Oh maar dat moet ook soms tegen leerlingen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wist ik wel hoor. Toch kan ik mij kokje wel als bulderend kokje inbeelden![]()
Whehehe en daar ga je door kuchen?quote:
quote:
niet alleen tegen leerlingenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh maar dat moet ook soms tegen leerlingen.![]()
[..]
Whehehe en daar ga je door kuchen?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zat rustig te wachten tot iemand de lapo pakte.
quote:
ik overtuig alleen met goede argumentenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Eigenlijk zou ik je zo best eens willen zien in combi met mijn zusters
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik overtuig alleen met goede argumenten
Dat geloof ik.quote:
Je zusters moeten niet zeiken en zelf eens wat meer doen!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ja, mij heb je overtuigd, mijn zusters vinden dat je een slechte invloed op mij hebt
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat geloof ik.Als ik in jou keuken uiensoep had gemaakt zoals ik laatst hier deed kon ik denk ik ook de volle laag krijgen.
Hij was ook niet te vreten.
ik heb ook zo mijn momentenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat geloof ik.Als ik in jou keuken uiensoep had gemaakt zoals ik laatst hier deed kon ik denk ik ook de volle laag krijgen.
Hij was ook niet te vreten.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je zusters moeten niet zeiken en zelf eens wat meer doen!
Alles ging goed tot ik ging afblussen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]die soep zag er ook niet smakelijk uit
Je opa zou zich bijna omdraaien
kan best met donker bier, als je maar niet teveel gebruiktquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Alles ging goed tot ik ging afblussen.1 ding doe dat nooit met bier als je een lekkere uiensoep wil hebben.
Meestal gaan mn ingevingen wel goed maar deze was duidelijk een faal!
Joh, jij vergeet toch alleen brood te bestellenquote:
Ik zeg Vooral Doorgaan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Zeiken doen ze toch wel, en ik blijf gewoon lekker leuke dingen doen met leuke mensen die een 'slechte' invloed op mij hebben
T was pils en 1 heel flesje.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan best met donker bier, als je maar niet teveel gebruikt
Nee hoor, laat het alleen laat bezorgen, alles dagversquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Joh, jij vergeet toch alleen brood te bestellen
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
Nee hoor, laat het alleen laat bezorgen, alles dagvers
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
Nee hoor, laat het alleen laat bezorgen, alles dagvers
Uiensoep afblussen met pilsquote:
Ja ik had al teveel gezopen en toen kreeg ik dat idee.quote:
Leermomentjequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ik had al teveel gezopen en toen kreeg ik dat idee.Duidelijk niet t beste idee. Of misschien niet slecht maar ik had er niet zoveel in moeten doen.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:04 schreef Outpost76 het volgende:
Oh ik heb misschien een perfect iemand gevonden voor mn appelboom!Ze moet nog met moeders overleggen maar t is iig wel een tuinliefhebster en heeft een moeder die veel weet en kan op t gebied van tuinieren.
Daarnaast woont ze zowat om de hoek.
Gewoon op een flinke pot met aarde strooien (bovenste laag aarde niet aanduwen) en uiteraard water geven.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik moet het vingerhoedskruid nog steeds planten. Maar heb vanavond de nog levende zonnebloemen wel weer een sloot water gegeven. Was er gister weer bij ingeschoten
Dat is een goeie tip. Of kan ik ze direct buiten zetten? Meestal begin ik met opkweken in de keuken namelijk. Als ze direct buiten kunnen dan is het kattenverhaal nu nog geen probleem.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gewoon op een flinke pot met aarde strooien (bovenste laag aarde niet aanduwen) en uiteraard water geven.Zal je trouwens ook nog wat 1e jaars plantjes opsturen anders duurt t nog 2 jaar voor je er van kan genieten. Let trouwens wel op je katten want vingerhoedskruid is giftig!! Goed afschermen met kippen gaas oid dus.
Deze kunnen meteen buiten gezaaid worden. Gewoon op wat aarde strooien is genoeg. Ze vermeerderen zich hier nl als een malle en ik doe er niets voor.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is een goeie tip. Of kan ik ze direct buiten zetten? Meestal begin ik met opkweken in de keuken namelijk. Als ze direct buiten kunnen dan is het kattenverhaal nu nog geen probleem.
Zou je volgend jaar ook eens mee kunnen denken aan een oplossing zodat de katten wél naar buiten kunnen?
Ik zal ze dan direct buiten zaaienquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Deze kunnen meteen buiten gezaaid worden. Gewoon op wat aarde strooien is genoeg. Ze vermeerderen zich hier nl als een malle en ik doe er niets voor.
Daar wil ik nu ook al over nadenken hoor. Geef maar eens wat foto's van je balkon en de randen om en boven je balkon.Als ik dan volgend jaar langs kom kunnen we t meteen regelen.
Edit :
Al wil ik ook eerder langs komen om dat te regelen.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:28 schreef superkokje het volgende:
heb even gewacht, maar ze hebben gewonnen![]()
![]()
![]()
quote:
Maak maar eens wat foto's idd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zal ze dan direct buiten zaaien
Ik zal eens wat foto's maken van het balkon. Zit met alluminium pui en daar mag je niet in boren.
Volgend jaar is vroeg genoeg hoor
Dank daarvoor!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:28 schreef superkokje het volgende:
heb even gewacht, maar ze hebben gewonnen![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dank daarvoor!![]()
![]()
![]()
![]()
Goud voor de dames!
![]()
![]()
![]()
Nu morgen de mannen nog.
Ik zal van het weekend even foto's maken. En kan je ook een scan van de bouwtekening (met maatvoering) toesturen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Maak maar eens wat foto's idd.Niet boren betekend niet dat t niet mogelijk is dus ik is benieuwd.
Het zou heerlijk zijn als ze nu al naar buiten kunnen toch? Zomer, herfst of winter maakt voor een kat niet echt veel uit.Wodan heeft 2 jaar terug ook voor het eerst in zn leven sneeuw gevoeld.
Zo een scan kan ik niet veel mee.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zal van het weekend even foto's maken. En kan je ook een scan van de bouwtekening (met maatvoering) toesturen.
Duveltje kwam wel buiten, maar die was niet zo springerig en achter de vogels aanzitten.
Het is dat ik daar geen filmje van heb, maar die kop van Duveltje toen die voor het eerst in de sneeuw kwam
Duveltje zette een pootje in de sneeuw. Trok hem snel terug schudde de sneeuw ervanaf en je zag haar echt kijken WTF. Andere pootje erbij, zelfde ritueel. Snel rennen naar de andere kant van het balkon. Weer zo kijken WTFquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo een scan kan ik niet veel mee.Ik heb foto's nodig om een duidelijk beeld te maken hoe het bij jou is zodat ik een oplossing kan bedenken.
Jammer dat je dat niet hebt idd.Had t graag gezien. Wodan wist na 1 pootje in t sneeuw niet hoe snel hij rechts om keert moest maken.
Ook daar heb ik geen foto van helaas. Wel van zn poot afdruk in de sneeuw. Dat er daarna geen een meer volgt zegt eigenlijk genoeg.
Whahahahahaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Duveltje zette een pootje in de sneeuw. Trok hem snel terug schudde de sneeuw ervanaf en je zag haar echt kijken WTF. Andere pootje erbij, zelfde ritueel. Snel rennen naar de andere kant van het balkon. Weer zo kijken WTFHeel behoedzaam teruglopen naar het midden van het balkon, en zich daar plots op haar zij laten vallen en in de sneeuw rollen
En toen heel snel naar binnen sprinten en bovenop mij springen
Daarom zeg ik, jammer dat ik daar geen filmpje van gemaakt heb. Duveltje was ook zoquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
WhahahahahaDat had ik graag gezien!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mams, met links tjabba, midden luna en rechts mickey
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |