Ja duh, anders vraag ik het toch niet. Heb een auto nodig om op m`n werk in Emden te kunnen komen.quote:
Uquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:26 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ja duh, anders vraag ik het toch niet. Heb een auto nodig om op m`n werk in Emden te kunnen komen.
Gratis auto? Op de sloperij zijn ze zelfs niet gratis.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:27 schreef Lienekien het volgende:
Logisch dat je dan zoekt naar een gratis auto.
Met die financiële donaties wil je toch gratis aan een auto komen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:30 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Gratis auto? Op de sloperij zijn ze zelfs niet gratis.
Niet zo gek dat niemand hem wilde kopen, zo`n ding wil je toch niet in gezien worden? Ik zou me kapot schamen in zo`n asobak.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:36 schreef Wildervankstertje het volgende:
Heb vorig jaar april voor 395euro een auto gekocht waar nog 7 maanden APK op zat. Inmiddels tussen toen en nu al meerdere reparaties gehad (gewoon onderdelen gekocht en door m`n vader laten vervangen), maar auto rijdt nog steeds en komt zeker weten over 4 maandjes wel weer probleemloos door de APK. Heb hem wel al een paar keer te koop gehad maar helaas is die niet zo gewild, is namelijk een Citroën AX uit 1995. Dus ik heb hem nog steeds. Maar rijdt nog prima. Dus je kunt gerust een goedkoop oud auto`tje kopen.
Ik zou me kapot schamen om te moeten bedelen bij wildvreemden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:37 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Niet zo gek dat niemand hem wilde kopen, zo`n ding wil je toch niet in gezien worden? Ik zou me kapot schamen in zo`n asobak.
Daarom ook anoniem, hè.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zou me kapot schamen om te moeten bedelen bij wildvreemden.
In TS haar geval is het wel jammer dat je dan niet anoniem in die asobak kan rijden.quote:
Mens kijk eerst eens ff naar jezelf voordat je het over een ander hebt. Ik wil gewoon geen goedkope auto. Ik wil in elk geval een VW Lupo of een Peugeot 206.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:39 schreef Lienekien het volgende:
Nou, daar gaan ze weer, twee pareltjes van users.
Ze wil juist geen asobak. Nee, Suus heeft stijl, Suus heeft klasse!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
In TS haar geval is het wel jammer dat je dan niet anoniem in die asobak kan rijden.
Post pics van je uitgewoonde grotje hier, misschien geven mensen je dan een duppie voor de moeite.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:42 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Mens kijk eerst eens ff naar jezelf voordat je het over een ander hebt. Ik wil gewoon geen goedkope auto. Ik wil in elk geval een VW Lupo of een Peugeot 206.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze wil juist geen asobak. Nee, Suus heeft stijl, Suus heeft klasse!
Ik baal nu echt van mijn voornaam.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze wil juist geen asobak. Nee, Suus heeft stijl, Suus heeft klasse!
Die chat levert te weinig op, ben ik mee gestopt. Ik werk nu bij de Lidl.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:42 schreef Mirjam het volgende:
misschien kun je wat extra webcammen of sexchatten of wat je ook doet
Voor 395 koop je een prachtige ford fiësta met 63K op de tellerquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:42 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Mens kijk eerst eens ff naar jezelf voordat je het over een ander hebt. Ik wil gewoon geen goedkope auto. Ik wil in elk geval een VW Lupo of een Peugeot 206.
Hoor wie het zegt! Je opent topics met als enig doel om anderen belachelijk te maken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:42 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
sexpraatjes verkopen bij de Lidl, ik zie een mogelijkheidquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:43 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Die chat levert te weinig op, ben ik mee gestopt. Ik werk nu bij de Lidl.
En met veel roest waardoor die niet meer door de keuring komt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:43 schreef lezzer het volgende:
[..]
Voor 395 koop je een prachtige ford fiësta met 63K op de teller
Teringtroll, eerst bedelen om geld omdat je iets moet hebben wat rijd naar je werk, krijg je genoeg keuze, ga je nu zelfs eisen stellen aan de auto.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:44 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
En met veel roest waardoor die niet meer door de keuring komt.
Ik maak niemand belachelijk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt! Je opent topics met als enig doel om anderen belachelijk te maken.
En als je geen goedkope auto wilt, dan spaar je er maar voor!
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:41 schreef kabelhaspel het volgende:
Emden zeg je?
http://goo.gl/maps/CQFqG
Voor 30 euro heb je een knappe opblaasboot vd Bart Smit, zo te zien kun je die beter gebruiken.
Nee, ik vind dat zo aso. Ik heb de niet-paupervariant van die naam.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:45 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Heet je ook Susanna? LeukMooie naam.
En je bent ook nog eens hypocriet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:45 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ik maak niemand belachelijk.
Suzan of Suzanne dus, de naam wat veel bijstandstrekkers tegenwoordig aan hun kindjes geven. Dus wat is nu de paupervariant?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat zo aso. Ik heb de niet-paupervariant van die naam.
Die variant die mensen dragen die op internet bedelen om een auto die ze niet kunnen betalen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:47 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Suzan of Suzanne dus, de naam wat veel bijstandstrekkers tegenwoordig aan hun kindjes geven. Dus wat is nu de paupervariant?
Sorry hoor maar deze opmerking vind ik wel heel erg grof.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:47 schreef Murdera het volgende:
Misschien kan je goedkoop de auto overkopen waarmee arenda kapot is gereden.
Wel even zelf wassen.
Ik geef 50 euro voor je tranen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:48 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Sorry hoor maar deze opmerking vind ik wel heel erg grof.
alweer? in april dit jaar was hij toch ook al total loss?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:24 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Ik heb dringend geld nodig voor een andere auto want de mijne is kapot.
En jij denkt dat je voor het geldbedrag dat je nu beschikbaar hebt een keus hebt aan auto's?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:42 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Zou jij zo'n foutje geld lenen als ouder zijnde?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:50 schreef gridjuh het volgende:
[..]
En jij denkt dat je voor het geldbedrag dat je nu beschikbaar hebt een keus hebt aan auto's?
Oh en je ouders, lenen die je geen geld?
Maar een goedkoopste 206 is ongeveer 1000 euro, en VW Lupo 1950 euro, ik zeg spaar ze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |