Oh maar dat moet ook soms tegen leerlingen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wist ik wel hoor. Toch kan ik mij kokje wel als bulderend kokje inbeelden![]()
Whehehe en daar ga je door kuchen?quote:
quote:
niet alleen tegen leerlingenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh maar dat moet ook soms tegen leerlingen.![]()
[..]
Whehehe en daar ga je door kuchen?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zat rustig te wachten tot iemand de lapo pakte.
quote:
ik overtuig alleen met goede argumentenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Eigenlijk zou ik je zo best eens willen zien in combi met mijn zusters
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik overtuig alleen met goede argumenten
Dat geloof ik.quote:
Je zusters moeten niet zeiken en zelf eens wat meer doen!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ja, mij heb je overtuigd, mijn zusters vinden dat je een slechte invloed op mij hebt
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat geloof ik.Als ik in jou keuken uiensoep had gemaakt zoals ik laatst hier deed kon ik denk ik ook de volle laag krijgen.
Hij was ook niet te vreten.
ik heb ook zo mijn momentenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat geloof ik.Als ik in jou keuken uiensoep had gemaakt zoals ik laatst hier deed kon ik denk ik ook de volle laag krijgen.
Hij was ook niet te vreten.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je zusters moeten niet zeiken en zelf eens wat meer doen!
Alles ging goed tot ik ging afblussen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]die soep zag er ook niet smakelijk uit
Je opa zou zich bijna omdraaien
kan best met donker bier, als je maar niet teveel gebruiktquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Alles ging goed tot ik ging afblussen.1 ding doe dat nooit met bier als je een lekkere uiensoep wil hebben.
Meestal gaan mn ingevingen wel goed maar deze was duidelijk een faal!
Joh, jij vergeet toch alleen brood te bestellenquote:
Ik zeg Vooral Doorgaan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Zeiken doen ze toch wel, en ik blijf gewoon lekker leuke dingen doen met leuke mensen die een 'slechte' invloed op mij hebben
T was pils en 1 heel flesje.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan best met donker bier, als je maar niet teveel gebruikt
Nee hoor, laat het alleen laat bezorgen, alles dagversquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Joh, jij vergeet toch alleen brood te bestellen
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
Nee hoor, laat het alleen laat bezorgen, alles dagvers
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
Nee hoor, laat het alleen laat bezorgen, alles dagvers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |