Ja, gezien bij de spullen voor lichaamsverzorging.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:35 schreef krullebol81 het volgende:
hebben ze bij de action alweer warmtezakken die je in de magnetron kan opwarmen?
ah mooi zo! Morgen maar even langs gaan. Gisteren is m'n waterkruik geknapt en nu wil ik geen waterkruik meer maar zo'n magnetronkruik, lijkt me wat veiliger.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja, gezien bij de spullen voor lichaamsverzorging.
blijft wel veel minder lang warm dan een waterkruikquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:56 schreef krullebol81 het volgende:
[..]
ah mooi zo! Morgen maar even langs gaan. Gisteren is m'n waterkruik geknapt en nu wil ik geen waterkruik meer maar zo'n magnetronkruik, lijkt me wat veiliger.
Electrisch kussen geen optie? Blijven warm en meestal 2 standen voor de warmte...ik zweer erbij.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:56 schreef krullebol81 het volgende:
[..]
ah mooi zo! Morgen maar even langs gaan. Gisteren is m'n waterkruik geknapt en nu wil ik geen waterkruik meer maar zo'n magnetronkruik, lijkt me wat veiliger.
Uhu!quote:Op zondag 12 augustus 2012 10:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je de oppervlakte eerst schoongemaakt?
hier eerst met nagellakremover, en zitten als een huis nu
zo'n metale vormt zich niet zo lekker naar je lichaam.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
blijft wel veel minder lang warm dan een waterkruik
anders is een metale misschien nog een optie?
Zijn idd handig, mijn ouders hebben zo een... maar om nou 3 kwartier enkele reis in de auto te gaan zitten zag ik ook niet zo zittenquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:06 schreef trovey het volgende:
[..]
Electrisch kussen geen optie? Blijven warm en meestal 2 standen voor de warmte...ik zweer erbij.Uiteraard wat duurder da die warmtedingen maar zoveel voordeel.
ik heb ze !quote:
Ah, waar zit die in Zaandam? rijdt ik morgen meteen even langs!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:14 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb ze !
zo maar ineens hebben ze bij de action in zaandam een hele stelling vol bollen.
ik heb nu twee transparante
moet ik ze trouwens afdekken als de zon erop schijnt?
vermiljoenweg (dat is in poelenburg)quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:15 schreef Samson het volgende:
[..]
Ah, waar zit die in Zaandam? rijdt ik morgen meteen even langs!
Thanks!, dat is morgen de bestemming na mn werkquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:21 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
vermiljoenweg (dat is in poelenburg)
Rugkrabber bevalt me goed. Kostte 1,29. Ik heb ook 4 flessen aloe vera meegenomen die nu in de aanbieding zijn voor 1.39 per liter fles geloof ik. De 1 rvs solarlamp is op. Zal dus in andere action fillialen moeten kijken hier in de buurt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:50 schreef Kloonhommel het volgende:
Rugkrabber lijkt me wel wat. Ik ga maar eens binnenkort de plaatselijke Action onveilig maken.
voorlopige lijstje:
-rugkrabber
-afwasborstel
-afwasborstel met reservoir
-ovenreiniger
-1 rvs lange solarlamp (1tje hierzo doet het niet goed, ff omruilen)
-
Waar smaakt dat spul naar?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:31 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik heb ook 4 flessen aloevera meegenomen
Het is ontzettend dorstlessend, lekker zoet en bijzonder door de smaak en die stukjes Aloë Vera. Het is net vruchtvlees, maar je kan het ook kapot bijten. Smaakt beetje naar munt (deze wel). Je hebt ze ook in andere smaken.quote:
Ik ben na 3 slokken ook gestopt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:57 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind die Aloë vera prut niet te hachelen.
Had ik gezegd dat ik het lekker vond, dat loog ik.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben na 3 slokken ook gestopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |