Ben jij die fan! Nee he!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Thomas Berge.Ooit wat woorden mee gewisseld.
Nee, hij stond naast me te zeiken (letterlijk) in de pauze van Paranormal Activity.quote:
Hehe nou dan hij zij gewild dat ze er naast stondquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, hij stond naast me te zeiken (letterlijk) in de pauze van Paranormal Activity.
Past niet tussen de schotjes...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe nou dan hij zij gewild dat ze er naast stond
Sinds hij geen cent te makken heeft gedaan, vind ik hem een stuk beter te pruimen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Die bakkes van Froger, het is toch wel een masker.
geil wijf manquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben jij die fan! Nee he!
[ afbeelding ]
Is ook zeker een lieve man.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Sinds hij geen cent te makken heeft gedaan, vind ik hem een stuk beter te pruimen.
Vreselijk. Al die bende die we nu al doorgekomen zijn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:38 schreef Karina het volgende:
Dat is toch niet normaal meer, hoe lang dit uitloopt?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanavond weer wat ideeën opdoen voor een deelname.
Jaquote:
Wacht even, ze gaan zo los!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:41 schreef Karina het volgende:
Zou dit erbij horen, is het een soort komische act of zo?
De jouwe wel, die kijkt ook boksenquote:
Dat, klinkt veel te volwassen voor haar.quote:
Nee he? Net alsof ze de playbackshow doet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:47 schreef Kally het volgende:
Dit vind ik niet kloppen, die stem bij dat lijfje
In de Ghetto stopten ze met schieten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:50 schreef Apotheose het volgende:
Ja idd. Heel Amerika heeft het er over
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Deze wordt door die slang opgegeten
hahaha!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
In de Ghetto stopten ze met schieten.
Die oortjesquote:
Ze heeft het alleen vast niet zelf bedacht daar te gaan staanquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:53 schreef Kally het volgende:
Ik vind dit wel beter dan de vorige, ze heeft wel iets zinnigs te melden
Nee maar wurgen doet hij wel en ik denk niet dat zij de kracht heeftquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:54 schreef Karina het volgende:
Ik vind zo een slang helemaal niet eng eigenlijk. Hij is niet giftig.
Ik zei beter dan de vorige niet dat ik het geweldig vondquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze heeft het alleen vast niet zelf bedacht daar te gaan staanMaar een klein meisje werkt nu eenmaal beter hè.
Dat is waar, maar ik denk dat als hij genoeg heeft gegeten dat hij dat niet doet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar wurgen doet hij wel en ik denk niet dat zij de kracht heeft
ditquote:
Hehe lekker koud water over je heenspuiten, kan ik nu wel gebruiken, ik zweet me rot.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik was vanavond nog bezig met de tuinslang.
Zij staat daar voor de uitbuiting van dieren, ga ik er voor de uitbuiting van kleine kinderen staan en dan zullen we wel eens zien wie er voor mij opkomtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zei beter dan de vorige niet dat ik het geweldig vond
Ik uiteraardquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zij staat daar voor de uitbuiting van dieren, ga ik er voor de uitbuiting van kleine kinderen staan en dan zullen we wel eens zien wie er voor mij opkomt
whehehe ik moest ook gelijk aan Alain Clark denkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Flikker op met je Alain Clark mutsje.
We delen dan ook een haatschap.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:57 schreef MissJ het volgende:
[..]
whehehe ik moest ook gelijk aan Alain Clark denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |