SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
[/quote]![]()
ik zie het ja, belachelijk. Dan doe je de voorrondes wel met meer heats, en de finale laat je dan op één heat neerkomen..... doe dan of alles één heat, of steeds meer heats per ronde.... maar dit is raar.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:19 schreef poker4lifee het volgende:
slaat nergens op dat die finale maar 1 run is imogeluk dan veel te belangrijk.
nah, kan best wel bij de spelen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:21 schreef DutchSL het volgende:
Leuke sport wel BMX, al vloekt het helemaal bij de Spelen imo, meer iets voor de X-Games.
lees net dat normaal de halve finale enzo ook maar 1 run is, maar ze het voor de os hebben aangepast.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:22 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
ik zie het ja, belachelijk. Dan doe je de voorrondes wel met meer heats, en de finale laat je dan op één heat neerkomen..... doe dan of alles één heat, of steeds meer heats per ronde.... maar dit is raar.
[..]
nah, kan best wel bij de spelen.
Gewoon op de fiets blijven zitten in de laatste heat.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:41 schreef DutchSL het volgende:
Vd Biezen start altijd als beste, wat een baas en dan rustig uitrijden naar tweede plaats. Finale al bijna zeker.
reed hij het rustig uit? volgens mij als je eerste 2 wint sowieso naar finale, dus lijkt me niet dat ie dan ingehouden heeft toch?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:41 schreef DutchSL het volgende:
Vd Biezen start altijd als beste, wat een baas en dan rustig uitrijden naar tweede plaats. Finale al bijna zeker.
Hij nam niet echt risico voor 1e plek leek het.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
reed hij het rustig uit? volgens mij als je eerste 2 wint sowieso naar finale, dus lijkt me niet dat ie dan ingehouden heeft toch?
https://docs.google.com/s(...)1SGtaLUE&output=htmlquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nog wat transfers bekend of laat EA lekker op zich wachten?
Dit is een sport waar dit soort dingen ook kunnen gebeurenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:53 schreef OmniRocket het volgende:
nou, we hebben iemand in de finale van het BMX... en dat kan echt alle kanten op vanavond.
in de finale wel ja.... en daar refereerde ik half uurtje geleden al aanquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dit is een sport waar dit soort dingen ook kunnen gebeuren
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:17 schreef OmniRocket het volgende:
5e plek... is niet slecht met val
echt een sport waar een bradbury kampioen kan worden
quote:
quote:
Volgens de BMX'er in de studio worden ze 1 en 2quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:17 schreef OmniRocket het volgende:
de NOS heeft alweer gezegd dat we er een medaille bij gaan krijgen?NOS
wtf, ziek begin ook ineensquote:
alleen maar door die neppe baan 8quote:
begrijp dat dat door z'n laatste run kwam, eigen schuld.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
alleen maar door die neppe baan 8
maar hij was alsnog 2e in die halve finale dus lijkt me dan niet dat je in de finale in die kutbaan moet starten als het alleen met die posities te maken heeft. raar manquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:43 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
begrijp dat dat door z'n laatste run kwam, eigen schuld.
link....quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:46 schreef Dudeweiser het volgende:
De Balotelli celebration zit in FIFA13![]()
als Gerrit er niet is voor de compoquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
maar hij was alsnog 2e in die halve finale dus lijkt me dan niet dat je in de finale in die kutbaan moet starten als het alleen met die posities te maken heeft. raar man
clubs dan maar?
quote:
kquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:46 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
als Gerrit er niet is voor de compo
zou wel grappig zijn, dat je je shirtje uit kan trekkenquote:
de postduif is er niet... clubs dan maar.quote:
Zou wel geniaal zijn ja, zullen er wel veel spelers zijn die net zo dom zijn als Guidetti en uit enthousiasme rood pakken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:49 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
zou wel grappig zijn, dat je je shirtje uit kan trekkenen dan geel krijgen
ok, kom eraanquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:49 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
de postduif is er niet... clubs dan maar.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:49 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
zou wel grappig zijn, dat je je shirtje uit kan trekkenen dan geel krijgen
dat had ik net ook.. kwam goed weg dat ik geen tegengoal kreeg bij paar counter, maar uiteindelijk wel gewonnen... dan blijf je op die deur rammen, tot er een gaatje in komt.... maar dan moet je veel rammen...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:50 schreef Toefjes het volgende:
I heb de shhh celebration gedaanNare tegenstander, 5 atb, vlak voor tijd de 1-0 erin kunnen krijgen met Aguero, maar wat een vervelende schaakwedstrijden zijn dat zeg.
en elke counter is gevaarlijk dus moet je ook nog dik je best doen verdedigend. kut potjes zijn datquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:52 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
dat had ik net ook.. kwam goed weg dat ik geen tegengoal kreeg bij paar counter, maar uiteindelijk wel gewonnen... dan blijf je op die deur rammen, tot er een gaatje in komt.... maar dan moet je veel rammen...
Inderdaad manquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:17 schreef Tim86 het volgende:
12-9 bij Rusland - Spanje (basketbal) na Q1. Wat absurd slecht is dit..wtf
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:18 schreef Fuszy het volgende:
Right about now
the funk soul brother
check it out now
the funk soul brother
Je hebt die zinnen gewoon gekopieerd en geplakt bij googlequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
The Rockafeller Skank tochh
Nee, echt nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:37 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Je hebt die zinnen gewoon gekopieerd en geplakt bij google![]()
En toen wist je dat het van The Rockafeller Skank was
99, toen was je 3...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, echt niet
Nummer ken ik van ver vroeger, Fifa 97 of 98 geloof ik
quote:
Ow, hahaha je weet nooitquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, echt niet
Nummer ken ik van ver vroeger, Fifa 97 of 98 geloof ik
Ik snap jou ook wel hoor, maar ik ben pas later achter de naam van dat nummer gekomen, en sindsdien niet meer vergetenquote:
Aha ik snap hemquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik snap jou ook wel hoor, maar ik ben pas later achter de naam van dat nummer gekomen, en sindsdien niet meer vergeten
Pff. Toen was ik 7, herinner ik me weinig van..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:42 schreef Toefjes het volgende:
Zo weet ik nog heel goed dat AZ kampioen werd in 1981. De mooiste dag van mijn leven.
7? Ik dacht dat je net 20 wasquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Pff. Toen was ik 7, herinner ik me weinig van..
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Pff. Toen was ik 7, herinner ik me weinig van..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Nop. Werkt niet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:19 schreef Tim86 het volgende:
Werkt die link naar de opstelling van Emmen - Dordt bij jullie?
http://nos.infostradaspor(...)=2&rnd=1344619069629
Zo ja, heeft iemand een printscreen/puush voor me. Werkt hier niet in 2 browsers.
404 no workquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:19 schreef Tim86 het volgende:
Werkt die link naar de opstelling van Emmen - Dordt bij jullie?
http://nos.infostradaspor(...)=2&rnd=1344619069629
Zo ja, heeft iemand een printscreen/puush voor me. Werkt hier niet in 2 browsers.
Dubstepquote:
www.last.fm/user/rhahyrionquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:30 schreef Rijst het volgende:
Nou, weet iemand nog goeden muziek? Ik sta open voor alles behalve dubstep, hardcore en heavy metal.
Vieze haterquote:
Drum n Bass dan?quote:
Dat heeft een redenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
En maar zeggen dat hij financieel krap zit
Kut goal jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:41 schreef OmniRocket het volgende:
wat een goedkope 3-1 (wel verdiend na die bal op de paal)
Zitten een aantal festivals tussen, maar ik ga redelijk vaak iddquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:39 schreef Rijst het volgende:
Gast, jij gaat vaak naar concerten
-lap tekst verwijderd-
hmm, wat maakt jou content beter dan die van anderen dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik denk dat ik zo'n Elgato ding ga halen trouwens
Vind het gewoon leuk om te doenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hmm, wat maakt jou content beter dan die van anderen dan?als je nou goed in fifa was ofzo.. no offense overigens ;p
maar grote investering man
$200,- is niets voor paps.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hmm, wat maakt jou content beter dan die van anderen dan?als je nou goed in fifa was ofzo.. no offense overigens ;p
Zonde dat jij het niet kan betalen hè?quote:
Als je had opgelet op mijn posts, had je kunnen weten dat ik nog zo'n 300 uur heb staan bij mijn baas. Ik kan het makkelijk betalen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zonde dat jij het niet kan betalen hè?
weet ik niet, was wel mijn uitwedstrijd naar mijn meningquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Maar leuke potjes![]()
2-1 was al genoeg toch?
2-1 was genoeg dus ja....quote:Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Nou, chapeau.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als je had opgelet op mijn posts, had je kunnen weten dat ik nog zo'n 300 uur heb staan bij mijn baas. Ik kan het makkelijk betalen.
hmm ok, denk dat je spijt gaat krijgenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vind het gewoon leuk om te doen
Tja, 186 euro is 'ie
Ik voel me aangesproken. Maar je hebt wel gelijk. Kijken of ik er volgend jaar nog wat mee doe en dan anders gai k hem verkopenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Nou, stop met praten en koop zo'n ding dan. Ik ben benieuwd naar je s1cke sKill$ man.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nou, chapeau.
Ik heb 0 uur staan, en ik heb geen baas.
En toch kan ik het betalen.
Doe je er zo weinig mee dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik voel me aangesproken. Maar je hebt wel gelijk. Kijken of ik er volgend jaar nog wat mee doe en dan anders gai k hem verkopen
maar jij bent al wat beter, en dan zijn die livestreams ookw eer wat leuker om te kijken enzoquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik voel me aangesproken. Maar je hebt wel gelijk. Kijken of ik er volgend jaar nog wat mee doe en dan anders gai k hem verkopen
Daar ben je trots op?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nou, chapeau.
Ik heb 0 uur staan, en ik heb geen baas.
En toch kan ik het betalen.
Toch weer 300 nutteloze uren in du pocket tochquote:
De kraker van het zuiden. Willem 2 - NACquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Komen er nog wat leuke wedstrijden vanavond? Dames hockeyfinale toch?
Als ik ga 3 wedstrijden nog geen mooie goal heb gemaakt dan stop ik met opnemen. En dan wanneer m'n PVR niet aanstaat maak ik soms wel mooie goalsquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
maar jij bent al wat beter, en dan zijn die livestreams ookw eer wat leuker om te kijken enzo
Oh ja.. eredivisiequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
De kraker van het zuiden. Willem 2 - NAC
en finale hockey idd
Dat denk jequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:51 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Oh ja.. eredivisie
Hey Ajacieden, zondag staan WIJ al 3 punten voor op Feyenoord!
hahah dat is wel klote altijd ja. Live commentaar is lastig iddquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als ik ga 3 wedstrijden nog geen mooie goal heb gemaakt dan stop ik met opnemen. En dan wanneer m'n PVR niet aanstaat maak ik soms wel mooie goals![]()
Livecommentary ga ik nooit doen op mijn stream. Ik hou er niet van om tegen m'n computer te praten
Hangt ervanaf!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:51 schreef Lindgren. het volgende:
Hoeveel werkt een advocaatje eigenlijk per week?
Ik heb 100¤ op winst Utrecht gezet. Let's jinx it!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:51 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Oh ja.. eredivisie
Hey Ajacieden, zondag staan WIJ al 3 punten voor op Feyenoord!
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:54 schreef OmniRocket het volgende:
http://www.easports.com/media/play/video/131276780
1-3 bij Gerrit tegen mij
trouwens dat ik daar de bal verover is zo'n beetje het enige duel in de 2 wedstrijden dat ik won.quote:
dat is wel een kutgoal jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:54 schreef OmniRocket het volgende:
http://www.easports.com/media/play/video/131276780
1-3 bij Gerrit tegen mij
Tsja, zo gaat het zondag ook. Utrecht krijgt pakkiequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:54 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
trouwens dat ik daar de bal verover is zo'n beetje het enige duel in de 2 wedstrijden dat ik won.
Psy is leukerquote:
lol.. al die gasten die dan ook meezingenquote:
In het groen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
En het is..
Een 98 rated Ronaldo.!
omdat ze dan veel geld binnen harkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
En het is..
Een 98 rated Ronaldo.!
Lol, hoeveel gescoord? En dan Messi wel 99 pace en Ronaldo niet terwijl ROnaldo sneller isquote:
Gewoon uit het niets omdat ze nog wat geld nodig hebben.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:22 schreef Dudeweiser het volgende:
![]()
Voor die oefenpot tegen Milan?wat een mongolen zijn het toch ook
of een IF Brownquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:23 schreef vandermar het volgende:
Niet eens een Cisse IF voor zijn 2 goals en 2 assists tegen Dordrecht![]()
EA
Oekrainse competitie zit niet in FUT hé, dommiequote:
Ja, 2 op de xbox marktquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:25 schreef DutchSL het volgende:
Het kan ook nog altijd een fake zijn van die gast op het forum, of is 98 Ronaldo al gespot op de markt?
Iets met de OS zou veel beter zijn, doe dan een super Neymar kaart ofzo.
Ach boeiend Fifa 13 komt er toch al aan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die mensen met 97 Ronaldo zijn nu keihard genaaid, en ze zeiden dat er geen kaarten konden komen met een hogere rating dan de TOTY (behalve 99 Messi)x1000
quote:
Daarom heb ik liever nog wat transfers/UPs om aan het einde van FUT12 nog te gebruiken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ach boeiend Fifa 13 komt er toch al aan.
Zit pas net in packs..prijs is nog niet gesetteld natuurlijk. Echt populair is hij niet, maar je moet net geluk hebben om hem in je formatie tegen te komen. Zag al bins van 2k ofzoquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wie weet er hoeveel transferred Casta kost? Geen console of laptop tot mijn beschikking helaas
Ohh, mooiquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zit pas net in packs..prijs is nog niet gesetteld natuurlijk. Echt populair is hij niet, maar je moet net geluk hebben om hem in je formatie tegen te komen. Zag al bins van 2k ofzo
Wat bedoelde je met die bid tokens?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:59 schreef Confetti het volgende:
http://www.sweetpatch.tv/(...)fa-13-news-from-eac/
Volgende week FUT 13 info
Was vorig jaar wel zo..maar dat was toen een verrassing. Bij EA weet je het nooit, maar als je straks helemaal op het einde nog coins hebt kan je er beter bidtokens van kopen vast.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat bedoelde je met die bid tokens?
Neem je die mee ofzo?
Na 1 potje hier alquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:07 schreef DutchSL het volgende:
PES 13 demo geprobeerd, gelijk verwijderd. Kutspel
Dat komt omdat je Fifa gewend bent. Zo slecht is de demo niet eens.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:07 schreef DutchSL het volgende:
PES 13 demo geprobeerd, gelijk verwijderd. Kutspel
Vind PES gewoon lelijk ookquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat komt omdat je Fifa gewend bent. Zo slecht is de demo niet eens.
Of je vindt het gewoon geen leuk spel..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat komt omdat je Fifa gewend bent. Zo slecht is de demo niet eens.
Ajax?quote:
Het is geen vertonghen of van der wiel dus deze kan ik wel verkopenquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:11 schreef Rijst het volgende:
Ik weet geen leuke film. Tim86 help me even
Wtfquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het is geen vertonghen of van der wiel dus deze kan ik wel verkopenTevens is hij heel erg slecht dus vind ik het wel prima.
Dat is ook het beste denk ik, maar dan zijn dat soort films vaak best te pruimenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:16 schreef Rijst het volgende:
Nou dan wordt het The Battleship. Al verwacht ik er niet veel van
Vergeet het hem. Hij is nou eenmaal zo sneu om Vertonghen en andere Ajacieden expres zonder hoofdletter te typen.quote:
En waarom niet?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Vertonghen valt toch niet eens meer onder Ajacied?
Die is naar de Spursquote:
En dan na 5 potjes weer verkopen omdat je het niet leuk vindt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:23 schreef vandermar het volgende:
Ronaldo nog maar 360Kmisschien toch maar weer een team met hem
Nou enquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
En dan na 5 potjes weer verkopen omdat je het niet leuk vindt.
Ik verkoop ze tenminste niet na 5 potjes. JIj wel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nou enik ga ook niet huilen op al jouw kut teams
Wel met winst tenminste.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik verkoop ze tenminste niet na 5 potjes. JIj wel.
Slet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:30 schreef Lindgren. het volgende:
Mensen die langer dan 1 potje met een team doen![]()
!!!!
Dat had ik ook ervaren in Fut11.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:30 schreef Tim86 het volgende:
De Ronaldo-factor is echt kut. Mensen gaan altijd vervelend tegen je spelen als je hem hebt
Ben nu Battleship aan het kijken, een uurtje bezig. Tot zover wel aardig.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was minder slecht dan verwacht
Of voor wat kansloos hersenloos vermaak:
[ afbeelding ]
Zelf nog niet gezien though.
Dankje voor je bijdrage. Ik zla hem nu downloadenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:33 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ben nu Battleship aan het kijken, een uurtje bezig. Tot zover wel aardig.
Verwacht geen geweldige dialogen enzo, gewoon lekker domme 'Transformers' actie.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dankje voor je bijdrage. Ik zla hem nu downloaden
Deze?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:42 schreef kilozout het volgende:
Een kennis van mij was getagt in onderstaande foto. Doe mij die linker maar.
[ afbeelding ]
Wat is het nou, helemaal links of helemaal rechtsquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:45 schreef kilozout het volgende:
[..]
Nee, dat meisje aan de rechterzijde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:48 schreef kilozout het volgende:
Ik dacht dat je bedoelde wie er getagt was.
Maar this pretty young thing:
[ afbeelding ]AvarageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:48 schreef kilozout het volgende:
Ik dacht dat je bedoelde wie er getagt was.
Maar this pretty young thing:
[ afbeelding ]More! MORE!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.telegraaf.nl/b(...)zijn_varkens___.htmlwat een baas!
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Spel het dan tenminste goedquote:
Die sma van rijst?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:52 schreef vandermar het volgende:
Beter dan dat ene mokkel wat hier laatst gepost werd die op FOK! zit.
Weet ik het, die met die dikke tetten!quote:
Daar ben ik 2x overheen overheen geredenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:52 schreef vandermar het volgende:
Beter dan dat ene mokkel wat hier laatst gepost werd die op FOK! zit.
Picsquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Weet ik het, die met die dikke tetten!
Jij postte dat nog hier die foboquote:
Oh je hebt het over haar.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij postte dat nog hier die fobo
Oh, Summergirlquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij postte dat nog hier die fobo
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:00 schreef kilozout het volgende:
Ik hou van grote tieten, laat ze zien.
dacht al, die heeft GJE vast opgeslagen.quote:
Heeft Google al voor me gedaan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dacht al, die heeft GJE vast opgeslagen.
Jawel manquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:04 schreef kilozout het volgende:
[..]
Dat is dus matig.
Zonder tieten was het helemaal niks.
Zat bepaald geen value in nee. Vooraf gewoon eerder 50-50 volgens mij en NL was dik fav bij de bookies..value eerder aan de andere kant.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:06 schreef vandermar het volgende:
Had ik nou maar wel wat geld ingezet op de hockey chicks van NL. Ik vond de odds alleen zo matig
Coins gekocht ofzo?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:08 schreef Jonnsie het volgende:
Ik snap even iets niet...
Misschien kunnen jullie mij helpen.
Ik krijg echt goal, na goal, na goal om de oren.
Daarnaast krijg ik het totaal niet voor elkaar om te scoren...
Ik heb de tactics staan op counter attack / offside play / ultra defensive
Daarnaast speel ik met het volgende team
toty Dost toty De Jong
toty eriksen
if mertens if lens
if de jong toty elm
toty vertonghen if vlaar sif douglas
toty krul
Omdat je op ultra defensive speelt dus. Dan zit je continu in de verdrukking..krijg je alsnog veel tegengoals en kan je zelf geen fuck aan kansen maken. Verder zijn je flanken erg aanvallend, kunnen je CDM's niet bijster goed verdedigen en hebben je CB's het dus veel te zwaar. Team is totaal niet in balans.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:08 schreef Jonnsie het volgende:
Ik snap even iets niet...
Misschien kunnen jullie mij helpen.
Ik krijg echt goal, na goal, na goal om de oren.
Daarnaast krijg ik het totaal niet voor elkaar om te scoren...
Ik heb de tactics staan op counter attack / offside play / ultra defensive
Daarnaast speel ik met het volgende team
toty Dost toty De Jong
toty eriksen
if mertens if lens
if de jong toty elm
toty vertonghen if vlaar sif douglas
toty krul
nee bij elkaar getrade xDquote:
Waarin je spelers op die positie hun specialiteit kunnen laten zien.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:10 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
nee bij elkaar getrade xD
maar geen balans, wat adviseren jullie me dan voor een team?
Als je 3-5-2 speelt en je wilt aanvallende vlanken dan moet je centraal meer defensief hebben, dus spelers die minimaal eenzelfde verdedigende als aanvallende workrate hebben maar beter is meer defensief en dan gewoon op normaal spelen ipv. defensief!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:10 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
nee bij elkaar getrade xD
maar geen balans, wat adviseren jullie me dan voor een team?
Siem de Jong en Mark van Bommel hebben beide high defensive work rate, maar het werk voor geen flikker zeg maar.... (ook al geprobeert...)quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarin je spelers op die positie hun specialiteit kunnen laten zien.
Aanvallende spitsen, verdedigende CDM's etc
Omdat Siem de Jong geen echte defensieve kwaliteiten heeft.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:12 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Siem de Jong en Mark van Bommel hebben beide high defensive work rate, maar het werk voor geen flikker zeg maar.... (ook al geprobeert...)
Van Bommel is ook kut.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:12 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Siem de Jong en Mark van Bommel hebben beide high defensive work rate, maar het werk voor geen flikker zeg maar.... (ook al geprobeert...)
Dus dan is het slimmer om een andere competitie te pakken, aangezien de eredivisie eigenlijk geen goeie cdms heeft...?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omdat Siem de Jong geen echte defensieve kwaliteiten heeft.
Yup heb genoeg, wat voor silver team raad je me aan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Van Bommel is ook kut.
Heb je nog coins over voor een silver team?
IF Fer vind ik een prima CDM, verdedigend zeer sterk! TOTY Elm zou het ook wel kunnen imo!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:14 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Dus dan is het slimmer om een andere competitie te pakken, aangezien de eredivisie eigenlijk geen goeie cdms heeft...?
Toty Elm staat er op dit moment, met wie wisselt door, aangezien ik de goals maar blijf incasseren...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
IF Fer vind ik een prima CDM, verdedigend zeer sterk! TOTY Elm zou het ook wel kunnen imo!
4231, speelt machtig met deze spelers,quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:14 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Yup heb genoeg, wat voor silver team raad je me aan?
En wat voor tactics moet ik er voor gebruiken?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
4231, speelt machtig met deze spelers,
-----Castaignos
Duarte-Fernandez-Overtoom
---Fer-Anita
Buttner-Donk-Luijckx-Verhaegh
Velthuizen
Misschien kan je IF Fer ipv IF De Jong en dan SIF Heitinga aan de zijkant ipv IF Vlaar en Douglas naar het centrum!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:15 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Toty Elm staat er op dit moment, met wie wisselt door, aangezien ik de goals maar blijf incasseren...
Dat kan ik direct proberen, heb sif Heitinga op de bank, maar dan Krul wisselen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Misschien kan je IF Fer ipv IF De Jong en dan SIF Heitinga aan de zijkant ipv IF Vlaar en Douglas naar het centrum!
Het is prima te doen als de 2 andere maar snel zijn en je een goede defensieve middenvelder hebt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:16 schreef poker4lifee het volgende:
Vlaar is imo veels te traag voor een 3atb, tegen elke speler met redelijk snelle spitsen die ook maar iets van fifa kan ben je de lul.
Helemaal niks aan doen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:16 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
En wat voor tactics moet ik er voor gebruiken?
(Custom tactics opzetten? Zo ja, welke?)
zo wordt het al een stuk beter jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Misschien kan je IF Fer ipv IF De Jong en dan SIF Heitinga aan de zijkant ipv IF Vlaar en Douglas naar het centrum!
IF Tyton of IF Fabio van Cruzeiro!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:17 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Dat kan ik direct proberen, heb sif Heitinga op de bank, maar dan Krul wisselen?
Chem wise dan? Of gewoon laten staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |