SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:18 schreef Madame_Paon het volgende:
Te gek.
Nog 24 11 dagen tot seizoen 23 6.
Gigi Ravelli's fiets alweer 'geleend'quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:02 schreef Frey het volgende:
[..]
Gigi Ravelli's fiets alweer 'geleend'
Ik zie dat je al aan het sparen bent, maar voorlopig staat de datum nog.
Doe ik al sinds midden seizoen 20quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:07 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Geen zin in het volgende seizoen. Ik hou de shorties en de reacties hier wel een beetje in de gaten.
Ik heb seizoen 20 en 21 vrijwel geheel overgeslagen. Dit heb ik daarna uitgebreid ingehaald door ongeveer 4 YT filmpjes te bekijken over Maxime en Nick.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Doe ik al sinds midden seizoen 20
Nickquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:12 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik heb seizoen 20 en 21 vrijwel geheel overgeslagen. Dit heb ik daarna uitgebreid ingehaald door ongeveer 4 YT filmpjes te bekijken over Maxime en Nick.
Whahaha, ik snap de link.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hiervan weet ik nietsEn sowieso heb ik zo mijn 'adresjes'
Het is niet twitterde, het is tweettequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:02 schreef Frey het volgende:
[..]
Gigi Ravelli's fiets alweer 'geleend'
Ik zie dat je al aan het sparen bent, maar voorlopig staat de datum nog.
Ach, wat maakt het uitquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:55 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Het is niet twitterde, het is tweette
Heb d'r fiets gezien?! Geen wonder dat het gestolen is.. Of ze willen het verkopen, of vernielen omdat het zo afschuwelijk lelijk isquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ach, wat maakt het uit
D'r fiets is weer eens gestolen. Goh, alsof ze daar in Amsterdam nog vreemd van opkijken
De identiteit van de dief is bekend:quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:00 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Heb d'r fiets gezien?! Geen wonder dat het gestolen is.. Of ze willen het verkopen, of vernielen omdat het zo afschuwelijk lelijk is![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De identiteit van de dief is bekend:
[ afbeelding ]
"Oh, heb ik de fiets van Gigi meegenomen? Ik dacht dat-ie van Jantien was, die is namelijk ook roze.
Of was de fiets van Jantien nou paars...? Heeft Jantien eigenlijk wel een fiets...?"
Neequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:08 schreef LetsGame het volgende:
Ben al bij DVD6 van seizoen 4, maar wel zonder te haasten, aangezien ik alles al heb gezien.
Ik pik steeds meer details op en ik vind het seizoen wel wat leuker dan ik het eerst vond eerlijk gezegd, al neemt het niet weg dat ik het niet langdradig vind hoor
Misschien een tip voor PeterKelder om ook weer te beginnen aan seizoen 4 tot seizoen 6 komt?
Inderdaadquote:
Hmm, ja begrijpelijk hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
InderdaadTemeer omdat ik nog een aantal belangrijke dingen te doen heb, en ook omdat ik er nu gewoon geen zin in heb. Misschien als ik klaar ben met seizoen 6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |