig alleen met goede argumentenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Eigenlijk zou ik je zo best eens willen zien in combi met mijn zusters
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik overtuig alleen met goede argumenten
Dat geloof ik.quote:
Je zusters moeten niet zeiken en zelf eens wat meer doen!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ja, mij heb je overtuigd, mijn zusters vinden dat je een slechte invloed op mij hebt
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat geloof ik.Als ik in jou keuken uiensoep had gemaakt zoals ik laatst hier deed kon ik denk ik ook de volle laag krijgen.
Hij was ook niet te vreten.
ik heb ook zo mijn momentenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat geloof ik.Als ik in jou keuken uiensoep had gemaakt zoals ik laatst hier deed kon ik denk ik ook de volle laag krijgen.
Hij was ook niet te vreten.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je zusters moeten niet zeiken en zelf eens wat meer doen!
Alles ging goed tot ik ging afblussen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]die soep zag er ook niet smakelijk uit
Je opa zou zich bijna omdraaien
kan best met donker bier, als je maar niet teveel gebruiktquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Alles ging goed tot ik ging afblussen.1 ding doe dat nooit met bier als je een lekkere uiensoep wil hebben.
Meestal gaan mn ingevingen wel goed maar deze was duidelijk een faal!
Joh, jij vergeet toch alleen brood te bestellenquote:
Ik zeg Vooral Doorgaan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Zeiken doen ze toch wel, en ik blijf gewoon lekker leuke dingen doen met leuke mensen die een 'slechte' invloed op mij hebben
T was pils en 1 heel flesje.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan best met donker bier, als je maar niet teveel gebruikt
Nee hoor, laat het alleen laat bezorgen, alles dagversquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Joh, jij vergeet toch alleen brood te bestellen
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
Nee hoor, laat het alleen laat bezorgen, alles dagvers
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
Nee hoor, laat het alleen laat bezorgen, alles dagvers
Uiensoep afblussen met pilsquote:
Ja ik had al teveel gezopen en toen kreeg ik dat idee.quote:
Leermomentjequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ik had al teveel gezopen en toen kreeg ik dat idee.Duidelijk niet t beste idee. Of misschien niet slecht maar ik had er niet zoveel in moeten doen.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:04 schreef Outpost76 het volgende:
Oh ik heb misschien een perfect iemand gevonden voor mn appelboom!Ze moet nog met moeders overleggen maar t is iig wel een tuinliefhebster en heeft een moeder die veel weet en kan op t gebied van tuinieren.
Daarnaast woont ze zowat om de hoek.
Gewoon op een flinke pot met aarde strooien (bovenste laag aarde niet aanduwen) en uiteraard water geven.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik moet het vingerhoedskruid nog steeds planten. Maar heb vanavond de nog levende zonnebloemen wel weer een sloot water gegeven. Was er gister weer bij ingeschoten
Dat is een goeie tip. Of kan ik ze direct buiten zetten? Meestal begin ik met opkweken in de keuken namelijk. Als ze direct buiten kunnen dan is het kattenverhaal nu nog geen probleem.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gewoon op een flinke pot met aarde strooien (bovenste laag aarde niet aanduwen) en uiteraard water geven.Zal je trouwens ook nog wat 1e jaars plantjes opsturen anders duurt t nog 2 jaar voor je er van kan genieten. Let trouwens wel op je katten want vingerhoedskruid is giftig!! Goed afschermen met kippen gaas oid dus.
Deze kunnen meteen buiten gezaaid worden. Gewoon op wat aarde strooien is genoeg. Ze vermeerderen zich hier nl als een malle en ik doe er niets voor.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is een goeie tip. Of kan ik ze direct buiten zetten? Meestal begin ik met opkweken in de keuken namelijk. Als ze direct buiten kunnen dan is het kattenverhaal nu nog geen probleem.
Zou je volgend jaar ook eens mee kunnen denken aan een oplossing zodat de katten wél naar buiten kunnen?
Ik zal ze dan direct buiten zaaienquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Deze kunnen meteen buiten gezaaid worden. Gewoon op wat aarde strooien is genoeg. Ze vermeerderen zich hier nl als een malle en ik doe er niets voor.
Daar wil ik nu ook al over nadenken hoor. Geef maar eens wat foto's van je balkon en de randen om en boven je balkon.Als ik dan volgend jaar langs kom kunnen we t meteen regelen.
Edit :
Al wil ik ook eerder langs komen om dat te regelen.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:28 schreef superkokje het volgende:
heb even gewacht, maar ze hebben gewonnen![]()
![]()
![]()
quote:
Maak maar eens wat foto's idd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zal ze dan direct buiten zaaien
Ik zal eens wat foto's maken van het balkon. Zit met alluminium pui en daar mag je niet in boren.
Volgend jaar is vroeg genoeg hoor
Dank daarvoor!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:28 schreef superkokje het volgende:
heb even gewacht, maar ze hebben gewonnen![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dank daarvoor!![]()
![]()
![]()
![]()
Goud voor de dames!
![]()
![]()
![]()
Nu morgen de mannen nog.
Ik zal van het weekend even foto's maken. En kan je ook een scan van de bouwtekening (met maatvoering) toesturen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Maak maar eens wat foto's idd.Niet boren betekend niet dat t niet mogelijk is dus ik is benieuwd.
Het zou heerlijk zijn als ze nu al naar buiten kunnen toch? Zomer, herfst of winter maakt voor een kat niet echt veel uit.Wodan heeft 2 jaar terug ook voor het eerst in zn leven sneeuw gevoeld.
Zo een scan kan ik niet veel mee.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zal van het weekend even foto's maken. En kan je ook een scan van de bouwtekening (met maatvoering) toesturen.
Duveltje kwam wel buiten, maar die was niet zo springerig en achter de vogels aanzitten.
Het is dat ik daar geen filmje van heb, maar die kop van Duveltje toen die voor het eerst in de sneeuw kwam
Duveltje zette een pootje in de sneeuw. Trok hem snel terug schudde de sneeuw ervanaf en je zag haar echt kijken WTF. Andere pootje erbij, zelfde ritueel. Snel rennen naar de andere kant van het balkon. Weer zo kijken WTFquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo een scan kan ik niet veel mee.Ik heb foto's nodig om een duidelijk beeld te maken hoe het bij jou is zodat ik een oplossing kan bedenken.
Jammer dat je dat niet hebt idd.Had t graag gezien. Wodan wist na 1 pootje in t sneeuw niet hoe snel hij rechts om keert moest maken.
Ook daar heb ik geen foto van helaas. Wel van zn poot afdruk in de sneeuw. Dat er daarna geen een meer volgt zegt eigenlijk genoeg.
Whahahahahaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Duveltje zette een pootje in de sneeuw. Trok hem snel terug schudde de sneeuw ervanaf en je zag haar echt kijken WTF. Andere pootje erbij, zelfde ritueel. Snel rennen naar de andere kant van het balkon. Weer zo kijken WTFHeel behoedzaam teruglopen naar het midden van het balkon, en zich daar plots op haar zij laten vallen en in de sneeuw rollen
En toen heel snel naar binnen sprinten en bovenop mij springen
Daarom zeg ik, jammer dat ik daar geen filmpje van gemaakt heb. Duveltje was ook zoquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
WhahahahahaDat had ik graag gezien!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mams, met links tjabba, midden luna en rechts mickey
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
Ow trouwens zag dat ik deze wel online hebdas een flinke pan volSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mams, met links tjabba, midden luna en rechts mickey![]()
Je was te laatquote:
Ik snap jequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, jammer dat ik daar geen filmpje van gemaakt heb. Duveltje was ook zo
Jij weet heul niet hoe lekker gevuld kokje isquote:
hartstikke lekkerquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij weet heul niet hoe lekker gevuld kokje is
Dat vind ik welquote:
Whehehehe goede man voor een lekker bouillon dus?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij weet heul niet hoe lekker gevuld kokje is
krachtige bouillonquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Whehehehe goede man voor een lekker bouillon dus?
Goede basis voor een lekkere ragout oid dus.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
krachtige bouillonZit genoeg aan
En de speklapjesquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
krachtige bouillonZit genoeg aan
quote:
Leer jij nu maar eerst bloedworst etenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goede basis voor een lekkere ragout oid dus.
Liever niet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Leer jij nu maar eerst bloedworst eten
Ik wil haggish etenis gewoon niet vers in nederland te eten, dus ik moet naar schotland
(is ook geen straf
)
quote:
Ik bestel nooit wild.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]bloedworst is gewoon varkensvlees gebonden met bloed. Als je in een top restaurant zit en gevuld wild besteld zit er 9 van de 10 keer ook het bloed van het beest in de vulling
http://en.wikipedia.org/wiki/Haggis
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik bestel nooit wild.Ben best saai wat dat betreft. Bestel bijna altijd t zelfde of t goedkoopste.
Ben ik ook wel maar dan alleen thuis. In een restaurant ben ik liever conservatief omdat ik dan zeker weet dat ik t lekker vind.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..], ik ben gewoon experimenteel met eten.
We hadden het gisteravond nog weer over waterkonijnMag niet meer verkocht worden
Muskesratquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ben ik ook wel maar dan alleen thuis. In een restaurant ben ik liever conservatief omdat ik dan zeker weet dat ik t lekker vind.
Waterkonijn?
Ohquote:
Niet meer, helaas. Want rat dus schijnt vies te zijn volgens sommigenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
OhIs dat verboden?
Je krijgt geld als je er 1 vangt en de staart inlevert maar je mag ze niet eten?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet meer, helaas. Want rat dus schijnt vies te zijn volgens sommigen
Ik denk dat ze in belgie ook een soort van de partij van dieren hebbenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Lekker bekrompen oplossing weer.
Whehehe dat is niet verkeerd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in belgie ook een soort van de partij van dieren hebben
Ik ben daar heel simpel in. Als een dier overlast bezorgt en toch geschoten wordt kan je hem beter ook opeten ipv schijnheilig zielig doen en uiteindelijk tot diervoeder laten verwerken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Whehehe dat is niet verkeerd.Al is t eten van dieren niet verkeerd. Dus ook niet dat van waterkonijnen.
100% mee eensch!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben daar heel simpel in. Als een dier overlast bezorgt en toch geschoten wordt kan je hem beter ook opeten ipv schijnheilig zielig doen en uiteindelijk tot diervoeder laten verwerken.
Hyfes al doodquote:
Was maar een vraagje hoorquote:
quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Buitenpostje
![]()
Hoe is het met Wodan?
Kijk etenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Muisje
Ja best lekker.![]()
![]()
Al is t nog niet perfect want toen ik om 19.00 thuis kwam had ie nog niets gegeten... Ik schrok net wel van zn rare kei harde (vermoed van de pijn) miauwen. Maar er zat dus blijkbaar nog een drol zo groot als een flinke hond uitpoept in. Gort droog en keihard. Deed m dus pijn en met moeite heeft ie m er weer uit gewerkt. Daarna kwam ie bij mij om zich te laten schoonmaken (bloed en glijmiddel wat de DA er bewust in achter had gelaten aan zn poeperd die hij zelf niet kan schoonmaken) en om gerust gesteld te worden. Vervolgens ging ie lekker eten.
Het is niet het paar dagen verkeerd voedsel. Die ontlasting die er nu met moeite uit komt is van de Carnibest. Er zitten nl ook kleine stukjes bot in en dat zit alleen in die Carnibest die ik m gaf. Kan je na gaan hoe lang die drollen er al in zitten... Het is heel erg goed voer maar duidelijk niet voor Wodan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kijk eten
Zou hij misschien toch ook zoveel last hebben door die paar dagen verkeerd voedsel. Ik hoop dat het snel voorbij is voor hem.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het is niet het paar dagen verkeerd voedsel. Die ontlasting die er nu met moeite uit komt is van de Carnibest. Er zitten nl ook kleine stukjes bot in en dat zit alleen in die Carnibest die ik m gaf. Kan je na gaan hoe lang die drollen er al in zitten... Het is heel erg goed voer maar duidelijk niet voor Wodan.
Je laatste dm van gister was vanochtend wel ontcijferen zeg.
Daar zit ie idd nu aan. Eerst maar eens kijken of dat het is of dat hij een probleem heeft met zn spijsvertering. Misschien gaat dat andere voer wel net zo moeilijk. En dan is er dus een ander probleem. Maar goed zo ver vooruit wil ik nog niet kijken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Mooi dat dat mysterie dus nu ook duidelijk is. Dan maar aan het duurdere DA voer.
Stapje voor stapje is het beste. En Wodan heeft nu een goede DA dus ik heb het volste vertrouwen in zijn herstelquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar zit ie idd nu aan. Eerst maar eens kijken of dat het is of dat hij een probleem heeft met zn spijsvertering. Misschien gaat dat andere voer wel net zo moeilijk. En dan is er dus een ander probleem. Maar goed zo ver vooruit wil ik nog niet kijken.
Dat snap ik en dat doen we nu ook.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Stapje voor stapje is het beste. En Wodan heeft nu een goede DA dus ik heb het volste vertrouwen in zijn herstel
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat snap ik en dat doen we nu ook.
Meerdere goede DA'sZe werken in 1 praktijk maar ze werken niet allemaal elke dag. Eerder om en om. Maar hoe t ook is, t is voor mijn gevoel zeker beter dan waar ik zat.
![]()
Idd. Nu hopen dat mn ouders dat ook gaan inzien.quote:
Voormalig veearts zegt helaas vaak al genoeg. Er zullen best wel goede zijn, maar vaak hebben ze niets met het kleinere spul, waardoor katten en zo gewoon niet de zorg krijgen die ze nodig hebben.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd. Nu hopen dat mn ouders dat ook gaan inzien.Zij hebben nog 1 kat over van de 4 en blijven maar bij de zelfde want die is goed.... Nja zo goed was en is ie dus niet...
Weet ik maar leg dat mn koppige moeder eens uit...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voormalig veearts zegt helaas vaak al genoeg. Er zullen best wel goede zijn, maar vaak hebben ze niets met het kleinere spul, waardoor katten en zo gewoon niet de zorg krijgen die ze nodig hebben.
Misschien dat zodra Wodan weer helemaal opgeknapt is, je ouders ook zullen inzien dat ze voor hun laatste kat misschien ook maar over moeten stappen. Zoveel verschillen de prijzen niet per DA. Dus betere zorg voor hetzelfde geld.
Moet ik eens bij je koppige moeder langsgaanquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Weet ik maar leg dat mn koppige moeder eens uit...
Daar hoop ik ook op.Vandaag ook gezegd dat Wodan inm al 2 maanden niet goed was. Ik hoop dat ze zelf dan de link leggen. Mn Oude DA zag t niet en hier is t (als t goed blijft gaan) in 2 weken opgelost.
Whehehehe dat gaat je niet lukken. Zij heeft meer levens ervaring en jij bent maar een broekkie die net komt kijken. Dus luister nou maar gewoon naar haar dan komt alles goed.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet ik eens bij je koppige moeder langsgaan
En zo te horen en zeker aan de foto's te zien gaat het echt al een stuk beter met Wodan dan toen we hem als een zielig hoopje bij de DA ophaalden.
Ow, zij heeft ook internationaal gewerkt en zoquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Whehehehe dat gaat je niet lukken. Zij heeft meer levens ervaring en jij bent maar een broekkie die net komt kijken. Dus luister nou maar gewoon naar haar dan komt alles goed.
Het gaat zeker beter met m ja!![]()
![]()
Vandaag ook. We hadden t over een volleybal dame die bij Mart Smeets was laatst. Mijn pa zei dat is die en mn moeder zei een ander. Dus moeders opzoeken met Google en had gelijk. Haar reactie : Zie ik heb weer eens gelijk. Vervolgens liep ze naar mn pa die buiten bezig was met een herrie apparaat en (hij was in de tuin aan t werk) en ze moest boven t apparaat uit schreeuwen om haar gelijk even aan te tonen...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, zij heeft ook internationaal gewerkt en zoIk begrijp je hoor
Ik kom wel weer eens een keertje langs om Wodan te knuffelen hoor
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vandaag ook. We hadden t over een volleybal dame die bij Mart Smeets was laatst. Mijn pa zei dat is die en mn moeder zei een ander. Dus moeders opzoeken met Google en had gelijk. Haar reactie : Zie ik heb weer eens gelijk. Vervolgens liep ze naar mn pa die buiten bezig was met een herry apparaat en (hij was in de tuin aan t werk) en ze moest boven t apparaat uit schreeuwen om haar gelijk even aan te tonen...Dat kan niet later, neuh dat moet meteen.
Verders een lief mens hoor maar ze heeft haar kuren.(net als iedereen overigens)
Moet je zeker doen. Wodan wil graag met je knuffelen.
Moet je zeker doen!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Gaat goed komen
Collega vond ook al dat ik de vorige keer te kort bij hun was, dus maak wel een combi-dagje van
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Moet je zeker doen!![]()
Als foto's gemaakt van je balkon?
Morgen foto's maken dus?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Vandaag huis gepoetst en zo. En zo lekker gegeten
Ik had trek in comfort food en ben naar de markt geweest.
Eindelijk dit recept gemaakt
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Morgen foto's maken dus?
Goffer Coquilles!die zijn zo lekker!
Helaas delicatesse voer wat ik niet betalen kan...
SPOILER: dit is namelijk de enige foto die ik van mijn balkon hebOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik eet ze ook bijna nooit hoor, krengen zijn rete duur. De hand gevangen kosten 2,50 per stuk.
Zoals ik al zei ik had comfort food nodig
You better lose yourself in the music
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Morgen ga ik foto's maken.
Hou ik je aan.SPOILER: dit is namelijk de enige foto die ik van mijn balkon hebOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik eet ze ook bijna nooit hoor, krengen zijn rete duur. De hand gevangen kosten 2,50 per stuk.
Zoals ik al zei ik had comfort food nodigIk heb inm al een berg zaden voor je.
Ik eet ze nooit. 1x gegeten met kerst toen ik bij mn boven buren kerst vierde. Familie van hun heeft een vis winkel.![]()
Ja, morgen ga ik foto's maken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hou ik je aan.Ik heb inm al een berg zaden voor je.
Ik eet ze nooit. 1x gegeten met kerst toen ik bij mn boven buren kerst vierde. Familie van hun heeft een vis winkel.
Zoals ik al zei, daar hou ik je aan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, morgen ga ik foto's maken.
Ik heb ze tot nu toe ook alleen in restaurants gegeten. Maar ik was op de markt en zag ze liggen. Heb ze zelf open gemaakt en ze leefden nog
Dealquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, daar hou ik je aan.![]()
Ik dus maar 1x maar lekker dat ze zijn!![]()
![]()
Oh als ze nog leven laat ik ze liggen...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
DealSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben voor duurzame visserij. Daardoor eet ik ook veel minder vis dan ik zou willen. Is zo duur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
Vis is idd niet meer te betalen....quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben voor duurzame visserij. Daardoor eet ik ook veel minder vis dan ik zou willen. Is zo duur.
Aan het einde van de marktdag langs de visboer gaan. Die wil dan graag van zijn verse vis af, want invriezen mogen ze niet als ze al 8 uur op ijs gelegen hebben.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vis is idd niet meer te betalen....Ik eet t heel graag maar ik koop t zelden... Kan t gewoon niet betalen. Laatst had ik een mee vallertje en toen heb ik wel wat gekocht maar puur ingevroren vis en das toch lang niet zo lekker als een vers visje...
Ik heb 27 eu per week te besteden aan mn boodschappen. Zelfs als t dan goedkoper is is t niet te betalen voor mij.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Aan het einde van de marktdag langs de visboer gaan. Die wil dan graag van zijn verse vis af, want invriezen mogen ze niet als ze al 8 uur op ijs gelegen hebben.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb 27 eu per week te besteden aan mn boodschappen. Zelfs als t dan goedkoper is is t niet te betalen voor mij.
Dus?quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik voel mij nu een beetje schuldig. Ik heb vanavond dus bijna de helft van jouw weekbudget naar binnen zitten werken
Nee maar het is nog maar een drietal maanden terug dat ik dozen met voedsel naar de voedselbank bracht. En mijn voorraadkast raakt bijna net zo snel weer volquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus?Moet je je daar schuldig om voelen?
Ik zeg nee. Dat dat mijn budget is kan jij toch niets aan doen? Wees blij dat jij niet in die situatie zit en geniet!
Dat weet ik maar dat kan toch ook? Moet je je daar dan voor schamen omdat ik minder te besteden heb?quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee maar het is nog maar een drietal maanden terug dat ik dozen met voedsel naar de voedselbank bracht. En mijn voorraadkast raakt bijna net zo snel weer vol
Ik kan mij jouw situatie echt wel inbeelden hoorIk heb zelf jarenlang gehad dat ik aan het einde van mijn salaris een stuk maand overhield, en letterlijk op pannekoeken leefde
Ik ben gewoon af en toe te vaak vergeten dat ook ik slechtere tijden heb gekend. En zo'n post van mij dat ik dan lekker duur heb gesmuld is dan niet netjesquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat weet ik maar dat kan toch ook? Moet je je daar dan voor schamen omdat ik minder te besteden heb?Nogmaals ik zeg weer nee.
Ook mijn voorraad kast staat vol. Dat ondanks mn beperkte budget is gewoon slim inkopen.
Ik zorg er echt wel voor dat dat niet gaat gebeuren.Pannekoeken...
Hoezo niet?quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben gewoon af en toe te vaak vergeten dat ook ik slechtere tijden heb gekend. En zo'n post van mij dat ik dan lekker duur heb gesmuld is dan niet netjes
Pannenkoeken eten was beter dan bij mijn moeder aankloppen voor een slechte maaltijd
Omdat ik ondanks dat ik zelf ook slechtere tijden heb gekend, nu iets te makkelijk post dat ik duur kan etenquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoezo niet?Ik eet echt niet slecht hoor. Ik ken je gevoel en als ik zo iets heb haal ik een biefstuk uit de vriezer.
Snap ik!Ik zou ook niet bij mn ouders aankloppen. Ik heb genoeg eten in huis om t een maand of langer uit te zingen.
Dus? Je eet een keertje lekker, is dat een zonde ofzo?quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Omdat ik ondanks dat ik zelf ook slechtere tijden heb gekend, nu iets te makkelijk post dat ik duur kan etenEn nee zo onbeperkt is mijn portemonee ook niet, maar ik hou van lekker eten, en sparen is ook een hobby van mij
Ik ben niet katholiek dus ik hoef ook niet te biechtenquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus? Je eet een keertje lekker, is dat een zonde ofzo?
Sparen is altijd goed.Kan ik ook nog steeds.
Vind ik dus echt onzin. Dat ik minder geld heb te besteden dan jij betekend niet dat je voor je moet houden wat je eet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben niet katholiek dus ik hoef ook niet te biechtenNee geen zonde, maar wel onnadenkend
Je moet gewoon wat vaker bij mij komen etenquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vind ik dus echt onzin. Dat ik minder geld heb te besteden dan jij betekend niet dat je voor je moet houden wat je eet.Ik ben juist blij voor jou dat je dat eten kan.
Graag!quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je moet gewoon wat vaker bij mij komen eten
Jijquote:Op zondag 12 augustus 2012 01:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Graag!Maar wie geeft Wodan dan zn insuline?
Tussen 10 en 22 u kan ik wat maar ik moet dus wel optijd weg en op tijd thuis zijn. Met de NS dat nooit zeker helaas...
Dat bedoel ik. Het is niet zoals ik al eerder zei (dat ik er mbv Wodan onderuit probeer te komen) maar t is serieus een probleem als ik wil meeten ergens anders in t land. En ja als ik dan moet kiezen kies ik 100% voor Wodan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij
Ow, net even gekeken op 9292OV Wat een bagger verbinding is dat als je om 21:22 thuis zou willen zijn moet je hier om 18:22 al weer weg
quote:
BB-posters? Wat?quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Okay, je weet dat je nu in de bakermat van FOK! bent terecht gekomen, dat de originiele BB posters hier af en toe nog graag komen rellen
Neu, officieel blijft dat gewoon Feedbackquote:Op zondag 12 augustus 2012 01:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
BB-posters? Wat?En hoezo bakermat? Is dit het oudste subforum?
Ow en leuke samenvatting van de ontstaansgeschiedenis van FOK http://nl.wikipedia.org/wiki/FOK!quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
BB-posters? Wat?En hoezo bakermat? Is dit het oudste subforum?
Haha, die rellen stellen allemaal weinig voor. Beetje aanstellerij is het tegenwoordigquote:Op zondag 12 augustus 2012 01:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow en leuke samenvatting van de ontstaansgeschiedenis van FOK http://nl.wikipedia.org/wiki/FOK!
Staan alleen de recente rellen niet in vermeld
quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha, die rellen stellen allemaal weinig voor. Beetje aanstellerij is het tegenwoordig
Ik heb oprecht geen flauw idee waar je het over hebt. Ik heb mijn eerste account aangemaakt in januari 2011, maar overgestapt op deze omdat die andere naar mijn Facebook te traceren was. Dit is de eerste keer dat ik (niet Tchock, maar ik als mens) in RLS post. Ik was gewoon benieuwd waar jullie naar keken zoal, en bovendien had ik jou al eens in eh, R&P SC zien posten geloof ik.quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Goed dat je je zo goed ingelezen hebt
En of je bent een kloontje van iemand die ik op mijn foelijst heb staan. Of je weet echt niet van de RLS rellen af{en ja ik blijf vriendelijk tegen je
}
Als t aanstellerij is WTF doe jij hier dan? Doei doeiquote:Op zondag 12 augustus 2012 01:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha, die rellen stellen allemaal weinig voor. Beetje aanstellerij is het tegenwoordig
quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb oprecht geen flauw idee waar je het over hebt. Ik heb mijn eerste account aangemaakt in januari 2011, maar overgestapt op deze omdat die andere naar mijn Facebook te traceren was. Dit is de eerste keer dat ik (niet Tchock, maar ik als mens) in RLS post. Ik was gewoon benieuwd waar jullie naar keken zoal, en bovendien had ik jou al eens in eh, R&P SC zien posten geloof ik.
Volg jij dat dan actief?quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Hier wachten we af op de nieuwe Big Brother, Big Brother AU 2012 lijkt veel belovend te ziijn.
Welkom als mens ;Y
Ow, die ene post van mij in R&P SC dat was gewoon mijn goede hart
Opaatje Stream van Opaatje #37 Ere Divisie Live met OPA!!!!!!!!!!!!!!!!! werd mij iets te slaperigquote:Op zondag 12 augustus 2012 02:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volg jij dat dan actief?Ook de Australische?
Hahaha wat een figuurquote:Op zondag 12 augustus 2012 02:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Opaatje Stream van Opaatje #37 Ere Divisie Live met OPA!!!!!!!!!!!!!!!!! werd mij iets te slaperig
Nouja, geeft nietquote:Op zondag 12 augustus 2012 02:07 schreef mootie het volgende:
Het is hier altijd zo leuk voor 'nieuwkomers'.
Ik heb niet de indruk dat deze users al hier waren toen het 'reltijd' was.quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja, geeft nietAls hier grote rellen zijn geweest zou ik ook argwanend zijn tegen nieuwe binnenvallers
Vraag mootie dat is een RLS-SC oldiequote:Op zondag 12 augustus 2012 02:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja, geeft nietAls hier grote rellen zijn geweest zou ik ook argwanend zijn tegen nieuwe binnenvallers
En toch een foelist hahaquote:Op zondag 12 augustus 2012 02:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vraag mootie dat is een RLS-SC oldie
Ik ben slechts een van de overnemers
Aandachtshoeren, iets anders kan ik er niet van maken. Echt boeiend is het ook niet, volgens mij. Bijv. Opaatje, een vroegoude man die de hele tijd op een stoel zit te schelden, boeren, ruften en meer van dat soort interessante zaken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:09 schreef Tchock het volgende:
Ik heb met die realitystreams van amateurs altijd een soort vertwijfelde grappig/zielig-houding. Snap nooit zo goed waarom die mensen dat doen, extreme eenzaamheid?
Werd gewoon een beetje moe van de posts van bepaalde personen. Kan jou alleen nog niet koppelen aan welke van de twee Jansensquote:
Ben je nog steeds overtuigd dat ik een kloon ben?quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Werd gewoon een beetje moe van de posts van bepaalde personen. Kan jou alleen nog niet koppelen aan welke van de twee Jansens
Ja, dat zal het wel moeten zijn. Ik heb dat totaal niet, skypen met mijn vriendin vind ik soms al oncomfortabelquote:Op zondag 12 augustus 2012 02:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Aandachtshoeren, iets anders kan ik er niet van maken. Echt boeiend is het ook niet, volgens mij. Bijv. Opaatje, een vroegoude man die de hele tijd op een stoel zit te schelden, boeren, ruften en meer van dat soort interessante zaken.
Hou op schei uit, dan zou ik elke dag make-up moeten dragen en me fatsoenlijk moeten aankleden.quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat zal het wel moeten zijn. Ik heb dat totaal niet, skypen met mijn vriendin vind ik soms al oncomfortabel
Wel een fikse posthistorie voor een kloon, je bent goed voorbereid aan deze missie begonnen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ben je nog steeds overtuigd dat ik een kloon ben?
Hahahaquote:Op zondag 12 augustus 2012 02:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Hou op schei uit, dan zou ik elke dag make-up moeten dragen en me fatsoenlijk moeten aankleden.
Heb geen illusies. Ze weet precies wat voor mannetje je bent .quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ben je nog steeds overtuigd dat ik een kloon ben?
Dat lukt nog net.quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
HahahaStraks moet je dagelijks douchen
Ik snap je niet zo goed. Wat een vijandigheid van jou, ik zeg toch alleen maar normale dingen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb geen illusies. Ze weet precies wat voor mannetje je bent .
Het shirt wat ik nu aanheb heb ik ook al veel te lang aanquote:Op zondag 12 augustus 2012 02:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat lukt nog net.![]()
Maar lekker een dagje in een oud shirt ronddabberen is best lekker!
Momenteel is er niet veel. Gelukkig begint Survivor in september weer, al weet ik niet zeker of dat on reality valt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het shirt wat ik nu aanheb heb ik ook al veel te lang aanIk doe het steeds 's avonds weer aan en dan vergeet ik het in de was te gooien
Maargoed. Welke realityseries kijk jij?
Is dat een beetje Expeditie Robinson-achtig?quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Momenteel is er niet veel. Gelukkig begint Survivor in september weer, al weet ik niet zeker of dat on reality valt.
Ja, de originele. Ze zitten al rond seizoen 23.quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is dat een beetje Expeditie Robinson-achtig?
Ohja, ik zie het. Bedacht in '92quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, de originele. Ze zitten al rond seizoen 23.
Ga nou niet schijnheilig lopen doen. Je weet donders goed dat t tussen jou en mij niet boterde. Dat is ook 1 van de redene dat je nu ineens hier post. Tuurlijk ik heb geen bewijs maar t feit dat je ineens hier bent uit niets zegt genoeg. Ja, hou vol dat jij hier bent omdat je van rls houd net als ik,.mja hoe geloofwaardig is dat voor iemand (als jij) die niet in rls komt.....quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap je niet zo goed. Wat een vijandigheid van jou, ik zeg toch alleen maar normale dingen?
Dallas begint weer op 20 september met nieuwe uitzendingenquote:
Oh hier hebben we Dallas al weer een tijdje op de buis.quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dallas begint weer op 20 september met nieuwe uitzendingen. Stok oude JR Ewing
Ja hallo, iedereen mag hier toch komen? Ik kwam hier al jaren, maar kokkie vindt mij niet lief, dus wordt ik hier ook uitgekotst door de 4 posters.quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ga nou niet schijnheilig lopen doen. Je weet donders goed dat t tussen jou en mij niet boterde. Dat is ook 1 van de redene dat je nu ineens hier post. Tuurlijk ik heb geen bewijs maar t feit dat je ineens hier bent uit niets zegt genoeg. Ja, hou vol dat jij hier bent omdat je van rls houd net als ik,.mja hoe geloofwaardig is dat voor iemand (als jij) die niet in rls komt.....
Vertel. vertel, begint bij ons pas 20 sept. moet ik weer voor de buis gaan zitten net als toen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:31 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Oh hier hebben we Dallas al weer een tijdje op de buis.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja hallo, iedereen mag hier toch komen? Ik kwam hier al jaren, maar kokkie vindt mij niet lief, dus wordt ik hier ook uitgekotst door de 4 posters.
Mij gaat het goed, heb het druk gehad afgelopen week, maar het is nu lekker weekendquote:
Iedereen is hier welkom ja maar als je hier komt met doorzichtige voornemens niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja hallo, iedereen mag hier toch komen? Ik kwam hier al jaren, maar kokkie vindt mij niet lief, dus wordt ik hier ook uitgekotst door de 4 posters.
Gewoon niet altijd van het slechte uitgaan. Maakt het leven veel leuker.quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Iedereen is hier welkom ja maar als je hier komt met doorzichtige voornemens niet.Ok ik heb er geen bewijs voor maar ik weet wel waar hij vandaan komt dus dan is 1 en 1 = 2.
Doe ermee wat je wil.
Weekend is altijd goed!quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:35 schreef -Amber- het volgende:
[..]
[..]
Mij gaat het goed, heb het druk gehad afgelopen week, maar het is nu lekker weekendYahooooo!
Ik volg al heel lang geen series meer omdat ik ivm werk etc niet elke keer kan kijken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vertel. vertel, begint bij ons pas 20 sept. moet ik weer voor de buis gaan zitten net als toen?
Jeetje mijn ouders waren streng ik mocht Dallas pas kijken als ik mijn huiswerk gedaan had.
Klopt. Tenzij je Tchock al langer kent en weet dat ie heel vaak de boel verziekt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Gewoon niet altijd van het slechte uitgaan. Maakt het leven veel leuker.
Gewoon de stekker uit je tv trekken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:37 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ik volg al heel lang geen series meer omdat ik ivm werk etc niet elke keer kan kijken.
En terecht ook.quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vertel. vertel, begint bij ons pas 20 sept. moet ik weer voor de buis gaan zitten net als toen?
Jeetje mijn ouders waren streng ik mocht Dallas pas kijken als ik mijn huiswerk gedaan had.
Ik ken Tchock niet,maar als hij dacht hier te kunnen komen rellen,dan moet hij toch echt eerst wat meer van de oorspronklijke RLS rond zich verzamelen. Mootie alleen is maar halfquote:Op zondag 12 augustus 2012 02:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt. Tenzij je Tchock al langer kent en weet dat ie heel vaak de boel verziekt.
Nou is de discussie ook ten einde!
NEEE!!! Zou trouwens best wel weer eens Dynasty willen zien, of de Bold and the Beautiful willen volgen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gewoon de stekker uit je tv trekken.![]()
Mwa een rel kan je ook maken in rls met genoeg vriendjes die elders mee lazen in dit topic vorig weekend.quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ken Tchock niet,maar als hij dacht hier te kunnen komen rellen,dan moet hij toch echt eerst wat meer van de oorspronklijke RLS rond zich verzamelen. Mootie alleen is maar half
quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:44 schreef -Amber- het volgende:
[..]
NEEE!!! Zou trouwens best wel weer eens Dynasty willen zien, of de Bold and the Beautiful willen volgen.
Dynasty vond ik bere goedquote:Op zondag 12 augustus 2012 02:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Jij en Dynasty kijken!
![]()
Gewoon de stekker er uit!
Krystle was toen al een eehm geil wijf en eehm daarom keek ik...quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:49 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Dynasty vond ik bere goedEn Krystle was (toen) mijn voorbeeld, wou netzo zijn als haar.
Al was het al alleen vanwege de modebewuste kleding die ze (toen) droeg.
Ik kon niet kiezen tussen Dynsaty of Dallasquote:Op zondag 12 augustus 2012 02:49 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Dynasty vond ik bere goedEn Krystle was (toen) mijn voorbeeld, wou netzo zijn als haar.
Al was het al alleen vanwege de modebewuste kleding die ze (toen) droeg.
Dan had ik gekozen voor Dynasty, but hey that's just me. Trouwens Dynasty liep ook niet zo lang als Dallasquote:Op zondag 12 augustus 2012 02:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kon niet kiezen tussen Dynsaty of Dallas
Vorig weekend rellen hier? Heb ik het weer gemist?quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mwa een rel kan je ook maken in rls met genoeg vriendjes die elders mee lazen in dit topic vorig weekend.Gewoon op je woorden letten en niets stoms doen, dan gaat t goed.
Impliceer je nou dat hij hier kwam rellen met mij?quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ken Tchock niet,maar als hij dacht hier te kunnen komen rellen,dan moet hij toch echt eerst wat meer van de oorspronklijke RLS rond zich verzamelen. Mootie alleen is maar half
Tuurlijk, jij hebt dat gemist, Je kwam net na de rel toevallig binnen vallen terwijl je hier al maanden niet geweest was, maar ja eehm tuurlijk, jij hebt t net gemist.quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Vorig weekend rellen hier? Heb ik het weer gemist?
Damn, jij bent echt zo para als ik weet niet wat.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tuurlijk, jij hebt dat gemist, Je kwam net na de rel toevallig binnen vallen terwijl je hier al maanden niet geweest was, maar ja eehm tuurlijk, jij hebt t net gemist.
Geen idee ik ben para (blijkbaar) dus zeg jij t me maar want brrrrrrrquote:Op zondag 12 augustus 2012 03:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Damn, jij bent echt zo para als ik weet niet wat.
Dat 'rellen' was dat toen Liesje hier even was vorige week? De enige reden dat ik hier was omdat ik in mijn AT Lies als laatste poster zag.
Kan men nu nergens meer in een topic zijn zonder dat bepaalde mensen weer moeten rellen. Zou leuk zijn als men on topic kon blijven.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Damn, jij bent echt zo para als ik weet niet wat.
Dat 'rellen' was dat toen Liesje hier even was vorige week? De enige reden dat ik hier was omdat ik in mijn AT Lies als laatste poster zag.
Hallo, jij zegt dat ik na de rellen aan kwam kakken, dus dan neem ik aan dat jij wel weet wanneer dat was.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen idee ik ben para (blijkbaar) dus zeg jij t me maar want brrrrrrr
Dit is een SC, hier kun je niet on topic zijn. En waarom is dit nou weer rellen..... Ik vraag gewoon iets.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:10 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Kan men nu nergens meer in een topic zijn zonder dat bepaalde mensen weer moeten rellen. Zou leuk zijn als men on topic kon blijven.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:10 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Kan men nu nergens meer in een topic zijn zonder dat bepaalde mensen weer moeten rellen. Zou leuk zijn als men on topic kon blijven.
Ik las para... maar besefte in de verkeerde SC te zitten.... Ruperts werden in WOII afgegooid boven bezet gebied als afleiding.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen idee ik ben para (blijkbaar) dus zeg jij t me maar want brrrrrrr
Klopt maar omdat ik para ben zeg ik niets meer. Vraag t maar aan je vriendin Liesje als je meer wil weten.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Hallo, jij zegt dat ik na de rellen aan kwam kakken, dus dan neem ik aan dat jij wel weet wanneer dat was.
Klopt! Omdat zulke vragen elders ook als rel vragen worden gezien.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit is een SC, hier kun je niet on topic zijn. En waarom is dit nou weer rellen..... Ik vraag gewoon iets.
Sterker nog, ik word beschuldigd van dingen. Daar mag ik niet even op ingaan?
Maar nog even terugkomend op wat je eerder zei, impliceerde je dat Tchock en ik hier samen kwamen rellen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Ik las para... maar besefte in de verkeerde SC te zitten.... Ruperts werden in WOII afgegooid boven bezet gebied als afleiding.
Ja SC heeft niet echt een topic, maar jij weet net zo goed als ik dat je in deze SC over het algemeen over soaps praat, of in DEF SC over defensie etc. En dus niet enkel naar SC's komt om te rellen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit is een SC, hier kun je niet on topic zijn. En waarom is dit nou weer rellen..... Ik vraag gewoon iets.
Sterker nog, ik word beschuldigd van dingen. Daar mag ik niet even op ingaan?
Jij spoort echt niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt maar omdat ik para ben zeg ik niets meer. Vraag t maar aan je vriendin Liesje als je meer wil weten.
[..]
Klopt! Omdat zulke vragen elders ook als rel vragen worden gezien.Heb je er problemen mee vraag je maar aan liesje of ze je helpen kan.
Waar denk je dat ze dat impliceerde?quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar nog even terugkomend op wat je eerder zei, impliceerde je dat Tchock en ik hier samen kwamen rellen?
Oh ja, ik kwam hier rellen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:16 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja SC heeft niet echt een topic, maar jij weet net zo goed als ik dat je in deze SC over het algemeen over soaps praat, of in DEF SC over defensie etc. En dus niet enkel naar SC's komt om te rellen.
Deze post.quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt ik ben para!quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij spoort echt niet.![]()
Je trekt veel te snel conclusies, foute conclusies, en gaat je daar dan boos over maken. What a waste of energy.
Maar je kat is wel heel cool.
Jij misschien dan niet maar je zal de eerste niet zijn die er wel voor komt. Snap je onze reactie dan meer?quote:
Is puur omdat ik tchock wel ken en m liever nu dan morgen (verbaal) afmaak omdat wij nog een verleden hebben en dat weet hij en zijn vriendjes ook.quote:
Omdat ik me probeer te verdedigen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:18 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegt, maar je bent nu wel lekker bezig.
Slaap lekker chickquote:Op zondag 12 augustus 2012 03:21 schreef MaryMouse het volgende:
en ik ga slapen.
@Mootie neem een abo. misschien ontmoet je je oude vriendinnen achter gesloten deuren
Maar wat heb ik daar dan mee te maken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Is puur omdat ik tchock wel ken en m liever nu dan morgen (verbaal) afmaak omdat wij nog een verleden hebben en dat weet hij en zijn vriendjes ook.
Slaap lekkerquote:Op zondag 12 augustus 2012 03:21 schreef MaryMouse het volgende:
en ik ga slapen.
@Mootie neem een abo. misschien ontmoet je je oude vriendinnen achter gesloten deuren
Nee, het enige wat ik zie als ik hier post is een afwerende houding, of compleet negeren. Dat snap ik dus echt niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij misschien dan niet maar je zal de eerste niet zijn die er wel voor komt. Snap je onze reactie dan meer?
Nee, want niet on-topic.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:23 schreef -Amber- het volgende:
Kunnen we het nu weer over Dynasty hebben?
Heel kansloos, sorry dat ik het zeggen moet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:21 schreef MaryMouse het volgende:
en ik ga slapen.
Wat is er dan real life aan Dynasty.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:25 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Welles, want het is RLS SC en ik had het al over Dynasty
Jij hebt je al eerder ontpopt tot Liesje vriendin (in dit topic) en eehm sorry maar die is hier niet echt populair. Zeg maar gewoon totaal niet populair.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar wat heb ik daar dan mee te maken.
Het komt op TV dus moet het real life zijnquote:Op zondag 12 augustus 2012 03:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat is er dan real life aan Dynasty.
Genoeg haat tegen je doet een hoop.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, het enige wat ik zie als ik hier post is een afwerende houding, of compleet negeren. Dat snap ik dus echt niet.
Guttegut, ik ken Liesje, dus ik ben de vijand? En oooooooh ik kwam tegelijk met Tchock hier, nou dan moet ik wel een vreselijk persoon ziin.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij hebt je al eerder ontpopt tot Liesje vriendin (in dit topic) en eehm sorry maar die is hier niet echt populair. Zeg maar gewoon totaal niet populair.Dus op t moment dat jij er bij kwam toen Tchock net kwam 'posten' tja dan ben je gewoon t haasje.
Dallas en Dynasty zijn een boel maar geen real life soaps.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:26 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Het komt op TV dus moet het real life zijn![]()
Sorry, dat is toch echt jouw probleem. Ik kan me niet in iedereen verdiepen en zorgen dat ik niet met mensen spreek die jou niet liggen...quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Genoeg haat tegen je doet een hoop.
Okay dan niet, ga ik wel kijken of ik ergens anders gezellig kan kletzen. Doei allemaalquote:Op zondag 12 augustus 2012 03:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Dallas en Dynasty zijn een boel maar geen real life soaps.
Oh nee hoor dit speelt zoals je zelf ook weet al veel langer en jij ben 1 van de nieuwe speeljes van bepaalde users hier. Verder ga ik er niet op in.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Guttegut, ik ken Liesje, dus ik ben de vijand? En oooooooh ik kwam tegelijk met Tchock hier, nou dan moet ik wel een vreselijk persoon ziin.
Lees je eigen post nog eens, dan zie je toch zelf ook wel dat het probleem bij jou ligt?
Nee dat is Liesje haar probleem. Zij doet er alles aan ik niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Sorry, dat is toch echt jouw probleem. Ik kan me niet in iedereen verdiepen en zorgen dat ik niet met mensen spreek die jou niet liggen...
Ben ik iemands speeltje? Van meerdere users? Verklaar je nader?quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh nee hoor dit speelt zoals je zelf ook weet al veel langer en jij ben 1 van de nieuwe speeljes van bepaalde users hier. Verder ga ik er niet op in.
[..]
Nee dat is Liesje haar probleem. Zij doet er alles aan ik niet.
Doei Amberquote:Op zondag 12 augustus 2012 03:35 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Okay dan niet, ga ik wel kijken of ik ergens anders gezellig kan kletzen. Doei allemaal
Waarom zou ik?quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Ben ik iemands speeltje? Van meerdere users? Verklaar je nader?
Ik zag dit langskomen, en wil je toch graag nog persoonlijk een vraag stellen. Alleen aan jou, dus. Waarom denk je dat ik kwam rellen? Ik zeg niets raars, opruiends of negatiefs. Ik doe vriendelijk tegen elke user hier. Waar komt dat idee vandaan? Denk je echt dat ik een kloon met 31.000 posts ben? En zo ja, waarom dan? Daar heb je toch geen enkele aanleiding voor?quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan is t misschien verstandig dat je even terug leest voor je je neus ergens in steekt waar je m niet in wil steken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat jij er over begint, en ik geen flauw idee heb waar je het over hebt.
Ik ben nog niet vertrokkenquote:Op zondag 12 augustus 2012 03:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zag dit langskomen, en wil je toch graag nog persoonlijk een vraag stellen. Alleen aan jou, dus. Waarom denk je dat ik kwam rellen? Ik zeg niets raars, opruiends of negatiefs. Ik doe vriendelijk tegen elke user hier. Waar komt dat idee vandaan? Denk je echt dat ik een kloon met 31.000 posts ben? En zo ja, waarom dan? Daar heb je toch geen enkele aanleiding voor?
Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet boos op jou of wie dan ook. En als je dat graag wil zal ik ook niet meer terugkomen. Maar dat je zo reageert, zonder gegronde reden, dat snap ik niet.
Slaap lekker, als je nog niet vertrokken bent!
Ja doei, hoe kan ik nou met je discussieren als jij alleen maar ontwijkt, afwijst, ontduikt etc.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan is t misschien verstandig dat je even terug leest voor je je neus ergens in steekt waar je m niet in wil steken.
Er zijn hier maar 4 users ofzo, ik zie het probleem niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben nog niet vertrokken
Ach laat ik het er maar op houden dat de RLS-SC nogal relgevoeilig ligt en dat de af/aanwezigheid van sommige users wel of niet betreurd wordt
Ik en en de anderen die hier nog regelmatig komen hebben geen probleem met nieuw komers hoorJe eigen introductie was wat matig
Ik heb werkelijk geen idee. Dank je Fok vriendjes er maar voor.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja doei, hoe kan ik nou met je discussieren als jij alleen maar ontwijkt, afwijst, ontduikt etc.
Er is echt niks mis met duidelijke antwoorden.
Welke vriendjes.... lmao...quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee. Dank je Fok vriendjes er maar voor.
Waar zeg ik dat?quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh, ik ben het speeltje van Tchock? En wiens speeltje ben ik dan verder nog? Van jou en Mary?
En waar steek ik gvd mijn neus in...
Je zegt niks, dat is nou juist het probleem.quote:
Waar zeg ik dat? Dat is puur je eigen conclusie.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Welke vriendjes.... lmao...
Oh ja, mijn allerbeste vrienden Tchock en Liesje!
Droeftoetert, maar dat geeft niet, die moeten er ook zijn.
So clever.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? Dat is puur je eigen conclusie.
Klopt. Ik ben heel laf.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Je zegt niks, dat is nou juist het probleem.
Zo laf, balletjes opgooien, maar iets zeggen, ho maar.
Ah, dus tot nu toe roeptoeter je gewoon maar iets? Je weet niks zeker. Hendig om te weten.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben heel laf.![]()
Ik roep pas iets als ik 100% bewijs heb en dan sla ik pas toe!
Problemen mee?
Sarcasme niet kennen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Ah, dus tot nu toe roeptoeter je gewoon maar iets? Je weet niks zeker. Hendig om te weten.
Bedtijd, jij hebt verder overal gelijk in, ik ben hier alleen voor de rellen, ik ben een speeltje van iedereen, je kunt geweldig discussieren, ik ben dikke matties met Tchock en Lies, en alle nieuwe mensen die hier komen posten doen dat om jou te pesten.
Kusjekroel
quote:
Ik ook...quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Lag alleen gisteren (eerder vandaag) weer veel te laat in mijn nest
Oei, dan ben je veel en veel later wakker geworden dan ik. Ik was om 0900 wakker, en kwam er met moeite om 1000 uur uitquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ook...Daardoor werd ik pas om 16.00 met moeite wakker...
Ik had dan ook wat meer gedronken dan jij gok ik zo...quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oei, dan ben je veel en veel later wakker geworden dan ik. Ik was om 0900 wakker, en kwam er met moeite om 1000 uur uit
Ik ben alleen wat moe nu, maar zit nog naar de sluiting van de OS te kijken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik had dan ook wat meer gedronken dan jij gok ik zo...Ben nog steeds brak.
![]()
Mja eigen schuld dikke kater.
Die staat wel aan hier maar kijk er niet echt naar.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben alleen wat moe nu, maar zit nog naar de sluiting van de OS te kijken.
Bazen bij de BBC zenden het in 3DHD uit
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die staat wel aan hier maar kijk er niet echt naar.
Weet ik dat zei je elders ook al.
Geen probleem mee hoorquote:
Gelukkig.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen probleem mee hoor
Hoe is het vandaag met Wodan gegaan?
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gelukkig.
Ja heerlijk!Het is bijna de oude Wodan weer.
![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Wodan for the Win
![]()
Echt eens kijken wanneer ik weer langs kan komen
Die twee van mij zijn ook zullke knuffelaarsquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Baas Wodan idd!
Je bent altijd welkomHij lag net ook weer even in mn armen omdat ie miauwend naar me toe kwam. Hij moest ff knuffelen.
Ik moet dan ook eens snel bij jou langs komen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die twee van mij zijn ook zullke knuffelaars
Ik ga komende week even kijken wanneer ik bij mijn collega weer langs kan en stem dan met jou af OK?
Ik heb trouwens ook een foto gemaakt van mijn armetierige zonnebloemenquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik moet dan ook eens snel bij jou langs komen.
Is goed ik hoor t wel.
Posten in t zonnebloem topic.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb trouwens ook een foto gemaakt van mijn armetierige zonnebloemen
Doenquote:
Zo ver zijn die van mij niet eensquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
DoenIk heb de mijne er ook staan. Ook ik verlies.
Rupsen plaag atm trouwens. Die gaan in knoppen van bloemen zitten en plakken t dicht met hun zeide... Zo al 3 zonnebloem knoppen gered omdat ze niet open konden.... Rups dood en bloem open.
Komt vanzelfquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo ver zijn die van mij niet eens
Ja, jaquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Komt vanzelfAls je ze maar water blijft geven.
Als ik geen reminder in mijn foon had staan voor het verzorgen van de beestjes van de buren, zou ik zelfs die vergetenquote:
Klinkt bekend.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als ik geen reminder in mijn foon had staan voor het verzorgen van de beestjes van de buren, zou ik zelfs die vergeten
Ik moet gewoon weer mijn oude ritme zien terug te krijgen. Ik had echt van die vaste ochtend, avond ritueeltjes.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klinkt bekend.Waarom geen reminder in je foon voor je zonnebloemen?
Dat snap ik maar waarom jezelf daar niet mee helpen met een reminder?quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik moet gewoon weer mijn oude ritme zien terug te krijgen. Ik had echt van die vaste ochtend, avond ritueeltjes.
Ik wordt gek van de reminders, en als ik teveel reminders zet ga ik ze allemaal negeren.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat snap ik maar waarom jezelf daar niet mee helpen met een reminder?
Hmzz ja ook weer herkenbaar... Nouja eerst maar een mogelijkheid verzinnen dat je katten naar buiten kunnen. Als dat kan wordt t hopelijk vanzelf weer een verlengstuk van je huis.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wordt gek van de reminders, en als ik teveel reminders zet ga ik ze allemaal negeren.
Komt goedquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hmzz ja ook weer herkenbaar... Nouja eerst maar een mogelijkheid verzinnen dat je katten naar buiten kunnen. Als dat kan wordt t hopelijk vanzelf weer een verlengstuk van je huis.
Kijk en dat moet weer terug komen!quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Komt goed
Ik ben nog steeds bezig met de puinhopen in mijn huis weg te ruimen. Gaat langzaam, maar gaat
Toen Duveltje nog leefde en ik de katertjes nog niet had, stonden beide balkon deuren gewoon tegenover elkaar open. Ik liep via het balkon naar de studeerkamer
Er zijn zoveel dingen die weer moeten terugkomenquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kijk en dat moet weer terug komen!Het was een verlengstuk van je huis en dat moet t weer worden.
Dat snap ik maar je kan en mag niet alles ineens verlangen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Er zijn zoveel dingen die weer moeten terugkomen
Ik zit nu naar de afsluiting van de OS te kijken, en het is een trip down memory lane.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat snap ik maar je kan en mag niet alles ineens verlangen.Gewoon stapje voor stapje met hulp van oa kokje en andere die je steunen en helpen willen.
Daar dus stapje voor stapje op voort breien.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Kokje heeft mij al heel erg goed geholpen. Daarom zie ik kokje ook als mijn maatje
Ben ik ook mee bezig hoorquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar dus stapje voor stapje op voort breien.
Dat weet ik.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben ik ook mee bezig hoor.
't is gewoon af en toe frustrerend eigenlijk weer te moeten leren/opbouwen wat ik 5 jaar gelden dik voor elkaar had.
Ach, laten we het er maar op houden dat ik weer terug ben op de weg naar terug
Ik moet slapen en zo, morgen gewoon weer werkenquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat weet ik.![]()
Frustrerend ja dat snap ik.Kijk gewoon niet teveel naar t verleden maar naar de toekomst en hoe het er dan uit kan gaan zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |