SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
[/quote]![]()
PSVquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zullen we het even over ajax hebben? Die spelen in de 3e klasse reserve nog niets klaar met deze selectie.
Ja maar ik wil ajax even bashenquote:
Owquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja maar ik wil ajax even bashen
Zolang Feyenoord in mijn leven is heb ik geen vrouw nodigquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
VDM en zijn gegeil op Feyenoord is werkelijk waar fascinerend
Echte clubliefde!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zolang Feyenoord in mijn leven is heb ik geen vrouw nodig
op mijn 16e had ik beide wat niet werkte
Het ging over Feyenoord en Genk en heujjj meneer moet het weer over Ajax hebbenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zullen we het even over ajax hebben? Die spelen in de 3e klasse reserve nog niets klaar met deze selectie.
Ajax bedoel je? Met Feyenoord ben je maar weinig bezigquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik dacht dat GZ voor ajax was toen hij op Feyenoord ging tuffenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het ging over Feyenoord en Genk en heujjj meneer moet het weer over Ajax hebben
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik dacht dat GZ voor ajax was toen hij op Feyenoord ging tuffen
kquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:55 schreef OmniRocket het volgende:
P4L, morgen (vrijdag) avond kan ik wel clubs
Hoezo werkt dat niet? Je gaat toch niet naar het stadion? Als een vrouw je elke zondag moet missen snap ik het, maar voor die ene anderhalf uur?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vond ik niet. Maar wel een lekkere afstraffing jaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:57 schreef poker4lifee het volgende:
gg Rijst sorry speelde wel een beetje vies
en ah nice GZ weer helemaal terug dusleuk gehad?
[..]
k
Was ook maar een grapjequote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoezo werkt dat niet? Je gaat toch niet naar het stadion? Als een vrouw je elke zondag moet missen snap ik het, maar voor die ene anderhalf uur?
Anoukquote:
Die linkse heeft nog bij jouw club gespeeldquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:00 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
zonder kleren zien ze er vast leuk uit.
Jodenhoerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die linkse heeft nog bij jouw club gespeeld
kquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Vond ik niet. Maar wel een lekkere afstraffing jaConcentratie viel weg na mijn eerste goal en daarna wou ik het weer proberen maar m''n spelers wouden niet meer. Passing van' m'n spelers zijn zo slecht. Even kijken of ik Elm op 7 chem kan krijgen
Ohja, verhuizingen zijn ruk voor een relatiequote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Was ook maar een grapjedat het niet werkte had niets met voetbal te maken
meer de afstand van toen ze verhuisde! Ze woonde even in Leeuwarden maar was tijdelijk en ging toen naar ergens in het zuiden van Nederland.
Enige club waar ik nooit voor zou willen spelen. O en AFC niet omdat sjek van gelder daar supportertquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:01 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Jodenhoer
En dat weet ik, ze krijgt bij Ajax vast meer geld. Had ik ook wel naar Ajax gegaan.
Nou ik geef niet graag m''n spelers de schuld.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kdie passing was heel matig ja haha, kut spelers
Ach, het stelde niet heel veel voorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ohja, verhuizingen zijn ruk voor een relatieAl zijn er wel mensen die een relatie over de grens kunnen onderhouden op de 1 of andere manier.
Haha, heb je van GJE verloren?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nou ik geef niet graag m''n spelers de schuld.Denk dat ik met m''n beste team ook had verloren. Sowieso ben ik uitvorm. Van GJE verliezen dat zegt genoeg
N00Bquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nou ik geef niet graag m''n spelers de schuld.Denk dat ik met m''n beste team ook had verloren. Sowieso ben ik uitvorm. Van GJE verliezen dat zegt genoeg
Ik heb vandaag heel veel transfers gekregen, jammer dat ze allemaal niets waard warenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit is wel interessant. In de 1e 3 packs die ik opende met Nani erop kreeg ik een transfer, daarna 2 packs spelers die in januari al waren getransferd en in het 6e pack weer een transfer. Dit kan toch geen toeval zijn of wel?
2-0quote:
Als je alleen benaderd wordt door Ajax, ga je daar echt wel voor spelenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Enige club waar ik nooit voor zou willen spelen. O en AFC niet omdat sjek van gelder daar supportert
Ja, ben weer terug. Was zeker leuk.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:57 schreef poker4lifee het volgende:
gg Rijst sorry speelde wel een beetje vies
en ah nice GZ weer helemaal terug dusleuk gehad?
[..]
k
haha true, je moet er weer ff inkomen danquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
k chillquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:06 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ja, ben weer terug. Was zeker leuk.Zelfs Marokko, nachtleven daarzo is top
Echt niet. Zal ik nooit doen maar nu gaat iedereen natuurlijk zeggen van welquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:06 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Als je alleen benaderd wordt door Ajax, ga je daar echt wel voor spelen
Lag aan het momentumquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Momentum.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit is wel interessant. In de 1e 3 packs die ik opende met Nani erop kreeg ik een transfer, daarna 2 packs spelers die in januari al waren getransferd en in het 6e pack weer een transfer. Dit kan toch geen toeval zijn of wel?
Nee.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hey Rijst, had je trouwens lag tegen me of niet?
En als ik thuis ben wel?quote:
ohja je zit nog daar he, morgen ook? dan moeten we een potje doen, kan ik lagvrij tegen je spelen misschienquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hey Rijst, had je trouwens lag tegen me of niet?
Morgen ben ik overdag wegquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ohja je zit nog daar he, morgen ook? dan moeten we een potje doen, kan ik lagvrij tegen je spelen misschien
zelfde, is goedquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Morgen ben ik overdag weg
Avond kan wel denk ik
Wel zonde van die kut tv hier, maakt fifa echt lelijkquote:
ik dacht dat je aan het ragen was, ineens allemaal gekke tackles enzoquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ook niet meer.
Bij Pokerr trouwens wel een beetje. Daardoor kreeg Toivonen die rode kaart
ah, of je nou die ballen in hd uit je goal gaat halen of in standard def, maakt ook nie zoveel uit ;pquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wel zonde van die kut tv hier, maakt fifa echt lelijk
hahaha nee joh. Ik rage zelden.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik dacht dat je aan het ragen was, ineens allemaal gekke tackles enzo
gelukkigquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
hahaha nee joh. Ik rage zelden.Laat staan bij friendlies
Nooit van gehoord.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:23 schreef Dudeweiser het volgende:
Er zijn echt manne veel joden hier trouwens. Niks voor steefie, oostenrijk.
En worden jullie in NL ook doodgegooid met Alex Clare?
Ik heb niets tegen joden hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:23 schreef Dudeweiser het volgende:
Er zijn echt manne veel joden hier trouwens. Niks voor steefie, oostenrijk.
En worden jullie in NL ook doodgegooid met Alex Clare?
bron?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
is gewoon een bevolkingsgroep die niet geassocieerd willen worden met ajax.
Ok, laat ik het zo zeggen. Ajax is geen joodse club.quote:
Zijn ze uitgeschakeld?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:30 schreef poker4lifee het volgende:
FT Inter Milan 0 - 2 Hajduk Split
? was gewoon een friendly toch, of bedoel je daarmee dat het helemaal niks zegt?quote:
Ok, ik dacht voorronde europa leaguequote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
? was gewoon een friendly toch, of bedoel je daarmee dat het helemaal niks zegt?
Vond het wel weer passend bij vorig seizoen, faalde ook alles.
oh lol you're right. nog erger dan.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ok, ik dacht voorronde europa league
Beetje laat om nu nog op vakantie te gaan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:39 schreef vandermar het volgende:
Anita op weg naar AC Milan volgens Corriere dello sport!
Heerenveen op halve kracht, in de hitte op een knollenveld. Je weet het altijd wel mooi te verwoorden. Net als die in jou ogen 'heroische' overwinning van Feyenoord op ons, laatste wedstrijd vorig seizoen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:39 schreef vandermar het volgende:
Heerenveenwerden gewoon weggespeeld door Rapid Boekarest. Mazzel dat het maar 1-0 is geworden. Die verdediging van Heerenveen
die zouden graag Blind achterin willen hebben staan
Anita op weg naar AC Milan volgens Corriere dello sport!
heerenveen kan gewoon niet beter. vooral gouweleeuw werd keer op keer gepakt met zijn broek op de enkels.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:02 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Heerenveen op halve kracht, in de hitte op een knollenveld. Je weet het altijd wel mooi te verwoorden. Net als die in jou ogen 'heroische' overwinning van Feyenoord op ons, laatste wedstrijd vorig seizoen.
Stond dat allemaal op teletekst joh?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
heerenveen kan gewoon niet beter. vooral gouweleeuw werd keer op keer gepakt met zijn broek op de enkels.
nee maar ik leg wel eens tarotkaarten en de stand van de maan sprak ook boekdelen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:46 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Stond dat allemaal op teletekst joh?
Je kunt ook naar zo'n mevrouw op SBS6 bellen, die kan ook tarot kaarten leggenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
nee maar ik leg wel eens tarotkaarten en de stand van de maan sprak ook boekdelen.
Had Koeman dat vorig jaar maar gedaan voordat Heerenveen Feyenoord moest laten winnen om 5e te worden, dan had Heerenveen misschien nog een beetje de eer van NL kunnen redden in de voorrondes CL. Al had je er natuurlijk geen glazen bol voor nodig dat een stel samengeraapte afdankertjes van andere clubs aangevuld met wat overrated eigen talent er snel uit zou kukelen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
nee maar ik leg wel eens tarotkaarten en de stand van de maan sprak ook boekdelen.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 03:03 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Had Koeman dat vorig jaar maar gedaan voordat Heerenveen Feyenoord moest laten winnen om 5e te worden, dan had Heerenveen misschien nog een beetje de eer van NL kunnen redden in de voorrondes CL. Al had je er natuurlijk geen glazen bol voor nodig dat een stel samengeraapte afdankertjes van andere clubs aangevuld met wat overrated eigen talent er snel uit zou kukelen.
"Beledigingen zijn de argumenten van hen die ongelijk hebben." (Rousseau)quote:
Heeft hij ooit normale argumenten gebruikt dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 03:09 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
"Beledigingen zijn de argumenten van hen die ongelijk hebben." (Rousseau)
Gekke knul nou niet echt de ergste belediging, maar blijkbaar zijn je 'normale' argumenten wel op. Heeft Feyenoord eigenlijk geplaatste status voor de loting?
Ik zal de wekker zettenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 03:29 schreef vandermar het volgende:
ik moet typen met mijn mobiel en dan heb ik geen zin in lange verhalen maar rond 1 uur vanmiddag kom ik hierop terug!
ik ook, anders verslaap ik mijquote:
Daarom ook de single quotes rondom het woord normale. Zal zorgen dat ik rond 1 uur dit topic niet open heb staan, hoef ik die bagger ook niet te lezenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 03:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heeft hij ooit normale argumenten gebruikt dan?
Daarover gesproken, we moeten weer eens een potje tegen elkaar doenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:39 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
4 goede spelers maakt nog geen goed team.
tot nu toe hebben we nog niet van ze gewonnen
we zijn de enige club die er nog is manquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:49 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Daarover gesproken, we moeten weer eens een potje tegen elkaar doen
Het valt idd een beetje tegenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Helaas is Pogba de enige bronze, voor de rest valt het een beetje tegen behalve Cicinho naar Sevilla (die ik ook had gerequest)
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:12 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wel Ron Vlaar naar Aston Villa maar geen UP
De trainer van Juventus dus. Benieuwd hoe ze dat gaan oplossenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:40 schreef DutchSL het volgende:
Conte btw definitief geschorst voor 10 maanden.
Pepe en Bonucci wel vrijgesproken, dus voor FUT weinig gevolgen.
Niet dat je er wat van merkt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:34 schreef DutchSL het volgende:
Pogba is gewoon crimineel zulke stats voor een bronze
Al was die andere voor een 55 misschien relatief wel nog crimineler dan deze 64.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb al een aantal 2.5k packs geopend en daarna opende ik 1 Jumbo (met Nani op het pack) Wat een pack is dit
[ afbeelding ]
Getransferde Huseklepp, getransferde Sigurdarson + Owusu-Abeyie en op pagina 2 nog een free silver pack.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb al een aantal 2.5k packs geopend en daarna opende ik 1 Jumbo (met Nani op het pack) Wat een pack is dit
[ afbeelding ]
Getransferde Huseklepp, getransferde Sigurdarson + Owusu-Abeyie en op pagina 2 nog een free silver pack.
wtf manquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
zo de knetters !!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat krijg ik ook vaak genoeg. Als ik nu nog een silver Jumbo zou openen zou die waarschijnlijk net zo slecht zijn.quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:16 schreef Maver24 het volgende:
Ik open er straks ook wel 1tje
Iemand nog een idee voor een uber bruut silver team voor ongeveer 1 Miljoen
weer verloren?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:14 schreef Rijst het volgende:
Weet iemand nog een leuke ps3 spel? Ik ben klaar met Fifa.
Die gast van St. Pauli is IRL getransferd als het goed is, alleen niet in FUTquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:22 schreef OmniRocket het volgende:
mijn silver jumbo pack:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat voor competitie(s)? Je kan een IF BraSilver team doen (zonder IF Maikon Leite)quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:16 schreef Maver24 het volgende:
Ik open er straks ook wel 1tje
Iemand nog een idee voor een uber bruut silver team voor ongeveer 1 Miljoen
Oh dat team is wel vet, achterhoede zeker,quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:23 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Die gast van St. Pauli is IRL getransferd als het goed is, alleen niet in FUT
Voor Maver: http://www.futhead.com/12/squad/1808821
Ik vind mixed team wel erg leuk,quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat voor competitie(s)? Je kan een IF BraSilver team doen (zonder IF Maikon Leite)
Hier het bewijs dat niet elk pack wat ik open goed is: [ afbeelding ]
Loovens niet getransferd
Mazzelaarquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:34 schreef DutchSL het volgende:
Nu ben ik weer blut op alle drie de accounts, dus wellicht mijn allerlaatste pakje voor FUT 12:
[ afbeelding ]
Wel origineel team, die Douniama is maar 1.64 of 1.63 en IF Ryan heeft best wel goede statsquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:04 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Begint ergens op te lijken
The end is near.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:14 schreef Rijst het volgende:
Waarom openen jullie zoveel packs opeens?
Is Douglas al speelgerechtigd voor Nederland dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:21 schreef Apekoek het volgende:
Vind wel jammer dat van Gaal SIF Douglas en IF Donk niet een kans wil geven.
Hij is niet wedstrijdfitquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:23 schreef Rijst het volgende:
Pijnlijk voor Greg. Maar wel terecht natuurlijk
quote:
Ja zeker en het zou godverdomme eens tijd worden. Niet dat Douglas een verdedigende god is, maar het is tenminste wel een boom van een neger die we missen als defensieve kracht.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:22 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Is Douglas al speelgerechtigd voor Nederland dan?
Ik moet nog steeds iets bedenken om met mijn coins te doen. Ik ga niet alles uitgeven aan packs zoals vorig jaar tijdens 1 april (geen grap) dus misschien moet ik dan nog maar wat dure IFs kopen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
The end is near.
Ik moet ook nog 300k verbrassen aan packs.
Je geeft toe dat Anita ook Oranje waardig is?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:29 schreef vandermar het volgende:
Clasie en Anita hun tijd komt nog wel, er moeten vervangers voor De Jong (nigel) en van der Vaart komen!
Zo heel veel goede middenvelders hebben we in nederland volgens mij niet. iig niet die er echt bovenuit steken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je geeft toe dat Anita ook Oranje waardig is?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zo heel veel goede middenvelders hebben we in nederland volgens mij niet. iig niet die er echt bovenuit steken.
Ja clasie is briljant. Dan heb je anita die er ver achter zit, maar wel boven gemiddeld is.
Uh ik kan vanmiddag/vanavond wel? Was nog wel van plan om even naar de sportschool te gaan, maar verder heb ik geen verplichtingen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:47 schreef OmniRocket het volgende:
wanneer kan je spelen Gerrit?
[ afbeelding ]NOS
Ik snap dit niet, of bedoel je dat er bij sommige clubs geen land achter staat?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:47 schreef OmniRocket het volgende:
wanneer kan je spelen Gerrit?
[ afbeelding ]NOS
Champions league en daarna iets met PSVquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb de eerste getransferde Jose Angel, zouden mensen daar veel voor betalen?
[..]
Ik snap dit niet, of bedoel je dat er bij sommige clubs geen land achter staat?
Champions League.... Waaraan ook PSV meedoet.....quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik snap dit niet, of bedoel je dat er bij sommige clubs geen land achter staat?
O ja, inderdaadquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:50 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Champions League.... Waaraan ook PSV meedoet.....
Celtic is slecht, won Utrecht ook simpel van 2 jaar geleden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
O ja, inderdaad
Hopen dat Celtic doorgaat en dat Ajax daar dan weer tegen moet
Hopen dat Braga en Kiev verliezen dan komt Ajax in pot 2quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
O ja, inderdaad
Hopen dat Celtic doorgaat en dat Ajax daar dan weer tegen moet
Dus het was gunstiger geweest als Feyenoord had gewonnen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:53 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hopen dat Braga en Kiev verliezen dan komt Ajax in pot 2
In de oefenwedstrijd die Ajax speelde een paar weken geleden waren ze ook slecht, maar toen speelde niet het beste elftal (o.a. Ki deed niet mee)quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:52 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Celtic is slecht, won Utrecht ook simpel van 2 jaar geleden.
Maar zo te zien onderschat Ajax ze nu alweer.
Nee want dan lopen ze weer 3 mil misquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:54 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dus het was gunstiger geweest als Feyenoord had gewonnen?
Jij en ik zo een potje?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:56 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nee want dan lopen ze weer 3 mil mis
Ja, maar in pot 2 is grotere kans om door te komen, en dat is meer winst dan 3 miljoenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:56 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nee want dan lopen ze weer 3 mil mis
Spaanse LB, in een Spaanse league en er zijn wel goede alternatieven. Maar ja, er zitten genoeg leipo's op FUTquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Godver. Een meisje zei vorige week nog dat ik op hem leekquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:02 schreef Fuszy het volgende:
Had weleens Gangnam style voorbij zien komen ergens, maar wist niet dat het een liedje was. Wat een bazenclip haha
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Godver. Een meisje zei vorige week nog dat ik op hem leek
Deze commentquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:02 schreef Fuszy het volgende:
Had weleens Gangnam style voorbij zien komen ergens, maar wist niet dat het een liedje was. Wat een bazenclip haha
Hij is beter dan Strootman maar Clasie is nog weer even wat beter!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je geeft toe dat Anita ook Oranje waardig is?
Dat dacht ik ook, Canella lijkt mij beter en die kost nog niet eens 1k. Die nieuwe Pogba is nu nog veel te duur, ik wil iets bedenken om hem en Rossi (de Juventus versie) in mijn Serie B team te krijgen. Pogba linkt wel goed met Syquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:03 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Spaanse LB, in een Spaanse league en er zijn wel goede alternatieven. Maar ja, er zitten genoeg leipo's op FUT
Eerder Heitinga-De Vrij dan toch?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:20 schreef vandermar het volgende:
Vlaar niet opgeroepen zie ik nu. Zal het centrum dan Mathijssen - De Vrij worden?
Ik weet het niet wat van Gaal wil. Kiest hij voor de lange termijn dan doet hij sowieso de Vrij aangezien die misschien net onder het niveau van Heitinga zit maar een veel hogere potentie heeft. En het is maar een oefenwedstrijd dus zullen er wel wat gaan debuteren.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:21 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Eerder Heitinga-De Vrij dan toch?
Als we dan maar niet tegen Oekraine moeten...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Gewoon
Janmaat---De Vrij--Mathijssen--Martins Indi
FF Raitala naturaliseren...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:26 schreef vandermar het volgende:
Gewoon de Heerenveen verdediging als we het spannend willen hebben tegen Liechtenstein en Andorra
kutteam.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:25 schreef vandermar het volgende:
Ik speelde gisteren in de halve finale van de advanced cup met dit team
[ afbeelding ]
Tegen het volgende team
4-4-1-1
Aguero
Messi
Ronaldo - Masscherano - Iniesta - Sanchez
Alba - Pique - TOTY (atletic de bilbao CB) - Ramos
Casillas
8-0 gewonnendie kerel wist niet wat hij moest doen tegen mijn team
Gewoon Breuer tog!quote:
Bronzen bankquote:
Hoe vaak heb jij Anita al een complete wedstrijd zien spelen dan? 2x zeker?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij is beter dan Strootman maar Clasie is nog weer even wat beter!
Als jij gaat zeggen dat Anita beter is dan Clasie dan heb je gigantische oogkleppen op. Jammer dat alle ajaciedjes elkaar zoveel bijstand verlenen terwijl ze vaak de plank mis slaan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij Anita al een complete wedstrijd zien spelen dan? 2x zeker?
Dat zeg ik toch niet!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als jij gaat zeggen dat Anita beter is dan Clasie dan heb je gigantische oogkleppen op. Jammer dat alle ajaciedjes elkaar zoveel bijstand verlenen terwijl ze vaak de plank mis slaan.
Ik zeg het maar even.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet!Alsof ik vrijwillig naar wedstrijden van Feyenoord ga zitten kijken
Sorry dat ik niet zoveel van een bodem middenmotor weetquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:48 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Speelt bij NEC inmiddels. Blijkt wel weer dat je enorme oogkleppen op hebt.
Al zouden ze die wel hebben... als PSV verliest dan verdienen ze het niet ....quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:52 schreef DutchSL het volgende:
PSV tegen FK Zete uit Montenegro.
Hopen dat zij geen nieuwe Jovetic hebben, dan moet het wel lukken.
dat wordt verliezen danquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Natuurlijk. Iedereen die bij de Dutchies zit is beter dan gemiddeld.
Met deze verdedigers kan PSV van iedereen verliezen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:53 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Al zouden ze die wel hebben... als PSV verliest dan verdienen ze het niet ....
Nee joh, jij bent als een Nadal in deze die een challenger toernooi speelt. Jij speelt toernooien in het echt voor geld. Ons hou je niet voor de gekquote:
nounou, overdrijven is ook een vak... volgend toernooi ga ik wel met handicap spelen.. maximaal 75 rating per linie of zoiets.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee joh, jij bent als een Nadal in deze die een challenger toernooi speelt. Jij speelt toernooien in het echt voor geld. Ons hou je niet voor de gek
Moet eerst langs Poker, en dat wordt een vreselijke klus. Laatste wedstrijd tegen poker gaven we totaal niks weg in verdedigend opzicht met een saaie 0-0 tot gevolg. Hij nam de strafschoppen beter, maar het gaat hopelijk goed spannend worden beide confrontatiesquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:55 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
nounou, overdrijven is ook een vak... volgend toernooi ga ik wel met handicap spelen.. maximaal 75 rating per linie of zoiets.
en wie weet win jij zometeen wel van me
Ik wil een poging doen om aan het einde van het jaar/begin volgend jaar naar Finland te gaan, heb contact met een internet dame uit Laplandquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:58 schreef GuRBuH het volgende:
Kun je al zien wanneer wie uit/thuis speelt? Vliegtickets naar Oslo zijn wel betaalbaar
Ik zit ook bij dutchies. Heb maar liefst één of twee wedstrijden gedaan. Ik zit onder het gemiddelde van FOK!kersquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Natuurlijk. Iedereen die bij de Dutchies zit is beter dan gemiddeld.
Ik zie net dat als je naar Molde wilt vliegen je zowieso via Oslo moet, dan is het misschien zelfs nog goedkoper om vanaf Oslo met de bus oid die laatste kilometers te maken. Al is dat ook nog goed 7 uur rijdenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wil een poging doen om aan het einde van het jaar/begin volgend jaar naar Finland te gaan, heb contact met een internet dame uit Lapland
23 en 30 augustus. Lag er aan wie er als eerste eruit werd gehaald.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:58 schreef GuRBuH het volgende:
Kun je al zien wanneer wie uit/thuis speelt? Vliegtickets naar Oslo Molde airport zijn wel betaalbaar
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Daar hadden wel meer ajacieden last van
Gevatquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja die datums had ik gezien, alleen niet wie er als eerste uit kwamquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
23 en 30 augustus. Lag er aan wie er als eerste eruit werd gehaald.
cup?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wil een poging doen om aan het einde van het jaar/begin volgend jaar naar Finland te gaan, heb contact met een internet dame uit Lapland
Hoor net dat we eerst uit moeten, dus de 23e.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:03 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja die datums had ik gezien, alleen niet wie er als eerste uit kwam
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Volgens mij eerst heerenveen thuisquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:03 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja die datums had ik gezien, alleen niet wie er als eerste uit kwam
Best goede stats!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:05 schreef Rijst het volgende:
Krijg per wedstrijd 4/5 kansen met hem maar geen 1 gaat erin. Kan net zo goed Toivonen in de spits zetten en TOTY Elm om CAM.
[ afbeelding ]
Helaas wel. Ik heb dan een intake gesprek die dagquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:07 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
oké je hebt toch gelijk Gruubuhh
Maar goed, hij is wel weer lang + veel strength.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Absurd ja. Z'n jumping is dan wel weer laag.
Ik weet niet hoe zijn NIF speelt maar ik vind de motm niet zo bijzonder. Zeker 50k waard.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Maar goed, hij is wel weer lang + veel strength.
Nee joh, we zijn autisten die buiten een beetje eng vindenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:32 schreef Kamikazie het volgende:
Goedemiddag jongens![]()
Het is kei lekker weer, ga naar buiten!!
Toch denk ik dat Assaidi het niet gaat redden bij Ajaxquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:41 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wil Mounir ook nog eens proberen.
En ook Assaidi. Mijn eerste mening over die transfer was wat simpel. Als hij zich aanpast en zijn maniertjes afleert kan het zeker een bruikbare speler zijn. En een 4* skiller uiteraard. Volgend jaar misschien zelfs 5*.
Klopt. Potver. Wat ben ik toch een hipst3r.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:52 schreef Dudeweiser het volgende:
Jij hebt je wel vermaakt he Lindgren, als ik twitter en instagram mag geloven
Haha, lees twitter bijna nooit, nu de vakantie tweets van Lindgren aan het lezen, hoog amusementsgehaltequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:52 schreef Dudeweiser het volgende:
Jij hebt je wel vermaakt he Lindgren, als ik twitter en instagram mag geloven
Haha, niet echt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, lees twitter bijna nooit, nu de vakantie tweets van Lindgren aan het lezen, hoog amusementsgehalte
yup, een vriend kapt met futquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:14 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
huh? krijg jij dat aanbod?
Gerrit hier?
Kom eerst maar tegen mij. Dan kan je opwarmen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:14 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
huh? krijg jij dat aanbod?
Gerrit hier?
Jammer dat hij geen LW isquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:11 schreef Lindgren. het volgende:
De Ceulaer IF? Zijn NIF is ook cool.
op wat spelers geboden man net dus moet het ff bijhouden, en om 4 uur bmx kwartfinale kijkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toernooi doen voordat je een beestachtige speler koopt?
haha, okee, vanavond kan ik trouwens niet, tennis met een vriend en daarna bier+fifa, maar morgen heb ik wel tijdquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
op wat spelers geboden man net dus moet het ff bijhouden, en om 4 uur bmx kwartfinale kijken
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:42 schreef OmniRocket het volgende:
SMS poep on voor een winnende goal in de 120e minuut
Mooie 1e goal van jouquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:43 schreef Rijst het volgende:
[..]![]()
Wel knap dat je met zo'n kutteam toch weet te winnen.
Ja ik was net te laatquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:44 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Mooie 1e goal van jou
Heb geprobeerd om niet te veel op voorzetten te spelen
de winnende goal was wel lucky trouwens.... net eerder erbij... de keeper tikt me ook niet net even aan zodat die speler van mij gaat liggen.
k, komt morgen wel goed dan. En geen ervaring mee helaas.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, okee, vanavond kan ik trouwens niet, tennis met een vriend en daarna bier+fifa, maar morgen heb ik wel tijd
Zou het trouwens verantwoord zijn om Aguero als CAM te gebruiken ipv TOTY Dembele? Dan kan ik het koppel MOTM Torres/Lukaku als spitsenkoppel gebruiken.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:44 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Mooie 1e goal van jou
Heb geprobeerd om niet te veel op voorzetten te spelen
de winnende goal was wel lucky trouwens.... net eerder erbij... de keeper tikt me ook niet net even aan zodat die speler van mij gaat liggen.
Met FIFA 11 had ik trouwens een team gemaakt met zoveel mogelijk trage spelers uit dezelfde competitie... was een team uit Polen.... toen won ik nog van Laucas
Je kan Henry halenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
k, komt morgen wel goed dan. En geen ervaring mee helaas.
[..]![]()
----
Iemand ervaring met SIF Hazard in de spits? Kan hem eventueel halen ipv Up Benzema. Hij is wel snel maar z'n off ball movement moet ook goed zijn
kanquote:
TOTY Krulquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:39 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Een beetje vreemd, maar wel lekker. Als het niet loopt switch ik Guzman en Cabaye ingame wel om.
Kun je wel een leuk tripje van maken!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:18 schreef Fuszy het volgende:
twijfel om ook naar Feyenoord - sparta praag te gaan. Het liefst nog naar Praag, maar dat wordt lastig zonder seizoenskaart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |