Dat is zekerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:12 schreef Apotheose het volgende:
[..]
i willTv kijken met Fok is leuker
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:12 schreef Apotheose het volgende:
[..]
i willTv kijken met Fok is leuker
Ben jij die fan! Nee he!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Thomas Berge.Ooit wat woorden mee gewisseld.
Nee, hij stond naast me te zeiken (letterlijk) in de pauze van Paranormal Activity.quote:
Hehe nou dan hij zij gewild dat ze er naast stondquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, hij stond naast me te zeiken (letterlijk) in de pauze van Paranormal Activity.
Past niet tussen de schotjes...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe nou dan hij zij gewild dat ze er naast stond
Sinds hij geen cent te makken heeft gedaan, vind ik hem een stuk beter te pruimen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Die bakkes van Froger, het is toch wel een masker.
geil wijf manquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben jij die fan! Nee he!
[ afbeelding ]
Is ook zeker een lieve man.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Sinds hij geen cent te makken heeft gedaan, vind ik hem een stuk beter te pruimen.
Vreselijk. Al die bende die we nu al doorgekomen zijn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:38 schreef Karina het volgende:
Dat is toch niet normaal meer, hoe lang dit uitloopt?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanavond weer wat ideeën opdoen voor een deelname.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |